(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro    MĂSURI ÎMPOTRIVA CORONAVIRUS

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Istorie
    • Evenimente și Cultură
    • Atracții
    • Agrement
    • Cum ajung
    • Personalități
    • Cetățeni de onoare
    • Ultimele noutăți citește
    • Starea partiilor
    • Starea instalațiilor pe cablu
    • Harta domeniului schiabil
    • Caracteristici domeniu schiabil
    • Harta Brașovului
    • Harta puncte de interes
    • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
    • Spectacole Planetariu
    • Statutul Municipiului Brașov
  • Primăria
    • Măsuri împotriva Coronavirus nou
    • Primarul Municipiului Brașov
    • Dezbateri publice nou
    • Grupuri de lucru | opinii nou
    • Organizare (Primăria Brașov)
      • Organigrama
      • Departamente
      • Servicii publice
      • Întreprinderi publice
      • Regulament Intern
      • Regulament de Organizare si Functionare
      • Codul de conduita al angajatilor
    • Comunicate de presă
    • Proiecte
        Proiecte proprii
      • Proiecte Europene finalizate
      • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte ale altor instituții
      • Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (Submasura 6.1 - Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri)
        • Adresa Primarie
        • Ghidul Solicitantului
    • Regulamente
    • Rapoarte
    • Strategii
      • Strategie de Management a Activelor Brasov
      • Strategia de Dezvoltare
        Durabilă Brașov 2030
        • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
        • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
        • Raport Sondaje
        • Studiu Analiză SWOT
        • Studiu Prognoza Demografică
      • Strategia Integrată
        de Dezvoltare Urbană
        • Analiza situației existente
        • Portofoliu de proiecte - consultare publică
        • SIDU
      • Plan de mobilitate
        urbană durabilă
        • Decizie încadrare PMUD Brașov
        • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
        • Brosura SUMP RO v8.pdf
      • Planul de acțiune pentru
        Energie Durabilă 2010-2020
        • PAED Brasov 2010-2020
        • PIEE Brasov 2010-2020
        • Raport monitorizare Brașov 2014
      • Strategia anticorupție
        • Declarație SNA 2016-2020
        • Dispoziție privind aprobarea planului de integritate
        • Plan de integritate al UAT Brașov
      • Adaptare la schimbări
        climatice
        • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
        • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
    • Achiziții
    • Concursuri
    • Declarații de avere
    • Transparență și liber acces
    • Accesibilitate persoane cu dizabilități
    • Ultimele noutăți citește
    • Promovare
  • Consiliul Local
    • Ședința ordinara 27-01-2021
    • Proiecte de hotărâre
    • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
    • Hotărâri ale consiliului local
    • Procese verbale ședinte de consiliu
    • Componență
    • Atribuții
    • Regulament
    • Comisii
    • Rapoarte de activitate
    • Arhiva video ședințe
    • Anunțuri Direcția Fiscală
      • Anunt HCL - tabel majorari
      • Anunt somatii - tabelul nominal cu cetatenii care au cladiri neingrijite
    • Contact Birou relații cu Consilieri
  • Servicii cetățeni
    • Plăți online
      • Plată taxă
      • Plată amendă
      • Plată impozite și taxe locale fără autentificare
      • Despre plăți electronice
    • Urbanism
      • Anunțuri
      • Obținere Certificat de urbanism online
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
      • PUD-uri
      • PUZ-uri
      • PUG
      • Hărți urbanism
      • Documente utile
      • Planul Urbanistic General
      • Regulamente
      • Nomenclator stradal
      • Zonarea Municipiului Brașov
    • Mediu
      • Anunțuri
      • Calitatea aerului
      • Hărți
      • Planuri de acțiune
      • Rapoarte
      • Regulamente
    • Financiar
      • Anunțuri
      • Proiect Buget
      • Indicatori Buget
      • Buget
      • Situații financiare
      • Buget general consolidat
      • Registru datorie publică
      • Program de investiții
      • Rating Municipiul Brașov
    • Parcări
      • Anunțuri (parcări reședință)
      • Programări (parcări reședință)
      • Regulamente (parcări reședință)
      • Harta parcări (parcări publice)
    • Transport
      • Obținere permis LT online
      • Harta transportului public
      • RAT
        • HCL 734/2018 - facilități transport
      • Taxi
    • Evidența persoanelor
      • Programare online
      • Regulament programări online
    • Juridic
      • Contencios administrativ
        • Legea 10/2001
    • Asociatii de proprietari
      • Anunțuri
      • Administratori atestați/autorizați
      • Baza de date asociații de proprietari
      • Formulare
      • Regulamente
      • Legislație
    • Situații de urgență
      • Anunțuri
      • Promo aplicația APEL 112
      • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
      • Planuri
      • Pliante
      • Protecție
      • Recomandări și reguli
    • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
    • Fii implicat!
    • Depunere petiție
    • Înscriere audiență
  • Caută
    • În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      În Hărți
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Harta sectia ta de votare
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      În site
      • Căutare particularizată
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BRAȘOV


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. a), art. 196, alin. (1), lit. a), art. 243, alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, aducem la cunoştinţa locuitorilor Municipiului Braşov că:

Ședinta ordinara
a Consiliului Local al Municipiului Brașov
va avea loc în ziua de 27-01-2021, orele 14:00,
prin mijloace electronice printr-o platformă on-line de video-conferință

conform prevederilor art. 29 alin.1 din Regulamentul de Organizare și Funcționare al Consiliului Local al Municipiului Brașov aprobat prin H.C.L. nr. 612/2019, republicată, cu următorul

PROIECT AL ORDINII DE ZI:

1. Depunerea jurământului de către domnul Stoica Nicolae, consilier local supleant validat, în cadrul Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

2. Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei la Hotărârea Consiliului Local nr. 524 din 06.11.2020 privind aprobarea numărului, denumirea şi componenţa Comisiilor de specialitate ale Consiliului local al Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

3. Proiect de hotărâre privind încheierea execuţiei bugetului local al Municipiului Braşov pe anul 2020 şi utilizarea excedentului bugetar în anul 2021.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

4. Proiect de hotărâre privind utilizarea excedentului aferent instituţiilor publice finanţate în anul 2021 din bugetul Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii ale Poliţiei Locale Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

6. Proiect de hotărâre privind transmiterea fără plată, către Inspectoratul de Poliţie Judeţean Braşov a unor bunuri aparţinând Poliţiei Locale Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

7. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind repartizarea şi închirierea locuinţelor sociale aparţinând Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea listei cuprinzând solicitanţii îndreptăţiţi să primească în anul 2021 o locuinţă socială.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al serviciului social cu cazare ″Centrul de primire în regim de urgenţă pentru protecţia victimelor violenţei domestice″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al serviciului social de zi ″Centrul de consiliere pentru prevenirea şi combaterea violenţei domestice″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al serviciului social de zi ″Centrul de asistenţă destinat agresorilor″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

12. Informare privind raportul de activitate al Direcţiei de Asistenţă Socială Braşov pe anul 2020.

13. Informare privind raportul de acordare a serviciilor de asistenţă socială şi utilizarea subvenţiilor acordate de la bugetul local în baza Legii nr. 34/1998, de către asociaţii şi fundaţii, în anul 2020.

14. Raport privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav, angajaţi în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Braşov, în semestrul al II-lea al anului 2020.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor percepute pentru practicarea activităţilor de agrement turistic şi divertisment în cadrul Centrului de Agrement şi Divertisment Poiana Braşov, conform Anexelor 1 şi 2.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitaţie publică a spaţiilor cu destinaţia de servicii complementare din cadrul Centrului de Agrement şi Divertisment Poiana Braşov (spaţiu destinat servirii băuturilor, spaţiu pentru birouri, spaţiu aferent amenajării punct sanitar).
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

17. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 181/25.04.2018 privind aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii ale Serviciului Public Local Salvamont, Agrement şi Parking, republicată.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii actului adiţional nr. 4 la contractul de închiriere nr. 2 din 24.03.2017, cu S.C. STUPINIREZ S.R.L., acesta având calitatea de locator.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al Serviciului Public Local de Termoficare Braşov, serviciu public aflat sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

20. Proiect de hotărâre privind retragerea din cadrul Asociaţiei de Sprijin Pentru Constituirea, Dezvoltarea şi Managementul Structurilor Sportive (ASCDMSS) a Clubului Sportiv Municipal Corona Braşov, instituţie aflată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

21. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

22. Proiect de hotărâre privind prezentarea propunerii în Adunarea Generală a Asociaţilor, a S.C. RIAL S.R.L., de candidaţi provizorii pentru Consiliul de Administraţie al socieţăţii.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

23. Proiect de hotărâre privind acceptarea ofertei de donaţie autentificată sub nr. 2153/2009 şi trecerea în domeniul public al Municipiului Braşov a terenului donat de Muntean Ioan şi Muntean Nela.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

24. Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Braşov a cotei de 2.067/10.000 din terenul înscris în C.F. nr. 143004 Braşov, nr. cad. 143004, de la Budeanu Costel-Vali şi Budeanu Evelina-Maria.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

25. Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Braşov a terenului înscris în C.F. nr. 167886 Braşov, nr. cad. 167886.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

26. Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Braşov a terenului înscris în C.F. nr. 167846 Braşov, nr. cad. 167846.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

27. Proiect de hotărâre privind trecerea în domeniul public al Municipiului Braşov a terenului înscris în C.F. nr. 167978 Braşov, nr. cad. 167978.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

28. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune pentru cumpărarea imobilului situat în Braşov, str. Republicii, nr. 35, ap. 4, înscris în C.F. nr. 144340-C1-U6 Braşov, nr. cadastral 144340-C1-U6, deţinut de către Buzaş Marian.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

29. Proiect de hotărâre privind neexercitarea dreptului de preemţiune pentru cumpărarea imobilului situat în Braşov, str. Piaţa Sfatului, nr. 1, ap. 14 A, deţinut de către Albu Ioan şi Albu Oana-Beatrice.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

30. Proiect de hotărâre privind exercitarea dreptului de preemţiune la intenţia de înstrăinare a spaţiului comercial situat în Braşov, str. Piaţa Sfatului, nr. 2, înscris în C.F. nr. 25655 Braşov, nr. cad. 5609/1, deţinut de către S.C. RODNIC S.R.L.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

31. Proiect de hotărâre privind darea în administrare către Agenţia Naţională pentru Locuinţe a spaţiului situat în Braşov, str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C 7, camera 302.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

32. Proiect de hotărâre privind prelungirea contractului de concesiune nr. 26/24.02.2006, modificat şi completat prin acte adiţionale, privind exploatarea spaţiului cu destinaţia cabinet medical, situat în Braşov, str. General Mociulschi, nr. 1, bl. 345.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

33. Proiect de hotărâre pentru completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 534 din 13.11.2020 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local în Consiliile de Administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar din Municipiul Braşov, pentru anul şcolar 2020 - 2021.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

34. Proiect de hotărâre privind preluarea în domeniul public al Municipiului Braşov a investiţiei ″Extindere reţea termică în vederea branşării Colegiului Naţional de Informatică - Grigore Moisil″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

35. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale din cuprinsul Hotărârii Consiliului Local nr. 621/2020 privind concesionarea directă a terenului situat în Braşov, str. Grădinarilor nr. 17, identificat prin C.F. nr. 118229 Braşov, nr. cad. 4586, nr. top. 6113/1/a/5, în suprafaţă de 60 m.p., către Diaconu Ramona Carmen şi Diaconu Daniel.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

36. Proiect de hotărâre pentru completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 762/2020 privind darea în administrare către Centrul Judeţean de Excelenţă Braşov a unor spaţii situate în Braşov, str. 13 Decembrie, nr. 125, în cadrul Corpului A al Colegiului Nicolae Titulescu, şi punerea la dispoziţie a unor bunuri necesare desfăşurării activităţii, conform Anexelor nr. 1 şi nr. 2.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

37. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 123/2009, republicată, privind aprobarea Regulamentului de desfăşurare a comerţului stradal în Municipiul Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

38. Proiect de hotărâre privind ajustarea tarifului pentru ″Fondanţi chimici cu inhibator de coroziune″ cuprins în anexa nr. 1 din Hotărârea Consiliului Local nr. 791/2018, republicată, privind aprobarea tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de deszăpezire desfăşurate de prestatorii serviciilor publice delegate, pe raza municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

39. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi realizării obiectivului de investiţii ″Amenajare în vederea autorizării ISU în unităţile de învăţământ - Colegiul Naţional Unirea, Corp B″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

40. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 451/31.07.2019 privind aprobarea documentaţiei şi a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii ″Sală Sport Liceul Tehnologic Silvic Dr. N. Rucăreanu″.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

41. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 480 din 22.08.2018 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi realizării obiectivului de investiţii Eficientizare energetică a clădirilor din Municipiul Braşov - Colegiul Naţional Dr. Ioan Meşotă - Corp A + Sală Sport.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

42. Proiect de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de atribuire prin licitaţie publică deschisă a contractului de prestări servicii de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie şi tratamente fitosanitare în Municipiul Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

43. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Raportului pe trimestrul IV 2020 privind stadiul realizării măsurilor din Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

44. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Raportului pe anul 2020 privind stadiul realizării măsurilor din Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

45. Proiect de hotărâre privind organizarea Comisiei Mixte Tehnice pentru înfiinţarea Ariei Protejate (Parcul Natural) Braşovia (C.M.T.I.A.P.B.) şi stabilirea componenţei acesteia.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

46. Proiect de hotărâre pentru completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 221 din 26.05.2016 privind zonarea Municipiului Braşov, republicată.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

47. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 414/2018 privind aprobarea participării Municipiului Braşov în calitate de partener în cadrul proiectului ″Achiziţie de mijloace de transport public - troleibuze″, de aprobare a cheltuielilor legate de proiect, precum şi de aprobare a Acordului de parteneriat şi a Protocolului de asociere privind realizarea în comun cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a unei achiziţii ocazionale.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

48. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 570/2018 privind aprobarea participării Municipiului Braşov în calitate de partener în cadrul proiectului ″Achiziţie de mijloace de transport public - autobuze electrice cu lungimea de 18 m″, a cheltuielilor necesare, precum şi a Acordului de parteneriat, respectiv, a Protocolului de asociere privind realizarea în comun cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a unei achiziţii ocazionale.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

49. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 91/2019 privind aprobarea participării Municipiului Braşov în calitate de partener în cadrul proiectului ″Achiziţie de mijloace de transport public - autobuze electrice cu lungimea de 12 m″, de aprobare a cheltuielilor legate de proiect, precum şi de aprobare a Acordului de parteneriat şi a Protocolului de asociere privind realizarea în comun cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice a unei achiziţii ocazionale.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

50. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului Dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar public din municipiul Braşov cu echipamente mobile din domeniul TIC în contextul riscului de infecţie cu coronavirus SARS-CoV-2.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

51. Proiect de hotărâre reglementarea situaţiei juridice a imobilului situat în Braşov, str. Zizinului nr. 32.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

52. Proiect de hotărâre privind reglementarea situaţiei juridice a imobilului situat în Braşov, str. Grădinarilor nr. 17.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

53. Proiect de hotărâre privind reglementarea situaţiei juridice a imobilului situat în Braşov, str. Calea Feldioarei f.n.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

54. Proiect de hotărâre privind alipirea imobilelor situate în Braşov, strada Zaharia Stancu -Tronson 1.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

55. Proiect de hotărâre privind alipirea imobilelor situate în Braşov, strada Zaharia Stancu -Tronson 2.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

56. Proiect de hotărâre privind înscrierea în proprietatea Municipiului Braşov a imobilului strada Valea Jiului - tronson 2.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

57. Proiect de hotărâre privind aprobarea cererii de transmitere a unor imobile din domeniul public al Judeţului Braşov în domeniul public al Municipiului Braşov.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

58. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale din Hotărârea Consiliului Local nr. 628/2020 privind reglementarea situaţiei juridice a imobilului situat în Braşov, str. Făgetului nr. 18.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

59. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale din Hotărârea Consiliului Local nr. 652/2020 privind înscrierea în proprietatea Municipiului Braşov a imobilului - strada Traian - tronson 1.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

60. Proiect de hotărâre pentru modificarea art. 1, art. 4 şi art. 5 din Hotărârea Consiliului Local nr. 456/2020 privind declanşarea procedurii de expropriere pentru cauza de utilitate publică privind imobilul situat în Braşov - str. Argintului.
Iniţiator: Primarul Municipiului Braşov.

61. Informare referitoare la Decizia nr. 27/7/08.01.2021 şi la Raportul privind modul de ducere la îndeplinire a măsurilor dispuse prin Decizia nr. 27/03.04.2014 emisă de Camera de Conturi Braşov în urma acţiunii de control la S.C. TETKRON S.R.L.

62. Informare privind actualizarea programului de transport.

Data publicării: 21-01-2021

Consultare Certificate de Urbanism


Consultare Autorizații de Construire


Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Caută document în registratură


Consultare Registru H.C.L.


Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta incidente


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

07-01-2021 ora 10:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 10:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 10:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Cod si denumire CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Valoare estimata: 2.404,80 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9
Conditii referitoare la contract: Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri, poziționat între axele L-M / 8-9, conform prevederilor caietului de sarcini anexat. Termenul de execuție a lucrărilor : o luna de la data emiterii ordinului de începere lucrărilor Decontarea lucrărilor de execuție se va realiza în contul de Trezorerie al prestatorului/constructorului, pe bază de factură emisă de executant, după semnarea situațiilor de lucrări, din partea achizitorului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de execuție a lucrărilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Lucrări de iluminat la casa liftului de persoane de la Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Prețurile din oferta financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Lucrari Iluminat Lift CATTIA.zip

07-01-2021 ora 15:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 15:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

Anunt
Denumire contract: Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice 2021
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 15:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata: 50.420,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI ANEXA SI FORMULARE PUB LOCALE NAT SI EC.pdf
Descriere contract: Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini și a Anexei 1 la acesta.
Conditii referitoare la contract: Conform condiții contractuale
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară cu Anexa incarcate ca anexă la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primăria/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț și o ofertă financiară prin completarea Formularului 1 și a Anexei la Formularul de ofertă.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice. Valoarea ofertei se va obține prin însumarea valorilor totale pentru fiecare tip de anunț. Valoarea totală pentru fiecare tip de anunț se va calcula conform formulei: număr anunțuri x valoare anunț (vezi Anexa 1 la Caietul de sarcini)
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 07.01.2021, ora 15:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 05.01.2021 ora 15:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 06.01.2021 ora 15:00.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PUBLICITATE 2021.zip

07-01-2021 ora 13:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2021 ora 13:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU PROIECTUL "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 07.01.2021 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Valoare estimata: 15.000,00 RON
Caiet de sarcini: CS AUDIT TRANSILVANIA.pdf
Descriere contract: CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii referitoare la contract: Durata serviciilor este de la data semnării contractului de către ambele părți și până la finalizarea implementării proiectului "EFICIENTIZAREA ENERGETICA A CLADIRILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL BRASOV - COLEGIUL TEHNIC TRANSILVANIA CORP A - Cod SMIS 128399. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția - pe bază de proces verbal de recepţie, a fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoțit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: preţul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.

Documente anexate: Documentatie achizitie servicii audit financiarTransilvania.zip

28-12-2020 ora 12:53 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:53 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicate construcțiilor pentru obiectivul de investiţii ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Data limita depunere oferta: 28.12.2020 12:53
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 13.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare a documentației tehnice - DTAC, PT, DDE din punct de vedere al cerințelor A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is la obiectivul de investitii: ,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”
Conditii referitoare la contract: Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, B1, C, D, E, F, Ie, It și Is - la obiectivul de investiții,,Extindere și mansardare Şcoala Generală nr. 14 - Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Termenul de predare a proiectelor verificate : DTAC, PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației de către prestator pe baza de proces verbal. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile. Plata serviciilor prestate în baza contractului - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției de verificare a documentațiilor tehnice DTAC, PT, DDE și a referatelor de verificare pe specialități, împreună cu Procesul-verbal de recepție a serviciilor de verificare, semnat de către comisia de recepție. Decontarea serviciilor de verificarea documentației tehnice se face în baza facturii fiscale emise de către verificatorul de proiecte și depuse la sediul achizitorului, CIC, Cam. 1.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru serviciile ca fac obiectul prezentei achiziții. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară pentru serviciile de verificare, defalcate astfel: 1 Verificare DTAC; 2. Verificare PT, DDE. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 cu anexa, aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori Scoala 14.zip

28-12-2020 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 28-12-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente - COD SMIS 126993
Data limita depunere oferta: 28.12.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
Valoare estimata: 16.500,00 RON
Descriere contract: Achizitia serviciilor de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca este necesara pentru implementarea Contractului de finantare nr.5019/23.12.2019 pentru proiectul "Amenajare benzi dedicate transportului public si trotuare adiacente" - COD SMIS 126993
Conditii referitoare la contract: Conform cerintelor din caietul de sarcini
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, prin e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.

Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Amenajare benzi dedicate transportului public.zip

23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, corp A” - Cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 23.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 19.538,90 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de verificare proiect tehnic „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, Cod SMIS 128399 în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini
Conditii referitoare la contract: Verificarea documentațiilor tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Is, It, Ig, Ie - la obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcții. Prestarea serviciilor de verificare proiect tehnic la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor pentru obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic Transilvania, Corp A”, se va face în conformitate cu obiectivele contractului de finanțare nr. 5471/ 2020 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritate de investiții 4.4. Durata de prestare a serviciilor : Termenul de predare a proiectelor verificate : 10 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice în faze de proiectare DTAC, PT, DDE, întocmite pe fiecare imobil în parte. Contractul va fi valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificare este de 5 zile Plata serviciilor prestate în baza contractului de prestări servicii de verificare proiect tehnic - va fi efectuată o singură plată în contul de trezorerie al prestatorului, după efectuarea recepției documentației tehnice (DTAC, PT, DDE) verificate și a referatelor de verificare pe specialități, pe baza Procesului-verbal de recepție semnat de reprezentanții nominalizați de achizitor și în baza facturii fiscale emise și depuse la sediul achizitorului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de verificare documentații tehnice precizate. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru servicii de verificare documentații tehnice DTAC pentru implementarea măsurilor ISU, DTAC pentru lucrările de eficientizare, PT+DDE. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiara va fi și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară și a anexei sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016 Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Verificatori PT COLEGIUL TRANSILVANIA.zip

23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 23-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Data limita depunere oferta: 23.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79417000-0 - Servicii de consultanta in domeniul securitatii (Rev.2)
Valoare estimata: 22.100,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini si Formulare.pdf
Descriere contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea proiectului „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997
Conditii referitoare la contract: Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997, în conformitate cu contractul de finanțare nr. 5483/ 2020 încheiat între Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brașov, ca beneficiar, Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional la nivelul Regiunii Centru. Durata contractului de prestări servicii va fi de la începerea serviciilor de proiectare și până la terminarea lucrărilor și cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de întocmire a proiectului tehnic și până la finalizarea proiectului (conform contractului de finanțare perioada de întocmire a proiectului tehnic este de 5 luni); - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către achizitor a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora (conform contractului de finanțare perioada de execuție a lucrărilor este de 14 luni); Notă: În cazul în care perioadele de elaborare a PT-ului şi execuţie a lucrărilor vor suferi modificări, prestarea serviciilor de coordonare SSM se va derula în concordanţă cu acestea.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de ce fac obiectul prezentei achiziții. Ofertantul trebuie sa fie înregistrat la Registrul Comerțului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achiziției. Oferta poate fi transmisă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau depusă la sediul Primăriei Municipiului Brașov la Centrul de Informare pentru Cetățeni, B-dul Eroilor 8, cam. 1.Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține Propunere tehnică și ofertă financiară pentru „Servicii de coordonator în materie de securitate și sănătate în muncă (SSM) pentru implementarea „Terminal transport urban Gara Brașov” - COD SMIS 126997”.Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite în totalitate toate cerințele specificate în caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanții vor prezenta oferta financiară elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat conform formularului 1 de oferta financiară. Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor. Valoarea va fi defalcată conform art. 7.2. din caietul de sarcini și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Odată cu oferta se depune și Certificatul constatator emis de Registrul Comerțului. Neprezentarea propunerii tehnice, a formularului de ofertă financiară sau a Certificatului ONRC, pot determina respingerea ofertei ca inadmisibilă și/sau neconformă art. 137 din HG 395/2016. Caietul de sarcini este atașat prezentului anunț. De asemenea se completează Declarația art. 59 și art. 60 aferente prezentului anunț care sunt atașate și pe site-ul www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” în cadrul anunțului publicitar aferent.
Criterii de atribuire: Prețul cel mai scăzut, în situația respectării tuturor cerințelor stabilite prin caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate în prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potențialii ofertanți au obligația sa verifice zilnic anunțul de publicitate postat pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții”, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.

Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii SSM - Terminal transport urban Gara Brasov.zip

21-12-2020 ora 16:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 21-12-2020 ora 16:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Achiziţie spectacol pirotehnic cu ocazia Revelionului 2021
Data limita depunere oferta: 21.12.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 92360000-2 - Servicii de pirotehnie (Rev.2)
Valoare estimata: 130.000,00 RON
Descriere contract: Spectacolul pirotehnic va avea loc în data de 31 decembrie 2020, ora 00:00, după cum urmează:
- Cetăţuia de pe Straja, cu durata de 7 minute
- Parcare Mall Coresi, cu durata de 7 minute
- Avantgarden Bartolomeu, cu durata de 7 minute
Cerinţe specifice:
- sistem tragere wireless
- materialele pirotehnice folosite clasele pirotehnice Clasa 1-4: T1, T2, F2, F3, F4
- categoria T1/T2-single shots-30 mm-minim 400 buc. - 45 mm - minim 320 buc.
- categoria F4 -Roman candels - 45 mm - minim 60 buc.
- categoria F3 -One rows - minim 60 buc.
- categoria F4 - Shell 3” - minim 300 buc.
- categoria F4 - Shell 4” - minim 330 buc.
- categoria F4 - Shell 5” -120 buc.
- interval de frecvenţă al lansărilor: 0,03 sec, 1 sec, 1,5 sec, 2 sec.
- tipuri: mine, comete, comete cu coadă, mine cu spargere, candele romane, bombiţe de calibre 3”-5” cu efecte şi culori diferite: crizanteme, coroane, dalii, cascade, scoici etc.
- spectacol pirotehnic va avea 3 puncte de tragere sincronizate, cu efecte simetrice şi ritm.
Prestatorul are următoarele obligații: a)spectacol de focuri de artificii în data de 31 decembrie 2020 în locaţiile din Braşov:
- Cetăţuia de pe Straja, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de -7 minute;
- Parcare Coresi, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
- Avantgarden Bartolomeu, în intervalul orar 24:00 (31.12.2020) - 00:07 (01.01.2021), cu durata de 7 minute;
b)Supravegherea şi prestarea serviciilor, asigurarea de resurse umane, materiale, instalații și/sau echipamente sau altele asemenea, fie de natură provizorie, fie definitive cerute de/și pentru prestarea serviciilor;
c) asigurarea montajului de schele/truse/grile, dacă sunt necesare, prin personal propriu, pentu o bună vizibilitate;
d) obținerea tuturor avizelor și aprobărilor necesare desfășurării spectacolului, conform prevederilor legale;
e) utilizarea, exclusiv, de echipamente și materiale pirotehnice marcate cu marcaj de conformitate CE, produse în spaţiul economic european.
f) asigurarea inițierii și desfășurării automatizate a focurilor de artificii, fără a fi necesară intervenția umană pe parcursul desfășurării acestora;
g) asigurarea inițierii focurilor de artificii cu echipamente wireless;
h) asumarea responsabilității pentru prestarea serviciilor în perioada convenită prin contract/comandă, precum și pentru siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit pe toată durata contractului/comenzii;
i) în cadrul spectacolelor se vor asigura efecte pirotehnice la înălțime medie (30-70 m), efecte pirotehnice la înălțime mare (70-100 m) și foarte mare (100-150 m);
Conditii referitoare la contract: Continuare obligații prestator: k) materialele pirotehnice folosite pentru focurile de artificii trebuie să fie cuprinse în clasele pirotehnice Clasa 1-4, T1 și T2, să fie ambalate și manipulate corespunzător, pentru a evita pericolele de incendiu sau de explozie pe timpul transportului, manipulării și folosirii; materialele pirotehnice folosite pentru realizarea spectacolelor cu focuri de artificii vor fi inscripționate conform grupelor pirotehnice și vor avea fișe tehnice de securitate; l) tipuri de artificii ce pot fi utilizate în spectacol: mine, comete, comete cu coadă, mină cu spargere, candele romane, bombițe, single shots; one rows, efecte acceptate: chrysantemum, crown, dahlia, waterfall, horse tail, ghost shell, peony with flashing pistil, brocade, multibreak shells; m) interval și frecvența lansărilor: combinație de 0,03 sec până la 3 sec
Alte solicitări:
- Prestatorul va prezenta o declaraţie privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniile mediului, social şi al relaţiilor de muncă, stabilite prin legislaţia adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislaţia naţională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convenţiile şi acordurile internaţionale în aceste domenii.
- Scenariul de tragere se a organiza astfel incat sa respecte conceptul“Stay safe”
- Scenariul de tragere va prezenta toate informaţiile referitoare la efectele pirotehnice utilizate, descrierea acestora, integrarea efectelor în fondul muzical, descrierea şi justificarea paletei coloristice utilizate, orice informaţie care fundamentează implementarea conceptului de eveniment.
Contractul va fi valabil de la data semnării de către ambele părți, până la stingerea tuturor obligațiilor, inclusiv recepția și plata facturilor fiscale emise de prestator. Decontarea serviciilor pirotehnice, se va realiza pe bază de factură emisă de către prestator, după semnarea Procesului verbal de recepție a serviciilor pirotehnice.Factura se va depune la CIC-Primăria Brașov, B-dul Eroilor 8,cam.1
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 și Formularul 1 de propunere financiară incarcate ca anexa la anuntul de pe www.brasovcity.ro/Primărie/Achiziții. Se va întocmi obligatoriu o ofertă tehnică în conformitate cu cerințele tehnice din prezentul anunț.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut dintre ofertele care îndeplinesc în totalitate cerințele tehnice
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele prezentului anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 21.12.2020, ora 16:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Eventualele solicitari de clarificari se pot solicita prin email (achizitiipublice@brasovcity.ro) până la de data de 17.12.2020 ora 10:00, iar autoritatea contractantă va răspunde până în 18.12.2020 ora 12:00.

Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII PIROTEHNICE.zip

18-12-2020 ora 12:00 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 18-12-2020 ora 12:00 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE VERIFICARE A DOCUMENTATIILOR TEHNICE LA CERINTELE FINDAMENTALE APLICABILE CONSTRUCTIILOR PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU IN UNITATILE DE INCVATAMANT - SCOALA GIMNAZIALA NR.6 SI LICEUL ANDREI MURESANU CORP A
Data limita depunere oferta: 18.12.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 15.803,05 RON
Caiet de sarcini: CS VERIFICATOR SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.pdf
Descriere contract: În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivelor de investiţii enumerate se impune verificarea documentațiilor tehnice - DTAC, PT, DDE - la cerintele A, B, Cc, Ci, D,E,F, Ie, It si Is,
Conditii referitoare la contract: conform caiet de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.12.2020, ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizite SERVICII DE VERIFICARE PROIECT SCOALA 6 SI A MURESANU CORP A.zip

14-12-2020 ora 15:30 - termen expirat

Achiziții / Proceduri proprii: 14-12-2020 ora 15:30 - termen expirat


Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA

ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii “ Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Cămin + Sală de sport”
Data limita depunere oferta: 14.12.2020 15:30
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 11.851,13 RON
Caiet de sarcini: cs verificare transporturi.pdf
Descriere contract: În vederea executării lucrărilor, conform reglementărilor tehnice în vigoare, a regulamentelor, procedurilor, specificaţiilor tehnice, normativelor şi a instrucţiunilor tehnice, pentru realizarea obiectivului de investiţii “Eficientizare energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov - Colegiul Tehnic de Transporturi - Sală de sport + Cămin” se impune verificarea documentațiilor tehnice, la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor
Conditii referitoare la contract: Conform caiet de sarcini
Conditii de participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 14.12.2020, ora 15;30, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie achizitie Colegiul Tehnic de Transporturi.zip

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Realizări

  • Cinema Modern, noul centru dedicat copiilor
  • Mansardare Școala Gimnazială nr. 19
  • Cinema Astra, noul centru multifuncțional al Brașovului
  • Brasov – Smart City Brasovul pe harta Smart Cities
  • Renovarea clădirilor municipale și a școlilor, utilizând tehnologii de construcții inteligente – Colegiul de Informatică „GRIGORE MOISIL“

Brasovcity

Copyright © 2002 - 2020 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Guvernare transparentă, deschisă și participativă - standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit
. Ultima actualizare: 22-01-2021

Folosește Google translator:

Solicitări frecvente   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro