Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 14-05-2019 ora 14:30 - termen expirat
Denumirea achizitie: Modernizare instalatie gaz metan - laborator de chimie Colegiul National de Informatica George Moisil
CPV: 71322200-3 Servicii de proiectare instalatie de gaze naturale
CPV: 33140000-3 Consumabile medicale
Descrierea contractului: Pentru buna desfasurare a activitatilor din laboratorul de chimie, pentru a nu periclita siguranta elevilor si a personalului didactic, se impun urmatoarele:
- inlocuirea in totalitate a instalatiei de gaze naturale
- inlocuirea becurilor Bunsen vechi cu altele noi
- montare detector de gaz si monoxid de carbon in laborator
Valoarea estimata fara TVA: 23.588,93 RON
Conditii contract: Termenul de executie este de maxim 30 de zile de la data semnarii contractului
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in tema de proiectare.
Ofertantul va realiza atat proiectarea cat si executia lucrarilor.
Oferta tehnica va contine:
a) Abordarea propusa pentru implementarea contractului in vederea indeplinirii cerintelor caietului de sarcini
b) Lista personalului cheie implicat in derularea contractului
c) Autorizatia ANRE
Oferta financiara va fi prezentata astfel:
- centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv (formularul F1)
- centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari, pe obiectiv (formularul F2)
- listele cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari (formularul F3)
- liste cu echipamente si dotari (formularul F4)
- fisele tehnice pentru echipamente (formularul F5)
- graficul; fizic si valoric
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 14.05.2019
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie pentru Colegiul National de Informatica George.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 14-05-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Realizarea expertizai tehnice de constatare a starii partilor de uz comun - imobil str.Lunga nr.1 - Cinema Astra
CPV: 71319000-7 Servicii de expertiza
Descrierea contractului: Pentru continuarea lucrarilor de la parter si subsol din corpul C1.3, se impune realizarea expertizei tehnice la partile de uz comun etaj 1 si staj 2, ale acestui corp de cladire - fatade, ziduri comune, sarpanta cu invelitoare de la toate nivelurile
Valoarea estimata fara TVA: 18.390,16 RON
Conditii contract: Termenul de executie este de maxim 30 de zile de la data semnarii contractului
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in tema de proiectare.
Pentru indeplinirea contractului, sunt solicitati urmatorii experti cheie: Expert tehnic in domeniul A1
Documentatia, continand piese scrise si desenate, se va intocmi in 3 exemplare original, stampilate conform normelor in vigoare si un exemplar in format electronic
In timpul perioadei de licitatie pentru achizitia proiectului tehnic si executie lucrari, ofertantul va asigura asistenta tehnica autoritatii contractante
Oferta furnizorului va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara si va fi prezentata astfel:
Propunerea tehnica va contine:
- abordarea propusa pentru implementarea proiectului
- graficul fizic al contractuolui
- lista expertilor tehnici implicati in derularea proiectului
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi defalcata astfel:
- expertiza tehnica de constatare a starii partilor de uz comun imobil str.Lunga nr.1 - Cinema Astra
- Asistenta tehnica pe perioada elaborarii proiectului tehnic
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 14.05.2019
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie expertiza Astra.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-05-2019 ora 10:00 - termen expirat
Directiei de Asistenta Sociala Brasov
Referitor la procedura de licitatie publica privind inchirierea spatiilor temporar disponibile, din imobilul situat in Brasov, Str. Panselelor, nr. 23.
1. Informatii generale privind locatorul
Directia de Asistenta Sociala Brasov cu sediul in Brasov, str. Panselelor nr. 23, cod fiscal 14206842, organizeaza procedura de licitatie publica cu oferta in plic inchis si sigilat, avand ca obiect inchirierea spatiilor temporar disponibile, din imobilul situat in Brasov, Str. Panselelor, nr. 23, aflat in proprietatea Municipiului Brasov si in administrarea Directiei de Asistenta Sociala Brasov.
Date de contact: Tel +40-0368-469995, +40-368-465415, Fax: 0368-464083.
E-mail: dasbv@dasbv.ro.
2. Informatii generale privind obiectul inchirierii
Obiectul inchirierii il constituie spatiile temporar disponibile, din imobilul situat in Brasov, Str. Panselelor, nr. 23, conform anexei la caietul de sarcini.
3. Informatii privind documentatia de atribuire
Persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire si al caietului de sarcini, la sediul Directiei de Asistenta Sociala Brasov, Str. Panselelor nr. 23 - camera II15, etaj 2 - Biroul Achizitii Publice, Aprovizionare sau accesand site-ul www.dasbv.ro, Sectiunea Informatii Publice, Subsectiunea Licitatii si Achizitii Publice - Anunturi.
Data limita pentru solicitarea clarificari: 03.05.2019, ora 15:00.
4. Informatii privind ofertele
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2019, ora 14:00.
Adresa la care trebuie depusa ofertele: Brasov, Str. Panselelor nr. 23.
Oferta semnata si stampilata se va transmite in plic sigilat, conform indicatiilor din documentatia de atribuire. Ofertele depuse prin alte mijloace decat cele mentionate anterior nu vor fi luate in considerare.
5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor:
13.05.2019, ora 10:00, la sediul Directiei de Asistenta Sociala Brasov, Str. Panselelor nr. 23.
Solutionarea litigiilor aparute in legatura cu procedura de licitatie publica sunt de competenta
Tribunalului Brasov, adresa : Brasov, B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Telefon : 0268/419615, Fax: 0268/418054, Cod postal : 500097, e-mail: trbrasov@just.ro, conform prevederilor legale.
Publicat la data de 19.04.2019.
Documente anexate: Documentatie achizitie inchirierea spatiilor temporar DSS.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-05-2019 ora 08:44 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract: Intocmire documentatie tehnica DALI - Amenajare spatii publice in Municipiul Brasov: zona Modarom - Liceul Unirea si zona str.Politehnicii
Data limita depunere oferta: 06.05.2019 08:44
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii Cod si denumire CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Valoare estimata: 126.050,42 RON
Caiet de sarcini: TEMA DE PROIECTARE.pdf
Descriere contract: Avand in vedere situatia actuala, se impune incheierea unui contract de servicii in conformitate cu tema de priectare atasata prezentului cu urmatoarele precizari:Elaborarea operatiunii urbanistice se va realiza etapizat, fiecarei etape fiindu-i asociata o sesiune de consultare cu beneficiarul documentatiei - Primaria Muncipiului Brasov, in cadrul Comisiei Tehnice de Amenajarea Teritoriului si Urbanism. ETAPA 1 - Elaborare concept de amenajare cu: 1.Delimitarea fluxurilor principale de circulatie; 2.Stabilirea, delimitarea spatiilor minerale si a insertiilor verzi; propunere de amenajare peisagistica; 3.Propuneri preliminare de mobilare si iluminat; ETAPA 2 1.incheierea procesului de avizare si preluarea conditiilor specifice enuntate in avizele si acordurile prevazute in certificatul de urbanism; 2.Finalizarea propunerii cu o abordare integrata privind amenajarea spatiilor minerale, spatiilor verzi, mobilare, iluminat in corelare cu proiectele pe specialitati (alimentare cu apa cismele, gestionarea apelor pluviale, retele electrice etc.) pentru fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E. si D.T.O.E.; 3.Obtinerea autorizatiei de construire in baza unei documentatii intocmite conform legislatiei specifice. Durata de elaborare a proiectului: ETAPA 1 - 1 luna ETAPA 2 - 2 luni Contractantul va realiza suportul topografic actualizat, in sistem proiectie Stereo 70, la scara 1:500 si va intocmi documentatiile necesare pentru finalizarea procesului de avizare Se va avea in vedere ca suportul topografic prezentat sa fie avizat de OCPI Brasov De asemenea, contractantul va asigura asistenta tehnica pe toata perioada executiei. in calitate de beneficiar, Primaria Municipiului Brasov va fi consultata pe tot parcursul elaborarii documentatiei si va obtine avizele/acordurile conform certificatului de urbanism. in cazul in care avizatorii solicita completari ale documentatiei in vederea eliberarii unui aviz, proiectantul va reface documentatiile conform solicitarilor avizatorilor si va preda beneficiarului documentatia refacuta, in termen de 5 zile lucratoare. Prin grija beneficiarului se vor realiza eventualele studii suplimentare necesare obtinerii avizelor din certificatul de urbanism. Forma de prezentare: -Faze/ etape intermediare-2 exemplare plotate color si un exemplar digital tip DWG sau echivalent (pentru compatibilitate GIS). Se recomanda suplimentar predarea in format PDF/ JPG; -Avizare: Documentatiile pentru obtinerea avizelor/ acordurilor se vor elabora in concordanta cu solicitarile specifice ale autoritatilor de avizare; -La finalul contractului- 3 exemplare plotate color si un exemplar digital tip DWG sau echivalent (pentru compatibilitate GIS). Se recomanda suplimentar predarea in format PDF/ JPG;
Conditii referitoare la contract: Durata contractului- Maxim 2 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii pe parcurs.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in tema de proiectare. Oferta tehnica va contine: Abordarea propusa pentru implementarea contractului in vederea indeplinirii cerintelor temei de proiectare. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cucerintele din Tema de propiectare.Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.Tema de proiectare se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie intocmire documentatie tehnica DALI.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 16-04-2019 ora 11:27 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii "Reabilitare invelitoare Liceul Andrei Muresanu - corp A;
Data limita depunere oferta: 16.04.2019 11:27
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 22.500,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor deSUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare invelitoare Liceul Andrei Muresanu - corp A. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor - dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 10-04-2019 ora 24:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: DALI - largire str.13 Decembrie - etapa II (tronson Pod CF - sens giratoriu Faget
CPV: 71322500-6 servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport
Descrierea contractului: Se va elabora DALI pentru largirea strazii de la 4 benzi, cu 2 benzi a cate 3,5m si trotuare de 2m, inclusiv in zona pasajului CF, pentru a face legatura cu etapa I de largire a strazii 13 Decembrie
Valoarea estimata fara TVA: 133.038,19 RON
Conditii contract: termenul de predare a documentatiei va fi da maxim 3 luni de la data semnarii contractului
Oferta tehnica va contine: a) abordarea propusa pentru implementarea contractului in vederea indeplinirii cerintelor din tema de proiectare.
b) graficul fizic al contractului
c) Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului
Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu Caietul de sarcini si va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii pe faze si plati.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Termen limita primire oferte: 10.04.2019
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie DALI.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-04-2019 ora 24:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Servicii de identificare, ridicare, transport, depozitare si eliberare a vahiculelor fara stapan sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brasov conform Regulamentului aprobat prin HCL nr.337/2017
CPV: 60100000-9 servicii de transport rutier
Descrierea contractului: Contractul de servicii va reglementa activitatea de identificare, ridicare, transport, depozitare si eliberare a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 31.092,44 RON
Conditii contract: Oferta tehnica va contine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate.
Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu anexa la Caietul de sarcini.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Pretul se va calcula prin adunarea preturilor tuturor operatiunilor prevazute in formularul C1, anexa la Caietul de sarcini.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Termen limita primire oferte: 09.04.2019
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-04-2019 ora 11:56 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare invelitoare Liceul Andrei Muresanu - corp A;
Data limita depunere oferta: 08.04.2019 11:56
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 22.500,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor deSUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare invelitoare Liceul Andrei Muresanu - corp A. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-03-2019 ora 12:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF:4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel:+40 268416550/128/124 Fax:+40268473001
E-mail:achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B
Data limita depunere oferta:
08.03.2019 12:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
13.750,02 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B. Propunerea tehnica va cuprinde - elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu Caietul de Sarcini - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct. Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2 - perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii sanitare, termoventilatii, coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie DIRIGENTIE DE SANTIER Colegiul National Economic Andrei Barseanu.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 07-03-2019 ora 09:38 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Consultanta de specialitate- dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu Primaria Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta: 07.03.2019 09:38
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 8.067,23 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE DE SANTIER.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de "extinderea sistemului de detectie, semnalizare la incendiu- Primaria Municipiului Brasov" Prestatorul va asigura consultanta de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 3 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA -ul va fi evidentiat distinct. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta de specialitate-dirigentie de santier.zip