Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 15-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.03.2024 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. VII din O.U.G. nr. 115/2023 alin. (2) lit. a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de:
Consilier achiziții publice, clasa I, grad profesional Superior din cadrul Serviciului Achiziții Publice
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel de bază: 14.03.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 15.03.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.02.2024 - 04.03.2024, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 12.02.2024
Condiţii de participare:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI)
– științe sociale, ramurile de știință (RSI): științe juridice sau științe economice,
- științe inginerești;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: de minim 7 ani;
- perfecţionare/specializare în domeniul achiziţiilor publice – dovedite prin certificate /adeverințe /atestate /etc;
- cunoștințe de operare pe calculator – MS Office – nivel de bază, pentru care se va organiza probă suplimentară.
Bibliografia/tematica:
1. Constituţia României, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
cu tematica: integral
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
- partea I – Dispoziții generale;
- partea a II-a – Administrația publică centrală: titlul I – Guvernul și titlul II – Administrația publică central de specialitate;
- partea a IV-a – Prefectul, instituția prefectului și serviciile publice deconcentrate, Titlul I – Prefectul și subprefectul;
- partea a VI-a – Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice: titlul I - Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral
5. Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. HG nr. 395/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
8. HG nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii;
cu tematica: integral
9. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
10. Instructiunea ANAP nr. 1/2017 din 4 ianuarie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 179 lit. g) şi art. 187 alin. (8) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, respectiv a art. 192 lit. g) şi a art. 209 alin. (8) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/;
cu tematica: integral
11. Instrucțiunea ANAP nr. 2/2017 din 19 aprilie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 178 şi art. 179 lit. a) şi b) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 şi art. 192 lit. a) şi b) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/.
cu tematica: integral
12. Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021 privind modificarea contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului-cadru. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/.
cu tematica: integral
13. H.G. nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
cu tematica: integral
14. H.C.L. nr. 93/2019 - privind stabilirea modalităţii de atribuire a contractelor de achiziţie publică având ca obiect executarea de lucrări/prestarea de servicii/furnizarea de produse către şi între entităţile juridice la care Municipiul Braşov este acţionar unic sau acţionar majoritar.
cu tematica: integral
Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:
- Însușirea și aplicarea legislației specifice achizițiilor publice precum și a modificărilor şi completărilor ulterioare.
- Alte prevederi și acte normative cu impact asupra domeniului achizițiilor publice.
- Operează prin intermediul SEAP, documentațiile de atribuire, invitații, anunțuri și notificări pentru procedurile de achiziție.
- Inițiază - conform legislației în vigoare, achizițiile directe și ține evidența documentelor suport a acestora.
- Oferă sprijin pentru consultarea Catalogului Electronic de Produse/Servicii și Lucrări, respectiv Consultarea Pieței (SEAP), de către compartimentele interesate din cadrul Primăriei Municipiului Brașov.
- Întocmește contractul cadru și respectiv contractele de achiziție publică de produse, servicii sau lucrări, formularele necesare desfășurării procesului de achiziție publică, declarația ce cuprinde persoanele cu funcții de decizie din instituție.
- Aplică şi finalizează procedurile de atribuire.
- Desfășoară activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a documentelor-suport, iar în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs, pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate.
- Întocmește DUAE conform legislației în vigoare.
- Îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de Lege.
- Întocmește corespondența, notificări, răspunde la solicitări de clarificări, cu respectarea termenelor legale în legătură cu procedurile de achiziție, prevăzute de legislația în vigoare.
- Întocmește referatul şi dispoziţia pentru constituirea comisiei de evaluare.
- Efectuează propunerile pentru membrii comisiei de evaluare.
- Verifică încadrarea achizițiilor în pragurile prevăzute de legislația în vigoare, conform cu codurile CPV aferente achiziţiei.
- Întocmește fişa de date pentru fiecare achiziţie publică în parte.
- Întocmește anunţ publicitar în SEAP, (după caz), anunţ de intenţie sau/ şi de participare , invitaţii la proceduri simplificate, negocieri (către ofertantul indicat de compartimentul de specialitate prin referatul aprobat de conducerea instituţiei), etc.
- Va întocmi răspunsul la clarificări în cazul în care acestea au legătură cu redactarea documentației de atribuire;
- Va elabora procesele - verbale ale ședințelor de deschidere, evaluare, analiză a ofertelor, adjudecare a achiziţiei (în cazul achiziţiilor publice) și/sau proces-verbal de desfăşurare şi de adjudecare în cazul concesionărilor.
- Întocmește raportul procedurii de atribuire în baza hotărârilor comisiei de evaluare.
- Va înainta înştiinţările despre rezultatul procedurii, către participanţii la procedura achiziţiei publice sau de concesionare.
- Răspunde de transmiterea anunţurilor de atribuire, în termen legal.
- Verifică existenţa Certificatelor de urbanism necesare în cazul demarării achiziţiei publice a studiilor de fezabilitate sau expertizelor tehnice precum şi existenţa Autorizaţiei de Construire înainte de demararea atribuirii unui contract de achizitie publică de lucrări de construcție și valabilitatea acestora.
- Constituie şi păstrează dosarul achiziţiei publice care trebuie să cuprindă documentele întocmite/primite de autoritatea contractantă în cadrul procedurii de atribuire așa cum sunt prevăzute în Cap.III, Secţiunea a 12-a, Dosarul achiziţiei, art. 148 din Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
- Va fi responsabil cu aplicarea procedurii de atribuire în domeniul achiziţiilor, pentru procedurile repartizate de șeful serviciului.
- Răspunde de convocarea în termen legal a comisiei de evaluare în cazul solicitărilor de clarificări din partea ofertanţilor (aferente documentaţiei de achizitie publica) precum si de intocmirea si expedierea in termen legal a raspunsului catre ofertanti.
- Are obligaţia de a întocmi şi distribui membrilor comisiei de evaluare declaraţiile de confidenţialitate şi imparţialitate prin care se angajează să respecte prevederile legislației în domeniu şi prin care confirmă că nu se află într-o situaţie care implică existenţa unui conflict de interese.
- Răspunde de întocmirea înştiinţărilor către ofertanţii implicaţi în procedura achiziţiei publice despre primirea unei notificări/contestaţii/acțiuni la instanțele judecătorești, publicarea în SEAP a notificărilor, contestațiilor, urmăreşte constituirea comisiei de analiză a notificărilor/contestaţiilor, convocarea acesteia, întocmeste răspunsul în baza hotărârii comisiei de analiză a notificării/contestaţiei.
- Răspunde de transmiterea în termenul legal la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a punctului de vedere referitor la contestaţie şi a dosarului achiziţiei publice și transmiterea la contestatar a punctului de vedere referitor la contestaţie.
- Redactează acte adiţionale la contractele atribuite prin procedurile de achiziție publică în vigoare, precum şi la contractele de concesiune încheiate în baza licitaţiilor publice, negocierilor directe sau hotărârilor de consiliu local.
- Ţine evidenţa contractelor de achiziție publică, a celor de concesiune rezultate ca urmare a aplicării procedurilor de licitaţie, negociere sau încheiate în baza hotărârilor de consiliu local si efectuează arhivarea acestora conform legii.
- Are obligaţia să anexeze la fiecare contract, pe lângă documentele care fac parte integrantă din contractul încheiat și semnat de părți și a următoarelor documente : 1. instrument de garantare emis de o instituție de credit din România sau din alt stat sau de o societate de asigurări, în condițiile legii, ordinul de plată - în copie, prin care s-a constituit garanția de bună execuție și 2. Certificatul constatator emis de persoana responsabilă pentru derularea contractului din cadrul compartimentului de specialitate, după îndeplinirea obligațiilor contractuale la termenele prevăzute de legislația specifică funcție de tipul de contract.
- Se va implica în sprijinirea activității de elaborare a programului anual de achiziţii publice, pe baza necesităţilor şi priorităţilor comunicate de celelalte compartimente din cadrul autorităţii contractante.
- Are obligaţia de a întocmi – în părțile ce îl privesc și transmite – dacă e cazul, către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) a raportului anual privind contractele atribuite în anul anterior, în format electronic.
- Va aloca prin Infocet numere de înregistare pentru corespondența proprie elaborată, va înregistra corespondența sosită pe mail/fax sau atașată la documentația procedurii în derulare prin SEAP, în legătură cu proceduri de atribuire (clarificări, norificări, oferte, etc.), va ține evidenţa corespondenţei interne între compartimente/servicii și externe cu alte instituții publice și operatorii economici implicați în derularea procesului/procedurilor de achiziții publice.
