(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Istorie
    • Evenimente și Cultură
    • Atracții
    • Agrement
    • Cum ajung
    • Personalități
    • Cetățeni de onoare
    • Ultimele noutăți citește
    • Harta domeniului schiabil
    • Caracteristici domeniu schiabil
    • Harta Brașovului
    • Harta puncte de interes
    • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
    • Spectacole Planetariu
    • Statutul Municipiului Brașov
  • Primăria
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Primarul Municipiului Brașov
    • Consultări publice nou
    • Grupuri de lucru | opinii nou
    • Portal extranet nou
    • Organizare (Primăria Brașov)
      • Organigrama
      • Departamente
      • Servicii publice
      • Întreprinderi publice
      • Regulament Intern
      • Regulament de Organizare si Functionare
      • Codul de conduita al angajatilor
    • Comunicate de presă
    • Proiecte
        Proiecte proprii
      • Proiecte Europene finalizate
      • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte ale altor instituții
    • Regulamente
    • Rapoarte
    • Strategii
      • Strategia de Dezvoltare
        Durabilă Brașov 2030
        • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
        • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
        • Raport Sondaje
        • Studiu Analiză SWOT
        • Studiu Prognoza Demografică
      • Strategia Integrată
        de Dezvoltare Urbană
        • Analiza situației existente
        • Portofoliu de proiecte - consultare publică
        • SIDU
      • Plan de mobilitate
        urbană durabilă
        • Decizie încadrare PMUD Brașov
        • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
        • Brosura SUMP RO v8.pdf
      • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
        • PAED Brasov 2010-2020
        • PIEE Brasov 2010-2020
        • Raport monitorizare Brașov 2014
        • Raport de Monitorizare PAED 2020
      • Adaptare la schimbări
        climatice
        • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
        • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
    • Achiziții
    • Licitații publice de vânzare / închiriere
    • Licitaţii închirieri spații RIAL
    • Concursuri
    • Declarații de avere
    • Transparență și liber acces
    • Accesibilitate persoane cu dizabilități
    • Arii protejate nou
      • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
    • Ultimele noutăți citește
    • Promovare
  • Consiliul Local
    • Proiecte de hotărâre
    • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
    • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ședinte de consiliu
    • Componență
    • Atribuții
    • Regulament
    • Comisii
    • Rapoarte de activitate
    • Arhiva video ședințe
    • Anunțuri Direcția Fiscală
      • Anunt HCL - tabel majorari
      • Anunt somatii - tabelul nominal cu cetatenii care au cladiri neingrijite
    • Contact Birou relații cu Consilieri
    • Portal extranet nou
  • Servicii cetățeni
    • Plăți online
      • Plată taxă
      • Plată amendă
      • Plată impozite și taxe locale fără autentificare
      • Despre plăți electronice
    • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
    • Autentificare portal nou(Servicii electronice)
    • Asfalt, becuri, curățenie... nou
    • Vocea cartierului
    • Chestionar feedback
    • Urbanism
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
      • PUD-uri
      • PUZ-uri
      • PUG
      • Hărți urbanism
      • Documente utile
      • Planul Urbanistic General
      • Regulamente
      • Nomenclator stradal
      • Zonarea Municipiului Brașov
    • Mediu
      • Anunțuri
      • Forumul Orașelor Verzi
      • Program curățenie
      • Calitatea aerului
      • Hărți
      • Planuri de acțiune
      • Rapoarte
      • Regulamente
      • Proiecte de mediu
      • Toaletare arbori
      • Tăieri arbori
    • Financiar
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
      • Proiect Buget
      • Indicatori Buget
      • Buget
      • Situații financiare
      • Buget general consolidat
      • Registru datorie publică
      • Program de investiții
      • Rating Municipiul Brașov
    • Parcări
      • Anunțuri (parcări reședință)
      • Programări (parcări reședință)
      • Regulamente (parcări reședință)
      • Harta parcări (parcări publice)
    • Transport
      • Interacționează cu Primăria - Transport
      • Actualizare studiu de trafic Brasov
      • Obținere permis LT online
      • Harta transportului public
      • RAT
        • HCL 734/2018 - facilități transport
      • Taxi
      • Program reparații și întreținere străzi Lot I - 2021
      • Program reparații și întreținere străzi Lot II - 2021
    • Evidența persoanelor
      • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
      • Programare online
      • Regulament programări online
      • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
    • Juridic
      • Contencios administrativ
        • Legea 10/2001
    • Asociatii de proprietari
      • Anunțuri
      • Administratori atestați/autorizați
      • Baza de date asociații de proprietari
      • Formulare
      • Regulamente
      • Legislație
    • Situații de urgență
      • Anunțuri
      • Promo aplicația APEL 112
      • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
      • Planuri
      • Pliante
      • Protecție
      • Recomandări și reguli
    • Patrimoniu și cadastru Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
      • Anunțuri
      • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și cadastru
    • Cerere înscriere/reînscriere în creșă
    • Fii implicat!
    • Depune petiții
    • Înscriere audiență
  • Caută
    • În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      În Hărți
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Harta sectia ta de votare
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      În site
      • Căutare particularizată
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

Consultare Certificate de Urbanism


Consultare Autorizații de Construire


Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Consultare Registru H.C.L.


Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

Programare online
CERTIFICAT COVID
MĂSURI PENTRU PREVENIREA ȘI COMBATEREA EFECTELOR PANDEMIEI DE COVID-19 PE PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - EXPIRARE, PRESCHIMBARE, SCHIMBARE DOMICILIU
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - SCHIMBARE NUME SAU PRENUME
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - PIERDERE, FURT, DISTRUGERE SAU DETERIORARE
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE - SCHIMBAREA DOMICILIULUI, DIN STRĂINĂTATE ÎN ROMÂNIA
ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE LA 14 ANI
ACORDAREA VIZEI DE REŞEDINŢĂ (FLOTANT)
ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII
ELIBERAREA CĂRȚII DE IDENTITATE PROVIZORII CETĂȚENILOR ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN STRĂINĂTATE
ADEVERINŢĂ DE DOMICILIU

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUZ (PLAN URBANISTIC DE ZONA)
AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUD (PLAN URBANISTIC DE DETALIU)
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU D.T.A.C. (DOCUMENTAŢIE TEHNICĂ PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI/COPIE CONFORMĂ
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI SAU COPIE CONFORMĂ
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZA DE DATE

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ


ÎNREGISTRĂRI NAŞTERI
ÎNREGISTRĂRI CĂSĂTORII
ÎNREGISTRĂRI DECESE
ÎNREGISTRARE DIVORŢ PE CALE ADMINISTRATIVĂ
ELIBERAREA (PRESCHIMBAREA) CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ (NAŞTERE, CĂSĂTORIE, DECES)
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE NASTERE
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE CASATORIE
TRANSCRIERE CERTIFICAT DE DECES
ELIBERARE LIVRET DE FAMILIE
ELIBERARE ADEVERINŢE DE CELIBAT
ELIBERAREA DOVEZILOR DE STARE CIVILĂ (DE NAŞTERE, DE CĂSĂTORIE, DE DECES)
ELIBERAREA FORMULARELOR STANDARD (MULTILINGVE)
RECUNOAŞTEREA COPILULUI DE CĂTRE PĂRINTE
ELIBERAREA SESIZĂRII PENTRU DESCHIDEREA PROCEDURII SUCCESORALE DE PE URMA UNUI DEFUNCT
EXTRASE DE PE UZ OFICIAL DE PE ACTELE DE STARE CIVILĂ
COMPLETARE, MODIFICARE SAU ANULAREA UNUI ACT DE STARE CIVILĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
ÎNSCRIERE ÎN CARTEA FUNCIARĂ A HOTĂRÂRII DE C.L. EMISĂ
ATRIBUIREA UNUI TEREN CONFORM PREVEDERILOR LEGII NR. 15/2003
ACORD ÎNSTRĂINARE CONCESIUNE ŞI SOLICITARE SCHIMBARE PĂRŢI CONTRACTANTE
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACORDAREA DE SUBVENŢII PRIVIND CONSTRUIREA DE LOCUINŢE PROPRIETATE PERSONALĂ
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
OBȚINERE LOC DE ÎNHUMARE
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


INSTITUIREA TUTELEI ŞI CONTROLUL EXERCITĂRII TUTELEI PERSOANELOR PUSE SUB INTERDICȚIE JUDECĂTOREASCĂ
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA DEZBATEREA PROCEDURII SUCCESORALE
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA ÎNCHEIEREA ACTELOR DE DISPOZIŢIE (VÂNZĂRI, CUMPĂRĂRI, DONAŢII)
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR LA ACCEPTĂRII UNEI DONAŢII ÎN FAVOAREA MINORULUI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNCREDINŢARE MINOR, STABILIRE DOMICILIU; STABILIRE ŞI MODIFICARE PROGRAM DE VIZITARE, PENSIE DE ÎNTREŢINERE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU MINORII AFLAŢI ÎN CERCETARE PENALĂ
ADEVERINŢĂ PENTRU EFECTUARE STAGIULUI DE PRACTICĂ PENTRU STUDENŢI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNTRERUPEREA SAU AMÂNAREA EXECUTĂRII PEDEPSEI CONDAMNAŢILOR
ANCHETĂ SOCIALĂ ÎN BAZA L 487/ 2002 PRIVIND SĂNĂTATEA MINTALĂ ŞI PROTECŢIA PERSOANELOR CU TULBURĂRI PSIHICE
AVIZ PENTRU ÎNCUVIINŢAREA ÎNCHEIERII CONTRACTELOR TRANSLATIVE DE PROPRIETATE DE CĂTRE PERSOANA VÂRSTNICĂ, CONFORM LEGII NR. 17/2000
SESIZĂRI CĂTRE INSTANŢA DE JUDECATĂ PRIVIND INSTITUIREA CURATELEI ASUPRA UNEI PERSOANE MAJORE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ACORDARE DE AJUTOR PUBLIC JUDICIAR
PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

INFORMAȚII PUBLICE


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
CLICK AICI PENTRU REDIRECȚIONARE ÎN PAGINA DE AUTENTIFICARE

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta incidente


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

24-05-2022 ora 15:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 24-05-2022 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Servicii refacerea și revizuirea hărților strategice de zgomot, precum și a planului de acțiune ale Municipiului Brașov
Data limita depunere oferta: 24.05.2022 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata: 85.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract: Servicii refacerea și revizuirea hărților strategice de zgomot, precum și a planului de acțiune ale Municipiului Brașov
Conditii referitoare la contract: Termenul de aducere la zi a datelor geo-spațiale este de 30 de zile de la semnarea contractului. Termenul de realizare al hărților de zgomot este de 30 de zile de la primirea datelor de intrare. Termenul de realizare al planurilor de acțiune este de 30 de zile de la aprobarea hărtilor strategice de zgomot (sau la primirea ordinului de începere a lucrărilor).
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară. Propunerea tehnică va cuprinde cel puțin: Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire și Caietul de sarcini; Descrierea activităților pe fiecare etapă, elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor Caietului de sarcini. Ofertanții vor prezenta o listă cu personalul implicat/calificat în activitatea de elaborare a documentațiilor.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1=40 puncte, 2,Propunerea tehnica - P2= 30 puncte, 3. Experienta specialiștilor cheie implicati în derularea contractului - P3=30 puncte. Punctajul final total Pt se obține prin însumarea punctajelor obținute pentru fiecare factor de evaluare : Pt = P1 + P2+P3
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație
  • Clarificări

Documentație


Caiet de sarcini harta zgomot.pdf
Modele de formulare.docx

Clarificări


Clarificare la ADV 129260318.05.2022.pdf
23-05-2022 ora 15:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2022 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ANNA MARIA

ANUNT
Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii pentru anul 2022
Data limita depunere oferta: 23.05.2022 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Valoare estimata: 48.460,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini, formular oferta, declaratie.pdf
Descriere contract: Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru lucrătorii din Primăria Municipiului Braşov se va realiza prin prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru un număr estimat de 335 angajaţi. Oferta va conţine serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, pentru un număr estimat de 335 angajaţi ai instituţiei. Serviciile de medicina muncii care stau la baza evaluării stării de sănătate a angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov se efectuează la sediul instituţiei din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8 sau la sediul prestatorului - pentru noii angajaţi. Cerinţele prevăzute in Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Serviciile medicale de medicina muncii trebuie să asigure realizarea unitară şi completă a serviciilor medicale profilactice pentru supravegherea sănătăţii lucrătorilor, în conformitate cu prevederile art. 5-34 din HG nr. 355/2007, respectiv: examen medical la angajarea în muncă, examen medical periodic, examenul medical de adaptare în muncă, examenul medical la reluarea activităţii, supraveghere specială şi promovarea sănătăţii la locul de muncă precum și alte examene la indicaţia medicului de medicina muncii.
Conditii referitoare la contract: Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medicina muncii este de 48.460,00 lei, fără TVA. Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Prețul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior şi va fi valabil până la terminarea integrală a contractului. Contractul se va incheia cu valabilitatea de la data semnarii si pana la 31.12.2022 , cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional pînă la 30.04.2023.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut/ angajat pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la Caiet de sarcini, cu condiţia respectării tuturor cerinţelor impuse de Caiet de sarcini. În cazul în care există oferte egale, desemnarea se va face în favoarea ofertei cu discount-ul cel mai mare oferit angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov pentru alte servicii/investigaţii medicale.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Formular Oferta.doc
caiet de sarcini, formular oferta, declaratie.pdf
20-05-2022 ora 09:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 20-05-2022 ora 09:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRAȘOV

ANUNT
Denumire contract: “Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic pentru foste Centrale termice de cartier: PT 1 CBH, PT 2 Valea Cetății, PT 5 Valea Cetății și PT 1 Tractorul”.
Data limita depunere oferta: 20.05.2022 09:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 72.949,10 RON
Descriere contract: “Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic pentru foste Centrale termice de cartier: PT 1 CBH, PT 2 Valea Cetății, PT 5 Valea Cetății și PT 1 Tractorul”
Conditii referitoare la contract: Termen de predare a documentațiilor este de 45 de zile de la ordinul de incepere a serviciilor de proiectare.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație
  • Clarificări

Documentație


CAIET DE SARCINI SI FORMULARE EXPERTIZA VALEA CETATII.pdf
FORMULARE.doc

Clarificări


CU si CF CT2.pdf
Clarificare 2.pdf
05-05-2022 ora 11:12 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 05-05-2022 ora 11:12 - termen expirat



ANUNT
Denumire contract: Servicii privind identificarea, ridicarea, transportul, depozitarea, și eliberarea vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brașov conform Regulamentului aprobat prin H.C.L nr. 337/2017
Data limita depunere oferta: 05.05.2022 11:12
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
Valoare estimata: 125.312,60 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini si formular oferta .pdf
Descriere contract: Obiectul achizitiei: Demararea procedurilor în vederea încheiereii unui contract pentru serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov, conform Legii nr. 421/2002 cu modificările şi completările ulterioare, cu valabilitate de la data semnării la 31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin acte aditionale pentru perioada 01.01-30.04.2023 în limita fondurilor bugetare alocate şi aprobate pentru aceasta activitate. Operatiile incluse în activitate sunt : - fotografierea vehiculelor supuse ridicării, inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior, care să înregistreze şi să redea data şi ora efectuării operaţiunii de ridicare ; - ridicarea şi transportul cu mijloace speciale a vehiculelor fără stăpân sau abandonate în spaţiile special amenajate ; - depozitarea şi paza (inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior) vehiculelor fără stăpân sau abandonate, ridicate de pe domeniul public ; - transportul vehiculelor la societatea care are ca obiect de activitate „colectarea şi valorificarea autovehiculelor scoase din uz (VSU) ; - preluarea documentelor de predare a vehiculelor (avize de expediţie) şi a certificatelor de distrugere de la societatea de colectare şi valorificare (VSU) şi predarea lor către autoritatea contractantă . - La cererea administratorului drumului public, prestatorul va efectua şi operaţiuni de relocare vehicule, cu prilejul desfăşurării unor evenimente, sau în urma unor lucrări de utilitate publică . În vederea desfăşurării activităţii, ofertantul va face dovada deţinerii unui spaţiu de depozitare, de minim 800 mp sub orice formă (acte de proprietate, închiriere etc.) cu amenajările aferente, pentru depozitarea vehiculelor ridicate în conformitate cu Legea nr. 421/2002, atât pentru vehicule sub 3,5 t, cât şi pentru vehicule peste 3,5 t, amenajări care constau în : a)amenajarea terenului in conformitate cu prevederile protejarii mediului ; b)împrejmuirea cu un gard (stâlpi din beton sau metalici) a întregului perimetru ; c)montarea de indicatoare de orientare privind spaţiul de depozitare . Terenul aferent acestei activităţii va fi amenajat de către prestator pe propria cheltuială .
Conditii referitoare la contract: Se vor respecta conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Acceptarea ofertei presupune ca prestatorul să facă dovada că dispune de un minim de dotări tehnice, inclusiv a unui număr de minim de 2 (două) persoane pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii, ce face obiectul prezentului caiet de sarcini, astfel : Dotarea Tehnică : A) Autoutilitare specializate omologate de Registrul Auto Român care vor respecta prevederile O.G nr. 43/1997 „privind regimul drumurilor”, cu modificările şi completările ulterioare şi platforme pentru transportul vehiculelor, necesare pentru desfăşurarea activităţii de ridicare autovehicule B) Sistem de înregistrare (foto sau video) a stării autovehiculelor ce urmează a fi ridicate. C) Prestatorul are obligaţia să deţină minim 1 (una) buc. telefon mobil pentru a putea comunica în orice moment cu reprezentanţii Poliţiei Locale Braşov. Pentru utilajele şi dotările prevăzute în caietul de sarcini referitor la necesarul minimal de dotări şi capacitatea tehnică, pct. A, privind îndeplinirea contractului de servicii, prestatorul va prezenta o declaraţie, pe propria răspundere, din care să reiasă că utilajul va fi în permanenţă la dispoziţia acestuia pe perioada derulării contractului . Prestatorul este obligat, prin orice mijloace, să asigure paza vehiculelor depozitate . Acestea sunt necesare şi obligatorii, având în vedere desfăşurarea în bune condiţii a activităţii mai sus menţionate pe raza Mun. Braşov .
Conditii de participare: Se vor respecta conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Formularul de oferta, caietul de sarcini si declaratiile se pot descarca de pe site-ul brasovcity.ro sectiunea Achizitii . Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia, Se va completa formularul de oferta atasat caietului de sarcini atasat prezentului anunt.
Criterii de atribuire: Adjudecarea se face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut / opertaţiuni menţionate în Formularul C1/vehicul , conform caiet de sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va contine doua componentem oferta financiara si oferta tehnica Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Formular Oferta.doc
caiet de sarcini si formular oferta.pdf
04-05-2022 ora 11:22 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 04-05-2022 ora 11:22 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE

ANUNT
Denumire contract: Servicii de expertiză tehnică, studiu geotehnic, studiu topografic a str. Făgetului din Municipiul Brașov.
Data limita depunere oferta: 04.05.2022 11:22
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 42.016,81 RON
Descriere contract: Servicii de expertiza tehnica, studiu geotehnic, ridicare topografica pentru strada Fagetului din Municipiul Brasov.
Conditii referitoare la contract: Termen de execuţie : 60 zile de la data emiterii ordinului de începere. Recepția documentațiilor se va face în termen de 15 zile de la predarea acestora.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiza tehnica, studiul topografic, studiul geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se conform caietului de sarcini. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație
  • Răspuns clarificări

Documentație


Caiet de sarcini.pdf
Modele formulare.docx

Răspuns clarificări


Raspuns clarificari ADV 128810828.04.2022.pdf
27-04-2022 ora 15:05 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2022 ora 15:05 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: TOFAN ANNA MARIA
Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii
Data limita depunere oferta: : 27.04.2022 15:05
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Valoare estimata: 72.690,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini, anexa 1, fomular of, declaratie .pdf

Descriere contract:

Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru lucrătorii din Primăria Municipiului Braşov se va realiza prin prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru un număr estimat de 335 angajaţi. Oferta va conţine serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, pentru un număr estimat de 335 angajaţi ai instituţiei. Serviciile de medicina muncii care stau la baza evaluării stării de sănătate a angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov se efectuează la sediul instituţiei din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8 sau la sediul prestatorului - pentru noii angajaţi. Cerinţele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Serviciile medicale de medicina muncii trebuie să asigure realizarea unitară şi completă a serviciilor medicale profilactice pentru supravegherea sănătăţii lucrătorilor, în conformitate cu prevederile art. 5-34 din HG nr. 355/2007, respectiv: examen medical la angajarea în muncă, examen medical periodic, examenul medical de adaptare în muncă, examenul medical la reluarea activităţii, supraveghere specială şi promovarea sănătăţii la locul de muncă precum și alte examene la indicaţia medicului de medicina muncii.


Conditii referitoare la contract:

Valoarea estimata este prevazuta pentru perioada 01.05.2022-30.04.2023. Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medi cina muncii pentru perioada 01.05.2022 - 31.12.2022 este de 48.460,00 lei, fără TVA. Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medicina muncii pentru perioada 01.01.2023 - 30.04.2023 este de 24.230,00 lei, fără TVA. Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Prețul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior şi va fi valabil până la terminarea integrală a contractului. Serviciile se achiziţionează pentru perioada 01.05.2022 - 31.12.2022, cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional pînă la 30.04.2023.


Conditii de participare:

Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.


Criterii de atribuire:

Pretul cel mai scazut/ angajat pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, cu condiţia respectării tuturor cerinţelor impuse de prezentul Caiet de sarcini. În cazul în care există oferte egale, desemnarea se va face în favoarea ofertei cu discount-ul cel mai mare oferit angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov pentru alte servicii/investigaţii medicale.


Informatii suplimentare:

Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.


DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatii

Documentatii


Declaratie art. 59 si art. 60 cu anexa.doc
Formular Oferta.doc
caiet de sarcini, anexa 1, fomular of, declaratie .pdf
15-04-2022 ora 09:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 15-04-2022 ora 09:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRAȘOV

ANUNT
Denumire contract: Întocmire documentație cadastrala actualizare plan parcelar A 115 pentru terenurile ce au făcut obiectul legilor fondului funciar la Comisia locala Brașov de aplicare a fondului Funciar
Data limita depunere oferta: 15.04.2022 09:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata: 7.614,00 RON
Caiet de sarcini: Sectiunera formulare.doc
Descriere contract: Întocmire documentație cadastrala actualizare plan parcelar A 115 pentru terenurile ce au făcut obiectul legilor fondului funciar la Comisia locala Brașov de aplicare a fondului Funciar Terenurile sunt cuprinse în parcela A 115 din tarla 14 - suprafață 38,07 ha. Precizam ca documentele necesare intocmirii documentatiei cadastrale vor fi puse la dispozitia prestatorului declarat castigator.
Conditii referitoare la contract: Termen de execuție al documentațiilor este de 60 de zile de la data semnării contractului
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Sectiunera formulare.doc
31-03-2022 ora 13:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 31-03-2022 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița Aprily Lajos” - faza DALI
Data limita depunere oferta: 31.03.2022 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 78.304,00 RON
Caiet de sarcini: Caiat de sarcini,NC,CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița Aprily Lajos” - faza DALI pentru imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Uranus nr. 3A, este format din 2 corpuri C1 și C2 și are regim de înălțime S+P cu suprafețele de 106 mp și 108 mp. Gradinita se afla intr-un imobil foarte vechi. Incepand de anul acesta gradinita s-a transformat in gradinita cu program prelungit. Gradinita se afla în curte cu o alta clădire in care isi desfasoara activitatea grupa pregatitoare a Colegiul Național "Áprily Lajos" Brașov. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de la o centrala termica pe gaz veche. Cladirea nu este reabilitata termic. Pe peretii interiori ai cladirii se realizeaza condens, astfel ca in timpul iernii apa efectiv se scurge pe pereti. La parterul gradinitei exista un miros de egrasie si umezeala. Tamplaria existenta este tamplarie termopan.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice. Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov. Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor. Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scăzut. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiat de sarcini NC CF CU si sectiunea formulare.pdf
Sectiunera formulare.docx
30-03-2022 ora 13:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2022 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.1” - faza DALI
Data limita depunere oferta: 30.03.2022 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 74.769,00 RON
Caiet de sarcini: Caiat de sarcini,NC,CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.1” - faza DALI pentru imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Tâmpei nr. 1A construit aproximativ în anul 1958 și are regim de înălțime S+P+E. Gradinița se afla în cladirea unei foste case de protocol, si se compune din subsol termic, parter, etaj si pod. Cladirea este dotata cu 8 sali de clase destinate activitatilor didactice pentru copii, bai dispuse la etaj si parter. La o prima vedere cladirea nu prezinta izolatie termica. Subsolul cladirii este uscat si nu prezinta umiditate sau egrasie (in susbsol este pozitionata centrala termica), Pod neizolat termic. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de o centrala termica veche functionala. Centrala termica este prevazuta cu un termostat a carei temperatura nu poate fi reglata pe timpul noptii. Centrala este veche si prezinta defectiuni (scurgeri de apa). Grădinița asigura masa de pranz pentru copii in regim propriu, dispune de o bucatarie dotata cu aragaze pentru prepararea hranei copiilor.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scăzut. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiet de sarcini NC CF CU si sectiunea formulare.pdf
Sectiunera formulare.docx
07-03-2022 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 07-03-2022 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN

ANUNT
Denumire contract: Proiectare pentru elaborarea unui Studiu de Solutie de racordare la reteaua electrica de distributie a imobilului din str. Michael Weiss nr. 22, Mun. Brasov.
Data limita depunere oferta: 07.03.2022 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
Valoare estimata: 21.226,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare anexe.pdf
Descriere contract: Studiu de Solutie pentru racordarea la reteaua electrica de distributie a imobilului din str. Michael Weiss nr. 22, Mun. Brasov va contine piese scrise, desenate, breviare de calcul si evaluare a lucrarilor in functie de solutiile propuse. Beneficiarul va fi informat de solutiile propuse si avizate. Proiectantul ofertant trebuie sa fie firma autorizata ANRE tip C1A conform legislatiei in vigoare.
Conditii referitoare la contract: Durata contractului de servicii este de la data semnării până la avizarea studiului de solutie la Operatorul de distributie DEER Romania Sucursala Brasov si obtinerea Avizul Tehnic de Racordare. Studiul de solutie va fi elaborat în maximum 30 de zile de la încheierea contractului de servicii si va fi depus, spre aprobare in Comisia Tehnico Economica a DEER Sucursala Brasov. Obtinerea Avizarii Studiului de Solutie in 15 zile de la depunerea de catre proiectant a documentatiei la secretariatul CTE al Operatorului de Distributie si predarea acestuia avizat, impreuna cu avizele CTE aferente >Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară., care trebuie să fie elaborate astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: oferta financiară va cuprinde valoarea totală exprimată în LEI fără TVA, cu evidențierea separat a cotei de TVA.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. !Clarificare: Atasat raspunsuri la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație achiziție

Documentație achiziție


Caiet de sarcini si formulare anexe.pdf
Sectiunera formulare.docx

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Realizări

  • Dotarea cu echipamente de protecție a centrelor sociale rezidențiale publice pentru categorii vulnerabile din Municipiul Brașov și implementarea de măsuri în vederea gestionării crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2
  • Achiziție mijloace de transport public – Troliebuze 18 M, Brașov
  • Brasov – Smart City Brasovul pe harta Smart Cities
  • Cinema Modern, noul centru dedicat copiilor
  • Mansardare Școala Gimnazială nr. 19

Brasovcity

Copyright © 2002 - 2020 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit
Ultima actualizare: 27-05-2022

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2022.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • www.fovbv.ro

Solicitări frecvente   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: