Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 10-09-2019 ora 12:25 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
ACHIZIȚIE ECHIPAMENT PROTECȚIE POMPIER PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”
Data limita depunere oferta:
10.09.2019 12:25
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecție (Rev.2)
Valoare estimata: 9.768,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI (2).pdf
Descriere contract:
Achiziție echipament protectie pompier, conform condiţiilor impuse de prezentul caiet de sarcini: Costum de protecţie tip pompier = jacheta 1 buc = pantalon-1 buc,Cizme scurte din piele cu branţ metalic-1 pereche,Cască de protecţie cu vizor-1 buc,Brâu pompier (centură de siguranţă)-1 buc,Lanternă de mână-1 buc,Lanternă pentru cască-1 buc,Mănuşi de protecţie-1 pereche,Aparat respiratie autonoma-1 buc,Vesta reflectorizanta-8 buc.
Condiții referitoare la contract:
Produsele trebuie să fie în conformitate cu specificaţiile tehnice Certificate conform legislatiei in vigoare, identice cu cele folosite de pompieri, care fac parte integrantă din prezentul caiet de sarcini. Cerinţele impuse prin Specificaţiile tehnice sunt considerate ca fiind minimale şi obligatorii, neacceptându-se oferte alternative. Furnizorul se va asigura că toate materialele utilizate în procesul de fabricaţie au calitatea impusă de cerinţele specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini şi garantează că nu au efecte nocive asupra organismului uman. Transportul produselor se va face de către furnizor la sediul Parcarii Supraetajate Regina Maria, str. Pietii, FN,Brașov, pe baza facturii sau avizului de expediţie, cu mijloacele de transport proprii curate şi acoperite.Produsele respinse cu ocazia recepţiilor vor fi refăcute în totalitate pe cheltuiala furnizorului. Furnizorul va specifica în formularul de ofertă, garanția în luni a articolelor de uniformă, menționând modul de asigurare a acestora. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei efectuate după livrarea acestora.
Condiții de participare:
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: ACHIZIȚIE ECHIPAMENT PROTECȚIE POMPIER PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-09-2019 ora 10:22 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Achiziția de materiale de informare şi promovare
Data limita depunere oferta:
09.09.2019 10:22
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 95.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Achiziția de materiale de informare şi promovare. Ofertantul are următoarele obligaţii: 1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de promovare, cu respectarea Manualului de Identitate Vizuală2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrbi.ro 2. Să producă şi să livreze materialele de promovare şi publicitate la termenele stabilite. Materialele ce urmează a fi realizate vor promova:proiectul, obiectivele şi activităţile propuse în cadrul proiectului;mijloacele de transport public, respectiv troleibuzele achiziţionate în cadrul proiectului;rezultatele obţinute prin proiect; Toate materialele de promovare şi publicitate vor fi realizate în limba română şi vor conţine fotografii ce vor ilustra imagini cu mijloacele de transport achiziţionate în cadrul proiectului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Condiții referitoare la contract:
Metodologia și planul de lucru sunt componente cheie și obligatorii ale ofertei tehnice. Oferta tehnică trebuie prezentată în următoarea structură: a)metodologia pentru realizarea serviciilor (elaborare, montaj, livrare - transport, perioada garanţie) ; b)planul utilizat pentru realizarea serviciilor. Propunerea tehnică trebuie să respecte cerințele minime obligatorii solicitate prin prezentul caiet de sarcini. Recepția și verificarea serviciului de publicare a comunicatelor de presă se va realiza pe baza unui PrintScreen la pagina web a publicaţiei online unde s-a publicat, astfel încât să fie vizibil textul ştirii/anunţului, numele publicaţiei on line şi data aprariţiei, realizat de furnizorul de servicii, privind publicarea acestora, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Recepția (verificarea cantitativă și calitativă) a materialelor de promovare (placuţe metalice și hărți) realizate în cadrul contractului se va face la sediul beneficiarului, Primăria Muncipiului Braşov, Bdul Eroilor nr. 8. La recepție, în cadrul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Achiziția de materiale de informare şi promovare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-09-2019 ora 08:41 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRAȘOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de întretinere-service / verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”
Data limita depunere oferta:
06.09.2019 08:41
Tip anunt:
Cumparări directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50750000-7 - Servicii de intreținere a ascensoarelor (Rev.2)
Valoare estimata:
1.800,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Servicii de intreținere-service/verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”. Servicii de întretinere-service / verificări tehnice pentru ascensorul hidraulic NLH-494 cu comanda interioară conform PT ISCIR R 2-2010. Confirmarea prestaţiei se va efectua prin încheierea la fiecare început de lună pentru luna trecută a unui proces verbal de recepţie a serviciilor prestate, care va conţine date referitoare la cantitatea şi calitatea activităţii prestate , în baza căruia se va face decontarea acestora . Contractul poate fi prelungit cu maxim 4 luni in anul 2020. Valoarea estimata a achizitiei este de 450 lei/luna fara TVA.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de începând cu data punerii in functiune a ascensorului şi până la data de 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Documentatie minima necesara: - Autorizare ISCIR pentru prestare servicii mentenanţă si reparaţii ascensor; - Prezentarea autorizării scrise din partea furnizorului echipamentelor (a instalațiilor și sistemelor) pentru a putea efectua mentenanța și service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat şi pus în functiune aceste instalaţii; - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți - Dovada experienței similare de minim 3 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) .
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de intretinere-service CATIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-09-2019 ora 13:32 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Denumire contract: Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Data limita depunere oferta:
06.09.2019 13:32
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata: 8.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va realiza: - 1.000 exemplare pliante, din care 500 buc. în limba română și 500 buc. în limba engleză în vederea promovării Centrului în rândul turiștilor români și străini - 1.000 exemplare hărți bilingve română- engleză, cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov Limba de redactare a ofertei: limba română, Modul de prezentare a ofertei tehnice: Se aşteaptă ca în cadrul propunerii tehnice ofertantul să prezinte următoarele: - Câte două variante de concept grafic pentru toate materialele (două variante pentru pliantele în limba engleză/română cu diacritice și două variante pentru hărtile bilingve cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov ) ce urmează a fi realizate ; - Calendarul realizării activităţilor; - Propunerile tehnice care nu îndeplinesc cerinţele din prezentul Caiet de sarcini vor fi considerate neconforme. Ofertanţii vor prezenta oferta financiara astfel: -costuri elaborare şi realizare materiale de promovare pentru fiecare tip de material în parte; Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract în termen de 60 de zile de la data emiterii Ordinului de Incepere . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informar
Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2019 ora 08:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de intreținere-service / verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”
Data limita depunere oferta:
28.08.2019 08:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50750000-7 - Servicii de intreținere a ascensoarelor (Rev.2)
Valoare estimata:
1.800,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Servicii de intretinere-service/verificări tehnice ascensor la obiectivul ,,Dezvoltare Zona Economică Braşov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic şi Incubator de Afaceri”. Servicii de întretinere-service / verificări tehnice pentru ascensorul hidraulic NLH-494 cu comanda interioară conform PT ISCIR R 2-2010. Confirmarea prestaţiei se va efectua prin încheierea la fiecare început de lună pentru luna trecută a unui proces verbal de recepţie a serviciilor prestate, care va conţine date referitoare la cantitatea şi calitatea activităţii prestate , în baza căruia se va face decontarea acestora . Contractul poate fi prelungit cu maxim 4 luni in anul 2020. Valoarea estimata a achizitiei este de 450 lei/luna fara TVA.
Condiții referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de începând cu data punerii in functiune a ascensorului şi până la data de 31.12.2019, cu posibilitatea prelungirii acestuia.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Documentatie minima necesara: - Autorizare ISCIR pentru prestare servicii mentenanţă si reparaţii ascensor; - Prezentarea autorizării scrise din partea furnizorului echipamentelor (a instalațiilor și sistemelor) pentru a putea efectua mentenanța și service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat şi pus în functiune aceste instalaţii; - Prezentarea de referințe pentru lucrări similare executate / a portofoliului de clienți - Dovada experienței similare de minim 3 ani ; - Prezentarea acoperirii teritoriale (echipă zona Brașov) ; - Dovada existenței unui dispecerat pentru sesizări (telefon disponibil 24 h) .
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de intretinere-service .zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-08-2019 ora 23:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE PROIECTARE ȘI INSTALARE SISTEM PENTRU FURNIZARE DE SERVICII DE ACCES LA INTERNET, PRIN TEHNOLOGIE WIRELESS - IN CADRUL PROIECTULUI WIFI4EU
Data limita depunere oferta:
28.08.2019 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
32510000-1 - Sistem de telecomunicatii fara fir (Rev.2)
Valoare estimata:
42.840,00 RON
Caiet de sarcini:
CS WIFI4EU.pdf
Descriere contract:
Obiectiv 1: achiziție echipamente hardware și lucrări de instalare și montaj în locațiile specificate la Cap I in conformitate cu proiectul tehnic realizat de furnizor, realizare portal captiv conform specificațiilor Contractului de Finanţare (Grant Agreement) nr. INEA/CEF/WiFi4EU/1-2019/007350-009226 - Proiect tehnic (inclusiv obținere de avize și autorizații în cazul în care nu există infrastructura prezenta a furnizorului de comunicatii) - Furnizare Hardware (echipamente, dispozitive, instalații, cabluri, etc); - Lucrări instalații electrice (Primăria va pune la dispoziție alimentare cu 220V AC 50Hz), telecomunicații si montaj; Obiectiv 2: - Servicii de acces la Internet pentru asigurarea funcționalității proiectului, conform cerințelor contractului de finanțare, pe o perioada de 36 luni;
Conditii referitoare la contract:
Contractul se va desfășura pe o perioada de 36 LUNI pentru serviciile de internet, iar termenul de excutie este de 60 zile de la emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, incluzând şi perioada de recepție a produselor furnizate şi lucrărilor executate.
Conditii de participare:
1. Orice ofertă care nu îndeplinește cerințele caietului de sarcini va fi respinsă ca neconformă. 2. Omiterea vreunei informații cerute în documentele procedurii sau prezentarea unei oferte necorespunzătoare fată de documentele procedurii poate duce la respingerea ofertei ca neconformă. 3. Ofertantul are obligația să examineze instrucțiunile, formularele, termenii şi specificațiile din documentele procedurii, iar în cazul în care are nevoie de lămuriri asupra documentelor prezentate, să le solicite în scris achizitorului. 4. Ofertantul suportă toate cheltuielile asociate elaborării şi prezentării ofertei sale, nefiind îndreptățit să solicite rambursarea acestora indiferent de rezultatul obținut în urma adjudecării contractului. 5. Oferta va fi redactată în limba română, semnată şi ștampilată de către ofertant sau de către un împuternicit autorizat al acestuia. 6. Dacă nu se vor putea respecta de către ofertant cerințele tehnice ale prezentului caiet de sarcini şi se va dovedi acest lucru în urma unui audit tehnic, se vor solicita ofertantului despăgubiri până la recuperarea integrală a pagubelor provocate beneficiarului. Oferta va fi intocmita cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini atasat la prezentul anunt.Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
cel mai bun raport calitate pret 1. Componenta financiară:Punctaj total: 60 puncte; Algoritm de calcul: Punctajul se acordă astfel: a) Pentru cel mai scăzut dintre prețuri se acordă punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P1 = P(n) = (Preț min. ofertat / Preț n) * 60;Unde: P(n) - punctajul pentru oferta n;Preț min. ofertat - cel mai mic preț dintre ofertele admisibile;Preț n - preţul ofertei n;P1 - punctaj preţul ofertei 2. Componenta tehnică:Punctaj total: 40 puncte; Oferta care prezintă servicii de acces la internet cu lățime de bandă garantată sub 30 Mbps va fi considerată NECONFORMĂ. 2.1 Oferta cu lățime de bandă garantată de 30 Mbps - 0 puncte 2.2 Oferta cu lățime de bandă garantată între 31 - 100 Mbps - 10 p 2.3 Oferta cu lățime de bandă garantată 101 - 300 Mbps - 20 p 2.4 Oferta cu lățime de bandă garantată între 301 - 500 Mbps - 30 p 2.5 Oferta cu lățime de bandă garantată > de 500 Mbps-40p
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de proiectarea si instalare sistem.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-08-2019 ora 07:11 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
ALIMENTATOR- INJECTOR PoE PLANET POE-152
Data limita depunere oferta:
26.08.2019 07:11
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
31682530-4 - Surse de alimentare electrica (Rev.2)
Valoare estimata:
1.500,00 RON
Descriere contract:
Achizitia a 10 bucati injectoare PoE PLANET POE-152 - Power over Ethernet (Alimentatoare) pentru sistemul de telegestiune iluminat public - inteliLIGHT. Pret estimat pentru 1 bucata 150 lei fara TVA. Valoare achizitie 1.500 lei fara TVA.
Conditii referitoare la contract:
TERMEN DE LIVRARE MAXIM 3 ZILE DE LA PRIMIREA COMENZII TRANSMISA DE AC GARANTIE PRODUS MINIM 24 LUNI
Conditii de participare:
-
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare:
TERMEN MAXIM DE FINALIZARE INCLUZAND RECEPTIA PRODUSELOR 30.09.2019
LISTA VERSIUNI ANUNT PUBLICITAR
Achiziții / Proceduri proprii: 23-08-2019 ora 14:57 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SF construire clădire anexă Cimitirului Municipal Brașov - cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică
Data limita depunere oferta:
23.08.2019 14:57
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Descriere contract:
Studiu de fezabilitate pentru construire clădire anexă Cimitirul Municipal Brașov, cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică - str. Dimitrie Anghel nr. 19
Conditii referitoare la contract:
Documentațiile tehnice aferente obiectivului de investiții care face obiectul contractului, vor respecta ”instrucțiunile de aplicare a prevederilor din HG 907/2016 privind aprobarea conținutului cadru al documentației tehnico-economice aferente investițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții” și a altor legi aplicabile. Se recomandă ofertanților vizitarea amplasamentului. Proiectantul va ceda achizitorului drepturile de proprietatea intelectuală. Documentațiile tehnice (cu excepția celor elaborate pentru obținerea avizelor și acordurilor ) se vor preda în 3 (trei) exemplare, redactate în limba română, pe suport de hârtie și pe suport magnetic (CD) un exemplar, partea scrisă în formată PDF și Microsoft Word iar partea desenată în AUTOCAD (dwg) Termenul de predare al documentației va fi de 3 luni de la data încheierii contactului.
Conditii de participare:
Studiu de fezabilitate pentru construire clădire anexă Cimitirul Municipal Brașov, cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică care va fi format din SF conform HG 907/2016, însoțit de studiile de specialitate necesare (geo, topo cu viza OCPI, etc) și se va avea în vedere Certificatul de Urbanism 1902/19.06.2019 atașat. Ofertanții trebuie să prezinte lista experților cheie pe domenii/subdomenii de activitate. Pentru îndeplinirea contractului sunt necesari, fără a se limita la aceștia: -Șef de proiect care va fi inginer absolvent al unei Facultăți de Construcții Civile ( se va prezenta diploma, CV , 5 proiecte similare) -Expert Geotehnician.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut - în condițiile îndeplinirii cerințelor temei de proiectare, implicit a normelor, normativelor și legilor în vigoare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie SF Sala Evenimente Cimitir Municipal.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-08-2019 ora 15:00 - termen expirat
Denumirea achiziției:
Proiectare și execuție “Reabilitare imobil Aleea Petuniei”
CPV:45262600-7 diverse lucrări specializate de construcții
71322000-1 servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice
Descrierea contractului:
Se va reabilita imobilul situat in Aleea Petuniei pentru amenajarea unui punct de lucru al SVSU din cadrul Primăriei Municipiului Brașov.
Valoarea estimata fara TVA: 433,200 lei
Condiții contract: Termenul de realizare a contractului este de 10 luni de la data semnării contractului, inclusiv perioadele de recepție a serviciilor si lucrărilor
Condiții participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor si de execuție a lucrărilor menționate in caietul de sarcini.
Propunerea financiară va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentată in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Adjudecarea contractului se va face in favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate/preț, ca urmare a aplicării factorilor de evaluare prevazuți in Caietul de sarcini.
Ofertantul declarat caștigător va constitui garantia de buna execuție a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fără TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Ofertantul declarat caștigător este pe deplin responsabil de respectarea legislației privind sănătatea si securitatea muncii
Termen limită primire oferte: 22.08.2019 ora 15:00
Informații suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția.
Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract.
Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini, si documentatia aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații și concursuri.
Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații si concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări
Documente anexate: Documentatie achizitie PT si Executie reabilitare imobil.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-08-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficială: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atenția: CRISTINA IULIA RACOVITA
Obiect:
DIRIGENȚIE DE ȘANTIER AFERENTĂ LUCRĂRILOR DE MODERNIZARE ȘI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRAȘOV-ETAPA II PT. ZONA 1 FAZA PT ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI
Termen: 22.08.2019 16:00
Valoare estimată: 18.600 lei
Cod CPV: 71311100-2 -Servicii de asistență în domeniul lucrărilor publice
Tip contract: Servicii
Descriere contract:
Încheierea unui contract de servicii având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini. Perioada de prestare a serviciilor se va desfășura pe toată durata contractului de execuție a lucrărilor, inclusiv pe perioda de garanție a lucrărilor. Pentru serviciile prestate în perioada de garanție a lucrării, prestatorul nu va percepe achizitorului nici un fel de costuri. Termenul de prestare a serviciilor având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări este de 18 luni de la data emiterii ordinului de prestare a serviciilor. Personal: Dirigintele de șantier pentru instalații aferente construcțiilor-o persoană atestată conform Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 pentru domeniul de autorizare 8.1-Instalații electrice. Cerințele referitoare la calificările și abilitățile dirigintelui sunt minime și obligatorii și vor fi probate prin atestate emise de ISC în conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent. Această propunere nu este limitativă, ofertantul fiind liber să adauge experții pe care îi consideră necesari pentru îndeplinirea optimă a prevederilor Caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu Caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de servicii începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care iși asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din detaliul de atribuire și Caietul de Sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnică și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Preţul din propunerea financiară va fi ferm şi nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obliga autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa conțina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune până la data precizată în prezentul anunț,la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau pe e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentația aferentă se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, secțiunea Licitații și concursuri. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, Secțiunea licitații și concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie dirigentie santier iluminat.zip