(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
    • Măsuri împotriva Coronavirus
    • Istorie
    • Evenimente și Cultură
    • Atracții
    • Agrement
    • Cum ajung
    • Personalități
    • Cetățeni de onoare
    • Ultimele noutăți citește
    • Starea partiilor
    • Starea instalațiilor pe cablu
    • Harta domeniului schiabil
    • Caracteristici domeniu schiabil
    • Decalogul schiorului
    • Harta Brașovului
    • Harta puncte de interes
    • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
    • Spectacole Planetariu
    • Statutul Municipiului Brașov
  • Primăria
    • Măsuri împotriva Coronavirus
    • Primarul Municipiului Brașov
    • Consultări publice
    • Grupuri de lucru | opinii
    • Portal extranet
    • Organizare (Primăria Brașov)
      • Organigrama
      • Departamente
      • Servicii publice
      • Întreprinderi publice
      • Regulament Intern
      • Regulament de Organizare si Functionare
      • Codul de conduita al angajatilor
      • Planul privind egalitatea de sanse
    • Comunicate de presă
    • Parteneriate
      • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
      • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
    • Proiecte
        Proiecte proprii
      • Proiecte Europene finalizate
      • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte ale altor instituții
    • Regulamente
    • Rapoarte
    • Strategii
      • Strategia de Dezvoltare
        Durabilă Brașov 2030
        • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
        • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
        • Raport Sondaje
        • Studiu Analiză SWOT
        • Studiu Prognoza Demografică
      • Strategia Integrată
        de Dezvoltare Urbană
        • Analiza situației existente
        • Portofoliu de proiecte - consultare publică
        • SIDU
      • Plan de mobilitate
        urbană durabilă
        • Decizie încadrare PMUD Brașov
        • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
        • Brosura SUMP RO v8.pdf
      • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
        • PAED Brasov 2010-2020
        • PIEE Brasov 2010-2020
        • Raport monitorizare Brașov 2014
        • Raport de Monitorizare PAED 2020
        • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
      • Adaptare la schimbări
        climatice
        • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
        • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
    • Achiziții
    • Licitații publice de vânzare / închiriere
    • Licitaţii închirieri spații RIAL
    • Concursuri
    • Declarații de avere
    • Transparență și liber acces
    • Accesibilitate persoane cu dizabilități
    • Arii protejate nou
      • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
    • Ultimele noutăți citește
    • Promovare
  • Consiliul Local
    • Proiecte de hotărâre
    • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
    • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ședinte de consiliu
    • Componență
    • Atribuții
    • Regulament
    • Comisii
    • Rapoarte de activitate
    • Arhiva video ședințe
    • Anunțuri Direcția Fiscală
      • Anunt HCL - tabel majorari
      • Anunt somatii - tabelul nominal cu cetatenii care au cladiri neingrijite
    • Contact Birou relații cu Consilieri
    • Portal extranet nou
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Forumul Orașelor Verzi
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Proiect Buget 2023
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
        • Program reparații și întreținere străzi Lot I - 2021
        • Program reparații și întreținere străzi Lot II - 2021
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociatii de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Recomandări și reguli
      • Patrimoniu și cadastru Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și cadastru
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Vocea cartierului
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere online decont cheltuieli - Ucraina
      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Harta sectia ta de votare
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      În site
      • Căutare particularizată
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

Consultare Certificate de Urbanism


Consultare Autorizații de Construire


Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Consultare Registru H.C.L.


Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online
Programare online – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15.

Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUZ (PLAN URBANISTIC DE ZONA)
AVIZ COMISIA DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU PUD (PLAN URBANISTIC DE DETALIU)
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM - PENTRU D.T.A.C. (DOCUMENTAŢIE TEHNICĂ PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI/COPIE CONFORMĂ
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI SAU COPIE CONFORMĂ
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZA DE DATE

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Copii din căsătorie
Copil din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Copil din afara căsătoriei - Părinţi necăsătoriţi când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii
Copil născut mort
Unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini 
În situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Pentru înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de  schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
ÎNSCRIERE ÎN CARTEA FUNCIARĂ A HOTĂRÂRII DE C.L. EMISĂ
ATRIBUIREA UNUI TEREN CONFORM PREVEDERILOR LEGII NR. 15/2003
ACORD ÎNSTRĂINARE CONCESIUNE ŞI SOLICITARE SCHIMBARE PĂRŢI CONTRACTANTE
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACORDAREA DE SUBVENŢII PRIVIND CONSTRUIREA DE LOCUINŢE PROPRIETATE PERSONALĂ
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
OBȚINERE LOC DE ÎNHUMARE
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


INSTITUIREA TUTELEI ŞI CONTROLUL EXERCITĂRII TUTELEI PERSOANELOR PUSE SUB INTERDICȚIE JUDECĂTOREASCĂ
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA DEZBATEREA PROCEDURII SUCCESORALE
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR/INTERZIS JUDECĂTORESC LA ÎNCHEIEREA ACTELOR DE DISPOZIŢIE (VÂNZĂRI, CUMPĂRĂRI, DONAŢII)
DISPOZIŢIE DE NUMIRE CURATOR SPECIAL CARE ÎL ASISTĂ SAU REPREZINTĂ PE MINOR LA ACCEPTĂRII UNEI DONAŢII ÎN FAVOAREA MINORULUI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNCREDINŢARE MINOR, STABILIRE DOMICILIU; STABILIRE ŞI MODIFICARE PROGRAM DE VIZITARE, PENSIE DE ÎNTREŢINERE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU MINORII AFLAŢI ÎN CERCETARE PENALĂ
ADEVERINŢĂ PENTRU EFECTUARE STAGIULUI DE PRACTICĂ PENTRU STUDENŢI
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ÎNTRERUPEREA SAU AMÂNAREA EXECUTĂRII PEDEPSEI CONDAMNAŢILOR
ANCHETĂ SOCIALĂ ÎN BAZA L 487/ 2002 PRIVIND SĂNĂTATEA MINTALĂ ŞI PROTECŢIA PERSOANELOR CU TULBURĂRI PSIHICE
AVIZ PENTRU ÎNCUVIINŢAREA ÎNCHEIERII CONTRACTELOR TRANSLATIVE DE PROPRIETATE DE CĂTRE PERSOANA VÂRSTNICĂ, CONFORM LEGII NR. 17/2000
SESIZĂRI CĂTRE INSTANŢA DE JUDECATĂ PRIVIND INSTITUIREA CURATELEI ASUPRA UNEI PERSOANE MAJORE
ANCHETĂ SOCIALĂ PENTRU ACORDARE DE AJUTOR PUBLIC JUDICIAR
PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

GRUP DE SPRIJIN PENTRU UCRAINA


Grup de sprijin pentru Ucraina

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta incidente


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

18-11-2022 ora 13:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 18-11-2022 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii „ Bransamente utilitati Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord – Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri” – racordare la rete
Data limita depunere oferta: 18.11.2022 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Cod si denumire CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Valoare estimata: 543.072,65 RON
Caiet de sarcini: Caiet sarcini + Doc. atrib..pdf
Descriere contract: Elaborare Proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii „ Bransamente utilitati Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord – Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri” – racordare la reteaua de canalizare -str. Institutului, conform cerintelor din caietul de sarcini si CU, atasate prezentului anunt
Conditii referitoare la contract: Predarea documentaţiilor se va face conform precizarilor din caietul de sarcini, cap. 9 Termen execuție lucrări - 40 de zile de la ordinul de începere a lucrărilor. Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile pentru participanții în calitate de ofertanti unici/ ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. Ofertanții vor face dovada că sunt agreati de Compania Apa Brașov SA având în vedere că lucrările de extindere rețele apă/canal, lucrări de branșament apă/racorduri canal și lucrări de separare în rețelele administrate de Compania Apa Brașov SA sunt executate de către societăți comerciale/ persoane fizice autorizate agreate de către Companie.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentație

Documentație


Caiet sarcini si documentatie.pdf
19-08-2022 ora 11:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 19-08-2022 ora 11:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ALLEN COLiBAN In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu

ANUNT
Denumire contract: Intocmire documentatie si asigurare asistenta privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitatie publică a contractului de colectare, transport si depozitare controlata a deseurilor provenite de la pers. fizice si juridice din Mun. Brasov
Data limita depunere oferta: 19.08.2022 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata: 117.647,06 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract: Intocmire documentatie si asigurare asistenta privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitatie publică a contractului de colectare, transport si depozitare controlata a deseurilor provenite de la pers. fizice si juridice din Mun. Brasov constând în elaborarea: - studiului de oportunitate; - elaborarea studiului de fundamentare a deciziei de delegare; - elaborarea strategiei de contractare; - elaborarea modelului contractului de delegare a gestiunii și a anexelor acestuia; - elaborarea caietului de sarcini și a anexelor acestuia; - elaborare regulament cadru al serviciului de salubrizare si deszăpezire a mun. Brasov; - consultanta pe durata procedurii de atribuire până la finalizarea acestuia și încheierea contractului de delegare, cu respectarea cerintelor specificate în Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract: Durata contractului de delegare a gestiunii va fi de la semnarea acestuia și până la încheierea acestuia dar nu mai mult de 24 de luni.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară si va fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Pretul va include toate cheltuielile angajat de prestator in conditiile prevăzute in Caietul de sarcini. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Cel mai bun raport calitate pret in conformitate cu specificatiile mentionate in Caietului de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca și de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau se vor transmite pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


CAIET DE SARCINI si FORMULARE.pdf
FORMULARE.doc
19-08-2022 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 19-08-2022 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Isabella-Beatrice Mărășescu In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu

ANUNT
Denumire contract: serviciilor de verificare a documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE
Data limita depunere oferta: 19.08.2022 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 5.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: servicii: în conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, documentatia tehnica aferenta obiectivului de investitii mai sus mentionat se impune a fi verificata din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A2, B1, C, Ie la proiect , astfel : A. Faza DTAC - Documentația pentru obținerea autorizației de construire ( DTAC ), se va verifica de către:- verificator proiect pentru cerințele : A2, B1, C, Ie. B. Faza PT, DDE Proiectul tehnic, inclusiv DDE, se va verifica de către : - verificator proiect cerințele : A2, B1, C, Ie.
Conditii referitoare la contract: Oferta va conține PROPUNEREA TEHNICĂ și PROPUNEREA FINANCIARĂ pentru realizarea serviciilor de verificarea documentaţiilor tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - A2, B1, C, Ie. la proiectul “ Realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov ” Faza PT şi execuţie lucrări”. 4.1 PROPUNEREA TEHNICĂ va cuprinde defalcarea ofertei astfel: - Verificare DTAC - Verificare PT, DDE - Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca verificatori de proiecte vor prezenta atestate /legitimații care să confirme acest lucru și să fie în temen de valabilitate. 4.2 PROPUNEREA FINANCIARĂ - va cuprinde valoarea sumei prezentate pentru verificarea documentației tehnice la cerințelor la cerințele impuse( DTAC , PT, DDE). Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a uza de prevederile art.221 din Legea nr. 98/2016, prin act adițional la contract, în cazul în care apar motive temeinic justificate. Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : DTAC - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; PT+DDE - 3 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
FORMULARE.docx
17-08-2022 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 17-08-2022 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Isabella-Beatrice Mărășescu In atentia: : Isabella-Beatrice Mărășescu
ANUNT
Denumire contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița cu program prelungit nr.13, corp B” - faza DALI
Data limita depunere oferta: 17.08.2022 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 110.656,25 RON
Caiet de sarcini: Casiet de sarcini,CF,Cu si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița cu program prelungit nr.13, corp B. Imobilul situat în Municipiul Brașov, str.Iuliu Maniu nr.10A, Se află într-o clădire veche compusă din parter, subsol și pod Subsolul este prevazut cu o bucătărie dotată cu aragaze pentru prepararea hranei, loc de luat masa pentru copii si diverse încăperi dotate cu mașini de spălat rufe și vase. Subsolul clădirii are probleme cu umiditatea din cauza aburilor proveniți de la prepararea hranei și a conductelor existente neizolate, iar accesul copiilor la sala de mese se realizează greu. Clădirea a suferit în anul 2000 un incendiu, iar în urma incendiului etajul a fost reconstruit preponderent din rigips. Clădirea are geamuri termopan. Intrarea în gradiniță se realizează printr-o ușă termopan. Încalzirea imobilului și furnizarea apei calde de consum este asigurată de la o centrală termică pe gaz Beretta. În spatele clădirii gradiniței se află un gard prevăzut cu o ușă cu posibilitatea de acces a proprietarului către gradinită În grădiniță există corpuri de iluminat vechi fără eficiență energetică.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor Soluțiile ce vor fi propuse prin documentația tehnică se vor prezenta și în formă tabelară pentru evaluarea indicatorilor de proiect, conform Model prezentare indicatori- PNRR anexat în eventualitate depunerii pe acest program. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


Casiet de sarcini,CF,Cu si sectiunea formulare.pdf
Sectiunera formulare.docx
08-08-2022 ora 09:08 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 08-08-2022 ora 09:08 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Achiziție de servicii de Întocmire Studiu de fezabilitate pentru ''CONSTRUIRE PLATFORMĂ SUBTERANĂ DEȘEURI"
Data limita depunere oferta: 08.08.2022 09:08
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Valoare estimata: 135.000,00 RON
Caiet de sarcini: 3. TEMA DE PROIECTARE, CF, MODEL DE FORMULARE .pdf
Descriere contract: FAZELE PROIECTĂRII • Elaborarea studiului geotehnic verificat de către un verificator de proiecte atestat în domeniul Af • Elaborarea studiului topografic vizat OCPI • Elaborarea documentațiilor tehnice necesare pentru obținerea avizelor şi acordurilor conform Certificatului de Urbanism, anexat, • Orice studii și proiecte necesare pentru obținerea avizelor Elaborarea studiului de fezabilitate pentru construire platforma subterană deșeuri .În cadrul temei de proiectare sunt propuse a se realiza următoarele categorii de lucrări : A) Construire platformă subterană deșeuri Platforma subterana deseuri ce se va proiecta va avea următoarele caracteristici : - folosință actuală: - procent ocupare teren S construită/ S teren- max. 25% - regim de înălţime încadrându-se în regimul de înălţime existent în zonă, S - CUT: 1,8 - sistemul constructiv și principalele materiale de construcții permise: materiale care nu vor deprecia aspectul general al zonei Structura modulelor (detaliată intema de proiectare ) pentru platformele subterane ce fac obiectul prezentei achizitii va fi compusa din: - coloana insertie - platforma pietonala - container de 3 mc - platforma de securitate - mecanism de deschidere - buncar beton etansat perfect pentru a bloca infiltrarea apelor pluvianle in interioriul său B) Lucrări tehnico-edilitare – branşamente la rețelele de utilităţi publice׃ Platforma nu va fi racordată la reţelele edilitare (apă – canal, electric, gaz, telecomunicaţii) Se va prezenta proiectul de refacere a sistemelor rutiere afectate de săpături Montarea echipamentelor tehnice aferente se execută în varianta de amplasare subterană. Pe traseele rețelelor edilitare amplasate subteran se prevăd obligatoriu sisteme de identificare nedistructive. Se va asigura cale de acces pentru Autocompactor minim 14mc
Conditii referitoare la contract: Proiectantul este obligat să întocmească orice studii şi proiecte necesare în vederea obţinerii avizelor din certificatul de urbanism. Ofertantul câştigător îşi asumă integral răspunderea pentru respectarea legislaţiei privind sănătatea şi securitatea muncii pentru personalul însărcinat cu realizarea lucrării, conform Legii 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă şi HG 300/2006 actualizată, privind cerinţele minime de securitatea şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile, precum şi toată legislaţia existentă aferentă obiectivului de investiţii. Ofertantul este obligat să indice în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acestuia a ţinut cont de obligaţiile relevante din domeniile mediului social şi al relaţiilor de muncă, cu indicarea actelor normative la care se raportează. Notă 1 : Ofertantul câştigător va respecta întreaga legislaţie aplicabilă pentru realizarea obiectivului de investiţii.. Documentatia se va elabora în 3 (trei) exemplare redactate în limba română, cât şi pe suport magnetic (CD), partea scrisă în format PDF şi Microsoft Word şi partea desenată în AUTOCAD (dwg). Observaţie importantă: Documentaţiile vor fi îndosariate în bibliorafturi, inscripţionate cu denumirea proiectului, volumul, faza de proiectare. Documentaţia va fi scrisă cu acelaşi font, îngrijit, iar planşele vor fi prevăzute cu sistem anti rupere/ întărite în zona de îndosariere; Toate paginile numerotate vor fi stampilate şi semnate în original conform competenţelor. Formatul electronic (CD) va cuprinde toată documentaţia de proiectare, atât în format word, cât şi pdf, scanat cu semnături şi ştampile, pentru partea word, iar partea desenată în AUTOCAD (dwg). Termenul de predare a studiului geotehnic verificat la cerința Af, studiului topografic vizat la OCPI și a documentațiilor pentru obținerea avizelor este de 3 luni calendaristice de la data ordinului de începere.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din tema de proiectare atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din tema de proiectare Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele temei de proiectare . ¬
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


MODELE FORMULARE.docx
TEMA DE PROIECTARE .pdf
01-08-2022 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 01-08-2022 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.21A” - faza DALI
Data limita depunere oferta: 01.08.2022 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 115.204,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini, CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.21A” - faza DALI. Imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Brazilor nr. 16B, a fost construit aproximativ în anul 1945 și are regim de înălțime S+P. Gradinița se află într-o cladire veche compusă din parter, subsol și pod. Imobilul are în componenta o baie, vestiar pentru copii, birou personal conducere si 2 sali de clasa destinate activitatilor educative, dintre care una din salile de clasa are peretii din lemn. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de la o centrala termica pe gaz. Cladirea prezinta geamuri termopan. Intrarea in gradinita se realizeaza printr-o usa termopan prevazuta cu suprafata vitrata mare, dublata de o usa simpla din lemn. Cladirea nu este anvelopata si prezinta infiltratii la imbinarea dintre trotuar si zid.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice. Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov. Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor. Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor. Ofertantul câștigător, la semnarea contractului, va prezenta graficul de predare al documentațiilor, care va fi anexă la contract. Contractul este valabil de la data semnării contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire al contractului este prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


Caiet de sarcini, CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Sectiunera formulare.docx
29-07-2022 ora 11:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 29-07-2022 ora 11:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: In atentia:

ANUNT
Denumire contract: Servicii de dirigenţie de şantieraferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări
Data limita depunere oferta: 29.07.2022 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata: 45.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract: Obiectul achiziţiei: servicii de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări. Ofertanţii au obligaţia de a face dovada conformităţii serviciilor cu cerinţele prevăzute în caietul de sarcini şi în acest sens vor prezenta: - descrierea detaliată a metodologiei şi a planului de lucru conceput pentru prestarea serviciilor solicitate indicând momentul începerii, secvenţialitatea şi durata activităţilor propuse, precum şi sarcinile concrete care vor fi încredinţate personalului cheie implicat în îndeplinirea contractului pentru fiecare etapă/fază a proiectului astfel cum au fost descrise la cap. 3 din prezentul caiet de sarcini; - lista activităţilor considerate a fi necesare pentru îndeplinirea obiectivelor proiectului şi sarcinile încredinţate personalului cheie implicat în îndeplinirea contractului, corelate cu graficul de timp; - metodologia de supraveghere şi inspecţie a execuţiei proiectului, prin prezentarea listei de standarde şi proceduri utilizate; - prezentarea riscurilor şi ipotezelor ce pot afecta execuţia proiectului, identificând cel puţin 5 riscuri ce pot afecta execuţia proiectului şi modalitatea de acţiune în cazul apariţiei acestora; - metodologie de raportare şi comunicare cu beneficiarul, indicând inclusiv rapoartele pe care le va întocmi şi periodicitatea acestora; Ofertanţii au obligaţia de a indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, conform prevederilor legale în vigoare. Ofertantul va include în oferta tehnică descrierea fiecărui element, conform cerinţelor din caietul de sarcini. Nerespectarea sau neconformitatea cu cerinţele impuse în caietul de sarcini va atrage descalificarea ofertei ca neconformă.
Conditii referitoare la contract: Se va alege oferta cu preţul cel mai mic oferit pentru serviciul de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de realizare iluminat pârtie schi Lupului și Drumul Albastru - Poiana Brașov, faza PT şi execuţie lucrări, inclusiv pe durata de garanţie a lucrărilor,cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire: Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: ocumentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 1 zi lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.!

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


Caiet de sarcini si sectiunea formulare.pdf
Sectiunea formulare .docx
29-07-2022 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 29-07-2022 ora 12:00 - termen expirat




ANUNT
Denumire contract: Achiziție servicii de organizare de evenimente
Data limita depunere oferta: 29.07.2022 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
Valoare estimata: 135.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract: Achiziție servicii de organizare de evenimente cu respectarea specificațiilor Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract: Conform Caiet de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate servicii similare cu obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se regaseste atasata prezentului anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie

Documentatie


CAIET DE SARCINI si FORMULARE.pdf
FORMULARE.doc
28-07-2022 ora 10:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 28-07-2022 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract: Servicii de elaborare MATERIALE DE INFORMARE SI PROMOVARE aferente proiectului "Dotarea unităților de învățământ preuniversitar de stat din Mun. Brașov cu echipamente și materiale de protecție/dispozitive medicale în vederea creșterii capacității de a gestiona stituația de de virusul SARS-COV2S
Data limita depunere oferta: 28.07.2022 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 5.444,54 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI SI FORMULARE MAT PROMOVARE DEZINFECTANTI.pdf
Descriere contract: Servicii de elaborare MATERIALE DE INFORMARE SI PROMOVARE aferente proiectului "Dotarea unităților de învățământ preuniversitar de stat din Muncipiul Brașov cu echipamente și materiale de protecție/dispozitive medicale în vederea creșterii capacității de a gestiona stituația de panedemie generată de virusul SARS-COV-2"- COD SMIS: 149430
Conditii referitoare la contract: Durata Contractului va fi din momentul semnării contactului de furnizare servicii și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului 29.04.2023. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de servicii se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. În termen de zece zile lucrătoare de la emiterea comenzii, prestatorul trebuie să prezinte achizitorului macheta materialului realizat, în vederea verificării și aprobării acestuia. Termenele de remediere a eventualelor corecturi/completări/modificări ale machetelor sunt de trei zile lucrătoare de la semnalarea acestora.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din Caietul de sarcini Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute în Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare și grafică materiale de informare și publicitate, costuri de publicare, costuri de administrare privind campania derulată în social media, costuri de deplasare și/sau transport materiale (dacă este cazul). În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele Caietul de sarcini
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietul de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. CLARIFICARE!!!

DOCUMENTE ANEXATE

  • Documentatie achizitie
  • Clarificări

Documentatie achizitie


CAIET DE SARCINI SI FORMULARE MAT PROMOVARE DEZINFECTANTI.pdf
FORMULARE.doc

Clarificări


Clarificari din oficiu.pdf
21-07-2022 ora 08:19 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 21-07-2022 ora 08:19 - termen expirat



Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268473001 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro

ANUNT
Denumire contract:
Achiziție de servicii de Întocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul: ”Instalatii de iluminat si nocturna pentru partiile Drumul Rosu si Subteleferic “
Data limita depunere oferta: 21.07.2022 08:19
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
132.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Tema de proiectare si Formulare .pdf
Descriere contract: Achiziția serviciilor de proiectare este necesară în vederea pregătirii proiectului “Instalatii de iluminat si nocturna pentru partiile Drumul Rosu si Subteleferic”, fiind necesară elaborarea următoarelor studii, conform HG 907 /2016: L1- Documentații avize (documentatia tehnică pentru obtinerea avizelor și acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism ,depunerea si sustinerea acestora la avizatori) L2- Studiu topografic vizat de OCPI L3- Studiu geotehnic L4- Studiu de soluție alimentare cu energie electrica L5- Studiu de fezabilitate (SF) inclusiv antemăsurătoare si deviz general L6- Analiza cost - beneficiu ¬ Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de derulare a procedurii de achiziție publica in vederea atribuirii contractului servicii pentru următoarele faze de proiectare. Proiectantul va răspunde la clarificări pe toată perioada de derulare a achiziției; ¬ Asigurarea asistentei tehnice pe perioada elaborarii documentatiilor tehnico-economice pentru următoarele faze de proiectare;
Conditii referitoare la contract: Data începerii prestarii serviciilor: Data Ordinului de începere a prestarii serviciilor. Data de incheiere a prestarii serviciilor: data incheierii executiei lucrarilor si semnarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Predarea documentaţiilor se va face astfel: T1- în termen de 30 de zile de la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare, se vor preda Documentatiile de Eliberare Avize si Acorduri conform cerintelor din certificatul de urbanism- faza SF – Livrabilul L1 ; T2- în termen de 30 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda Studiu de fezabilitate in forma completa - Livrabilele L2- L6; NOTĂ : Proiectantul, va preda în format electronic un set de date, în format digital CAD (dwg) sau GIS și în sistem de coordonate Stereo 70. Pe durata desfășurării contractului, elaboratorul va convoca cel puțin 3 ședințe comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validări și agreări de soluții/variante. Termenul de execuție va putea fi prelungit doar în cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertizele vor fi intocmite confom cerintelor din tema de proiectare atasata prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din tema de proiectare Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - Ofertantul castigator isi asuma obligatiile in conformitate cu cerintele temei de proiectare . ¬
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scazut conform art 187 alin 3) lit a) din Lgea nr. 98/2016 -privind Achizițiile publice
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

DOCUMENTE ANEXATE

  • Anunt
  • Răspuns clarificări

Anunt


2. Fomulare.docx
3. Tema de proiectare .pdf

Răspuns clarificări


CU 1144_14.04.2022 sf instalatii iluminat.pdf
Raspuns la solicitarea de clarificari 1.pdf
Raspuns la solicitarea de clarificari 2.pdf

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Brasovcity

Copyright © 2002 - 2020 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit
Ultima actualizare: 09-02-2023

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2023.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • www.fovbv.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: