Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 21-02-2022 ora 09:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: SERVICI
UL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţia serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public”
Data limita depunere oferta:
21.02.2022 09:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
50.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CS SI FORMULARE VERIFICARE PT INFRASTRUCTURA GARAJ.pdf
Descriere contract:
Achiziţia serviciilor de verificare tehnică a proiectării la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig, pentru obiectivul de investiții „Infrastructură de garaj pentru transportul public”, astfel: A. Faza DTAC Documentația pentru obținerea autorizației de construire ( DTAC ), se va verifica de către: - verificator de proiect pentru cerințele : A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig B. Faza PT, DDE * Proiectul tehnic, inclusiv DDE, se va verifica de către : - verificator de proiect pentru cerințele : A1, A2, A4, B1, B2, C, Cc, Ci, D, E, F, Ie, Is, It, Ig C.Pe perioada execuției lucrărilor - dacă este cazul
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : - documentații DTAC - 10 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; - documentații PT+DDE - 10 zile calendaristice de la data predării documentației către prestator pe baza de proces verbal; Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fără TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 4 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificări cu 2 zile lucrătoare inainte de data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 11-02-2022 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: ANNA MARIA TOFAN
ANUNT
Denumire contract:
Studiu de fundamentare a strategiei de infrastructură verde a Municipiului Brașov
Data limita depunere oferta:
11.02.2022 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata:
126.050,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini si formulare.pdf
Descriere contract:
Obiectul achiziției este reprezentat de încheierea unui contract de servicii pentru elaborarea studiului de fundamentare a strategiei de infrastructură verde a Municipiului Braşov.
Conditii referitoare la contract:
Procedura de atribuire a prezentul contract, având ca obiect ”STUDIU DE FUNDAMENTARE A STRATEGIEI DE INFRASTRUCTURĂ VERDE A MUNICIPIULUI BRAȘOV” este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Durata prestării serviciilor este de 8 luni de la emiterea ordinului de începere a serviciilor. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, achizitorul, după primirea notificării cu privire la nealocarea de fonduri, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară. Propunerea tehnică va cuprinde cel puțin: Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire și Caietul de sarcini;Astfel, prestatorul de servicii căruia i se vor atribui serviciile care fac obiectul prezentului caiet de sarcini are responsabilitatea corelării și analizei informațiilor de interes comun, puse la dispoziție integral prin grija Autorității contractante - în maxim 10 zile de la semnarea contractului, până la emiterea Ordinului de Începere, iar în cazul unor divergente sau conflicte de opinii/abordare/ metodologii să le prezinte Beneficiarului formalizat pentru decizie.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este "Cel mai bun raport calitate-preț"calulat astfel: -Propunerea financiară P financiar = 40 puncte -Propunerea tehnică - demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a contractului, precum și planificarea adecvată a resurselor umane și a activităților P tehnic = 30 puncte -Experiența specialiștilor - concretizată în numărul de proiecte/contracte care au vizat proiectarea în domeniu P specialiști = 30 puncte TOTAL: P total = 100 puncte P total = P financiar + P tehnic + P specialiști Punctajul va fi calculat cu două zecimale.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 09-02-2022 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire studiu geotehnic, verificat la cerința Af, pentru obiectivul de investiții ,,CONSTRUIRE CREȘĂ MARE” cartier Avangarden, municipiul Brasov
Data limita depunere oferta:
09.02.2022 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71332000-4 - Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
15.622,72 RON
Descriere contract:
Întocmire studiu geotehnic, verificat la cerința Af, pentru obiectivul de investiții ,,CONSTRUIRE CREȘĂ MARE” cartier Avangarden, municipiul Brasov
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor va fi de 30 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a serviciilor. Recepția studiilor geotehnice, verificate la cerința Af, se va face în termen de 15 zile calendaristice de la predarea acestuia, de către o comisie constituită în acest sens. Plata pentru studiile geotehnice, verificate la cerința Af, se va efectua după recepționarea acestuia, pe baza procesului-verbal de recepție, semnat fără obiecțiuni de către beneficiar, în termen de 30 zile de la depunerea facturii.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta va conține Propunerea tehnică și Propunerea financiară. Propunerea tehnică va cuprinde cel puțin: Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care își asumă îndeplinirea obligațiilor precizate în documentația de atribuire și Caietul de sarcini; Descrierea activităților pe fiecare etapă, elemente de particularitate care să releve respectarea cerințelor Caietului de sarcini; Declarație de imparțialitate din partea specialistului verificator care va realiza verificarea la cerința Af a studiului geotehnic. Specialistul verificator de proiecte atestat va semna şi ştampila documentele scrise şi desenate numai în condițiile în care documentația supusă verificării este corespunzătoare din punct de vedere al cerințelor din prevederile legale. Specialistul verificator de proiecte atestat nu poate verifica proiectele întocmite de acesta sau la a căror elaborare a participat. Ofertanții vor prezenta o listă cu personalul implicat/calificat în activitatea de elaborare a documentațiilor. Propunerea financiară va cuprinde costul detaliat pentru - Studiu geotehnic verificat la cerința Af.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu cel mai bun raport calitate-preț, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini. Cel mai bun raport calitate-pret, rezultă din aplicarea următorilor factori de evaluare: 1. Propunerea financiară - P1=40 puncte, 2. Experienta expertilor cheie implicati în derularea contractului - P2=60 puncte. Punctajul final total Pt se obține prin însumarea punctajelor obținute pentru fiecare factor de evaluare : Pt = P1 + P2.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 14-01-2022 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de întreţinere şi menţinere în funcţiune a sistemului de iluminat public din municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
14.01.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
43.218,49 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Serviciul de dirigenţie de şantier aferent lucrărilor de întreţinere şi menţinere în funcţiune a sistemului de iluminat public din municipiul Braşov, conform caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Perioada de execuţie/furnizare a serviciului de supraveghere a lucrărilor se va desfăşura de la data ordinului de începere a prestării serviciului până la data de 30.04.2022, inclusiv pe durata de garanţie a lucrărilor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei, Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară, care trebuie să fie elaborate în conformitate cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
Atribuirea contractului se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu pretul cel mai scazut, cu îndeplinirea tuturor cerințelor din documentația de atribuire și caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA, și va cuprinde toate cheltuielile necesare realizării documentației solicitate. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 1 zi lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 07-01-2022 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:
ANUNT
Denumire contract:
Prestare de Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice/financiare
Data limita depunere oferta:
07.01.2022 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Valoare estimata:
51.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CS+FORMULARE+CLARIFICARE.pdf
Descriere contract:
Prestare de Servicii de publicitate în publicaţii locale, naţionale și economice/financiare
Conditii referitoare la contract:
Perioada de prestare a serviciilor este cuprinsă între 01.01.2022 şi 31.12.2022. În cazul în care suma stabilită prin contract se va termina înainte de data de 31.12.2022, contractul va înceta de drept.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii de participare, sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerile tehnico-financiare vor fi elaborate astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. Oferta financiară va cuprinde pretul estimat fara TVA, cu evidențierea separată a cotei de TVA.
Criterii de atribuire:
Oferta declarată câștigătoare va fi oferta cu prețul total cel mai scăzut pentru asigurarea acestui serviciu. Oferta se va face prin însumarea valorilor totale pentru fiecare tip de anunț. Valoarea totală pentru fiecare tip de anunț se va calcula conform formulei: număr anunțuri x valoare anunț (vezi Anexa 1 postată în atașament)
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fără TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
!Clarificare: Atasat raspunsul la solicitarea de clarificari la documentatia de atribuire.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 20-12-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
Întocmire studiu geotehnic verificat la cerința Af pentru obiectivul de investiții ,,COMPLEX DE ÎNVĂȚĂMÂNT ȘI FUNCȚIUNI COMPLEMENTARE” - RECONVERSIE ZONA FOSTULUI DEPOU DE TRAMVAI, cartier Tractorul, str. I.V. Socec F.N., Mun. Brașov
Data limita depunere oferta:
20.12.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71332000-4 - Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
26.258,88 RON
Caiet de sarcini:
TEMA DE PROIECTARE+EXTRASE CF.pdf
Descriere contract:
Studiu geotehnic verificat la cerința Af pentru obiectivul de investiții “COMPLEX DE ÎNVĂȚĂMÂNT ȘI FUNCȚIUNI COMPLEMENTARE”, în conformitate cu cerințele Temei de proiectare atasată prezentului anunț. Livrabilele solicitate sunt: L1 - Studiu geotehnic verificat la cerința Af pentru terenul identificat cu CF 173061 având suprafața de 6826 mp în scopul realizării obiectivului de investiții ,, Cresa medie” conform proiectul pilot realizat de către Compania Națională de Investiții. L2 - Studiu geotehnic verificat la cerința Af pentru terenul identificat CF 173063 având suprafața de 4766 mp pe care Municipiul Brașov intenționează să realizeze un alt obiectiv de investiții de infrastructură școlară (creșă, grădiniță, școală) L3 - Studiu geotehnic verificat la cerința Af pentru terenul identificat cu CF 173062 având suprafață 920 mp cu destinația DRUM.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a documentațiilor va fi de: 30 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a serviciilor, Durata contractului este de la semnarea acestuia și constituirea garanției de bună execuție până la recepționarea studiului geotehnic, verificat la cerința Af. Recepția studiilor geotehnice, verificate la cerința Af, se va face în termen de 15 zile calendaristice de la predarea acestuia, de către o comisie constituită în acest sens. Plata pentru studiile geotehnice, verificate la cerința Af, se va efectua după recepționarea acestuia, pe baza procesului-verbal de recepție, pentru fiecare livrabil, semnat fără obiecțiuni de către beneficiar, în termen de 30 zile de la depunerea facturii. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, b-dul Eroilor nr. 8, cam. 1.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Tema de proiectare. Propunerea financiara se va elabora defalcat pentru cele 3 terenuri completând Anexa la Formularul de ofertă din documentul ”FORMULARE” încărcat la anuntul de pe site-ul www.brasovcity.ro.
Criterii de atribuire:
CEL MAI BUN RAPORT CALITATE-PREȚ ( in comformitate cu TEMA DE PROIECTARE) Punctajul final total Pt se obține prin însumarea punctajelor obținute pentru fiecare factor de evaluare : Pt = P1 + P2 Modul de calcul: P1 - Punctajul financiar Punctajul financiar total maxim ce poate fi acordat este de 40 de puncte. Punctaj financiar = (prețul minim x 40 / prețul ofertat). Prețul ofertat este valoarea totala a ofertei, fără TVA. P2 - Experienta experților cheie Punctajul maxim P2 este de 60 puncte. P2.1 - Inginer geotehnician - maxim 60 puncte
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Temei de proiectare încărcată în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 17-12-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de elaborare a unui studiu de analiză a percepției în rândul cetățenilor și al personalului din cadrul administrației publice asupra unor aspecte legate de corupție în administrația publică locală
Data limita depunere oferta:
17.12.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
Valoare estimata:
124.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului constă în achiziția de ”Servicii de elaborare a unui Studiu de analiză a percepţiei publice asupra unor aspecte legate de corupţie”, pentru atingerea indicatorilor din proiectul european “Măsuri pentru creșterea transparenței, eticii și integrității la Primăria Municipiului Brașov”, Apel POCA/924/2/2 Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice cu respectarea specificațiilor și cerințelor din Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Cercetarea se va realiza pe o perioada de 60 zile calendaristice.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini.
Criterii de atribuire:
CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PRET, CU RESPECTAREA CONDITIILOR SOLICITATE IN CAIETUL DE SARCINI.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”Achiziții”. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”Achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 17-12-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
ACHIZITIE SPECTACOL PIROTEHNIC CU OCAZIA REVELIONULUI 2022
Data limita depunere oferta:
17.12.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
92360000-2 - Servicii de pirotehnie (Rev.2)
Valoare estimata:
130.000,00 RON
Caiet de sarcini:
SPECIFICATII TEHNICE +FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Obiectul contractului constă în achiziția unui ”,,Spectacol pirotehnic cu ocazia Revelionului 2022” cu respectarea cerințelor din cadrul Specificatiilor tehnice pe care le regăsiți atașate prezentului anunț. PRESTATORUL VA EFECTUA SPECTACOLUL PIROTEHNIC AŞA CUM ESTE MENŢIONAT ÎN CADRUL SPECIFICAŢIILOR TEHNICE.
Conditii referitoare la contract:
Contractul va fi valabil de la data semnării de către ambele părți, până la stingerea tuturor obligațiilor, inclusiv recepția și plata facturilor fiscale emise de prestator.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în SPECIFICAŢIILE TEHNICE.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”Achiziții”. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară va cuprinde toate condițiile prevăzute în caietul de sarcini. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”Achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 2 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 13-12-2021 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
ANUNT
Denumire contract:
Furnizarea de produse şi servicii de informare şi publicitate a proiectului Măsuri pentru creșterea transparenței, eticii și integrității la Primăria Municipiului Brașov, finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Data limita depunere oferta:
13.12.2021 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
17.462,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Furnizarea de produse şi servicii de informare şi publicitate a proiectului Măsuri pentru creșterea transparenței, eticii și integrității la Primăria Municipiului Brașov, finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 cu respectarea specificațiilor și cerințelor din Caietul de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Durata Contractului va fi de la data semnării contactului de furnizare și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, respectiv 28.09.2022, cu posibilitatea prelungirii în cazul în care Contractul de finanțate va fi prelungit prin Act adițional.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Aceste conditii sunt valabile și pentru participanții în calitate de ofertanti asociați/terţi susţinători sau subcontractanți. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. În cadrul propunerii financiare, ofertanții vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de material, detaliat după cum urmează: -costuri elaborare (grafică); -costuri producție. Propunerea financiară va conține prețuri unitare pentru fiecare categorie de materiale și servicii oferite, respectiv: - anunț/ comunicate de presă: 2 buc. - afișe mărime A3: 5 buc. - roll-up: 2 buc. - pliante: 1000 buc. - afișe outdoor: 100 buc. - flyere: 1000 buc. - o campanie de publicitate pe Facebook. Prețul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condițiile prevăzute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv concepție materiale, machetare și grafică materiale de informare și publicitate, costuri de publicare, costuri de administrare privind campania derulată în social media, costuri de deplasare și/sau transport materiale (dacă este cazul).
DOCUMENTE ANEXATE
Achiziții / Proceduri proprii: 10-12-2021 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:
ANUNT
Denumire contract:
Achizitie de articole si echipament de sport - dotari sali de sport institutii preuniversitare de stat din Municipiul Brasov
Data limita depunere oferta:
10.12.2021 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
Valoare estimata:
122.022,66 RON
Caiet de sarcini:
CAIETE DE SARCINI + FORMULARE.pdf
Descriere contract:
Municipiul Brașov intenționează să achizitioneze articole si echipament de sport, necesare dotarii salilor de sport din institutii preuniversitare de stat din Municipiul Brasov, divizate conform urmatoarei lotizari: LOT 1 -Mingi - valoarea estimată este de 44.109,52 lei fără TVA, respectiv 52.490,33 lei cu TVA; LOT 2 - Minge Oina - valoarea estimată este de 1.635,13 lei fără TVA, respectiv 1.945,80 lei cu TVA; LOT 3 - Rachete și mingi/fluturași - valoarea estimată este de 33.545,71 lei fără TVA, respectiv 39,919,40 lei cu TVA; LOT 4 - Saltele Gimnastică - valoarea estimată este de 30.428,01 lei fără TVA, respectiv 36.209,33 lei cu TVA, LOT 5 - Echipament Fitness - valoarea estimată este de 12,304,29 lei fără TVA, respectiv 14.642,11 lei cu TVA. Detalierea fiecarui lot in parte se regaseste în fisierul atasat prezentului anunt.
Conditii referitoare la contract:
Termenul maxim de livrare a produselor este de maxim 10 zile de la data transmiterii comenzii ferme catre furnizor. Livrarea produselor se va face la locația comunicată în scris de către beneficiar. Livrarea se va face integral, nefiind admisa livrarea in transe. Furnizorul va comunica în scris și telefonic, cu minim 48 de ore inainte, data si ora livrarii, pentru organizarea receptiei.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si certificatul constatator emis de Registrul Comertului nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertei. Se vor completa Formularele - Declarații încărcate ca și anexe la prezentul anunț publicitar. Oferta trebuie sa conțină propunerea tehnică și propunerea financiară. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietele de sarcini. Oferta financiară va cuprinde pretul estimat fara TVA cu evidențierea separată a cotei de TVA. Oferta se poate depune pentru unul sau mai multe loturi de echipamente sportive.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta tehnico-financiară pentru unul sau mai multe loturi de echipamente sportive va cuprinde toate condițiile prevăzute în Caietele de sarcini ale lotuluiloturilor respective. Prețul contractului va fi ferm, exprimat în lei fara TVA. Valoarea cu TVA se va evidentia separat. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email sau la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări cu privire la documentația de atribuire, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare până la data-limită stabilită de depunere a ofertei.