Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2022 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ANNA MARIA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii medicale de medicina muncii pentru anul 2022
Data limita depunere oferta:
23.05.2022 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Valoare estimata:
48.460,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini, formular oferta, declaratie.pdf
Descriere contract:
Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru lucrătorii din Primăria Municipiului Braşov se va realiza prin prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru un număr estimat de 335 angajaţi. Oferta va conţine serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, pentru un număr estimat de 335 angajaţi ai instituţiei. Serviciile de medicina muncii care stau la baza evaluării stării de sănătate a angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov se efectuează la sediul instituţiei din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8 sau la sediul prestatorului - pentru noii angajaţi. Cerinţele prevăzute in Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Serviciile medicale de medicina muncii trebuie să asigure realizarea unitară şi completă a serviciilor medicale profilactice pentru supravegherea sănătăţii lucrătorilor, în conformitate cu prevederile art. 5-34 din HG nr. 355/2007, respectiv: examen medical la angajarea în muncă, examen medical periodic, examenul medical de adaptare în muncă, examenul medical la reluarea activităţii, supraveghere specială şi promovarea sănătăţii la locul de muncă precum și alte examene la indicaţia medicului de medicina muncii.
Conditii referitoare la contract:
Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medicina muncii este de 48.460,00 lei, fără TVA. Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Prețul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior şi va fi valabil până la terminarea integrală a contractului. Contractul se va incheia cu valabilitatea de la data semnarii si pana la 31.12.2022 , cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional pînă la 30.04.2023.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri sau in prezentul anunt. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut/ angajat pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la Caiet de sarcini, cu condiţia respectării tuturor cerinţelor impuse de Caiet de sarcini. În cazul în care există oferte egale, desemnarea se va face în favoarea ofertei cu discount-ul cel mai mare oferit angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov pentru alte servicii/investigaţii medicale.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 20-05-2022 ora 09:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRAȘOV
ANUNT
Denumire contract:
“Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic pentru foste Centrale termice de cartier: PT 1 CBH, PT 2 Valea Cetății, PT 5 Valea Cetății și PT 1 Tractorul”.
Data limita depunere oferta:
20.05.2022 09:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
72.949,10 RON
Descriere contract:
“Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic pentru foste Centrale termice de cartier: PT 1 CBH, PT 2 Valea Cetății, PT 5 Valea Cetății și PT 1 Tractorul”
Conditii referitoare la contract:
Termen de predare a documentațiilor este de 45 de zile de la ordinul de incepere a serviciilor de proiectare.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiză Tehnică de calitate a structurii construcțiilor, la cerințele A1, A2 studiu geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 05-05-2022 ora 11:12 - termen expirat
ANUNT
Denumire contract:
Servicii privind identificarea, ridicarea, transportul, depozitarea, și eliberarea vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al Municipiului Brașov conform Regulamentului aprobat prin H.C.L nr. 337/2017
Data limita depunere oferta:
05.05.2022 11:12
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
Valoare estimata:
125.312,60 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini si formular oferta .pdf
Descriere contract:
Obiectul achizitiei: Demararea procedurilor în vederea încheiereii unui contract pentru serviciile de “Ridicare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-tertitoriale” din Municipiul Braşov, conform Legii nr. 421/2002 cu modificările şi completările ulterioare, cu valabilitate de la data semnării la 31.12.2022, cu posibilitate de prelungire prin acte aditionale pentru perioada 01.01-30.04.2023 în limita fondurilor bugetare alocate şi aprobate pentru aceasta activitate. Operatiile incluse în activitate sunt : - fotografierea vehiculelor supuse ridicării, inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior, care să înregistreze şi să redea data şi ora efectuării operaţiunii de ridicare ; - ridicarea şi transportul cu mijloace speciale a vehiculelor fără stăpân sau abandonate în spaţiile special amenajate ; - depozitarea şi paza (inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, în interior) vehiculelor fără stăpân sau abandonate, ridicate de pe domeniul public ; - transportul vehiculelor la societatea care are ca obiect de activitate „colectarea şi valorificarea autovehiculelor scoase din uz (VSU) ; - preluarea documentelor de predare a vehiculelor (avize de expediţie) şi a certificatelor de distrugere de la societatea de colectare şi valorificare (VSU) şi predarea lor către autoritatea contractantă . - La cererea administratorului drumului public, prestatorul va efectua şi operaţiuni de relocare vehicule, cu prilejul desfăşurării unor evenimente, sau în urma unor lucrări de utilitate publică . În vederea desfăşurării activităţii, ofertantul va face dovada deţinerii unui spaţiu de depozitare, de minim 800 mp sub orice formă (acte de proprietate, închiriere etc.) cu amenajările aferente, pentru depozitarea vehiculelor ridicate în conformitate cu Legea nr. 421/2002, atât pentru vehicule sub 3,5 t, cât şi pentru vehicule peste 3,5 t, amenajări care constau în : a)amenajarea terenului in conformitate cu prevederile protejarii mediului ; b)împrejmuirea cu un gard (stâlpi din beton sau metalici) a întregului perimetru ; c)montarea de indicatoare de orientare privind spaţiul de depozitare . Terenul aferent acestei activităţii va fi amenajat de către prestator pe propria cheltuială .
Conditii referitoare la contract:
Se vor respecta conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Acceptarea ofertei presupune ca prestatorul să facă dovada că dispune de un minim de dotări tehnice, inclusiv a unui număr de minim de 2 (două) persoane pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii, ce face obiectul prezentului caiet de sarcini, astfel : Dotarea Tehnică : A) Autoutilitare specializate omologate de Registrul Auto Român care vor respecta prevederile O.G nr. 43/1997 „privind regimul drumurilor”, cu modificările şi completările ulterioare şi platforme pentru transportul vehiculelor, necesare pentru desfăşurarea activităţii de ridicare autovehicule B) Sistem de înregistrare (foto sau video) a stării autovehiculelor ce urmează a fi ridicate. C) Prestatorul are obligaţia să deţină minim 1 (una) buc. telefon mobil pentru a putea comunica în orice moment cu reprezentanţii Poliţiei Locale Braşov. Pentru utilajele şi dotările prevăzute în caietul de sarcini referitor la necesarul minimal de dotări şi capacitatea tehnică, pct. A, privind îndeplinirea contractului de servicii, prestatorul va prezenta o declaraţie, pe propria răspundere, din care să reiasă că utilajul va fi în permanenţă la dispoziţia acestuia pe perioada derulării contractului . Prestatorul este obligat, prin orice mijloace, să asigure paza vehiculelor depozitate . Acestea sunt necesare şi obligatorii, având în vedere desfăşurarea în bune condiţii a activităţii mai sus menţionate pe raza Mun. Braşov .
Conditii de participare:
Se vor respecta conditii mentionate in caietul de sarcini atasat mai sus. Formularul de oferta, caietul de sarcini si declaratiile se pot descarca de pe site-ul brasovcity.ro sectiunea Achizitii . Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia, Se va completa formularul de oferta atasat caietului de sarcini atasat prezentului anunt.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se face în favoarea ofertei care prezintă preţul cel mai scăzut / opertaţiuni menţionate în Formularul C1/vehicul , conform caiet de sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va contine doua componentem oferta financiara si oferta tehnica Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 04-05-2022 ora 11:22 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de expertiză tehnică, studiu geotehnic, studiu topografic a str. Făgetului din Municipiul Brașov.
Data limita depunere oferta:
04.05.2022 11:22
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata:
42.016,81 RON
Descriere contract:
Servicii de expertiza tehnica, studiu geotehnic, ridicare topografica pentru strada Fagetului din Municipiul Brasov.
Conditii referitoare la contract:
Termen de execuţie : 60 zile de la data emiterii ordinului de începere. Recepția documentațiilor se va face în termen de 15 zile de la predarea acestora.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. Ofertantul trebuie sa fie inscris in SEAP. Expertiza tehnica, studiul topografic, studiul geotehnic vor fi intocmite confom cerintelor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt. Resursele necesare ofertantului pentru realizarea activitatilor din contract si obtinerea rezultatelor vor fi respectate intocmai solicitarilor achizitorului din caietul de sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmează a fi încheiat va cuprinde o clauză privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - „Toată documentația ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este și va rămâne proprietatea achizitorului și va respecta întocmai prevederile legale în vigoare, va fi completată, în conformitate cu tema de proiectare și cu realitatea din teren”. În cazul neîndeplinirii condițiilor contractuale vor fi percepute penalități de întârziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPĂȘIRI DE TERMENE decât în cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se conform caietului de sarcini. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2022 ora 15:05 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: TOFAN ANNA MARIA
Denumire contract: Servicii medicale de medicina muncii
Data limita depunere oferta: : 27.04.2022 15:05
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)
Valoare estimata: 72.690,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini, anexa 1, fomular of, declaratie .pdf
Descriere contract:
Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă pentru lucrătorii din Primăria Municipiului Braşov se va realiza prin prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru un număr estimat de 335 angajaţi. Oferta va conţine serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, pentru un număr estimat de 335 angajaţi ai instituţiei. Serviciile de medicina muncii care stau la baza evaluării stării de sănătate a angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov se efectuează la sediul instituţiei din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8 sau la sediul prestatorului - pentru noii angajaţi. Cerinţele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini sunt minimale şi obligatorii. Serviciile medicale de medicina muncii trebuie să asigure realizarea unitară şi completă a serviciilor medicale profilactice pentru supravegherea sănătăţii lucrătorilor, în conformitate cu prevederile art. 5-34 din HG nr. 355/2007, respectiv: examen medical la angajarea în muncă, examen medical periodic, examenul medical de adaptare în muncă, examenul medical la reluarea activităţii, supraveghere specială şi promovarea sănătăţii la locul de muncă precum și alte examene la indicaţia medicului de medicina muncii.
Conditii referitoare la contract:
Valoarea estimata este prevazuta pentru perioada 01.05.2022-30.04.2023. Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medi cina muncii pentru perioada 01.05.2022 - 31.12.2022 este de 48.460,00 lei, fără TVA. Valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de medicina muncii pentru perioada 01.01.2023 - 30.04.2023 este de 24.230,00 lei, fără TVA. Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Prețul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior şi va fi valabil până la terminarea integrală a contractului. Serviciile se achiziţionează pentru perioada 01.05.2022 - 31.12.2022, cu posibilitatea prelungirii prin act adiţional pînă la 30.04.2023.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Formularul de oferta se gaseste pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Oferta va trebui să conţină preţul pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare prezentate în Anexa la prezentul Caiet de sarcini pct.C, exprimat în lei/angajat. Valorile sunt ferme, fixe şi nu pot fi modificate pe toată perioada de derulare a contractului. Neofertarea uneia sau mai multor poziţii din cele solicitate conduce la respingerea ofertei. Nu se admit oferte parţiale sau alternative.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut/ angajat pentru serviciile medicale obligatorii şi investigaţiile medicale suplimentare cuprinse în Anexa la prezentul Caiet de sarcini, cu condiţia respectării tuturor cerinţelor impuse de prezentul Caiet de sarcini. În cazul în care există oferte egale, desemnarea se va face în favoarea ofertei cu discount-ul cel mai mare oferit angajaţilor Primăriei Municipiului Braşov pentru alte servicii/investigaţii medicale.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 15-04-2022 ora 09:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRAȘOV
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire documentație cadastrala actualizare plan parcelar A 115 pentru terenurile ce au făcut obiectul legilor fondului funciar la Comisia locala Brașov de aplicare a fondului Funciar
Data limita depunere oferta:
15.04.2022 09:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata:
7.614,00 RON
Caiet de sarcini:
Sectiunera formulare.doc
Descriere contract:
Întocmire documentație cadastrala actualizare plan parcelar A 115 pentru terenurile ce au făcut obiectul legilor fondului funciar la Comisia locala Brașov de aplicare a fondului Funciar Terenurile sunt cuprinse în parcela A 115 din tarla 14 - suprafață 38,07 ha. Precizam ca documentele necesare intocmirii documentatiei cadastrale vor fi puse la dispozitia prestatorului declarat castigator.
Conditii referitoare la contract:
Termen de execuție al documentațiilor este de 60 de zile de la data semnării contractului
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 31-03-2022 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița Aprily Lajos” - faza DALI
Data limita depunere oferta:
31.03.2022 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
78.304,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiat de sarcini,NC,CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița Aprily Lajos” - faza DALI pentru imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Uranus nr. 3A, este format din 2 corpuri C1 și C2 și are regim de înălțime S+P cu suprafețele de 106 mp și 108 mp. Gradinita se afla intr-un imobil foarte vechi. Incepand de anul acesta gradinita s-a transformat in gradinita cu program prelungit. Gradinita se afla în curte cu o alta clădire in care isi desfasoara activitatea grupa pregatitoare a Colegiul Național "Áprily Lajos" Brașov. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de la o centrala termica pe gaz veche. Cladirea nu este reabilitata termic. Pe peretii interiori ai cladirii se realizeaza condens, astfel ca in timpul iernii apa efectiv se scurge pe pereti. La parterul gradinitei exista un miros de egrasie si umezeala. Tamplaria existenta este tamplarie termopan.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice. Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov. Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor. Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scăzut. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2022 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN In atentia:
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.1” - faza DALI
Data limita depunere oferta:
30.03.2022 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata:
74.769,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiat de sarcini,NC,CF,CU si sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Întocmire ,,Documentații tehnice Eficientizare energetică în unități de învățământ preuniversitar, municipiul Braşov - Grădinița nr.1” - faza DALI pentru imobilul situat în Municipiul Brașov, str. Tâmpei nr. 1A construit aproximativ în anul 1958 și are regim de înălțime S+P+E. Gradinița se afla în cladirea unei foste case de protocol, si se compune din subsol termic, parter, etaj si pod. Cladirea este dotata cu 8 sali de clase destinate activitatilor didactice pentru copii, bai dispuse la etaj si parter. La o prima vedere cladirea nu prezinta izolatie termica. Subsolul cladirii este uscat si nu prezinta umiditate sau egrasie (in susbsol este pozitionata centrala termica), Pod neizolat termic. Incalzirea imobilului si furnizarea apei calde de consum este asigurata de o centrala termica veche functionala. Centrala termica este prevazuta cu un termostat a carei temperatura nu poate fi reglata pe timpul noptii. Centrala este veche si prezinta defectiuni (scurgeri de apa). Grădinița asigura masa de pranz pentru copii in regim propriu, dispune de o bucatarie dotata cu aragaze pentru prepararea hranei copiilor.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor este de 60 de zile calendaristice de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare. Perioada necesară derulării procesului de aprobare a documentațiilor tehnice elaborate și predate și numărul de zile necesar pentru emiterea avizelor solicitate în Certificatul de Urbanism nu sunt incluse în termenul de elaborare și predare a documentațiilor tehnice Auditul energetic va fi predat în termen de 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor și va fi supus spre aprobare Managerului Energetic al Municipiului Brașov Termenul de verificare a Raportului de Audit Energetic și solicitarea de remedieri/completări/clarificări cu privire la acesta este de 5 zile dela predarea acestuia către achizitor Termenul de remediere/completare/clarificare este de 3 zile de la comunicarea solicitării de către achizitor
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, certificate constatatoare privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (bugetul local, buget de stat, etc.) actualizate la momentul prezentarii; cazierul judiciar al operatorului economic si al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv si cazier fiscal emis de ANAF , iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală cu evidențierea separat a cotei de TVA .
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scăzut. Prețurile din propunerea financiară vor fi ferme și nu se vor modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Tema de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 07-03-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN
ANUNT
Denumire contract:
Proiectare pentru elaborarea unui Studiu de Solutie de racordare la reteaua electrica de distributie a imobilului din str. Michael Weiss nr. 22, Mun. Brasov.
Data limita depunere oferta:
07.03.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
Valoare estimata:
21.226,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si formulare anexe.pdf
Descriere contract:
Studiu de Solutie pentru racordarea la reteaua electrica de distributie a imobilului din str. Michael Weiss nr. 22, Mun. Brasov va contine piese scrise, desenate, breviare de calcul si evaluare a lucrarilor in functie de solutiile propuse. Beneficiarul va fi informat de solutiile propuse si avizate. Proiectantul ofertant trebuie sa fie firma autorizata ANRE tip C1A conform legislatiei in vigoare.
Conditii referitoare la contract:
Durata contractului de servicii este de la data semnării până la avizarea studiului de solutie la Operatorul de distributie DEER Romania Sucursala Brasov si obtinerea Avizul Tehnic de Racordare. Studiul de solutie va fi elaborat în maximum 30 de zile de la încheierea contractului de servicii si va fi depus, spre aprobare in Comisia Tehnico Economica a DEER Sucursala Brasov. Obtinerea Avizarii Studiului de Solutie in 15 zile de la depunerea de catre proiectant a documentatiei la secretariatul CTE al Operatorului de Distributie si predarea acestuia avizat, impreuna cu avizele CTE aferente
>Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară., care trebuie să fie elaborate astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Modul de prezentare a ofertei financiare: oferta financiară va cuprinde valoarea totală exprimată în LEI fără TVA, cu evidențierea separat a cotei de TVA.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. !Clarificare: Atasat raspunsuri la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire.
DOCUMENTE ANEXATE

Achiziții / Proceduri proprii: 04-03-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier, pentru realizarea proiectului de investiție imobiliară „Lucrări de renovare la apartamentele 1, 5-15, 26, 27 și hol parter” din imobilul situat în Brașov, str. Molidului nr.43B
Data limita depunere oferta:
04.03.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip
contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71356200-0 - Servicii de asistenta
tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
21.530,09 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si Sectiunea formulare.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului de prestări servicii, ce urmează a fi atribuit, constă în Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier, în vederea asigurării consultanţei necesare Primăriei Municipiului Brașov pentru urmărirea, verificarea şi certificarea calitativă, cantitativă şi valorică a realizării lucrărilor proiectului de investiție imobiliară „Lucrări de renovare la apartamentele 1, 5-15, 26, 27 și hol parter” efectuate de către S.C. RIAL Brașov S.R.L. – denumit în continuare prestator. Pentru lucrările ce urmează a fi executate nu este necesară emiterea unei autorizații de contruire, conform prevederilor Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată.
Conditii referitoare la contract:
Executarea contractului va începe la data semnării contractului până la recepția finală a lucrărilor, care cuprinde execuția lucrărilor de 12 luni, recepția la terminarea lucrărilor, perioada de garanție a lucrărilor executate (36 luni) și recepția finală.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 1 zi lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.!CLARIFICARE ÎN ATAȘAMENT.