Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 05-11-2024 ora 12:00 - termen expirat
Date identificare autoritate contractanta
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: GEORGE SCRIPCARU
In atentia: : GICUȚA MARCU
Anunt
Denumire contract:
Realizarea racordarii la reteaua electrica pe tarif de beneficiar a locului de consum permanent “Park&Ride“.
Data limita depunere oferta:
05.11.2024 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45311200-2 - Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
Valoare estimata:
601.117,01 RON
Caiet de sarcini:
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE - SE.pdf
Descriere contract:
Contract de achiziție publică de lucrări - având ca obiect : Racordare la reteaua electrica pe tarif de beneficiar a locului de consum permanent “Park&Ride“. Executantul este răspunzator pentru executarea lucrărilor la standardele tehnice actuale (conform normelor și legislaţiei in vigoare) cu respectarea cerintelor Caietului de Sarcini și a specificatiilor tehnice prezentate în Avize. Toate soluţiile tehnice propuse vor trebui să respecte: nivelul calitativ, tehnic, siguranţă în exploatare, etc., în conformitate cu proiectul de executie, cu reglementările tehnice, standardele, normele și normativele legislatiei în vigoare Legea 10/1995 modificata si actualizata cu privire la autorizarea executării lucrărilor si calitatea în construcţii, respectarea legislației privind sănătatea și securitatea muncii pentru personalul însărcinat cu realizarea lucrării, conform Legii nr.319/2006- privind securitatea şi sănătatea în muncă și HG 300/2006 actualizată, privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile . Pe perioada execuției executantul va respecta cu strictețe toate obligațiile ce-i revin în conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea în construcții.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de lucrari este de la data semnării până la punerea in functiune a instalatiei electrice care va alimenta locul de consum permanent “ PARK&RIDE “ Termenul de finalizare a lucrarilor este de 2 luni de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere a lucrarilor și până la recepția la terminarea lucrărilor iar punerea in functiune a instalatiei trebuie realizata nu mai tarziu de 31.03.2025;
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele din Secțiunea formulare, anexate la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, completate în conformitate cu specificațiile din Caietul de sarcini atașat prezentului Anunț. Ofertanții trebuie să facă dovada că sunt autorizați ANRE, conform solicitării din caietul de sarcini pag. 2 punctul 5 Prezentarea ofertei.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării lucrărilor solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro până la data de 05.11.2024 ora 12:00. Atenție: Serverul Primăriei Municipiului Brașov respinge automat fișierele atașate de tip arhivă și pe cele de dimensiuni mai mari de 20MB, iar pentru transmiterea acestora ofertanții vor folosi alte platforme care vor confirma trimiterea. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 31.10.2024. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificăr în data de 01.11.2024.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-10-2024 ora 12:15 - termen expirat
Date identificare autoritate contractanta
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: GEORGE SCRIPCARU
In atentia: : GICUȚA MARCU
Anunt
Denumire contract:
Servicii de proiectare și execuție lucrări destinate implementării proiectului: “Modernizare și Reabilitare Centru de Date Primăria Municipiului Brașov”
Data limita depunere oferta:
29.10.2024 12:15
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Valoare estimata:
900.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini + Formulare.pdf
Descriere contract:
Contract de achiziție publică de lucrări - având ca obiect : Servicii de proiectare si execuție lucrări destinate implementării proiectului: “Modernizare și Reabilitare Centru de Date - Primăria Municipiului Brașov”.
Conditii referitoare la contract:
Durata implementării contractului este de la data ordinului de începere de lucrări/servicii până la data de 20.12.2024. Derularea se va efectua de la emiterea ordinului de începere, incluzând şi perioada de recepție a produselor furnizate, a serviciilor de montaj și a lucrărilor civile. Durata alocată pentru serviciile de proiectare (elaborare proiect tehnic/documentații tehnice pentru subsisteme) este de maxim 15 de zile de la data ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Durata alocată pentru livrarea echipamentelor: maxim 30 zile de la emiterea ordinului de începere a livrării, după finalizarea Documentației tehnice. Durata alocată pentru execuția lucrărilor (inclusiv instalarea echipamentelor și prestarea serviciilor de configurare) este de maxim 45 zile începând de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, după finalizarea Documentației tehnice. Condiții de garanție și post garanție: - Garanție: este de minim 24 luni și se calculează de la data punerii în funcțiune; - Post garanție: pentru echipamentele ofertate vor fi disponibile piese de schimb și componente min. 5 ani de la data punerii în funcțiune. Se vor anexa documente doveditoare de la producător în acest sens. Perioada de garanție minimă solicitată pentru echipamente este specificată la fiecare categorie în parte și este valabilă de la data recepției la livrarea şi punerea în funcțiune a echipamentului.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele din Secțiunea formulare, anexate la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, completate în conformitate cu specificațiile din Caietul de sarcini atașat prezentului Anunț.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Atenție: Serverul Primăriei Municipiului Brașov respinge automat fișierele atașate de tip arhivă și pe cele de dimensiuni mai mari de 20MB, iar pentru transmiterea acestora ofertanții vor folosi alte platforme care vor confirma trimiterea. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 19-09-2024 ora 13:00 - termen expirat
Extindere perioada depunere oferte
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
Studiu fezabilitate construire Gradinita cartier Stupini
Data limita depunere oferta:
19.09.2024 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
199.159,66 RON
Caiet de sarcini:
ADV - SF GRADINITA STUPINI - merged.pdf
Descriere contract:
Studiu fezabilitate construire Gradinita cartier Stupini.
Conditii referitoare la contract:
Studiu fezabilitate construire Gradinita cartier Stupini Durata contractului: 4* luni de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere a serviciilor de proiectare, respectiv : termen de predare a documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor de 2 luni si termen de predare a studiului de fezabilitate de 2 luni. *Perioada de obtinere a avizelor / acordurilor nu este inclus in termenul de 4 luni.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul/caietele de sarcini/tema de proiectare. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru intocmire: "Studiu fezabilitate construire Gradinita cartier Stupini". Propunerea tehnică și oferta financiară vor fi elaborate în conformitate cu cerințele prezentate la Capiolul 5 „Prezentarea ofertei” din Caietul de sarcini, astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în acestea. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară defalcată, elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 3 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inacceptabilă sau neconformă și inadecvată potrivit art. 137 din HG 395/2016. Caietele de sarcini sunt atașate prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate de asemenea prezentului anunț, în Secțiunea Formulare.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei cu „prețul cel mai scăzut”.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Dacă oferta conține fișiere arhivă de dimensiuni mari (ex. tip „.rar”), se poate solicita acces și transmitere fișiere pe link-ul https://etransfer.brasovcity.ro/. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 12-09-2024 ora 11:22 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLIBAN
In atentia: : GICUȚA MARCU
Anunt
Denumire contract:
Servicii de masă sănătoasă, în regim de catering, prin Programul național „Masă sănătoasă” reglementat de H.G. 24/2024
Data limita depunere oferta: 12.09.2024 11:22
Data limita solicitare clarificari : 09.09.2024 la adresa de email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Data limita de raspuns la solicitarile de clarificare : 10.09.2024 pe sitelul autoritatii contractante
Tip anunt:
Anexa 2
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
Valoare estimata:
2.530.596,33 RON
Descriere contract:
Servicii de masă sănătoasă, în regim de catering, prin Programul național „Masă sănătoasă” reglementat de H.G. 24/2024, constând în „Furnizarea serviciilor de catering pentru unități de învățământ preuniversitar incluse în PNMS în anul 2024 conform H.G. 177/ 2024 și H.G. nr. 473/ 2024”
Conditii referitoare la contract:
Plata se va efectua cu OP in cont de Trezorerie, in maxim 30 de zile de la inregistrarea facturii in unitate.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie . Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 2 de Oferta financiară. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inacceptabilă și/sau neconformă, potrivit art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. Se completează documentele din Secțiunea formulare și Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2021 atașate prezentului anunț și anunțului postat pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/secțiunea „Achiziții”.
Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate-preț, în condițiile în care oferta îndeplinește cerințele minime din Caietul de sarcini
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va fi depusa sau transmisa si pe suport electronic la data limita de depunerea ofertelor. Dadat depunere oferte : 12.09.2024. Data limita solicitare clarificari : 09.09.2024 la adresa de email achizitiipublice@brasovcity.ro. Data limita de raspuns la solicitarile de clarificare : 10.09.2024 pe sitelul autoritatii contractante.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 12-09-2024 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : GICUȚA MARCU
Anunt
Denumire contract:
Studiu de fezabilitate pentru " Construire parcare supraterana in Mun. Brasov -Calea Bucuresti"
Data limita depunere oferta: 12.09.2024 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata: 269.500,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini + anexe.pdf
Descriere contract:
Elaborare Studiu de fezabilitate pentru " Construire parcare supraterana in Mun. Brasov -Calea Bucuresti", in conformitate cu caietul de sarcini, tema de proiectare si CU atasate
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare documentatii - 6 luni dela data ordinului de incepere. Din cadrul duratei de prestare nu fac parte perioadele necesare obtinerii avizelor/acordurilor prevazute in CU
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară. Oferta tehnică va fi fermă şi va conține descrierea modalitatii de indeplinire a cerintelor caietului de sarcini. inclusiv lista cu specialistii/expertii propusi cat si documentele solicitate pentru acesttia. Propunerea financiară va fi prezentată detaliat sub formă din Modele formulare -Anexa 1 la Formularul de oferta. Prețurile ofertate pentru serviciile de mai sus se vor exprima în lei, fără TVA,și vor cuprinde costurile de manopera, de transport sau alte cheltuieli
suplimentare, profit. Prețurile stabilite de ofertanți sunt ferme, nu pot fi majorate ulterior și vor fi valabile pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” . Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare pentru prestarea serviciilor. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. pana la data de 12.09.2024, ora 15.00. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu doua zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” NOTA: s-a atașat fisier CS+Anexe
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 11-09-2024 ora 12:54 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN
In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
Lucrări de reparații Lucrări de reparații curente și igienizări la spațiul cu altă destinație din imobilul situat în Brașov, str. Mureșenilor nr.5
Data limita depunere oferta:
11.09.2024 12:54
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Valoare estimata:
60.549,02 RON
Caiet de sarcini:
CS+CF+FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Lucrări de reparații curente și igienizări la spațiul cu altă destinație din imobilul situat în Brașov, str. Mureșenilor nr.5
Conditii referitoare la contract:
Termenul de execuție al lucrărilor este de 60 de zile de la data emiterii ordinului de începere al lucrărilor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și financiară, completate în conformitate cu specificațiile din Caietul de sarcini atașat prezentului Anunț. Referitor la recomandarea privind vizitarea amplasamentului, în vederea întocmirii unei oferte corecte, indicăm următoarele date de contact: doamna Corina Coroș, e-mail: corina.coros@brasovcity.ro, telefon: 0268405000 int. 372.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta conformă și admisibilă cu prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei: limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Atenție: Serverul Primăriei Municipiului Brașov respinge automat fișierele atașate de tip arhivă și pe cele de dimensiuni mai mari de 20MB, iar pentru transmiterea acestora ofertanții vor folosi alte platforme care vor confirma trimiterea. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 13-05-2024 ora 09:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: GICUȚA MARCU In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
”Servicii de pază și protecție pentru obiectivul Complex Cetate, situat în Brașov, str. Dealul Cetății nr. 5
Data limita depunere oferta:
13.05.2024 09:00
Tip anunt:
Anexa 2
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Valoare estimata:
93.924,80 RON
Caiet de sarcini:
INVITATIE DE PARTICIPARE +DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE.pdf
Descriere contract:
Serviciile de pază și protecție se vor presta la obiectivul Complex Cetate, situat în Brașov, str. Dealul Cetății nr. 5, identificat prin CF nr. 130755 nr. top 2068/1/2, construcție și teren în suprafață de 5.002 mp, datorită derulării mai multor evenimente în perioada mai - octombrie, astfel: - 2 posturi de pază pentru lunile Mai, Septembrie, Octombrie, 8 ore/zi, în intervalul orar 12:00 – 20:00; - 2 posturi de pază pentru lunile Iunie, Iulie, August, 10 ore /zi, în intervalul orar 12:00 – 22:00; Prin servicii de pază şi servicii de securitate privată se înţelege: a) paza proprietății împotriva accesului neautorizat sau a ocupării abuzive; b) paza proprietătii împotriva furturilor, a distrugerilor, incendiilor, precum și alte acțiuni producătoare de pagube materiale; c) detectarea vizuală a eventualelor substanţe sau materiale de orice natură care pot provoca pagube; d) furnizarea către autoritățile competente a informaţiilor legate de incidentele apărute în timpul activității de pază; e) protectia mediului înconjurător.
Conditii referitoare la contract:
Factura se va transmite prin în aplicația e-factura. Facturile vor fi întocmite până pe data de 10 ale lunii urmatoare prestării serviciilor și însoțite la plata de urmatoarele documente: - foaie colectivă de prezență îmtocmită de prestator pentru orele prestate/obiectiv în luna precedenta, vizată de conducatorul obiectivului. - centralizator care să cuprindă nr. de ore prestate efectiv la fiecare post de paza și care va fi vizat obligatoriu de către persoana desemnată de unitate din cadrul obiectivului respectiv, să urmarească derularea contractului de paza. Plata se va face, în termen de 30 de zile, prin virament în contul deschis la Trezorerie pe numele prestatorului.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de atribuire se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro., până la data de 13.05.2024 ora: 09:00.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 09-05-2024 ora 15:00 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: B-dul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLIBAN In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
Servicii Intocmire DTAC, PT, DDE, Asistenta tehnica, Intocmire certificat energetic şi Execuţie lucrări pentru "Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale - 5 Componente" - 15 Noiembrie nr.50B,
Data limita depunere oferta:
09.05.2024 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
811.503,08 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini+Formular teh.fin+CU+CF.pdf
Descriere contract:
Servicii de Intocmire DTAC, PT, DDE, Asistenta tehnica din partea proiectantului, Intocmire certificat energetic la finalizarea lucrarilor şi Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale - 5 Componente" - Municipiul Brasov, Proiect C5-A3.1-80 - Imobil , B-dul 15 Noiembrie nr. 50 B.
Obiectul va consta:
- Documentatia tehnica proiect tehnic impreuna cu detaliile de executie si caietele de sarcini cu listele de cantitati de lucrari si formularele conform HG 907/ 2016 - (D.T.P.Th.+C.S.+D.E.);
- Documentia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire conform cerintelor din certificatul de urbanism si a legii nr. 50/1991 actualizatd - (D.T.A.C.);
- Documentia tehnica pentru organizarea executiei conform cerintelor din certificatul de urbanism si a legii nr. 50/1991 actualizata - (D.T.O.E.);
- Verificarea documentatiilor tehnice atat in faza de proiectare cat si in faza de executie - Asistenta tehnica de specialitate pe perioada implementarii proiectului. - Executia lucrarilor - Elaborare Certificat energetic la finalizarea lucrarilor si as built;
Conditii referitoare la contract:
Plata facturii se va face in baza mecanismului PNRR, respectiv in 5 zile lucrătoare de la momentul in care sumele intra in contul Municipiului Brasov de la MDLPA. In cazul in care sumele aferente facturii nu intra in contul Autoritatii contractante de la MDLPA, Muncipiul Brașov va fi exonerat de orice plată , respectiv contravaloare factură, și/sau penalități de întârziere, majorări de întârziere și/sau dobânzi legale. Plata se va face în baza procesului verbal de recepție semnat de către ambele părți, fără obiecțiuni, a devizului de plată acceptat de către achizitor, în temeiul relației B2G, furnizorul , în calitate de emitent în relația B2G, se obligă să emită facturi electronice și să le transmită achizitorului, în calitate de destinatar în relația B2G, prin sistemul național privind factura electronică RO e-Factura . Plata se va realiza prin ordin de plată, în termen de 30 zile de la transmiterea facturii electronice prin intermediul sistemului RO e-factura la sediul achizitorului conform OUG 120/04.10.2021, aprobata prin Legea nr 139/17.05.2022.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină documentele de calificare , propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. Se vor completa Formularele din Sectiunea formulare.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului care are punctajul cel mai mare in urma aplicarii criteriului de atribuire „cel mai bun raport calitate-preţ”, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 180 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor transmite pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Dacă oferta conține fișiere arhivă de dimensiuni mari (ex. tip „.rar”), se poate solicita acces și transmitere fișiere pe link-ul https://etransfer.brasovcity.ro/. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 29-04-2024 ora 10:00 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: GICUȚA MARCU In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
”Servicii de pază și protecție pentru obiectivul Complex Cetate, situat în Brașov, str. Dealul Cetății nr. 5
Data limita depunere oferta:
29.04.2024 10:00
Tip anunt:
Anexa 2
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Valoare estimata:
103.417,20 RON
Caiet de sarcini:
INVITATIE DE PARTICIPARE +DOC. DE ATRIBUIRE.pdf
Descriere contract:
”Servicii de pază și protecție pentru obiectivul Complex Cetate, situat în Brașov, str. Dealul Cetății nr. 5, conform documentației atasate pe site-ul instituției Primăria Municipiului Brașov, Serviciile de pază și protecție se vor presta la obiectivul Complex Cetate, situat în Brașov, str. Dealul Cetății nr. 5, identificat prin CF nr. 130755 nr. top 2068/1/2, construcție și teren în suprafață de 5.002 mp, după cum urmează: 2 posturi de pază în perioada 01.05.2024 - 31.05.2024 8 ore/zi, în intervalul orar 12.00 - 22.00; 2 posturi de pază în perioada 01.06.2024 - 31.08.2024 10 ore /zi, în intervalul orar 12.00 - 22.00; 2 posturi de pază în perioada 01.09.2024 - 31.10.2024, 8 ore/zi, în intervalul orar 12.00 - 22.00
Conditii referitoare la contract:
Factura se va transmite prin în aplicația e-factura. Facturile vor fi întocmite până pe data de 10 ale lunii urmatoare prestării serviciilor și însoțite la plata de urmatoarele documente: - foaie colectivă de prezență îmtocmită de prestator pentru orele prestate/obiectiv în luna precedenta, vizată de conducatorul obiectivului. - centralizator care să cuprindă nr. de ore prestate efectiv la fiecare post de paza și care va fi vizat obligatoriu de către persoana desemnată de unitate din cadrul obiectivului respectiv, să urmarească derularea contractului de paza. Plata se va face, în termen de 30 de zile, prin virament în contul deschis la Trezorerie pe numele prestatorului.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de atribuire se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro., până la data de 29.04.2024 ora:10:00
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 21-03-2024 ora 18:32 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : GICUȚA MARCU
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de asistență-tehnică/ dirigenție de șantier și coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM)
Data limita depunere oferta:
21.03.2024 18:32
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Valoare estimate:
27.866,00 RON
Caiet de sarcini:
Documentatie de atribuire.pdf
Descriere contract:
Servicii de asistență-tehnică/ dirigenție de șantier și coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM), pe perioada realizării lucrărilor pentru Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - LICEUL ANDREI MUREȘANU, CORP A
Conditii referitoare la contract:
Servicii de asistență-tehnică/ dirigenție de șantier și coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM), pe perioada realizării lucrărilor pentru Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - LICEUL ANDREI MUREȘANU, CORP A Valoare estimată Servicii de asistență-tehnică/ dirigenție de șantier : 14.000 lei fără TVA Valoare estimată servicii coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) : 13.866 lei fără TVA Durata contractului de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere a serviciilor și până la recepția la terminarea lucrărilor Durata de execuție a lucrărilor este de 11 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor Prestarea serviciilor va fi considerată finalizată după semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. NOTĂ : În cazul în care perioadele de execuție a lucrărilor vor suferi modificări, prestarea serviciilor se va derula în concordanță cu acestea, fără suplimentarea valorilor aferente.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate în caietul/caietele de sarcini. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunere tehnică și ofertă financiară pentru prestarea de servicii de asistență-tehnică/ dirigenție de șantier și coordonare în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM), pe perioada realizării lucrărilor pentru Amenajări în vederea autorizării ISU în unități de învățământ - LICEUL ANDREI MUREȘANU, CORP A. Propunerea tehnică și oferta financiară vor fi elaborate în conformitate cu cerințele de la secțiunile 6 și 7 - „Prezentarea ofertei” din caietele de sarcini, astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în acestea. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară defalcată, elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 3 de Oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la depunere. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului, valabil la data prezentării. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inacceptabilă sau neconformă și inadecvată potrivit art. 137 din HG 395/2016. Caietele de sarcini sunt atașate prezentului anunț. Se completează Declarațiile în baza prevederilor Art. 51, 59, 60, 164, 165 și 167 din Legea 98/ 2016 atașate deasemenea prezentului anunț, în Secțiunea Formulare.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertei cu „prețul cel mai scăzut”
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț publicitar, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Formulare se vor descarca din de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, din secțiunea „Achiziții” de la anunțul de publicitate aferent. Dacă oferta conține fișiere arhivă de dimensiuni mari (ex. tip „.rar”), se poate solicita acces și transmitere fișiere pe link-ul https://etransfer.brasovcity.ro/. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț. Potențialii ofertanți au obligația să consulte zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.