Interacționează cu Primăria
Primăria Municipiului Brașov
- Acasă
- Interacționează cu Primăria
Interacționează cu Primăria
(e-Funcționar)
Având în vedere diversitatea mijloacelor moderne de comunicații precum și necesitatea interacționării cât mai eficiente între Cetățean și Primăria Municipiului Brașov, astăzi, această interacțiune poate fi efectuată în cele trei moduri expuse în cele ce urmează (Direct la sediile Primăriei Municipiului Brașov / Prin mediul de comunicații online - Internet / Prin apelarea Call Centerului Primăriei.
Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni (CIC)
C.I.C. Braşov reprezintă contactul prim şi unic al cetăţenilor cu administraţia publică, cu instituţia. C.I.C. este poate singura modalitate şi locul unde li se oferă cetăţenilor posibilitatea de a-şi exprima opiniile, de a fi ascultaţi, de a primi un răspuns, de a simţi că sunt implicaţi şi importanţi cu adevărat.
Prin acest Centru se asigură informarea cetăţenilor asupra activităţii Consiliului Local Braşov şi a Primăriei Braşov şi se oferă relaţii privind modalitatea de a obţine documente, avize, aprobări care, în conformitate cu prevederile legale, sunt de competenţa primăriei. C.I.C. asigură servicii legate de prelucrarea acestor documente, în vederea soluţionării, scutindu-l pe cetăţean de eforturi suplimentare.
Activitatea Centrului de Informaţii pentru Cetăţeni
- Informarea şi asistarea cetăţenilor în mod direct, prin telefon, în scris şi prin materiale informative pentru rezolvarea problemelor ce ţin de administraţia locală.
- Primirea şi înregistrarea documentelor de la cetăţeni, instituţii, agenţi economici adresate primăriei în mod direct, prin poştă, prin curieri sau poşta electronică. Transmiterea documentelor prin poştă.
- Emiterea şi eliberarea pe loc fără timp de aşteptare, a LT-urilor zilnice, adeverinţelor privind deţinerea în proprietate a terenurilor agricole, acordurilor de ocupare a domeniului public cu schele şi materiale de construcţie, adeverinţelor de nomenclator stradal şi adeverinţelor privind încadrarea imobilelor în zona istorică.
- Elaborarea materialelor informative (pliante, broşuri, fluturaşi, afişe, etc.)
- Coordonarea programului de audienţe pentru conducerea primăriei prin asistarea cetăţenilor pentru a urma procedura de înscriere în audienţă, colaborarea cu serviciile primăriei privind colectarea informaţiilor pentru audienţe, înscrierea în audienţe, participarea la audienţe, raportarea rezultatelor audienţelor la conducerea primăriei.
Serviciile oferite prin Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni
Unde se află Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni (CIC)
Camera 1 - parter, bdul. Eroilor nr.8, Brașov - România - Primăria Municipiului Braşov.Primăria Braşov la un click distanţă !
Secţiunea Primăria Braşov la un click distanţă, facilitează accesul dumneavoastră la servicii electronice pe tematici precum: Domeniul Public, Urbanism, Stare Civilă, Evidenţa Persoanelor, Taxe și impozite, Transport.
Primăria Braşov la un click distanţă
URBANISM
Obţinere Autorizaţie de Construire/Desfiinţare
Obţinere Certificat de atestare edificare construcţie
Obţinere Autorizaţie pentru extindere şi branşamente la reţele edilitare
Obţinere Certificat de Urbanism pentru construcţii imobile (document de INFORMARE)
Obţinere Certificat de Urbanism pentru Extindere şi Branşamente la Reţele Edilitare (document de INFORMARE)
Obţinere Certificat de Urbanism pentru organizări de evenimente cultural - sportive (document de INFORMARE)
Obţinere Certificat de Urbanism pentru dezlipire, alipire imobile, înscriere servitute (document de INFORMARE)
Obţinere Certificat de Urbanism pentru construire drumuri/străzi noi
Aprobare PUD (PUZ)
Adeverinţă privind modalitatea de întabulare a construcţiilor realizate înainte de anul 1958
Legalizare construcţii realizate fără autorizaţie de construire
Avizare Temă de Proiectare pentru PUD (PUZ)
Regularizarea taxei pentru autorizaţia de construire
Prelungire Certificat de Urbanism
Prelungire Autorizație de Construire
Mesaj catre Urbanism
Obţinere Certificat de Nomenclatură stradală şi adresă
Primăria Braşov la un click distanţă
DOMENIUL PUBLIC
Obținere Parcare de Reședință
Obţinere Abonament pentru ocupare domeniul public P.J.
