Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial; Tel. +40 268416550/199/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct Lucrari de reparatii la acoperis si Reablitare fatada la imobilul situat in Brasov, str. Lunga nr. 1
CPV: 45262600-7 - lucrari de constructii.
DESCRIEREA CONTRACTULUI: Lucrarile de reparatii ale acoperisului - sarpanta + invelitoare - si de reabilitare a fatadei sunt cuprinse in documentatia ce a stat la baza emiterii Autorizatiei de Construire nr. 259/2014 eliberata de catre Primaria Municipiului Brasov, anexa la caietul de sarcini
Lucrarile mentionate mai sus vor fi realizate pana la 02.12.2015.
Ofertantul declarat castigator are obligatia de a realiza toate lucrarile prevazute in caietul de sarcini si in proiectul tehnic anexat, evitand producerea de accidente in aria de desfasurare a lucrarilor
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini si proiectul tehnic anexat
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 392.586 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA .
Termenul de executie a lucrarilor (reparatii acoperis si reabilitare fatada) prevazute si in proiectul autorizat prin AC 259/2014 si lista de cantitati (parte integrata a prezentului caiet de sarcini) este pana la 02.12.2015.
Constructorul va raspunde civil sau penal, dupa caz, pentru producerea eventualelor accidente rutiere sau pietonale datorate nesemnalizarii corespunzatoare, pe timpul lucrarilor de executie.
Receptia se va face in termen de 10 zile de la finalizarea lucrarilor si se va intocmi un proces verbal de receptie fara obiectiuni.
Se va face receptie la terminarea lucrarilor si receptie finala, dupa expirarea perioadei de garantie, in conformitate cu HGR 273/1994 actualizata.
Garantia lucrarilor executate va fi de 36 de luni de la data finalizarii tuturor lucrarilor prevazute in caietul de sarcini.
Decontarea lucrarilor se va face pe baza de factura emisa de executant, dupa semnarea situatiilor de lucrari semnate de dirigintele de santier din partea beneficiarului.
Situatiile de lucrari vor fi insotite de atasamente (masuratorile pe baza carora au fost intocmite situatiile de lucrari).
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 10 zile de la semnarea contractului..
CONDITII DE PARTICIPARE
Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original (sau copie "conform cu originalul") si copie:
1.Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertei;
2.Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
3. Informatii referitoare la personalul minim / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal minim de specialitate , necesar pentru indeplinirea contractului, dupa cum urmeaza :
- un sef de santier - inginer sau subinginer constructor, desemnat de catre antreprenor, care sa conduca realizarea lucrarilor pe santier si sa urmareasca realizarea acestora conform documentatiei tehnice, ale normativelor in vigoare si procedurile tehnice ale executiei.
- un Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, in conformitate cu art. 14 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii; Cap. 4, art. 21 si art. 22 din HGR 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; Ordinul nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico - profesionala a specialistilor cu activitate in constructii";
- un coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile;
Pentru persoanele mai sus mentionate se vor anexa:
- declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract;
- diplome care atesta specializarea personalului;
- autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarilor care se vor executa;
- pentru RTE: atestat/autorizatie si/sau legitimatia in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei;
Se vor completa Formularele 9 si 7 din sectiunea Formulare
Oferta va cuprinde si urmatoarele formulare intocmite in baza listelor de cantitati:
- centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv (formularul F1);
- centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari, pe obiecte (formularul F2)
- listele cu cantitatile de lucrari pe categorii de lucrari (formularul F3)
Formularele F1-F3, completate cu preturi unitare si valori, devin formulare pentru devizul ofertei si vor fi utilizate pentru intocmirea situatiilor de lucrari executate in vederea decontarii.
- se va prezenta lista consumurilor de resurse materiale;
- se va prezenta lista consumurilor cu mana de lucru;
- se va prezenta lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii;
- se va prezenta lista consumurilor privind transporturilor
Cheltuielile legate de organizare de santier, precum si cheltuielile legate de consumul de utilitati (apa, electricitate, gaz etc) vor fi suportate de societatea de constructii declarata castigatoare.
Societatea de constructii declarata castigatoare este obligata sa mentina curatenia in interiorul santierului. Este interzisa aruncarea si depozitarea deseurilor de orice natura, in alte locuri decat cele special amenajate. In acest sens societatea declarata castigatoare are obligatia de a incheia contract de salubrizare cu un operator autorizat pe raza Municipiului Brasov. Nerespectarea acestor prevederi se sanctioneaza conform HCL 627/2007 (actualizata).
CRITERIU ADJUDECARE: pretul cel mai scazut
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 18.08.2015 ora 10:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile
Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executarea lucrarilor , pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 18.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).
Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 18.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Termen limita de solicitare eventuale clarificari: 14.08.2014.
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Cinematograf Astra.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Violeta Bulgariu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Mobilier si birotica aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea si montajul urmatoarelor: 1 Masa rotunda -1 buc. 2 Scaun vizitator- 6 buc 3 Scaun ergonomic cu cotiere -2 buc 4 Birou compus din trei piese-2 buc 5 Suport mobil pentru flipchart-1 buc 6 Stand pliante-4 buc 7 Harta turistica-1 buc. 8 Jaluzele 40mp-1 buc 9 Cos gunoi-2 buc 10 Aspirator cu spalare- 1buc 11 Trusa fixa de prim ajutor-1 buc 12 Info Desk-1buc 13 Stingator P6-2buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12901
Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui. -Furnizorul va asigura montajul/instalarea tuturor produselor, fara costuri suplimentare. Culorile produselor livrate vor fi stabilite de catre ofertantul declarat castigator impreuna cu autoritatea contractanta. - durata contractului 15 zile de la semnarea contractului. -Cerintele din caietul de sarcini sunt obligatorii si vor fi respectate in totalitate.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4), precum si formularul 69^1.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.
Termen limita primire oferte: 18.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 18.08.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 18.08.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita, respective 18.08.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data de 18.08.2015 ora 15:00, ora limita , sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Invitatie dotari CNIPT.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , organizeaza achizitia serviciilor
ACTUALIZARE SF, PT REABILITARE TERMICA pentru blocurile de locuinte situate pe amplasamentele CALEA BUCURESTI NR.56,58,6,SALVIEI NR. 6, BL.9A ,BASARABIA NR.16, HARMANULUI NR. 11C, bl.C3
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: ACTUALIZARE SF, PT REABILITARE TERMICA BLOCURI LOCUINTE
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Actualizarea SF, PT va tine cont de prevederile OUG nr.18/2009 cu modificarile si completarile ulterioare.Actualizarea SF, PT se va face conform prevederile HG28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectarea si realizarea lucrarilor de interventie prevazute mai sus au ca scop cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, astfel incat consumul anual specific de energie calculat pentru incalzire sa scada sub 100 kWh/m2 arie utila, in conditii de eficienta economica.
Valoarea estimata fara TVA: 28502.6
Conditii contract: Oferta de pret va fi prezentata pentru toate cele 4 imobile. Oferta va mai contine asistenta tehnica si elaborarea Certificatului energetic dupa finalizarea lucrarilor de reabilitare termica.Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii. Ofertantul va elabora documentatiile tehnice necesare obtinerii avizelor solicitate in Certificatul de Urbanism in vederea emiterii Autorizatiei de construire sigurarea asistentei tehnice se va face pe toata perioada executarii lucrarilor de interventie, inclusiv participarea la inspectie in fazele determinante; Termenul de predare a documentatiilor ce fac obiectul prezentei teme de proiectare este de 40 zile de la incheierea contractului. Elaborarea raportului privind terminarea lucrarilor precum si punerea la dispozitia beneficiarului a certificatului de performanta energetica corespunzator blocului de locuinte izolat termic au ca termen 15 zile calendaristice de la receptia la terminarea lucrarilor.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 13.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Reabilitare termica blocuri locuinte.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SAVIN DARIA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Gradinita nr. 26"
CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Gradinita nr. 26"
Valoarea estimata fara TVA: 4596.72 LEI.
Conditii contract: Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Termenele de predare ale documentatiilor vor fi urmatoarele : - Studiul de fezabilitate in 20 zile calendaristice de la data semnarii contractului; - Documentatiile: Proiectul Tehnic, Detaliile de Executie, Caietele de Sarcini si Listele de Cantitati in 40 zile calendaristice de la data semnarii contractului; Durata de derulare a contractului: pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale. Asistenta tehnica va fi decontata dupa finalizarea lucrarilor de executie Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA .10:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Gradinita nr. 26.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare a instalatiei interioare de apa - canal, Scoala generala nr. 2"
CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: - Lucrarile ce fac obiectul temei de proiectare sunt aferente Scolii Generale nr. 2, care este amplasata in Municipiul Brasov, Str. Stefan cel Mare si Sfant nr. 15 Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant.
Valoarea estimata fara TVA: 16362.84 lei
Conditii contract: Studiul de fezabilitate va respecta prevederile din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii. Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 11:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 11:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Scoala Generala nr 2.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: DARIA SAVIN , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DARIA SAVIN , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 9"
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem de incalzire Gradinita nr. 9 "
Valoarea estimata fara TVA: 27360.4
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA .12:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 12:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Gradinita nr. 9.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 13-08-2015 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SAVIN DARIA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: SAVIN DARIA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FEZABILITATE, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23"
CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
Descrierea contractului: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Studiu de Fezabilitate, PT, DDE, DTAC, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, liste de cantitati, caiet de sarcini si asistenta tehica pentru reabilitare sistem incalzire Gradinita nr. 23" Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general.
Valoarea estimata fara TVA: 10.772,74 LEI
Conditii contract: Proiectul va respecta continutul cadru al Ordinului 863/2008 privind aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HGR 28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii". Beneficiarul recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentul. Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite . In cazul in care in timpul executiei apar lucrari suplimentare (cu o valoare mai mare de 10% din valoarea contractului - Diverse si neprevazute) care nu au fost prevazute in documentatia intocmita, acestea se vor suporta de catre proiectant. Contravaloarea acestora se va achita de catre proiectant in termen de 15 zile de la notificarea din partea achizitorului. Proiectantul este obligat ca dupa contractarea lucrarilor de executie sa actualizeze devizul general. Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate si sa actualizeze devizul general. Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Se vor respecta in totatlitate cerintele din tema de proiectare .
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 13.08.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 13.08.2015 ORA 14:00.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 13.08.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 13.08.2015 ora 14:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Documente anexate: Gradinita nr. 23.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii medicale de medicina muncii pentru angajatii Primariei Municipiului Brasov
CPV: 85147000-1-Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea masurilor privind securitatea si sanatatea in munca a angajatilor Primariei municipiului Brasov se va realiza prin prestarea serviciilor medicale de medicina muncii pentru un numar estimat de 290 persoane, dintre care: -31 persoane incadrate pe functii de conducere, dintre care 2 conduc autoturismele institutiei -259 persoane incadrate pe functii de executie, dintre care 1 conduce autoturismul institutiei si 7 muncitori calificati.
Valoarea estimata fara TVA: 24193.54 RON
Conditii contract: Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% (sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Prestatorul se obliga sa asigure serviciile medicale stabilite conform dispozitiilor H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor face dovada prin orice document edificator ca sunt abilitati sa presteze servicii medicale si de medicina muncii.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei, fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: Criteriul de evaluare a ofertelor este "pretul cel mai scazut", in conditiile indeplinirii tuturor cerintelor tehnice.
Termen limita primire oferte: 12.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data 12.08.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.08.2013 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.
Documente anexate: Documentatie servicii medicale.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 10-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Doiciu , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Violeta Bulgariu, Marilena Petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Contract de furnizare - dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384,
CPV: 34992000-7-Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de furnizare dotari exterioare aferente proiectului Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov, cod SMIS 41384: 1 buc. firma luminoasa logo Romania, 1 buc. firma luminoasa Centrul National de Informare si Promovare Turistica, 1 buc. Logo Romania volumetric, 1 buc. catarg 8m, 2 buc. borna, 1 buc. panou/firma luminoasa semnalizarea centrului, 2 buc. geam sablat.
Valoarea estimata fara TVA: 21707.00 RON
Conditii contract: Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA. Termenele de furnizare 12 luni. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% (sau 2,5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutre la art. 69^1-Formularul 1
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 10.08.2015
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 10.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 10.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: Documentatie DOTARI CNIPT.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 07-08-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Investitii Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect "DALI, PT, DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire DESCRIEREA CONTRACTULUI: Elaborare "DALI, PT , DTAC. DDE, Caiete de sarcini si Liste de cantitati pentru realizarea obiectivului -Reabilitarea statiei de pompe termoficare CET NORD I " Detaliile se regasesc in tema de proiectare. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 72.900 RON CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . Termenele de predare a documentatiilor sunt urmatoarele: - DALI , Documentatia pentru obtinerea certificatului de urbanism ?i Documentatiile pentru obtinerea de avize ?i acorduri (conform cerintelor CU , pentru fiecare avizator in parte - 2 exemplare din fiecare documentatie) in termen de 30 de zile de la primirea Ordinului de Incepere a executiei contractului. - DTAC inclusiv obtinerea Autorizatiei de construire, Elaborare PT, DDE, Caiete de Sarcini, Liste de cantitati in termen de 45 de zile de la primirea Ordinului de Incepere Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 10 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PROIECTANTULUI - Proiectantul va ceda drepturile de proprietate intelectuala beneficiarului. - Proiectantul va raspunde pentru listele de cantitati intocmite. - Proiectantul este obligat ca dupa finalizarea lucrarilor de executie sa intocmeasca referatul de conformitate precum actualizarea devizului general. DALI (conform metodologiei din HG28/2008). Documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism. Documentatia pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu respectarea prevederilor Legii nr. 50/1991 (*republicata*) privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii Proiectul tehnic, Detalii de executie; a. Caiete de sarcini; b. Liste de cantitati; c. Documentatie economica. Alte cerinte: 1. documentatile se vor preda in 5(cinci) exemplare; 2. toate documentatile se vor prezenta si pe suport electronic(excel,word,dwg) Obligatiile OFERTANTULUI: - Va intocmi documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism; - Va intocmi documentatiile necesare obtinerii avizelor impuse prin certificatul de urbanism; - Va intocmi documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire; - Va asigura asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor; - Saptamanal proiectantul se va consulta cu beneficiarul privind stadiul proiectului. CONDITII DE PARTICIPARE Ofertantii vor prezenta : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 07.08.2015 ora 10:00. INFORMATII SUPLIMENTARE: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 07.08.2015 ora 10:00 , la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 07.08.2015 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: Reabilitare pompe.pdf