(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Istorie
    • Evenimente și Cultură
    • Atracții
    • Agrement
    • Cum ajung
    • Personalități
    • Cetățeni de onoare
    • Ultimele noutăți citește
    • Harta domeniului schiabil
    • Caracteristici domeniu schiabil
    • Harta Brașovului
    • Harta puncte de interes
    • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
    • Spectacole Planetariu
    • Statutul Municipiului Brașov
  • Primăria
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Primarul Municipiului Brașov
    • Consultări publice nou
    • Grupuri de lucru | opinii nou
    • Portal extranet nou
    • Organizare (Primăria Brașov)
      • Organigrama
      • Departamente
      • Servicii publice
      • Întreprinderi publice
      • Regulament Intern
      • Regulament de Organizare si Functionare
      • Codul de conduita al angajatilor
    • Comunicate de presă
    • Proiecte
        Proiecte proprii
      • Proiecte Europene finalizate
      • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte ale altor instituții
    • Regulamente
    • Rapoarte
    • Strategii
      • Strategia de Dezvoltare
        Durabilă Brașov 2030
        • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
        • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
        • Raport Sondaje
        • Studiu Analiză SWOT
        • Studiu Prognoza Demografică
      • Strategia Integrată
        de Dezvoltare Urbană
        • Analiza situației existente
        • Portofoliu de proiecte - consultare publică
        • SIDU
      • Plan de mobilitate
        urbană durabilă
        • Decizie încadrare PMUD Brașov
        • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
        • Brosura SUMP RO v8.pdf
      • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
        • PAED Brasov 2010-2020
        • PIEE Brasov 2010-2020
        • Raport monitorizare Brașov 2014
        • Raport de Monitorizare PAED 2020
      • Adaptare la schimbări
        climatice
        • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
        • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
    • Achiziții
    • Licitații publice de vânzare / închiriere
    • Licitaţii închirieri spații RIAL
    • Concursuri
    • Declarații de avere
    • Transparență și liber acces
    • Accesibilitate persoane cu dizabilități
    • Arii protejate nou
      • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
    • Ultimele noutăți citește
    • Promovare
  • Consiliul Local
    • Proiecte de hotărâre
    • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
    • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ședinte de consiliu
    • Componență
    • Atribuții
    • Regulament
    • Comisii
    • Rapoarte de activitate
    • Arhiva video ședințe
    • Anunțuri Direcția Fiscală
      • Anunt HCL - tabel majorari
      • Anunt somatii - tabelul nominal cu cetatenii care au cladiri neingrijite
    • Contact Birou relații cu Consilieri
    • Portal extranet nou
  • Servicii cetățeni
    • Plăți online
      • Plată taxă
      • Plată amendă
      • Plată impozite și taxe locale fără autentificare
      • Despre plăți electronice
    • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
    • Autentificare portal nou(Servicii electronice)
    • Asfalt, becuri, curățenie... nou
    • Vocea cartierului
    • Chestionar feedback
    • Urbanism
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
      • PUD-uri
      • PUZ-uri
      • PUG
      • Hărți urbanism
      • Documente utile
      • Planul Urbanistic General
      • Regulamente
      • Nomenclator stradal
      • Zonarea Municipiului Brașov
    • Mediu
      • Anunțuri
      • Forumul Orașelor Verzi
      • Program curățenie
      • Calitatea aerului
      • Hărți
      • Planuri de acțiune
      • Rapoarte
      • Regulamente
      • Proiecte de mediu
      • Toaletare arbori
      • Tăieri arbori
    • Financiar
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
      • Proiect Buget
      • Indicatori Buget
      • Buget
      • Situații financiare
      • Buget general consolidat
      • Registru datorie publică
      • Program de investiții
      • Rating Municipiul Brașov
    • Parcări
      • Anunțuri (parcări reședință)
      • Programări (parcări reședință)
      • Regulamente (parcări reședință)
      • Harta parcări (parcări publice)
    • Transport
      • Interacționează cu Primăria - Transport
      • Actualizare studiu de trafic Brasov
      • Obținere permis LT online
      • Harta transportului public
      • RAT
        • HCL 734/2018 - facilități transport
      • Taxi
      • Program reparații și întreținere străzi Lot I - 2021
      • Program reparații și întreținere străzi Lot II - 2021
    • Evidența persoanelor
      • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
      • Programare online
      • Regulament programări online
      • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
    • Juridic
      • Contencios administrativ
        • Legea 10/2001
    • Asociatii de proprietari
      • Anunțuri
      • Administratori atestați/autorizați
      • Baza de date asociații de proprietari
      • Formulare
      • Regulamente
      • Legislație
    • Situații de urgență
      • Anunțuri
      • Promo aplicația APEL 112
      • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
      • Planuri
      • Pliante
      • Protecție
      • Recomandări și reguli
    • Patrimoniu și cadastru Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și cadastru
    • Cerere înscriere/reînscriere în creșă
    • Fii implicat!
    • Depune petiții
    • Înscriere audiență
  • Caută
    • În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      În Hărți
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Harta sectia ta de votare
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      În site
      • Căutare particularizată
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

Consultare Certificate de Urbanism


Consultare Autorizații de Construire


Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Consultare Registru H.C.L.


Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

Programare online
CERTIFICAT COVID
MĂSURI PENTRU PREVENIREA ȘI COMBATEREA EFECTELOR PANDEMIEI DE COVID-19 PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - EXPIRARE, PRESCHIMBARE, SCHIMBARE DOMICILIU
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - SCHIMBARE NUME SAU PRENUME
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - PIERDERE, FURT, DISTRUGERE SAU DETERIORARE
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - SCHIMBAREA DOMICILIULUI, DIN STRĂINĂTATE ÎN ROMÂNIA
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE LA 14 ANI
ACORDAREA VIZEI DE REŞEDINŢĂ (FLOTANT)
ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII
ELIBERAREA CĂRȚII DE IDENTITATE PROVIZORII CETĂȚENILOR ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN STRĂINĂTATE
ADEVERINŢĂ DE DOMICILIU

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUZ (PLAN URBANISTIC DE ZONA)
AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUD (PLAN URBANISTIC DE DETALIU)
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU D.T.A.C. (DOCUMENTAŢIE TEHNICĂ PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI/COPIE CONFORMĂ
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI SAU COPIE CONFORMĂ
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZA DE DATE

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ


ÎNREGISTRĂRI NAŞTERI
ÎNREGISTRĂRI CĂSĂTORII
ÎNREGISTRĂRI DECESE
ÎNREGISTRARE DIVORŢ PE CALE ADMINISTRATIVĂ
ELIBERAREA (PRESCHIMBAREA) CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ (NAŞTERE, CĂSĂTORIE, DECES)
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE NASTERE
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE CASATORIE
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE DECES
ELIBERARE LIVRET DE FAMILIE
ELIBERARE ADEVERINŢE DE CELIBAT
ELIBERAREA DOVEZILOR DE STARE CIVILĂ (DE NAŞTERE, DE CĂSĂTORIE, DE DECES)
ELIBERAREA FORMULARELOR STANDARD (MULTILINGVE)
RECUNOAŞTEREA COPILULUI DE CĂTRE PĂRINTE
ELIBERAREA SESIZĂRII PENTRU DESCHIDEREA PROCEDURII SUCCESORALE DE PE URMA UNUI DEFUNCT
EXTRASE DE PE UZ OFICIAL DE PE ACTELE DE STARE CIVILĂ
COMPLETARE, MODIFICARE SAU ANULAREA UNUI ACT DE STARE CIVILĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
ÎNSCRIERE ÎN CARTEA FUNCIARĂ A HOTĂRÂRII DE C.L. EMISĂ
ATRIBUIREA UNUI TEREN CONFORM PREVEDERILOR LEGII NR. 15/2003
ACORD ÎNSTRĂINARE CONCESIUNE ŞI SOLICITARE SCHIMBARE PĂRŢI CONTRACTANTE
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACORDAREA DE SUBVENŢII PRIVIND CONSTRUIREA DE LOCUINŢE PROPRIETATE PERSONALĂ
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
OBȚINERE LOC DE ÎNHUMARE
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


INSTITUIREA TUTELEI ŞI CONTROLUL EXERCITĂRII TUTELEI PERSOANELOR PUSE SUB INTERDICȚIE JUDECĂTOREASCĂ
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA DEZBATEREA PROCEDURII SUCCESORALE
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA ÎNCHEIEREA ACTELOR DE DISPOZIŢIE (VÂNZĂRI, CUMPĂRĂRI, DONAŢII)
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR LA ACCEPTĂRII UNEI DONAŢII ÎN FAVOAREA MINORULUI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNCREDINŢARE MINOR, STABILIRE DOMICILIU; STABILIRE ŞI MODIFICARE PROGRAM DE VIZITARE, PENSIE DE ÎNTREŢINERE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU MINORII AFLAŢI ÎN CERCETARE PENALĂ
ADEVERINŢĂ PENTRU EFECTUARE STAGIULUI DE PRACTICĂ PENTRU STUDENŢI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNTRERUPEREA SAU AMÂNAREA EXECUTĂRII PEDEPSEI CONDAMNAŢILOR
ANCHETĂ SOCIALĂ ÎN BAZA L 487/ 2002 PRIVIND SĂNĂTATEA MINTALĂ ŞI PROTECŢIA PERSOANELOR CU TULBURĂRI PSIHICE
AVIZ PENTRU ÎNCUVIINŢAREA ÎNCHEIERII CONTRACTELOR TRANSLATIVE DE PROPRIETATE DE CĂTRE PERSOANA VÂRSTNICĂ, CONFORM LEGII NR. 17/2000
SESIZĂRI CĂTRE INSTANŢA DE JUDECATĂ PRIVIND INSTITUIREA CURATELEI ASUPRA UNEI PERSOANE MAJORE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ACORDARE DE AJUTOR PUBLIC JUDICIAR
PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

INFORMAȚII PUBLICE


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
CLICK AICI PENTRU REDIRECȚIONARE ÎN PAGINA DE AUTENTIFICARE

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta incidente


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Concursuri
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Concursuri

Concursuri

 Acces rapid

  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

Acces rapid

Acces rapid


  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

FORMULARE ȘI PROCEDURI

FORMULARE
  • Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ]  [ DOC ]
  • Model curriculum vitae [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de înscriere [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ]  [ DOC ]
  • PROCEDURI
  • Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ]
  • Procedură probă IT [ PDF ]
  • Procedură limbi străine [ PDF ]
  • Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
  • Concursuri

    23-06-2022 ora 10:00
      Vezi în pagină separată  

    Dată limită depunere dosar: 07.06.2022 ora 16:00
    Dată probă scrisă: 23.06.2022 ora 10:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef; Condiţiile de desfăşurare: Data organizării: - probei scrise: 23.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8; - interviului: data şi ora vor ... (click pentru detalii)

    Concursuri: 23-06-2022 ora 10:00

      Vezi în pagină separată  

    Dată probă scrisă: 23.06.2022 ora 10:00
    Dată limită depunere dosar: 07.06.2022 ora 16:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef;

    Condiţiile de desfăşurare:
    Data organizării:
    - probei scrise: 23.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
    - interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
    - data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.05.2022 - 07.06.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
    Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef.
    - să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
    - să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diploma în domeniul urbanism, arhitectură, și construcții în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna;
    - să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de referent de specialitate clasa II se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.

    BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
    1 Constituţia României, republicată;
    2 Partea a III -a - Administraţia publică locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    5 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    6 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
    7 H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
    8 Legea nr. 185/2013 - privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

    Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.05.2022 - 07.06.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
    Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
    a) formularul de înscriere - tip;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    g) cazierul judiciar;
    h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
    NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
    Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro).
    Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
    Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
    DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 19.05.2022

    DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

    • Anunț

    ETAPA - Anunț


    Atributii referent de specialitate.pdf
    20-06-2022 ora 10:00
      Vezi în pagină separată  

    Dată limită depunere dosar: 06.06.2022 ora 16:00
    Dată probă scrisă: 20.06.2022 ora 10:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice. Condiţiile de desfăşurare: Data organizării: - probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei ... (click pentru detalii)

    Concursuri: 20-06-2022 ora 10:00

      Vezi în pagină separată  

    Dată probă scrisă: 20.06.2022 ora 10:00
    Dată limită depunere dosar: 06.06.2022 ora 16:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice.

    Condiţiile de desfăşurare:
    Data organizării:
    - probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat: 17.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
    - probei scrise: 20.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
    - interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
    - data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 18.05.2022 - 06.06.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.

    Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post:
    - să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    - să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile fundamentale (DFI):

  • Matematică şi ştiinţe ale naturii, ramura de ştiinţă (RSI) – Informatică, domeniul de licenţă (DL) - Informatică sau
  • Ştiinţe inginereşti:
  • - ramura de știință (RSI) – Inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii; domeniile de licenţă (DL) - Inginerie electrică sau Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale; sau
    - ramura de știință (RSI) – Ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei; domeniile de licenţă (DL) - Calculatoare şi tehnologia informaţiei sau Ingineria sistemelor;
    - competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat;
    - să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.

    BIBLIOGRAFIA/Tematica:
    1 Constituţia României, republicată;
    2 O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Partea a III-a, Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
    3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    5 Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - capitolul II;
    6 Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi tematica: Anexa nr. 1b - Testare cunoştinţe PC - nivel avansat sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Proceduri.
    Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 18.05.2022 - 06.06.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.

    Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
    a) formularul de înscriere - tip;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
    f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    g) cazierul judiciar;
    h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
    NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
    Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
    Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
    Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
    DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 18.05.2022.

    DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

    • Anunț

    ETAPA - Anunț


    Atributii consilier.pdf
    15-06-2022 ora 10:00
      Vezi în pagină separată  

    Dată limită depunere dosar: 31.05.2022 ora 16:00
    Dată probă scrisă: 15.06.2022 ora 10:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de: - Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial - Direcţia Tehnică Condiţiile de desfăşurare: Data organizării: - probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 14.06.2022, ... (click pentru detalii)

    Concursuri: 15-06-2022 ora 10:00

      Vezi în pagină separată  

    Dată probă scrisă: 15.06.2022 ora 10:00
    Dată limită depunere dosar: 31.05.2022 ora 16:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
    - Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial - Direcţia Tehnică
    Condiţiile de desfăşurare:
    Data organizării:
    - probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 14.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
    - probei scrise: 15.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
    - interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
    - data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.05.2022 - 31.05.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
    - data publicării anunţului: 12.05.2022
    Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu şi Urbanism Comercial - Direcţia Tehnică:
    - să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
    - să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) – științe inginerești, ramura de știință (RSI) – inginerie civilă sau în domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI) – științe juridice;
    - să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani; - cunoştinţe de utilizare a calculatorului - nivel de bază, operare Windows, Ms Office, Excel şi poştă electronică.

    Bibliografie și tematica:
    1 Constituţia României, republicată;
    2 Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
    3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    5 O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    6 Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    7 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
    8 H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare.
    - Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - se afișează pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov.

    Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.05.2022 - 31.05.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
    Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
    a) formularul de înscriere - tip;
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
    f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
    g) cazierul judiciar;
    h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

    NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
    Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro).
    Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
    Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet- referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
    DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 12.05.2022

    DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

    • Anunț

    ETAPA - Anunț


    Atributii - Inspector superior.pdf
    06-06-2022 ora 10:00
      Vezi în pagină separată  

    Dată limită depunere dosar: 23.05.2022 ora 16:00
    Dată probă scrisă: 06.06.2022 ora 10:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant: Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic – 1 post contractual vacant Condiţiile de desfăşurare ale concursului: Data organizării - post vacant: - proba scrisă: 06.06.2022, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. - Interviul: 09.06.2022, ora 10,00. Concursul va consta în următoarele etape ... (click pentru detalii)

    Concursuri: 06-06-2022 ora 10:00

      Vezi în pagină separată  

    Dată probă scrisă: 06.06.2022 ora 10:00
    Dată limită depunere dosar: 23.05.2022 ora 16:00

    CONCURS DE RECRUTARE

    Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
    Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic – 1 post contractual vacant
    Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
    Data organizării - post vacant:
    - proba scrisă: 06.06.2022, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
    - Interviul: 09.06.2022, ora 10,00.
    Concursul va consta în următoarele etape succesive :
    1 selecţia dosarelor de înscriere
    2 proba scrisă
    3 interviul
    Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

    În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
    a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
    d) are capacitate deplină de exerciţiu;
    e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
    Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic – 1 post contractual vacant
    Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual temporar vacant de execuție de Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic:
    - studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 1 an;
    - cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poșta electronică.

    BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic:
    - Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
    - Legea 554/2004 a contenciosului administrativ;
    - Codul Civil din 2009 (Legea nr. 287/2009) – Republicat;
    - Codul de Procedură Civilă din 2010 – Republicat;
    - Codul Penal din 2009 (Legea nr. 286/2009), cu modificările și completările ulterioare;
    - Codul de Procedură Penală din 2010 (LEGEA nr. 135/2010), cu modificările și completările ulterioare;
    - Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
    - 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
    - Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
    - Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
    - Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
    - Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
    - Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
    - H.G. nr. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
    - Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
    - Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat, cu modificările și completările ulterioare;
    - Hotararea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
    - Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice.
    Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
    a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
    d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
    e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
    f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
    g) curriculum vitae;
    Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 06.06.2022).
    Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 10.05.2022 - 23.05.2022, ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.

    DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

      Nu există documente anexate acestui concurs.
      11-05-2022 ora 10:00
        Vezi în pagină separată  

      Dată limită depunere dosar: 26.04.2022 ora 16:00
      Dată probă scrisă: 11.05.2022 ora 10:00

      CONCURS DE RECRUTARE

      Primăria Municipiului Braşov , cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de: - Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă Condiţiile de desfăşurare: Data organizării: - probei scrise: 11.05.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8 - interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior ... (click pentru detalii)

      Concursuri: 11-05-2022 ora 10:00

        Vezi în pagină separată  

      Dată probă scrisă: 11.05.2022 ora 10:00
      Dată limită depunere dosar: 26.04.2022 ora 16:00

      CONCURS DE RECRUTARE

      Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
      - Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă

      Condiţiile de desfăşurare:
      Data organizării:
      - probei scrise: 11.05.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
      - interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
      - data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 06.04.2022 - 26.04.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
      - data publicării anunţului: 06.04.2022
      Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă :
      - să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
      - să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
      - să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
      BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
      1. Constituţia României, republicată;
      2. Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
      3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
      4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
      5. O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
      6. H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
      Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 06.04.2022 - 26.04.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
      Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
      a) formularul de înscriere - tip;
      b) curriculum vitae, modelul comun european;
      c) copia actului de identitate;
      d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
      e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
      f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
      g) cazierul judiciar;
      h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

      NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
      Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
      Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
      Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
      DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 06.04.2022

      DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

      • Anunț concurs
      • Proces Verbal selecție dosare
      • Proces Verbal rezultat final

      ETAPA - Anunț concurs


      Atributii - Inspector principal.pdf

      ETAPA - Proces Verbal selecție dosare


      PV selectie dosare.pdf

      ETAPA - Proces Verbal rezultat final


      Proces Verbal rezultat final.pdf
      09-05-2022 ora 10:00
        Vezi în pagină separată  

      Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00
      Dată probă scrisă: 09.05.2022 ora 10:00

      CONCURS DE RECTRUTARE

      Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant de: Maistru M, I din cadrul Serviciului Producție, transport, Distribuție Energie Termică - 1 post vacant Condiţiile de desfăşurare ale concursului Data organizării - post vacant: - - proba scrisă: 09 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. - - interviul: la data de 12.05.2022, ora 10,00 ... (click pentru detalii)

      Concursuri: 09-05-2022 ora 10:00

        Vezi în pagină separată  

      Dată probă scrisă: 09.05.2022 ora 10:00
      Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00

      CONCURS DE RECTRUTARE

      Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant de:
      Maistru M, I din cadrul Serviciului Producție, transport, Distribuție Energie Termică - 1 post vacant
      Condiţiile de desfăşurare ale concursului
      Data organizării - post vacant: -
      - proba scrisă: 09 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. -
      - interviul: la data de 12.05.2022, ora 10,00
      Concursul va consta în următoarele etape succesive :
      1. selecţia dosarelor de înscriere
      2. proba scrisă
      3. interviul
      Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
      În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
      a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
      b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
      c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
      d) are capacitate deplină de exerciţiu;
      e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
      f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
      g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
      Maistru M, I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică - 1 post vacant:
      Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Maistru M, I din cadrul Serviciului Producție, transport, Distribuție Energie Termică:
      - studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
      - școala de maiștri;
      - calificat ISCIR pentru domeniul tratare apă;
      - vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani.

      BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Maistru M, I din cadrul Serviciului Producție, transport, Distribuție Energie Termică:
      - Legea 325/2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică, modificată și completată;
      - Ordinul 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, actualizat;
      - Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență 57/2019 privind Codul administrativ, modificată și completată.
      Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
      a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
      b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
      c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
      d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
      a) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
      f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
      g) curriculum vitae;
      Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
      Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 09.05.2022, ora 10:00).
      Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 20.04.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.

      DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

        Nu există documente anexate acestui concurs.
        09-05-2022 ora 10:00
          Vezi în pagină separată  

        Dată limită depunere dosar: 24.04.2022 ora 16:00
        Dată probă scrisă: 09.05.2022 ora 10:00

        CONCURS DE RECTRUTARE

        Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant de: Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant Condiţiile de desfăşurare ale concursului Data organizării - post vacant: - proba scrisă: 09 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. - - interviul: la data de 12.05.2022, ora 10,00. Concursul va consta ... (click pentru detalii)

        Concursuri: 09-05-2022 ora 10:00

          Vezi în pagină separată  

        Dată probă scrisă: 09.05.2022 ora 10:00
        Dată limită depunere dosar: 24.04.2022 ora 16:00

        CONCURS DE RECTRUTARE

        Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant de:
        Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant
        Condiţiile de desfăşurare ale concursului
        Data organizării - post vacant:
        - proba scrisă: 09 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. -
        - interviul: la data de 12.05.2022, ora 10,00.
        Concursul va consta în următoarele etape succesive :
        1. selecţia dosarelor de înscriere
        2. proba scrisă
        3. interviul
        Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
        În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
        a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
        b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
        c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
        d) are capacitate deplină de exerciţiu;
        e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
        f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
        g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
        Referent (Dispecer) M, IA – Serviciul Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant:
        Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții:
        - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
        - vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 5 ani;
        - cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
        - carnet de conducere categoria B
        - constituie avantaj: calificare instalator, lacătuș mecanic, sculer, sudor etc.

        BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intevenții:
        - Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
        - Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
        - Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
        - Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;
        - Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
        a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
        b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
        c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
        d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
        h) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
        i) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
        j) curriculum vitae;
        Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
        Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 09.05.2022, ora 10:00).
        Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 20.04.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.

        DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

          Nu există documente anexate acestui concurs.
          06-05-2022 ora 10:00
            Vezi în pagină separată  

          Dată limită depunere dosar: 26.04.2022 ora 16:00
          Dată probă scrisă: 06.05.2022 ora 10:00

          CONCURS DE RECRUTARE

          Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a unor posturi contractuale vacante de Inspector de specialitate S I din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef – 2 posturi Condiţiile de desfăşurare a concursului Data organizării: Proba scrisă: în data de 06.05.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov B-dul Eroilor nr. 8. Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior. Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume: 1. selecţia dosarelor de înscriere ale ... (click pentru detalii)

          Concursuri: 06-05-2022 ora 10:00

            Vezi în pagină separată  

          Dată probă scrisă: 06.05.2022 ora 10:00
          Dată limită depunere dosar: 26.04.2022 ora 16:00

          CONCURS DE RECRUTARE

          Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a unor posturi contractuale vacante de Inspector de specialitate S I din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef – 2 posturi

          Condiţiile de desfăşurare a concursului
          Data organizării:
          Proba scrisă: în data de 06.05.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov B-dul Eroilor nr. 8.
          Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
          Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
          1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
          2. probă scrisă
          3. interviul

          În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
          a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
          b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
          c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
          d) are capacitate deplină de exerciţiu;
          e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
          f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
          g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
          Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea posturilor contractuale de Inspector de specialitate S I din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef:
          - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte (RSI) - arhitectură şi urbanism (DL) - arhitectură;
          - vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 4 ani;

          Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
          1 Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
          2 Partea a VI -a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
          3 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
          4 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
          5 H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
          Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
          1 cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
          2 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
          3 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
          4 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
          5 cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
          6 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
          7 curriculum vitae.

          Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
          Data limită de depunere a dosarelor: 26.04.2022
          - Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 29.04.2022
          - Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:30.04.2022
          - Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:02.05.2022
          Proba scrisă: 06.05.2022, ora 10,00
          - Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:09.05.2022
          - Termen contestaţie rezultate proba scrisă:10.05.2022
          - Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:11.05.2022
          Interviu: 12.05.2022
          - Notare şi comunicare rezultate interviu:13.05.2022
          - Termen contestaţie rezultate interviu:16.05.2022
          - Termen soluţionare contestatie interviu:17.05.2022
          Afişare rezultate finale concurs: 18.05.2022

          DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

          • Anunț

          ETAPA - Anunț


          Atributii inspector de specialitate S I.- instalatii.pdf
          05-05-2022 ora 10:00
            Vezi în pagină separată  

          Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00
          Dată probă scrisă: 05.05.2022 ora 10:00

          CONCURS DE RECRUTARE

          Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant: Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare - 1 post vacant Condiţiile de desfăşurare ale concursului: Data organizării - post vacant: - proba scrisă: 05 mai 2022, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. - Interviul: la data de 10.05.2022, ora 10,00. Concursul va consta în ... (click pentru detalii)

          Concursuri: 05-05-2022 ora 10:00

            Vezi în pagină separată  

          Dată probă scrisă: 05.05.2022 ora 10:00
          Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00

          CONCURS DE RECRUTARE

          Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
          Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare - 1 post vacant
          Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
          Data organizării - post vacant: -
          proba scrisă: 05 mai 2022, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. -
          Interviul: la data de 10.05.2022, ora 10,00.
          Concursul va consta în următoarele etape succesive :
          1. selecţia dosarelor de înscriere
          2. proba scrisă
          3. interviul
          Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
          În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
          a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
          b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
          c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
          d) are capacitate deplină de exerciţiu;
          e)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
          f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
          g )nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

          Muncitor calificat (SUDOR) M, G I – Birou Contoare - 1 post vacant
          Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare:
          - studii medii/profesionale/generale;
          - calificare profesională de sudor;
          - vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;

          BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare:
          - Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
          - Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
          - Prescripția tehnică PT CR 9-2013 privind autorizarea sudorilor care execută lucrări de sudare la instalațiile sub presiune și la instalații de ridicat și a operatorilor sudare țevi și fitinguri din polietilenă de înaltă densitate (PEHD) din 30.04.2013;
          - Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
          Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
          a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
          b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
          c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
          d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
          e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
          f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
          g) curriculum vitae;

          Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
          Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 05 mai 2022, ora 10:00).
          Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 20.04.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.

          DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

            Nu există documente anexate acestui concurs.
            05-05-2022 ora 10:00
              Vezi în pagină separată  

            Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00
            Dată probă scrisă: 05.05.2022 ora 10:00

            CONCURS DE RECRUTARE

            Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant: Muncitor calificat (INSTALATOR) M, G I din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant Condiţiile de desfăşurare ale concursului: Data organizării - post vacant: - proba scrisă: 05 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. - interviul: la data de 10.05.2022, ora 10,00. Concursul ... (click pentru detalii)

            Concursuri: 05-05-2022 ora 10:00

              Vezi în pagină separată  

            Dată probă scrisă: 05.05.2022 ora 10:00
            Dată limită depunere dosar: 20.04.2022 ora 16:00

            CONCURS DE RECRUTARE

            Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
            Muncitor calificat (INSTALATOR) M, G I din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant
            Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
            Data organizării - post vacant: -
            proba scrisă: 05 mai 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201. -
            interviul: la data de 10.05.2022, ora 10,00.
            Concursul va consta în următoarele etape succesive :
            1. selecţia dosarelor de înscriere
            2. proba scrisă
            3. interviul
            Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
            În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
            a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
            b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
            c)are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
            d)are capacitate deplină de exerciţiu;
            e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
            f)îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
            g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
            Muncitor calificat (INSTALATOR) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant
            Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (Instalator) M, G I din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții:
            - studii medii/profesionale/generale;
            - calificare profesională de instalator;
            - vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
            BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (INSTALATOR) M, G I din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții:
            - Legea 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
            - Ordinul 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
            - Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;
            Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
            a) a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
            b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
            c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
            d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
            e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
            f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
            g) curriculum vitae;

            Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
            Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 05.05.2022, ora 10:00).
            Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 20.04.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.

            DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

              Nu există documente anexate acestui concurs.

              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 5
              • 6
              • 7

              Realizări

              • Dotarea cu echipamente de protecție a centrelor sociale rezidențiale publice pentru categorii vulnerabile din Municipiul Brașov și implementarea de măsuri în vederea gestionării crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2
              • Achiziție mijloace de transport public – Troliebuze 18 M, Brașov
              • Brasov – Smart City Brasovul pe harta Smart Cities
              • Cinema Modern, noul centru dedicat copiilor
              • Mansardare Școala Gimnazială nr. 19

              Brasovcity

              Copyright © 2002 - 2020 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
              Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
              Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
              Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
              Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit
              Ultima actualizare: 27-05-2022

              • abc.brasovcity.ro
              • buget2022.brasovcity.ro
              • covid19.brasovcity.ro
              • cultura.brasovcity.ro
              • starepartii.brasovcity.ro
              • ua.brasovcity.ro
              • www.primariabrasovenilor.ro
              • finantare.primariabrasovenilor.ro
              • www.fovbv.ro

              Solicitări frecvente   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

              Contact

              Local: (0268) 405000

              • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
              • Email: contact@brasovcity.ro

              Folosește Google translator: