Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 22-11-2018 ora 14:40 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Asigurarea bunurilor apartinand Domeniului Schiabil din Poiana Brasov
Data limita depunere oferta: 22.11.2018 14:40
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2)
Valoare estimata: 92.788,04 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Bunurile apartinand domeniului schiabil necesita a fi asigurate impotriva riscurilor de incendiu, trasnet, explozie, caderi accidentale de corpuri, furt, vandalism, inundatie, cutremur, avalanse de zapada, greutate strat zapada, prabusire sau alunecare teren, fenomene atmosferice, daune produse de animalele salbatice, supratensiune, scurtcircuit, dupa cum urmeaza : 1. Asigurare utilaje neinmatriculabile (tip CASCO) pentru autovehicule (utilaje) neinmatriculabile pentru 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully 2. Asigurare pentru Instalatiile de transport pe cablu pe partia Lupului si in zona Ruia - Instalatie transport pe cablu - Telescaun 6 CLD Ruia - include statia superioara si inferioara Ruia, fundatii piloni, constructie garaj pentru scaune de 370 mp, echipament sky-data cu 5 porti la statia inferioara Ruia Instalatie transport pe cablu - Telescaun 4 CLF Lupului - include statia superioara si inferioara Lupului, fundatii piloni, echipament sky-data cu 3 porti la statia inferioara Lupului 3. Asigurare instalatii pentru producere zapada artificiala - 120 lancii pentru zapada si 29 tunuri pentru zapada - conform anexe 1,2 si 3. 4. Asigurare constructii/instalatii anexe, aferente instalatiilor de producere a zapezii artificiale si a celor de transport pe cablu - conform anexa 4 (posturi de transformare, statii de compresoare, statii de pompare si cladirile aferente, fibra optica, cabluri electrice, retea apa, retea de aer, camine prefabricate pentru hidranti, statie de compresoare, sistem de automatizare si control al masinilor de producere zapada etc). 5. Asigurare masini/aparate de retur carduri RFID Skidata - 2 buc achizitionate in 2017 Pentru asigurarea utilajelor neinmatriculabile (tip CASCO) pentru 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully, polita se va incheia pentru o perioada de 5 luni, incepand cu 01.12.2018. Pentru celelalte asigurari pentru instalatii de producere zapada, instalatii de transport pe cablu si constructii/instalatii anexe, masini/aparate de retur carduri RFID Skidata polita se va incheia pentru o perioada de 12 luni, cu incepere de la 24.12.2018.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini anexat prezentului anunt. Pentru asigurarea utilajelor neinmatriculabile(tip CASCO) pt 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully,Polita se va incheia incepand cu data de 01.12.2018, pentru o perioada de 5 luni de la semnare, Asigurare pentru Instalatiile de transport pe cablu pe partia Lupului si in zona Ruia, Asigurare instalatii pentru producere zapada artificiala - 120 lancii pentru zapada si 29 tunuri pentru zapada, Asigurare constructii/instalatii - anexe (posturi de transformare, statii de compresoare, statii de pompare si cladirile aferente, fibra optica, cabluri electrice, retea apa, retea de aer, camine prefabricate pentru hidranti, statie de compresoare, sistem de automatizare si control al masinilor de producere zapada etc), Asigurare masini/aparate de retur carduri RFID Skidata - Polita se va incheia pentru o perioada de 12 luni, cu incepere de la 24.12.2018. Valabilitate oferta - cel putin pana la data de 31.12.2018
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire: In urma evaluarii ofertelor, achizitia se va efectua cu operatorul economic care indeplineste cerintele impuse si care prezinta "pretul cel mai scazut" pentru intreg pachetul. Ofertele vor fi valabile cel putin pana la data de 31.12.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie asigurarea bunurilor apartinand domeniului schiabil din Poiana Brasov.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-11-2018 ora 08:46 - termen expirat
NR ANUNT: ADV1048018
TIP ANUNT: CUMPARARI DIRECTE
DATA CREARE: 09.11.2018 08:50
DATA PUBLICARE: 09.11.2018 10:42
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
PUZ Zona Garii + Ridicare topografica Zona Garii
Data limita depunere oferta:
15.11.2018 08:46
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:Servicii
Cod si denumire CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
Valoare estimata: 63.025,21 RON
Caiet de sarcini:
TEMA DE PROIECTARE SI PLANSA.pdf
Descriere contract:
Achizitie plan urbanistic pentru realizare pasaj rutier peste linia de cale ferata situat intre B.dul Garii zona Sala Sporturilor si Str. Turnului. Documentatia de urbanism va stabili: Zonificarea functionala , intocmirea regulamentului de urbanism, introducerea tuturor documentatiilor de urbanism aprobate pana la data semnarii contractului, respectiv PUZ-uri, AC-uri, drumuri , retele tehnico-edilitare, corelarea documentatiei cu planurile urbanistice aprobate in zona , stabilirea categoriilor de contructii in ce priveste autorizarea , stabilirea distantelor minime fata de limitele laterale si posterioare ale parcelelor privind distanta intre obiective, vor fi prevazute in mod obligatoriu functiuni conexe locuirii, se va prezenta un studiu privind siguranta circulatiei , relationarea functionala cu celelalte zone adiacente. Zona studiata are o suprafata de aproximativ 50 ha. Ridicare Topografica PUZ zona Garii - Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul-cadru al planului urbanistic zonal indicativ gm -010-2000 . Suprafata aproximativa este de 50ha.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare. Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care inso?esc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completata, in conformitate cu tema de proiectare si cu realitatea din teren". In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: PUZ ZONA GARII.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 07-11-2018 ora 09:06 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Reconversia functionala si reutilizarea terenurilor si suprafetelor abandonate aflate in proprietatea Municipiului Brasov - parc Rulmentul"
Data limita depunere oferta: 07.11.2018 09:06
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 130.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitia este realizarea unui Studiu de Fezabilitate si a tuturor studiilor de specialitate pentru proiectul: "Reconversia functionala si reutilizarea terenurilor si suprafetelor abandonate aflate in proprietatea Municipiului Brasov - parc Rulmentul", in vederea cresterii suprafetelor de spatii verzi in zonele urbane si periurbane. Obiectivul specific al studiului de fezabilitate este: 1.1 Stoparea extinderii insulelor de caldura in perioadele de seceta urbana. Masuri 1.1.1. Cresterea suprafetelor verzi. Scopul serviciilor: Proiectul raspunde in mod direct obiectivului specific prin amenajarea unui parc pe o suprafata de aproximativ 1900 mp, proprietatea municipiului Brasov, pe terenul cu CF nr. 112427 - suprafata abandonata in fata fostelor hale industriale Rulmentul, din Municipiul Brasov. Proiectul va contribui astfel la cresterea suprafetei spatiilor verzi la nivelul municipiului, prin reconversia unor spatii degradate in spatii verzi si de recreere, spre beneficiul locuitorilor. Ofertantul trebuie sa conduca toate activitatile legate de realizarea diverselor sondaje, colectarea datelor si analizarea acestora indiferent de domeniu de activitate implicat (de ex. topografie, geotehnica, retele edilitare, mediu, transport si trafic, etc). Serviciile pe care elaboratorul le va presta in vederea elaborarii studiului de fezabilitate vor include, insa nu se vor limita la urmatoarele: investigatii, anchete, studii, servicii de proiectare, analize, evaluari etc.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al Studiului de fezabilitate este de 30 de zile de la transmiterea ordinului de incepere. Urmand ca in 15 zile sa fie predate toate avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism. Pe durata desfasurarii studiului de fezabilitate, elaboratorul va convoca cel putin 3 sedinte comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validarii si agreari de solutii/variante. Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, redactat in limba romana. Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe
baza de factura emisa de prestator. Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului. In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completata, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren". In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
Documente anexate: SF Parc Rulmentul.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 07-11-2018 ora 15:34 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Inchirierea de utilaje si echipamente cu operator necesare pentru aducerea in stadiu de normalitate in cazul producerii de situatii de urgenta pe teritoriul municipiului Brasov
Data limita depunere oferta: 07.11.2018 15:34
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
Valoare estimata: 25.210,08 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitia este asigurarea unei capacitati de interventie specializata, corespunzator tipurilor de riscuri la care sunt expuse teritoriul si populatia, in timpi de raspuns optimi, indiferent de locul si momentul in care se produce situatia de urgenta pe teritoriul municipiului Brasov.
Conditii referitoare la contract: Durata contractului este de la data semnarii acestuia si pana la 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii acestuia cu act aditional, pe o perioada de 4 luni, in functie de fondurile bugetare aprobate.
Conditii de participare: Activitatea de prevenire in domeniul protectiei civile si/sau al interventiei operative se asigura de catre serviciile de urgenta, prin structuri specializate, in conformitate cu competentele si atributiile stabilite potrivit legii nr. 481/ 2004 republicata privind protectia civila. Pentru asigurarea unei interventii eficiente in cazul unor situatii de urgenta, este necesara inchirierea de utilaje si de echipamente cu operator pentru rezolvarea starii generate, conform caietului de sarcini anexat prezentului anunt. Serviciile de interventie vor fi derulate sub forma actiunilor efectuate la solicitare beneficiarului, prin intermediul dispeceratului, prestatorului de servicii are va avea obligatia de a asigura prezenta utilajelor in locurile solicitate in termen de 1-2 ore din momentul efectuarii solicitarii telefonice. Prestatorul de servicii va prezenta lista de utilaje ce for fi utilizate cu personal propriu autorizat in derularea contractului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Se va prezenta oferta tehnica si financiara, conform prevederilor caietului de sarcini.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
>Informatii suplimentare: -
Documente anexate: Documentatie achizitie Inchiriere utilaje si echipamente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-10-2018 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: REPARARE SI INTRETINERE CENTRALE TERMICE
Data limita depunere oferta: 25.10.2018 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
Valoare estimata: 15.966,39 RON
Descriere contract: Pentru exploatarea in conditii de siguranta a centralelor termice apartinand Primariei Municipiului Brasov situate in B-dul Eroilor Nr.8 si B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.23, trebuiesc efectuate mai multe operatiuni ce tin de revizia anuala de inlocuire a elementelor componente a centralelor si instaltiilor defecte. Primaria Municipiului Brasov detine zece cetrale termice, opt centrale termice cu capacitati intre 130-150 KW, o centrala de 60 KW (pod) si o centrala 80 KW (mansarda), in B-dul Eroilor Nr.8 si patru centrale termice de 50 KW, in B-dul Mihail Kogalniceanu Nr.23, Brasov. Aceste operatiuni sunt necesare pentru functionarea in conditii de siguranta, cu respectarea normelor de securitate in exploatare, in vederea asigurarii unui confort termic optim angajatilor din cele doua sedii. in acest sens se vor efectua urmatoarele operatiuni: - revizie anuala CT 150KW, CT 130 KW, CT 60 KW si CT 80 KW - revizie pompe circulatie agent termic - verificare vase expansiune - revizie instalatii complete - golire, spalare - inlocuire (unde este cazul) aerisitoare automate, coloane incalzire - curatire filtre anticalcar, inlocuire cartuse polifosfati - inlocuire supape de siguranta - inlocuire termomanometre (unde este cazul) - refacere izolatie circuite instalatie - inlocuire robineti tur si retur si senzori de gaz.
Conditii referitoare la contract: Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Pretul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior si va fi valabil pana la terminarea integrala a contractului. Durata contractului va fi de la data semnarii si pana la 31.12.2018. Oferta va trebui sa contina pretul separat pentru serviciile de reparatii/manopera si pentru intretinerea centrale termice. Valorile sunt ferme, fixe si nu pot fi modificate pe toata perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor pozitii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte partiale sau alternative.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.Autorizatiile/avizele se depun odata cu oferta. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Documente anexate: Achizitie reparare si intretinere centrale termice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-10-2018 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract: ASISTENTA TEHNICA (Dirigentie de santier) -Instalatie de utilizare gaz metan- pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI" - cod SMIS 40003
Data limita depunere oferta: 18.10.2018 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 1.226,37 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract: Serviciile de supraveghere a lucrarilor - dirigentia de santier, se vor efectua pentru lucrarile de executie a instalatiei de utilizare gaz metan la obiectivul " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI".
Conditii referitoare la contract: Ofertantul va respecta cerintele caietului de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din: Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii gaze naturale.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Dosar achizite Dirigentie de santier -Instalatie de utilizare gaz metan.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-10-2018 ora 24:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona str.Plugarilor - str.Fagurului - Calea Feldioarei - Ocolitoarea Municipiului Brasov
CPV: 71351810-4 Ridicare topografica
Descrierea contractului:
Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul - cadru al PUZ indicativ gm -010-2000.
Plansa se va prezenta la scara 1:2000, cu viza OCPI
Valoarea estimata fara TVA: 25.210 RON
Conditii contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor.
Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare.
Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Termen limita primire oferte: 17.10.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Referarul ci tema de proiectare pentru contractul de servicii "PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona str.Plugarilor - str.Fagurului - Calea Feldioarei - Ocolitoarea Municipiului Brasov" se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov la sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Achizitie PUZ zona PLUGARILOR.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-10-2018 ora 24:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona Coasta Vacilor - Coltul Putinarilor - Warthe II
CPV: 71351810-4 Ridicare topografica
Descrierea contractului:
Ridicarea topografica este o etapa obligatorie in conformitate cu prevederile ghidului privind metodologia de elaborare si continutul - cadru al PUZ indicativ gm -010-2000.
Plansa se va prezenta la scara 1:2000, cu viza OCPI
Valoarea estimata fara TVA: 25.210 RON
Conditii contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor.
Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare.
Termenul de predare al documentatiilor, este de maxim 4 luni de la data semnarii contractului, cu obligativitatea consultarii Beneficiarului pe parcursul prestarii serviciilor.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criteriul de atribuire: criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale prestatorului - conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Termen limita primire oferte: 17.10.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Referarul ci tema de proiectare pentru contractul de servicii "PLAN TOPOGRAFIC PENTRU PUZ - Zona Coasta Vacilor - Coltul Putinarilor - Warthe II" se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov la sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Achizite PUZ COASTA VACII.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 01-10-2018 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: B-dul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: MATERIALE FERONERIE
Data limita depunere oferta: 01.10.2018 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 44316510-6 - Feronerie (Rev.2)
Valoare estimata: 5.882,35 RON
Caiet de sarcini: Anexa 1_Lista cantitati feronerie.pdf
Descriere contract: MATERIALE FERONERIE
Conditii referitoare la contract: Achizitie de materiale feronerie, conform cu cerintele din Anexa 1 si prezentul anunt. Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 01.10.2018, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Anexa 1 si Formulare achizitie de materiale feronerie.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 24-09-2018 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport in Municipiul Brasov".
Data limita depunere oferta: 24.09.2018 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 130.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini SF spatiu multifunctional .pdf
Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitie este realizarea unui Studiu de Fezabilitate si a tuturor studiilor de specialitate in vederea REALIZAREA spatiu multifunctional de recreere si sport din municipiul Brasov . Obiectivul central al studiului de fezabilitate este de a furniza solutiile optime privind realizarea spatiu multifunctional de recreere si sport si astfel cresterea suprafetei spatiilor verzi la nivelul municipiului, prin reconversia unor spatii degradate in spatii verzi si de recreere, spre beneficiul locuitorilor.Proiectul se va implementa pe domeniul public al Municipiului Brasov, in cartierul Racadau , zona cunoscuta sub numele IEPURE , pe o suprafata de aproximativ 13.500 mp, pe terenul cu CF nr 123045 , nr. topografic 123045. Ofertantul trebuie sa conduca toate activita?ile legate de realizarea diverselor sondaje, colectarea datelor si analizarea acestora indiferent de domeniu de activitate implicat (de ex. topografie, geotehnica, retele edilitare, mediu, transport si trafic, etc). Serviciile pe care elaboratorul le va presta in vederea elaborarii studiului de fezabilitate vor include, insa nu se vor limita la urmatoarele: investigatii, anchete, studii, servicii de proiectare, analize, evaluari etc.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al Studiului de fezabilitate este de 30 de zile de la transmiterea ordinului de incepere. Urmand ca in 15 zile sa fie depuse avizelele conform CU. Pe durata desfasurarii studiului de fezabilitate, elaboratorul va convoca cel putin 3 sedinte comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validarii si agreeri de solu?ii/variante. Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, redactat in limba romana. Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului. In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completa, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren".In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie SF spatiu multifunctional.zip