(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
    • Măsuri împotriva Coronavirus
    • Istorie
    • Evenimente și Cultură
    • Atracții
    • Agrement
    • Cum ajung
    • Personalități
    • Cetățeni de onoare
    • Ultimele noutăți citește
    • Starea partiilor
    • Starea instalațiilor pe cablu
    • Harta domeniului schiabil
    • Caracteristici domeniu schiabil
    • Decalogul schiorului
    • Harta Brașovului
    • Harta puncte de interes
    • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
    • Spectacole Planetariu
    • Statutul Municipiului Brașov
  • Primăria
    • Măsuri împotriva Coronavirus
    • Primarul Municipiului Brașov
    • Consultări publice
    • Grupuri de lucru | opinii
    • Portal extranet
    • Organizare (Primăria Brașov)
      • Organigrama
      • Departamente
      • Servicii publice
      • Întreprinderi publice
      • Regulament Intern
      • Regulament de Organizare si Functionare
      • Codul de conduita al angajatilor
      • Planul privind egalitatea de sanse
    • Comunicate de presă
    • Parteneriate
      • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
      • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
    • Proiecte
        Proiecte proprii
      • Proiecte Europene finalizate
      • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte ale altor instituții
    • Regulamente
    • Rapoarte
    • Strategii
      • Strategia de Dezvoltare
        Durabilă Brașov 2030
        • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
        • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
        • Raport Sondaje
        • Studiu Analiză SWOT
        • Studiu Prognoza Demografică
      • Strategia Integrată
        de Dezvoltare Urbană
        • Analiza situației existente
        • Portofoliu de proiecte - consultare publică
        • SIDU
      • Plan de mobilitate
        urbană durabilă
        • Decizie încadrare PMUD Brașov
        • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
        • Brosura SUMP RO v8.pdf
      • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
        • PAED Brasov 2010-2020
        • PIEE Brasov 2010-2020
        • Raport monitorizare Brașov 2014
        • Raport de Monitorizare PAED 2020
        • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
      • Adaptare la schimbări
        climatice
        • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
        • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
    • Achiziții
    • Licitații publice de vânzare / închiriere
    • Licitaţii închirieri spații RIAL
    • Concursuri
    • Declarații de avere
    • Transparență și liber acces
    • Accesibilitate persoane cu dizabilități
    • Arii protejate nou
      • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
    • Ultimele noutăți citește
    • Promovare
  • Consiliul Local
    • Proiecte de hotărâre
    • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
    • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ședinte de consiliu
    • Componență
    • Atribuții
    • Regulament
    • Comisii
    • Rapoarte de activitate
    • Arhiva video ședințe
    • Anunțuri Direcția Fiscală
      • Anunt HCL - tabel majorari
      • Anunt somatii - tabelul nominal cu cetatenii care au cladiri neingrijite
    • Contact Birou relații cu Consilieri
    • Portal extranet nou
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Forumul Orașelor Verzi
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Proiect Buget 2023
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
        • Program reparații și întreținere străzi Lot I - 2021
        • Program reparații și întreținere străzi Lot II - 2021
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociatii de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Recomandări și reguli
      • Patrimoniu și cadastru Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și cadastru
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Vocea cartierului
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere online decont cheltuieli - Ucraina
      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Harta sectia ta de votare
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      În site
      • Căutare particularizată
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

Consultare Certificate de Urbanism


Consultare Autorizații de Construire


Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Consultare Registru H.C.L.


Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUZ (PLAN URBANISTIC DE ZONA)
AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUD (PLAN URBANISTIC DE DETALIU)
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU D.T.A.C. (DOCUMENTAŢIE TEHNICĂ PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI/COPIE CONFORMĂ
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI SAU COPIE CONFORMĂ
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZA DE DATE

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Copii din căsătorie
Copil din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Copil din afara căsătoriei - Părinţi necăsătoriţi când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii
Copil născut mort
Unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini 
În situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Pentru înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de  schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
ÎNSCRIERE ÎN CARTEA FUNCIARĂ A HOTĂRÂRII DE C.L. EMISĂ
ATRIBUIREA UNUI TEREN CONFORM PREVEDERILOR LEGII NR. 15/2003
ACORD ÎNSTRĂINARE CONCESIUNE ŞI SOLICITARE SCHIMBARE PĂRŢI CONTRACTANTE
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACORDAREA DE SUBVENŢII PRIVIND CONSTRUIREA DE LOCUINŢE PROPRIETATE PERSONALĂ
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
OBȚINERE LOC DE ÎNHUMARE
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


INSTITUIREA TUTELEI ŞI CONTROLUL EXERCITĂRII TUTELEI PERSOANELOR PUSE SUB INTERDICȚIE JUDECĂTOREASCĂ
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA DEZBATEREA PROCEDURII SUCCESORALE
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA ÎNCHEIEREA ACTELOR DE DISPOZIŢIE (VÂNZĂRI, CUMPĂRĂRI, DONAŢII)
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR LA ACCEPTĂRII UNEI DONAŢII ÎN FAVOAREA MINORULUI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNCREDINŢARE MINOR, STABILIRE DOMICILIU; STABILIRE ŞI MODIFICARE PROGRAM DE VIZITARE, PENSIE DE ÎNTREŢINERE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU MINORII AFLAŢI ÎN CERCETARE PENALĂ
ADEVERINŢĂ PENTRU EFECTUARE STAGIULUI DE PRACTICĂ PENTRU STUDENŢI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNTRERUPEREA SAU AMÂNAREA EXECUTĂRII PEDEPSEI CONDAMNAŢILOR
ANCHETĂ SOCIALĂ ÎN BAZA L 487/ 2002 PRIVIND SĂNĂTATEA MINTALĂ ŞI PROTECŢIA PERSOANELOR CU TULBURĂRI PSIHICE
AVIZ PENTRU ÎNCUVIINŢAREA ÎNCHEIERII CONTRACTELOR TRANSLATIVE DE PROPRIETATE DE CĂTRE PERSOANA VÂRSTNICĂ, CONFORM LEGII NR. 17/2000
SESIZĂRI CĂTRE INSTANŢA DE JUDECATĂ PRIVIND INSTITUIREA CURATELEI ASUPRA UNEI PERSOANE MAJORE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ACORDARE DE AJUTOR PUBLIC JUDICIAR
PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

GRUP DE SPRIJIN PENTRU UCRAINA


Grup de sprijin pentru Ucraina

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta incidente


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Asociații de proprietari
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Asociații de proprietari

Asociații de proprietari

Acces rapid

  • Anunțuri
  • Administratori atestați/autorizați
  • Baza de date asociații de proprietari
  • Formulare
  • Regulamente
  • Legislație

Acces rapid

Acces rapid


  • Anunțuri
  • Administratori atestați/autorizați
  • Baza de date asociații de proprietari
  • Formulare
  • Regulamente
  • Legislație

Asociații de proprietari

ANUNȚURI

Jurnal evenimente imobil-parte integrantă a Cărții tehnice a construcției
Jurnal-evenimente-imobil-parte-integranta-a-Cartii-tehnice-a-constructiei (Vizualizează)/(Descarcă)

Publicat în: 27 apr. 2022

Înscrierea în programul de reabilitare termică în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta C5 – Valul Renovării

Primăria Municipiului Brașov anunță asociațiile de proprietari care doresc reabilitarea termică a blocului că este momentul să depună documentația pentru un program de finanțare ce face parte din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

TERMENUL DE DEPUNERE A CERERILOR:

Până la data de 18 martie 2022 inclusiv, asociațiile care doresc realizarea acestor lucrări trebuie să depună documentele necesare, acesta fiind termenul limită maxim admis. Documentațiile depuse după acest termen nu vor fi luate în considerare.

Principiul după care vor fi onorate cererile asociațiilor de proprietari va fi acela al primului venit, primul servit.

!Atenție Programul de finanțare presupune 0 lei cofinanțare din partea cetățenilor sau a asociației de proprietari.

În cazul în care dețineți documentații tehnice (expertiză tehnică și audit energetic al clădirii), vă rugăm să ni le puneți la dispoziție în vederea urgentării depunerii cererii de finanțare.

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE A ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI/AGAP  trebuie să conţină următoarele informaţii minime:

  1. aprobarea intervenţiilor/măsurilor de creştere a eficienţei energetice,
  2. numărul apartamentelor ai căror proprietari sunt de acord cu lucrările de intervenţii propuse (obligatoriu minim 2/3 din totalul proprietarilor de apartamente);
  3. numărul apartamentelor ai căror proprietari sunt de acord cu lucrările care presupun intervenţii în interiorul apartamentelor (reprezintă obligatoriu 100% din totalul apartamentelor pentru care soluţia tehnică prevede intervenții în interiorul apartamentelor);
  4. numărul apartamentelor cu destinaţie locuinţă aflate în proprietatea persoanelor juridice, a Solicitantului sau a autorităţilor şi instituţiilor publice, precum și numărul apartamentelor cu destinaţie de spaţii comerciale sau spaţii cu altă destinaţie decât cea de locuinţă, aflate în proprietatea persoanelor fizice, a persoanelor juridice, a Solicitantului sau a autorităţilor şi instituţiilor publice, ai căror proprietari sunt de acord cu lucrările de intervenţii propuse (reprezintă obligatoriu 100% din totalul spaţiilor/apartamentelor încadrate în aceste categorii).

În cazul în care într-un bloc sunt mai multe scări sau tronsoane cu mai multe Asociaţii de proprietari, este necesar acordul proprietarilor de apartamente, în proporția prevăzută la punctele 3), 4) din prezentul paragraf, cu raportare la numărul proprietarilor de apartamente aferenți fiecărei asociații de proprietari.

În cazul în care în cadrul unei asociații de proprietari sunt incluse mai multe blocuri și doar unul din acestea face obiectul proiectului, adoptarea Hotărârilor AGAP se va putea lua cu acordul scris al majorității proprietarilor blocului obiect al proiectului, membrii ai asociației de proprietari, fiind aspecte care îi vizează direct, pe bază de tabel nominal, cu condiția ca acest lucru să fi fost prevăzut în statutul asociației de proprietari respective.

Totodată, Asociaţia/țiile de proprietari va/vor prezenta la Solicitant (Primăria Brașov) un tabel cu toţi proprietarii din bloc, din care să rezulte obligatoriu acordul din partea a 2/3 din totalul proprietarilor de apartamente privind solicitarea finanțării în cadrul PNRR, şi pentru lucrările de intervenţie propuse prin documentația tehnico-economică.

De asemenea, din tabel trebuie să rezulte acordul a 100% din proprietarii apartamentelor/spaţiilor care se încadreaza în situaţiile prevăzute la punctele 3) si 4) din paragraful anterior al prezentei sectiuni.

În cazul în care într-un bloc sunt mai multe scări sau tronsoane cu mai multe Asociaţii de proprietari, se va întocmi un tabel centralizator al proprietarilor la nivel de bloc.

Dacă blocul a fost construit cu spaţii comerciale/spații cu altă destinație decât cea de locuință la parter, iar proprietarii acestor spatii nu sunt de acord cu lucrările de intervenţie prevăzute prin proiect, se poate realiza proiectul fără spaţiile comerciale de la parter. Astfel, în cadrul Hotărârii AGAP, la punctele 3), 4) din prezentul paragraf, toate apartamentele situate la parterul blocului nu vor fi luate în considerare.

În situația în care există la parter spații comerciale/spații cu altă destinație decât cea de locuință, dar blocul nu a fost construit cu astfel de spații, acestea vor fi tratate ca și spațiile comerciale aflate la nivelele superioare/etaje.

Atenție: clădirea trebuie să fie construită (are lucrările finalizate din punct de vedere fizic) înainte de anul 2000

Documentele pentru înscrierea în program sunt următoarele:

  1. SOLICITARE DE ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL DE REABILITARE TERMICĂ PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ
  2. HOTĂRÂRE DE PARTICIPARE A ASOCIAȚIE DE PROPRIETARI LA PROGRAMUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZIȚIENȚĂ PRIVIND REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE
  3. LISTA DE PROPRIETARI PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAMUL DE REABILITARE TERMICĂ PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENTĂ

Modele de documente sunt atașate prezentei și trebuie înregistrate la sediul Primăriei Municipiului Brașov doar în format original, la adresa B-dul Eroilor nr. 8, Brașov.

Ghid (Descarcă)

Publicat în: 9 mart. 2022

INFORMARE – SERVICIUL RELAŢII CU ASOCIAŢIILE DE PROPRIETARI

În atenţia comitetului executiv, administratorului şi cenzorului asociaţiei

            În temeiul art.10, alin.3 din Legea nr.196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor vă informăm că potrivit prevederilor ART.VI din Legea nr.196/2021 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului public de alimentare cu energie termică nr.325/2006, pentru modificarea alin.5 al art.10 din Legea nr.121/2014 privind eficienţa energetică

În imobilele de tip condominiu racordate la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică este obligatorie montarea sistemelor de măsurare până la 31 decembrie 2021 pentru individualizarea consumurilor de energie pentru încălzire/răcire şi apă caldă la nivelul fiecărui apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuit. În cazul în care utilizarea de contoare individuale nu este fezabilă din punct de vedere tehnic sau nu este eficientă din punctul de vedere al costurilor este obligatorie montarea sistemelor tehnice de stabilire a consumurilor individuale de energie termică, repartitoarelor de costuri, pe toate corpurile de încălzire din fiecare apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuit.

            Având în vedere prevederile art.32, alin.1 dinLegea nr.196/2018,

Proprietarii sunt obligaţi să ia măsuri pentru consolidarea şi modernizarea condominiului, modernizarea echipamentelor, instalaţiilor şi dotărilor aferente, montarea contoarelor pentru individualizarea consumurilor la nivel de proprietate individuală, reabilitarea termică în scopul creşterii performanţei energetice, precum şi reabilitarea structural-arhitecturală a anvelopei condominiului pentru creşterea calităţii arhitectural-ambientale a acestuia, potrivit prevederilor legale, în condiţiile menţinerii aspectului armonios şi unitar al întregului condominiu, indiferent de natura intervenţiilor,

Vă solicităm să aduceţi la cunoştinţa proprietarilor/locatarilor din asociaţia de proprietari pe care o reprezentaţi, prin afişare la fiecare scară de bloc, prevederile şi obligaţiile mai sus enunţate în vederea însuşirii şi luării tuturor măsurilor care se impun.

Anexăm la prezenta extras din Legea nr.196/2021 cu referire la obligativitatea montării sistemelor de măsurare pentru individualizarea consumurilor de energie pentru încălzire/răcire şi apă caldă.        

ANEXA

Legea nr. 196 din 12 iulie 2021 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului public de alimentare cu energie termică nr. 325/2006, pentru modificarea alin. (5) al art. 10 din Legea nr. 121/2014 privind eficienţa energetică şi pentru completarea alin. (3) al art. 291 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal

Articolul 8

 (1) Înfiinţarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea şi controlul serviciului public de alimentare cu energie termică constituie obligaţii ale autorităţilor administraţiei publice locale.

….……………………………..

La articolul 8 alineatul (2), după litera k) se introduc şase noi litere, literele l)-q), cu următorul cuprins:

l)solicită asociaţiilor de proprietari/locatari situaţia instalării sistemelor tehnice de stabilire a consumurilor individuale de energie termică în scopul individualizării consumurilor de energie pentru încălzire/răcire şi apă caldă la nivelul fiecărui apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă, în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (5) din Legea nr. 121/2014 privind eficienţa energetică, cu modificările şi completările ulterioare;

m)realizarea setului de date spaţiale în conformitate cu prevederile Legii serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

….…………………………………

La articolul 29, alin 1) şi 3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

(1) În cazul consumatorilor dintr-un condominiu, alimentaţi printr-un branşament termic comun, este obligatorie montarea de către proprietari/locatari a repartitoarelor de costuri. Repartizarea costurilor individuale se realizează în baza metodologiei de repartizare a costurilor, elaborată şi aprobată de A.N.R.E.

……………………………………………………………………

(3)Montarea, întreţinerea şi exploatarea repartitoarelor de costuri pentru energia termică, atât pentru încălzire, cât şi pentru apa caldă de consum, se efectuează numai de către persoane juridice autorizate de către autoritatea de reglementare competentă.

….…………………………………………

La articolul 38, litera a) alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

……………………………………………………………………………………..

 (1)Proprietarii apartamentelor individuale şi ai spaţiilor cu altă destinaţie decât cea de locuit situate în imobile de tip condominiu, care nu sunt conectate la reţeaua de alimentare cu energie termică, plătesc o cotă-parte proporţională cu cota-indiviză, din cheltuielile cu energia termică înregistrată la branşamentul condominiului, cotă-parte stabilită conform regulamentului/metodologiei privind repartizarea consumurilor de energie termică între consumatorii din imobilele de tip condominiu.

….………………………………………………….

 Articolul 45 se modifică şi va avea următorul cuprins:

(1)Constituie contravenţii, altele decât cele prevăzute în Legea nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 5.000 lei următoarele fapte:

….………………………..

b)golirea instalaţiilor de către utilizatorul/consumatorul serviciului în vederea executării unor modificări sau reparaţii fără acordul scris al operatorului serviciului şi al asociaţiei de proprietari, cu excepţia cazurilor de avarii sau de forţă majoră.

(2) Constituie contravenţii, altele decât cele prevăzute în Legea nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei debranşarea/deconectarea de la SACET a utilizatorului sau consumatorului de energie termică fără respectarea dispoziţiilor prezentei legi, cu excepţia faptei care constituie infracţiune şi care se pedepseşte conform prevederilor Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare.

(3) Constituie contravenţie, alta decât cele prevăzute în Legea nr. 121/2014, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 1.000 lei nerespectarea termenului-limită privind montarea de către proprietari/locatari a repartitoarelor de costuri.

(4) Constituie contravenţii, altele decât cele prevăzute în Legea nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi se sancţionează cu amendă de la 20.000 lei la 50.000 lei următoarele fapte:

….…………………………………

b)montarea, punerea în funcţiune, repararea şi exploatarea sistemelor de repartizare a costurilor de către o persoană juridică fără autorizaţie sau cu autorizaţie a cărei valabilitate a expirat.

….……………………………….

Articolul VI

La articolul 10 din Legea nr. 121/2014 privind eficienţa energetică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 574 din 1 august 2014, cu modificările şi completările ulterioare, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

 (5)În imobilele de tip condominiu racordate la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică este obligatorie montarea sistemelor de măsurare până la 31 decembrie 2021 pentru individualizarea consumurilor de energie pentru încălzire/răcire şi apă caldă la nivelul fiecărui apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuit. În cazul în care utilizarea de contoare individuale nu este fezabilă din punct de vedere tehnic sau nu este eficientă din punctul de vedere al costurilor este obligatorie montarea sistemelor tehnice de stabilire a consumurilor individuale de energie termică, repartitoarelor de costuri, pe toate corpurile de încălzire din fiecare apartament sau spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuit.

Totodată, vă aducem la cunoştinţă că lista persoanelor juridice care montează şi/sau exploatează sisteme de repartizare a costurilor pentru încălzire şi apă caldă de consum în imobilele de tip condominiu este publicată pe pagina de internet a A.N.R.E.


Publicat în: 17 sept. 2021

Anunț privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor

În conformitate cu prevederile art. 106 din Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor: „Persoanele fizice atestate pentru funcţia de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, cu modificările şi completările ulterioare, pot îndeplini funcţia de administrator numai dacă, în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, obţin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupaţia de administrator, în conformitate cu prezenta lege.”

Ordonanţa nr. 21/2019 prevede că: „Termenul prevăzut la art. 106 din Legea nr. 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 660 din 30 iulie 2018, se prorogă până la data de 1 ianuarie 2021.”

Potrivit art. 64, alin. (7) din Legea nr. 196/2018: “În vederea îndeplinirii obiectului principal de activitate, persoanele juridice prevăzute la alin. (6) au obligaţia obţinerii atestatului în condiţiile legii pentru toţi angajaţii acestora care prestează activitatea de administrare a condominiilor.” În consecință, este necesară îndeplinirea formalităților în vederea emiterii noilor atestate de administrator de condominii, până la data de 1 ianuarie 2021, astfel cum este prevăzut în textul de lege mai sus citat.


Publicat în: 4 aug. 2020

Lista cu organizatorii de programe de calificare pentru administratorii de condominii
  • Lista cu organizatorii de programe de calificare pentru administratorii de condominii

Publicat în: 29 ian. 2020

ADMINISTRATORI ATESTAȚI/AUTORIZAȚI

Administratori atestați persoane fizice - Legea 196/2018
Administratori persoane juridice autorizate


BAZA DE DATE ASOCIAȚII DE PROPRIETARI

Baza de date asociații de proprietari


FORMULARE

Registrul inventar
Registrul jurnal
Registrul pentru evidența fondului de penalizări
Registrul pentru evidența fondului de reparații
Registrul pentru evidența fondului de rulment
Registrul pentru evidența sumelor speciale
Situația soldurilor elementelor de activ și pasiv
Lista de plată a cotelor de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari

REGULAMENTE

Regulament privind atestarea-autorizarea administratorilor de condominii

LEGISLAȚIE

Legea nr. 325 din 2006
Legea nr. 196 din 2018
Ordinul nr. 3103 din 2017
Ordinul nr. 1058 din 2019
Legea nr. 196 din 2021

Brasovcity

Copyright © 2002 - 2020 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit
Ultima actualizare: 09-02-2023

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2023.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • www.fovbv.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: