Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 29-06-2022 ora 08:44 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de consultanţă elaborare documentații: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT
Data limita depunere oferta:
29.06.2022 08:44
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
48.000,00 RON
Caiet de sarcini:
3. Formulare+CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Întocmirea următoarelor documente: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice SF/DALI/PT pentru urmatoarele obiective de investitii prinse în Lista de investiții pe anul 2022: 1.Documentații tehnice Consolidare și eficientizare energetică Grădinița nr.5 : 2.SF Constuire Grădiniță cartier Stupin ; 3.Documentații tehnice Reabilitare Sala de Sport Colegiul Tehnic Mircea Cristea ; 4.Documentații tehnice Reabilitare Colegiul Național Johannes Honterus ,corp B,C,D; 5.Documentații tehnice Campus educațional str.Școlii nr.11; 6.SPF,SF Construire Stadion Municipal; 7.Documentașii tehnice Reabilitare/modernizare și eficientizare energetica Stadionul Tineretului ; 8.Audit energetic Satdionul Tineretului; 9.Documentații tehnice Modernizare /extindere Piața Astra și resistematizare zona urbană adiacentă; 10.Documentații tehnice Modernizare și extindere Piața Star și resistematizare zona urbană adiacentă ; 11.Documentații tehnice –Reconversie zone abandonate în zone verzi –zonă indistrială Rulmentul; 12.Documentații tehnice Modernizare domeniul schiabil
Conditii referitoare la contract:
Durata de execuție a contractului: Tema de proiectare pentru obiectivele de investiție menționate la pct. 1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Notă conceptuală pentru obiectivele de investiție menționate la pct.1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Caiet de sarcini pentru etapa de achiziție a serviciului de întocmire a documentațiilor tehnice SF/DALI/PT - maxim 30 zile lucrătoare. Notă 1: pentru întocmirea documentelor - Tema de proiectare, Notă conceptuală, Caiet de sarcini aferente obiectivelor de investiție menționate la pct.1.1, Autoritatea Contractantă va pune la dispoziția ofertantului câștigător certificate de urbanism obținute și alte documente existente . Documentele vor fi întocmite cu respectarea prevederilor legale . Notă 2 : - în condițiile în care se va renunța la un anumit obiectiv de investiție , Autoritatea Contractantă va informa prestatorul. În aceste condiții se vor achita doar serviciile prestate .Conditii obligatorii de indeplinit pentru ofertanți:-experiență similară a ofertantului-minim 5(cinci )servicii de proiectare /consultanță executate în domeniul construcțiilor si intalațiilor în construcții , în monumente istorice ,cu experiență în proiecte de investiții (modernizări,reabilitari ,constructii noi ).Experiența va fi dovedită prin transmiterea de documente :procese verbale de receptie sau recomandări.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
>Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 28-06-2022 ora 12:16 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia: :
ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de servicii de realizare a documentației tehnico-economică - elaborare STUDIU DE FEZABILITATE pentru proiectul „ DEZVOLTARE REȚEA DE MOBILITATE URBANĂ, INTEGRATĂ ȘI CONECTATĂ PRIN SOLUȚII DE TRANSPORT ECOLOGIC ÎN ZONA METROPOLITANĂ BRAȘOV TRONSON PREFECTURĂ – PIETRELE LUI SOLOMON”
Data limita depunere oferta:
28.06.2022 12:16
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
105.040,00 RON
Descriere contract:
Achiziția serviciilor necesare în vederea pregătirii Proiectului „Dezvoltare Rețea de mobilitate urbană, integrată și conectată prin soluții de transport ecologic în zona Metropolitană Brașov Tronson Prefectură – Pietrele lui Solomon”, fiind necesară elaborarea următoarelor studii conform HG 907 /2016: - Studiu de fezabilitate (SF) - Studiu geotehnic - Studiu topografic - Studiu peisagistic - Studiu energetic - Documentații avize - Expertiză tehnică - Analiza cost - beneficiu Achiziția serviciilor de elaborare a documentațiilor tehnico-economice este necesară în vederea pregătirii proiectului de interes zonal „Dezvoltare infrastructură pentru transportul verde în Municipiul Brașov – Piste pentru biciclete (și alte vehicule electrice ușoare) - Tronson Prefectură - Pietrele lui Solomon”, pentru integrarea și conectarea modalităților de transport în vederea îmbunătățirii soluțiilor de creștere a accesibilității în Municipiul Brașov.
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor este de 4 luni de la transmiterea Ordinului de începere a prestării serviciilor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate - preț.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 28-06-2022 ora 12:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de consultanţă elaborare documentații: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT - Documentatii tehnice monumente istorice
Data limita depunere oferta:
28.06.2022 12:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
48.000,00 RON
Descriere contract:
Întocmirea următoarelor documente: Notă conceptuală, Tema de proiectare și Caiet de sarcini în vederea realizării documentațiilor tehnice de proiectare SF/DALI/PT pentru următoarele obiective de investiții prinse în Lista de investiții pe anul 2022 : Documentatii tehnice monumente istorice : 1.Ziduri, turnuri, bastioane și alte monumente ; 2.Casa Sfatului; 3.Casa Tartler str. Poarta Schei nr.14; 4.Turn str. Mureșenilor nr.1; 5.Turn str. Mureșenilor nr.9; 6.Zidul Cetății și turnuri Aleea Brediceanu; 7.Turnul Alb; 8.bastionul Postavarilor Aleea Brediceanu; 9.Turnul Vânătorilor Aleea Brediceanu; 10.Poarta Ecaterina; 11.Poarta Schei; 12.Cetățuia Brașov
Conditii referitoare la contract:
Tema de proiectare pentru obiectivele de investiție menționate la pct. 1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Notă conceptuală pentru obiectivele de investiție menționate la pct.1.1 din caietul de sarcini - maxim 30 zile lucrătoare Caiet de sarcini pentru etapa de achiziție a serviciului de întocmire a documentațiilor tehnice SF/DALI/PT - maxim 30 zile lucrătoare. Notă 1: pentru întocmirea documentelor - Tema de proiectare, Notă conceptuală, Caiet de sarcini aferente obiectivelor de investiție menționate la pct.1.1, Autoritatea Contractantă va pune la dispoziția ofertantului câștigător certificate de urbanism obținute și alte documente existente . Documentele vor fi întocmite cu respectarea prevederilor legale . Notă 2 : - în condițiile în care se va renunța la un anumit obiectiv de investiție , Autoritatea Contractantă va informa prestatorul. În aceste condiții se vor achita doar serviciile prestate . Notă 3 : Serviciile de consultanță sunt necesare implementării obiectivelor de investiții de la pct. 1.1 prin Programul POR 2021-2027 ADR CENTRU - Prioritatea 7 - O regiune de turism sustenabil.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 23-06-2022 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției la cerințele A1, A2 pentru obiectivul de investiții Școala Gimnaziala nr. 3 ”GHEORGHE LAZAR” Brasov.
Data limita depunere oferta:
23.06.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
60.240,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini CU si formulare.pdf
Descriere contract:
Expertiză tehnică de calitate a structurii construcției la cerințele A1, A2 pentru obiectivul de investiții Școala Gimnaziala nr. 3 ”GHEORGHE LAZAR” Brasov. Expertiza tehnică va aprecia starea tehnică a structurii construcției, în vederea realizării lucrărilor de mansardare. Activitatea desfășurată pentru evaluarea construcției, rezultatele examinării și a studiilor efectuate în vederea evaluării, precum și concluziile referitoare la siguranța structurii și necesitatea intervențiilor de consolidare structurală și nestructurală, inclusiv natura și proporțiile acestor intervenții, trebuie prezentate în raportul de expertiză a construcției.
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor este de 30 de zile de la ordinul de incepere a serviciilor de proiectare.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 21-06-2022 ora 11:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiție „Construire Sală Sport Școala Gimnazială nr.4
Data limita depunere oferta:
21.06.2022 11:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
83.250,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini- anexe si formular oferta .pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziţiei este reprezentat de atribuirea unui contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii de actualizare a Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Construire sală sport Școala Gimnazială nr.4” Oferta va conține propunerea tehnică și propunerea financiară. În cadrul propunerii tehnice, ofertantul va prezenta modalitatea de îndeplinire a cerințelor prezentului caiet de sarcini precum și lista experților care vor participa la îndeplinirea contractului : - Minim un arhitect - Minim un inginer proiectant instalații ( electrice, sanitare, termice) . Pentru personalul declarat în cadrul ofertei, ofertantul va prezenta : CV- uri, diplome din care să reiasă specializările în domeniul menționat sau echivalent pentru persoane fizice străine. Pentru experiența similară se vor prezenta minim 3 contracte de servicii similare în care să fi fost implicat demonstrată prin procese verbale de recepție. Propunerea financiară va cuprinde : - actualizarea studiului de fezabilitate cu respectarea legislației în vigoare - asistența tehnică pe perioada derulării obiectivului de investiții
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 15 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Predarea documentaţiei se va face atât pe suport de hârtie în 4 exemplare originale cât şi în format electronic DWG si PDF (pentru planşe) şi format doc. şi PDF (pentru părţile scrise). Garanția de bună execuție se va constitui și elibera conform prevederilor legale.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 17-06-2022 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă pentru obiectivul de investiții: Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta:
17.06.2022 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
Valoare estimata:
30.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE COORDONARE ÎN MATERIE DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ pentru obiectivul de investiții: „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului este 15 luni - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere și până la recepția la terminarea lucrărilor; Prestarea contractului de servicii va fi considerată finalizată după semnarea Procesului verbal de recepţie finală de activitate, menționat la punctul 5 din prezentul caiet de sarcini, recepţia raportului final de activitate fiind considerată şi recepţia la finalizarea contractului.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 16-06-2022 ora 15:27 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Serviciil de dirigentie de santier aferent lucrarilor: Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta:
16.06.2022 15:27
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
105.387,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE DIRIGENȚIE DE ȘANTIER aferent lucrărilor: „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract:
Contractul va intra în vigoare în momentul primirii ordinului de începere a prestării serviciului. Perioada de execuţie: - perioada de execuţie/furnizare a serviciului de supraveghere a lucrărilor se va desfăşura pe toată durata contractului de execuţie a lucrărilor, inclusiv pe durata de garanţie a lucrărilor. - pentru serviciile prestate în perioada de garanţie a lucrării, prestatorul nu va percepe beneficiarului nici un fel de costuri. - în condiţiile în care, din motive obiective, perioada de derulare a realizării investiţiei se va prelungi, contractul de servicii de supraveghere a lucrărilor va fi prelungit în mod automat cu aceeaşi perioadă, fără modificarea valorii acestuia. Plăţile se vor efectua în funcție de înaintarea la plată a lucrărilor executate de către constructor, însă fără a depăşi valorile stabilite, prin studiul de fezabilitate. Notă: - nu se decontează alte cheltuieli suplimentare (transport, cazare, etc.) - prestatorul este obligat să suporte toate cheltuielile cu personalul(asigurări, indemnizaţii transport cazare, etc.) precum şi toate cheltuielile cu organizarea şi funcţionarea biroului său în şantier.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi în conformitate cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 15-06-2022 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Serviciil de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A2, B1, C, Ie, la proiectul - Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, faza PT și Execuție - partea a III-a
Data limita depunere oferta:
15.06.2022 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
22.610,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - din punct de vedere al cerințelor A2, B1, C, Ie, la proiectul : „Modernizarea şi extinderea sistemului de iluminat public din municipiul Braşov aferent obiectivelor: str. Candid Muslea, str. Valeriu Braniste, str. Constantin Lecca, str. IuliuS Romer, str. Brădetului, str. Căliman, str. Coștila, aleea Cioplea, str. Defileului, str. Cercelușului, str. Garofiței, aleea Cornișei, Cimitir Sprenghi - iluminat perimetral de siguranță, str. Capra Neagră, str. Cavalului 2D1-2 D10, str. Pârâul Rece, str. Dascălul Costea, str. Parcul Verde, str. Lânii zona Ocolitoare - pârâul Ghimbășel (tronson principal și tronson secundar), Drumul de SE - (Pasaj CFR - Ocolitoare), str. Zizinului tronson Gemenii- pasaj rutier (1 latură), str. Lemnarilor, str. Nicovalei 33, str. Carpaților parțial, str. Molidului nr.43A (parcare imobile bloc A, bloc B, bloc C), str. Camil Petrescu - etapa a II-a, str. de legatură între str. Turnului și str. Camil Petrescu, str. Tismana, str. Plugarilor 3A, str. Plugarilor, str. Surlașului, str. Nicovalei 42-92, cartier nou- str. Carpatilor v.a.v. str. Colonia Metrom, str. Lotusului, str. Salciei, str. Sitarului, str. Nicolae Orghidan, str. Fluierașului, str. Morarului, str. Berzei” Faza P.T. ŞI EXECUŢIE.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : DTAC - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; PT+DDE - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară care se vor întocmi cu respectarea condițiilor din caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 31-05-2022 ora 15:54 - termen expirat
ANUNȚ
Anunt de anulare a achizitiei directe pentru achiziţiei serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public”
Urmare a anuntului publicat pe site www.brasovcity.ro în data de 14.02.2022, anunt cu termen limita depunere oferte 21.02.2022 ora 09:00.
În data de 31.05.2022 autoritatea contractantă a publicat următoarul anunț:
Achizitie directa având ca obiect “Achiziţiei serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public, anulată deoarece documentatia necesita modificari si completari.
In temeiul ART. 212 LEGE nr. 98 din 19 mai 2016(*actualizată*) privind achiziţiile publice: (1) Autoritatea contractantă anuleaza procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: c) dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului; (2) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. c), prin încălcări ale prevederilor legale se înţelege situaţia în care, pe parcursul procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca aceasta să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2). conform urmatorul anunt:Achizitie directa anulata “; documentatia necesita modificari si completari.
Ca urmare a inițierii în SEAP a achiziției directe având obiectul mai sus precizat, initiată cu nr. ADV1270553/14.02.2022, în conformitate cu prevederile art.7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 43 alin (2) din H.G nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, s-au primit în termenul stabilit, până la data de 21.02.2022 ora 09:00, două oferte, după cum urmează:
1. SC SAFE DREAMS SRL, ofertă primită prin e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro, în data de 21.02.2022 ora 08:54 AM inregistrata la sediul Primariei Municipiului Brasov cu nr.18716/21.02.2022.
2. SC BIMART SOLUTIONS SRL, ofertă primită prin e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro, în data de 21.02.2022 ora 08:44 AM inregistrata la sediul Primariei Municipiului Brasov cu nr.18723/21.02.2022.
In temeiul Art.212 LEGE nr. 98 din 19 mai 2016(*actualizată*) privind achiziţiile publice: (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: c) dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului; (2) În sensul dispoziţiilor alin. (1) lit. c), prin încălcări ale prevederilor legale se înţelege situaţia în care, pe parcursul procedurii de atribuire, se constată erori sau omisiuni, iar autoritatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca aceasta să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2).
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 24-05-2022 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii refacerea și revizuirea hărților strategice de zgomot, precum și a planului de acțiune ale Municipiului Brașov
Data limita depunere oferta:
24.05.2022 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata:
85.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Servicii refacerea și revizuirea hărților strategice de zgomot, precum și a planului de acțiune ale Municipiului Brașov
Conditii referitoare la contract:
Termenul de aducere la zi a datelor geo-spațiale este de 30 de zile de la semnarea contractului. Termenul de realizare al hărților de zgomot este de 30 de zile de la primirea datelor de intrare. Termenul de realizare al planurilor de acțiune este de 30 de zile de la aprobarea hărtilor strategice de zgomot (sau la primirea ordinului de începere a lucrărilor).
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară. Propunerea tehnică va cuprinde cel puțin: Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire și Caietul de sarcini; Descrierea activităților pe fiecare etapă, elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor Caietului de sarcini. Ofertanții vor prezenta o listă cu personalul implicat/calificat în activitatea de elaborare a documentațiilor.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1=40 puncte, 2,Propunerea tehnica - P2= 30 puncte, 3. Experienta specialiștilor cheie implicati în derularea contractului - P3=30 puncte. Punctajul final total Pt se obține prin însumarea punctajelor obținute pentru fiecare factor de evaluare : Pt = P1 + P2+P3
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.