- Răspunde de arhivarea corespondenței și a dosarelor de achiziţie publică ce i-au fost repartizate, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, iar în cazul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile arhivarea se va efectua ținând cont de instrucțiunile prevăzute în cererile de finanțare, instrucțiunile/regulamentele emise în acest sens sau dispozițiile managerului de proiect.
- Îndeplineşte atribuţiile dispuse de primar în echipe de implementare a proiectelor finanţate din fonduri comunitare nerambursabile postaderare; atribuţiile din cadrul echipelor de proiect fiind stabilite prin fişe de post distincte și care se constituie anexe la prezenta fişă a postului.
- Are obligația de a colabora în mod profesional cu colegii din serviciu, compartimentele, serviciile și direcțiile din primărie, alte instituţii publice, operatori economici cu care intră în contact.
- Are obligaţia să păstreze secretul de serviciu şi confidenţialitatea în legătură cu informaţiile, faptele sau documentele despre care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei publice, în condiţiile legii.
- Sesizează șeful serviciului ori de câte ori ia la cunoștință despre orice neregulă sau suspiciune de neregulă
- Are obligaţia de a respecta Regulamentul intern.
- Are obligația de a îndeplini dispozițiile transmise de şeful serviciului sau înlocuitorului acestuia, în legătură cu buna desfășurare a activităților serviciului.
- Îndeplinirea obligatiilor referitoare la derularea achizitiilor in vederea incheierii contractelor de utilitati, pentru produsele cotate şi achiziţionate pe o piaţă de mărfuri.
- Atribuirea contractelor urmare derularii procedurii proprii conform H.C.L. 93/2019 - excepția prevăzută la art. 31 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
- Va respecta prevederile sistemului de management untegrat implementat.
- Va respecta prevederile sistemului de control intern managerial implementat.
Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 – Testare cunoștințe PC – nivel de bază – este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro, la secțiunea Concursuri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 38 în Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.02.2024 - 04.03.2024, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 3, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcțiile publice de conducere, dosarul de concurs include și copia diplomei de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau a diplomei conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dat nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicit expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit potrivit legii și producerii aprobate la nivel institutional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din O.U.G. nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Potrivit dispozițiilor art. VII alin.(17) din O.U.G. nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau unstituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numărul de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 12.02.2024
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 14-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 14.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.03.2024 ora 16:00
Examen de promovare în grad profesional
Primăria Municipiului Braşov organizează examen de promovare în grad profesional pentru funcţionarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov (examenul constă în 3 etape succesive: verificarea eligibilității candidaților, proba scrisă şi interviul) la sediul din Braşov- Bulevardul Eroilor nr. 8
Proba scrisă a examenului de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut va avea loc în data de 14.03.2024, ora 10,00;
Data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor la probă scrisă, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8.
Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii prevăzute de art. 479 alin. (1) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anuală a performanţelor profesionale individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată.
Candidaţii - funcţionari publici de execuţie, vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 156 alin. (5) din anexa 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.02.2024 - 04.03.2024, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni (camera nr.1) din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8.
Dosarul de înscriere la examen trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
- formularul de înscriere la examenul pentru promovarea în grad profesional;
- adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copiile xerox ale rapoartelor de evaluare anuală a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
- adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public.
Bibliografia și tematica de specialitate
pentru examenul de promovare în grad profesional a unor funcţionari publici de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Braşov:
1. Constituţia României, republicată, cu tematica - integral;
2. Partea I, Partea a II-a, Titlul I și II, Partea a IV-a, Titlul I și Partea a VI-a, Titlul I şi Titlul II din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica - integral;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica - integral;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica - integral;
5. Partea a III-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica - Administrația publică locală - integral.
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 14-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 14.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.03.2024 ora 16:00
Concurs - Rezultatele examenului de promovare a personalului contractual
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 07-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 21.02.2024 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov - organizează concurs pentru ocuparea postului contractual unic:
Inspector de specialitate (RSVTI) S II – Serviciul PTDET -1 post vacant unic;
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
- publicare/afișare anunț: 08.02.2024;
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 08.02.2024 – 21.02.2024, între orele 08:00 -16:00;
- data afișării selecției dosarelor: 22.02.2024;
- proba scrisă: 07.03.2024, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Data afișării rezultatelor la proba scrisă: 08.03.2024; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proba scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022);
- data afișării rezultatelor la proba interviu: o zi de la susținerea interviului; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- data afișării rezultetelor finale:1 zi lucrătoare sau, dacă e cazul, 1 zi lucrătoare după soluționarea contestațiilor la proba interviu.
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Inspector de specialitate (RSVTI) S II – Serviciul PTDET:
- studii universitare de licenta absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 1 an;
- curs de formare profesională în specialitatea postului contractual: RSVTI;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de bază, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
Bibliografia:
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 319 /2006 privind Sănătatea și securitatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 64/2008 (republicată) privind funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 663/2010 pentru aprobarea Prescripțiilor tehnice PT C 1-2010 Cazane de abur, cazane de apă fierbinte, supraîncălzitoare și economizoare independente, PT C 4-2010 Recipiente metalice stabile sub presiune, PT C 6-2010 Conducte metalice sub presiune pentru fluide, PT C 7-2010 Dispozitive de siguranță, PT C 8-2010 Instalații de distribuție gaze petroliere lichefiate, PT C 9-2010 Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune, PT C 10-2010 Conducte de abur și conducte de apă fierbinte sub presiune – Prescripția Tehnică PT C 9 – 2010 Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 06-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 06.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 21.02.2024 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov - organizează concurs pentru ocuparea postului contractual unic:
Muncitor calificat – Serviciul Administrativ – 1 post vacant unic.
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant unic:
- publicare/afișare anunț: 08.02.2024;
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 08.02.2024 – 21.02.2024, între orele 08:00 -16:00;
- data afișării selecției dosarelor: 22.02.2024;
- proba scrisă: 06.03.2024, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Data afișării rezultatelor la proba scrisă: 07.03.2024; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proba scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022);
- data afișării rezultatelor la proba interviu: o zi de la susținerea interviului; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- data afișării rezultetelor finale:1 zi lucrătoare sau, dacă e cazul, 1 zi lucrătoare după soluționarea contestațiilor la proba interviu.
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat M, G I - Serviciu Administrativ:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- constituie avantaj: studii/calificări/cursuri/specializări în domeniul electric, electronică și automatizări și/sau instalator, lacătuș mecanic, sculer, sudor etc.
Bibliografia:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 05-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 05.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 21.02.2024 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov - organizează concurs pentru ocuparea postului contractual unic:
Inspector (Dispecer) SSD II – Serviciul Dispecerat - Intervenții -1 post vacant unic;
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Calendar desfășurare:
- publicare/afișare anunț: 08.02.2024;
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 08.02.2024 – 21.02.2024, între orele 08:00 -16:00;
- data afișării selecției dosarelor: 22.02.2024;
- proba scrisă: 05.03.2024, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Data afișării rezultatelor la proba scrisă: 06.03.2024; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proba scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022);
- data afișării rezultatelor la proba interviu: o zi de la susținerea interviului; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- data afișării rezultetelor finale:1 zi lucrătoare sau, dacă e cazul, 1 zi lucrătoare după soluționarea contestațiilor la proba interviu.
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Inspector (Dispecer) SSD II – Serviciul Dispecerat - Intervenții:
- studii universitare de scurtă durată absolvite cu diplomă,de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 1 an;
- cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
- carnet de conducere categoria B;
- constituie avantaj: studii/calificări/cursuri/specializări în domeniul electric, electronică și automatizări și/sau instalator, lacătuș mecanic, sculer, sudor etc.
Bibliografia:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 04-03-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 04.03.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 21.02.2024 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov -serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov - organizează concurs pentru ocuparea postului contractual unic:
Muncitor calificat (Automatist) M, G I - Serviciul Dispecerat-Intervenții – 1 post vacant unic;
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant unic:
- publicare/afișare anunț: 08.02.2024;
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 08.02.2024 – 21.02.2024, între orele 08:00 -16:00;
- data afișării selecției dosarelor: 22.02.2024;
- proba scrisă: 04.03.2024, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Data afișării rezultatelor la proba scrisă: 05.03.2024; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proba scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022);
- data afișării rezultatelor la proba interviu: o zi de la susținerea interviului; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- data afișării rezultetelor finale:1 zi lucrătoare sau, dacă e cazul, 1 zi lucrătoare după soluționarea contestațiilor la proba interviu.
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (automatist) M, G I - Serviciu Dispecerat Intervenții:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- studii/calificări/cursuri/specializări în domeniul electric, electronică și automatizări.
Bibliografia:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 08-02-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.02.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 22.01.2024 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. IV din O.U.G. nr.34 alin (2) lit. A) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Tehnologia Informației și Comunicațiilor- Direcţia Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de avansat: 07.02.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 08.02.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.01.2024–22.01.2024, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului 03.01.2024.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Tehnologia Informației și Comunicațiilor - Direcţia Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2 Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Dispoziții speciale.
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul
muncii;
Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la
educație, la sănătate, la cultură și la informare.
5 Regulamentul (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor):
cu tematica: integral.
6 Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral.
7 H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.01.2024–22.01.2024, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi tematica: Anexa nr. 1 b 1a - Testare cunoştinţe PC - nivel avansat sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Formulare și Proceduri\Proceduri.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, e-mail: erzsebet.stefan@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet – referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 03.01.2024
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 11-01-2024 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 11.01.2024 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.12.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. IV din O.U.G. nr. 34 alin. (2) lit. a) și art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de:
Şef serviciu, grad II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel mediu: 10.01.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 11.01.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 08.12.2023 – 27.12.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului: 08.12.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, - ramura de știință (RSI) – inginerie civilă,
domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă - specializarea (S): căi ferate, drumuri și poduri / construcții
civile, industriale și agricole / construcții și fortificații;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, - ramura de știință (RSI) – inginerie civilă,
domeniul de licenţă (DL) - ingineria instalațiilor - specializarea (S): instalații pentru construcții;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, - ramura de știință (RSI) – inginerie
transporturilor, domeniul de licenţă (DL) - ingineria autovehiculelor - specializarea (S): autovehicule
rutiere.
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management
sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform
prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învățământului superior nr. 199/2023, cu modificările şi completările
ulterioare;
- cunoștințe de operare pe calculator – (Word, Excel) - nivel mediu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Partea a III-a - Administrația publică locală din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a; Titlul I și II ale părții a VI-a
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
7. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
8. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
cu tematica: integral
9. Normativ AND 605-2016 privind mixturile asfaltice executate la cald;
cu tematica: integral
01. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
11. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
12. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
13. Legea nr. 265/07.11.2008 privind gestionarea siguranței circulației pe infrastructura rutieră, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
14. Legea nr. 82/1998 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
15. Ordin nr. 49/1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea și realizarea străzilor în localitățile urbane;
cu tematica: integral
16. Ordin nr. 346/2000 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 78/1999 pentru aprobarea Nomenclatorul activităților de administrare, exploatare, întreținere și reparații la drumurile publice;
cu tematica: integral
17. Ordin nr. 1298/2017 pentru aprobarea Reglementării tehnice privind proiectarea și dotarea parcărilor noi, a locurilor de oprire și staționare, aferente drumurilor publice, situate în extravilanul localităților.
cu tematica: integral
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel mediu- este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro., la secțiunea Concursuri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 08.12.2023 –27.12. 2023, la Serviciul Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: adina.mihai@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 08.12.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 21-12-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 21.12.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 12.12.2023 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov, serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov - organizează concurs pentru ocuparea postului contractual unic:
I. Inspector de specialitate (Expert achiziții) S I – Compartiment Achiziții -1 post vacant unic;
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
I. Inspector de specialitate (Expert achiziții) S I – Compartiment Achiziții – 1 post vacant unic
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant unic:
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 27.11.2023 – 12.12.2023, între orele 08:00 -16:00;
- data afișării selecției dosarelor: 13.12.2023;
- proba scrisă: 21.12.2023, ora 1000 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Data afișării rezultatelor la proba scrisă: 22.12.2023; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proa scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022);
- data afișării rezultatelor la proba interviu: o zi de la susținerea interviului; termen contestații – 1 zi lucrătoare;
- data afișării rezultetelor finale:1 zi lucrătoare sau, dacă e cazul, 1 zi lucrătoare după soluționarea contestațiilor la proba interviu.
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Inspector de specialitate (Expert Achiziții) S I în cadrul Compartimentului Achiziții:
- studii universitare de licenta absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- curs de formare profesională în specialitatea postului contractual: expert achiziții;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
Bibliografia:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările
- Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările uterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a)formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.