Obținere Adeverință pentru ocuparea domeniului public pentru P.F. neautorizate
Obținere Acord ocupare domeniului public pentru organizaţii non profit
Obținere Acord/Autorizaţie pentru desfăşurarea exerciţiilor comerciale
Prelungire Acord/Autorizaţie pentru desfăşurarea exerciţiilor comerciale
Obţinere Aviz de Tăiere sau Toaletare arbori
Aviz de principiu pentru executarea branşamentelor
Aprobare de săpătură
Înscriere în programul național de reabilitare termică
Formular online - Aviz de săpături în regim de urgenţă
Formular online - Aviz de săpături în regim de urgenţă intervenţie
Mesaj - Domeniul public
Primăria Braşov la un click distanţă
EVIDENTA PERSOANELOR
Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
!!! IMPORTANT !!!
Măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 pe perioada stării de alertă
Programare online - depunere cerere eliberare act identitate
Eliberarea actelor de identitate - expirare şi/sau preschimbare
Eliberarea actelor de identitate - schimbare nume sau prenume
Eliberarea actelor de identitate - pierdere, furt, distrugere sau deteriorare
Eliberarea actelor de identitate - schimbarea domiciliului
Eliberarea actelor de identitate la 14 ani
Acordarea vizei de reşedinţă (flotant)
Eliberarea cărţii de identitate provizorii
Eliberarea cărții de identitate provizorii cetățenilor români cu domiciliul în străinătate
Adeverinţă de domiciliu
Mesaj - Evidenta Persoanelor
Primăria Braşov la un click distanţă
TRANSPORT
Eliberare Permis de Liberă Trecere
Obținere Card – legitimaţie pentru persoană cu handicap
Aviz comisia de circulaţie/administrator drum - pentru PUZ (Plan Urbanistic de Zona)
Aviz comisia de circulaţie/administrator drum - pentru PUD (Plan Urbanistic de Detaliu)
Avizul comisiei de circulaţie/administrator drum - pentru D.T.A.C. (Documentaţie Tehnică pentru Obţinerea Autorizaţiei de Construire)
Eliberare autorizaţie de transport în regim de taxi (persoane sau mărfuri)
Eliberare autorizaţie taxi (transport persoane în regim de taxi)
Eliberare autorizaţie taxi (transport bunuri şi mărfuri în regim de taxi)
Eliberarea autorizaţiei de transport modificată
Obţinerea autorizaţiei de dispecerat taxi
Modificarea autorizaţiei taxi ca urmare a înlocuirii autovehiculului care execută transport persoane în regim de taxi
Modificarea autorizaţiei taxi cu ocazia trecerii autovehiculului din leasing în proprietate
Prelungirea autorizaţiei taxi
Vizarea autorizaţiei de transport
Eliberare duplicat autorizaţie de transport/autorizaţie taxi/copie conformă
Retragere autorizație de transport
Retragere autorizaţie taxi sau copie conformă
Cazier de conduită profesională pentru taximentrist sau pentru persoana desemnată
Dovada înscrierii în bază de date
Eliberare listă de tarife vizată pentru fiecare autovehicul taxi
Mesaj - Transport
Dovada înscrierii în baza de date
!!! IMPORTANT !!!
Înregistrări Naşteri
Înregistrări Căsătorii
Înregistrări Decese
Înregistrare Divorţ pe cale administrativă
Eliberarea (preschimbarea) certificatelor de stare civilă (naştere, căsătorie, deces)
Transcrieri, Schimbare Nume
Eliberare Livret de familie
Eliberare Adeverinţe de celibat
Eliberarea dovezilor de stare civilă (de naştere, de căsătorie, de deces)
Eliberarea formularelor standard (multilingve)
Recunoaşterea copilului de către părinte
Eliberarea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Extrase de pe uz oficial de pe actele de stare civilă
Completare, modificare sau anularea unui act de stare civilă
Mesaj - Stare Civila
Primăria Braşov la un click distanţă
PATRIMONIU ȘI CADASTRU
Concesionarea unui teren de maxim 10 mp în vederea realizării unui acces din exterior
Concesionarea unui teren pentru extinderea construcțiilor pe terenuri alăturate
Închiriere locuințe prin A.N.L. – tineri și familii de tineri în vârstă de până la 35 ani
Obținere decizie de atribuire teren
Obținere adeverinţă intravilan/extravilan
Obținere adeverință fond funciar
Obținere certificat de producător
Înscriere în Cartea Funciară a Hotărârii de C.L. emisă
Atribuirea unui teren conform prevederilor Legii nr. 15/2003
Acord înstrăinare concesiune şi solicitare schimbare părţi contractante
Exercitarea dreptului de preemţiune
Acordarea de subvenţii privind construirea de locuinţe proprietate personală
Acceptarea donaţiilor de către municipiul Braşov prin Consiliul Local
Contract arendă
Subvenţii în agricultură
Anexe privind recepţia lucrărilor de cadastru
Propunere acordare despăgubiri - vetereni de război (moştenitori)
Obținere loc de înhumare
Atribuire locuri de veci la cererea beneficiarilor - conform Decretului-Lege nr. 189/2000
Atribuire locuri de veci la cererea beneficiarilor - conform Decretului-Lege nr. 118/1990
Atribuire locuri de veci la cererea beneficiarilor - conform Legii nr. 341/2004
Solicitare locuri înhumare – pauperi
Mesaj - Cadastru
Primăria Braşov la un click distanţă
TAXE ȘI IMPOZITE
DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE
CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
MESAJ DIRECŢIA FISCALĂ
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE
MESAJ DIRECŢIA FISCALĂ
Primăria Braşov la un click distanţă
TUTELĂ
Instituirea tutelei şi controlul exercitării tutelei persoanelor puse sub interdicție judecătorească
Dispoziţie de numire curator special care îl asistă sau reprezintă pe minor/interzis judecătoresc la dezbaterea procedurii succesorale
Dispoziţie de numire curator special care îl asistă sau reprezintă pe minor/interzis judecătoresc la încheierea actelor de dispoziţie (vânzări, cumpărări, donaţii)
Dispoziţie de numire curator special care îl asistă sau reprezintă pe minor la acceptării unei donaţii în favoarea minorului
Anchetă socială pentru încredinţare minor, stabilire domiciliu; stabilire şi modificare program de vizitare, pensie de întreţinere
Anchetă socială pentru minorii aflaţi în cercetare penală
Adeverinţă pentru efectuare stagiului de practică pentru studenţi
Anchetă socială pentru întreruperea sau amânarea executării pedepsei condamnaţilor
Anchetă socială în baza L 487/ 2002 privind sănătatea mintală şi protecţia persoanelor cu tulburări psihice
Aviz pentru încuviinţarea încheierii contractelor translative de proprietate de către persoana vârstnică, conform Legii nr. 17/2000
Sesizări către instanţa de judecată privind instituirea curatelei asupra unei persoane majore
Anchetă socială pentru acordare de ajutor public judiciar
Procedura efectuării anchetei sociale pentru acordarea drepturilor cuvenite copilului în situația părinților necăsătoriți
Primăria Braşov la un click distanţă
INFORMAȚII PUBLICE
Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Click aici pentru redirecționare în pagina de autentificare
Primăria Braşov la un click distanţă
DEPUNERE PETIȚIE
Formular OnLine pentru înregistrarea petițiilor
HARTA INCIDENTELOR
Deschide în fereastră nouă

Telefonic prin Call Center
0268 405 000
Soluţia „Call Center” este un sistem complex de comunicare şi informare, la dispoziţia cetăţeanului 24 de ore din 24, 7 zile din 7, cu posibilitatea de a răspunde automat la 20 de apeluri şi de a gestiona simultan 60 de apeluri.
- Cetăţeanul apelează Call Center-ul Primăriei Braşov la numărul de telefon 0268 405000
- Sistemul Call Center răspunde automat apelului prin redarea meniului vocal interactiv înregistrat în prealabil
- Cetăţeanul ascultă meniul şi alege opţiunea dorită folosind tastatura numerică a telefonului
- Soluţia Call Center oferă informaţii atât despre documentele aflate în lucru în prezent în instituţie, cât şi informaţii din trecut, din fişierele arhivate în arhiva electronică
- Soluţia Call Center se integrează cu bazele de date relaţionale: aplicaţiile de Taxe şi Impozite şi Managementul documentelor
- Apelul cetăţeanului poate fi preluat de către un operator al Call Center-ului. Dacă este necesar, apelul va fi direcţionat către alte departamente, în funcţie de cerinţele cetăţeanului
- Aplicaţia informatică disponibilă operatorului din Call Center colectează într-un singur loc date din diverse aplicaţii. Aceste date il ajută să poată furniza informaţii, la solicitarea cetăţenilor, fără să fie necesară o navigare prin fiecare aplicaţie în parte
- În afara orelor de program ale Primăriei, atunci când operatorul nu este disponibil, apelurile cetăţenilor se vor înregistra pentru a putea fi ulterior ascultate de către funcţionari din cadrul Primăriei.
Meniul telefonic - Call Center
Programul cu publicul
Primărie:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă informaţiile cu privire la programul de lucru cu publicul în
Primăria Municipiului Braşov
Se încheie apelul
Stare Civilă:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se ascultă informaţiile cu privire la programul de lucru cu publicul în
Serviciul Stare Civilă
Se încheie apelul
Situaţia actelor din Registratura Primăriei
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se introduce numărul de registratură primit de la Primărie
Se apasă tasta
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma: zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul.
Situaţia actelor din Registratura unui serviciu subordonat
Direcţia Fiscală:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se apasă tasta 1 (Registratura Direcţiei Fiscale)
Se introduce numărul de registratură primit de la Direcţia Fiscală
Se apasă tasta #
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma: zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul
Starea Civilă:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se apasă tasta 2 (Registratura Stării Civile)
Se introduce numărul de registratură primit de la Starea Civilă
Se apasă tasta #
Se introduce data în care a fost înregistrat actul, de forma:
zzllaaaa (z-zi, l-lună, a-an)
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia documentului
Se încheie apelul
Situaţia impozitelor şi taxelor locale
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 4
Pentru accesul la informaţie se va introduce contul şi parola de pe portalul e-Funcționar transformate în format numeric
Exemplu: tasta 2 reprezintă literele a,b şi c; tasta 3 reprezintă literele d, e şi f. Caracterele speciale vor fi înlocuite cu cifra 1. Pentru parola abcd- (minus) se va tasta 22231
Se introduce contul utilizatorului de portal, apoi se apasă tasta
Se introduce parola utilizatorului de portal, apoi se apasă tasta
Se ascultă informaţiile cu privire la situaţia impozitelor şi taxelor locale
Se încheie apelul
Acte necesare
Stare Civilă - Naşteri:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 05000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Căsătorii:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 05000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 2
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Divorţuti:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 05000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 3
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelul
Stare Civilă - Decese pe cale administrativă:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 05000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 5
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 1
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 4
Se ascultă informaţiile
Se încheie apelu
Înregistrare mesaj
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 6
Se ascultă meniul interactiv
Se introduce numărul de telefon de pe care se realizează apelul
Se aşteaptă semnalul sonor
Se înregistrează mesajul dorit
Se apasă tasta #
Se încheie apelul
Informaţii utile
Baze sportive din Brasov:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 7
Se ascultă informaţiile referitoare la bazele sportive din Braşov
Se încheie apelul
Calendar evenimente
Evenimente locale:
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 8
Se ascultă informaţiile referitoare la evenimentele locale
Se încheie apelul
Transfer la un operator din dispecerat
Apelare call center la numărul de telefon 0268 405000
Se ascultă meniul interactiv
Se apasă tasta 9
Răspunde un operator care furnizează informaţiile solicitate
Se încheie apelul