Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 27-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 27.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 18.07.2022 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Informații Publice și Mass Media.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 27.07.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 8 zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.07.2022 - 18.07.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Informații Publice și Mass Media:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III – a, Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6 O.G nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
7 Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.07.2022 - 18.07.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 11.07.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 11.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
- serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov -
organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic – 1 post contractual vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 25.07.2022, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: 28.07.2022, ora 10,00.
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic – 1 post contractual vacant
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 1 an;
- cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poșta electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Consilier Juridic S II – Compartiment Juridic:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
- Legea 554/2004 a contenciosului administrativ;
- Codul Civil din 2009 (Legea nr. 287/2009) – Republicat;
- Codul de Procedură Civilă din 2010 – Republicat;
- Codul Penal din 2009 (Legea nr. 286/2009), cu modificările și completările ulterioare;
- Codul de Procedură Penală din 2010 (LEGEA nr. 135/2010), cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanta 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor;
- Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
-H.G. nr. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Ordinul 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae.
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 25.07.2022).
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 28.06.2022 - 11.07.2022, ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 22-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 22.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 13.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Evenimente - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 22.07.2022, ora 10 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Evenimente - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente :
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim7 ani
Bibliografia:
1 Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2 Partea a VI-a,Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 Ordonanța nr. 16/2018 privind asigurarea măsurilor necesare organizării și desfășurării unor proicte culturale, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 215/2016 privind ceremoniile oficiale, cu modificările și completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5 5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7 7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 13.07.2022, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 15.07.2022
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:18.07.2022
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:19.07.2022
Proba scrisă: 22.07.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:25.07.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:26.07.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:27.07.2022
Interviu: 28.07.2022
- Notare şi comunicare rezultate interviu:29.07.2022
- Termen contestaţie rezultate interviu:01.08.2022
- Termen soluţionare contestatie interviu:02.08.2022
Afişare rezultate finale concurs: 03.08.2022
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 13.07.2022, ora 16,00.
Data afişării anunţului: 30.06.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 19-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 19.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante:
1 Muncitor calificat (Responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I - Birou Contoare - 1 post vacant;
2 Referent (Dispecer) M IA – Serviciu Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant;
3 Maistru M I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică - 1 post vacant.
Condiţiile de desfăşurare ale concursului
Data organizării - post vacant:
-
proba scrisă: 19 iulie 2022, ora 10:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
-
interviul: la data de 25.07.2022, ora 10,00.
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1 selecţia dosarelor de înscriere
2 proba scrisă
3 interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
1. Muncitor calificat (Responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I – Biroul Contoare – 1 post vacant
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I – Biroul Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- calificarea profesională de instalator, lăcătuș mecanic, sudor reprezintă un avantaj și nu o condiție obligatorie.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (Responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I – Biroul Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare.
2. Referent (Dispecer) M IA – Serviciul Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Referent (Dispecer) M IA din cadrul
Serviciului Dispecerat-Intervenții:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 5 ani;
- cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
- carnet de conducere categoria B;
- constituie avantaj: calificare instalator, lacătuș mecanic, sculer, sudor etc.
.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Referent (Dispecer) M IA din cadrul
Serviciului Dispecerat-Intevenții:
-Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
-Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
-Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare.
3. Maistru M I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Maistru M I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- școala de maiștri;
- calificat ISCIR pentru domeniul tratare apă;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Maistru M I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică:
-Legea nr. 325/2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
-Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
-Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
-Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
1 cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
4 carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5 cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
7 curriculum vitae.
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 19.07.2022, ora 10:00).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 07.07.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 19-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 19.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 08.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării postului contractual vacant:de Inspector de specialitate S debutant din cadrul Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Data organizării:
Proba scrisă: 19.07.2022, ora 10 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8;
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior. Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1 selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2 probă scrisă
3 interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibil incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- certificat cadru tehnic PSI.
BIBLIOGRAFIA
1 Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
2 Partea a VI -a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
3 Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
4 Ordinul M.A.I. nr. 163/2007 privind aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
5 Ordinul M.A.I. nr. 14/2009 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale de apărare împotriva incendiilor la amenajări temporare în spaţii închise sau în aer liber;
6 Ordinul nr. 166/2010 privind aprobarea Dispoziţiilor generale privind apărarea împotriva incendiilor la construcţii şi instalaţii aferente.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4 carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5 cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7 avizul psihologic;
8 curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 08.07.2022, ora 13,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 12.07.2022
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs: 13.07.2022
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs: 14.07.2022
Proba scrisă: 19.07.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 20.07.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 21.07.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 22.07.2022
Interviu: 25.07.2022
- Notare şi comunicare rezultate interviu: 26.07.2022
- Termen contestaţie rezultate interviu: 27.07.2022
- Termen soluţionare contestatie interviu: 28.07.2022
Afişare rezultate finale concurs: 29.07.2022
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 27.06.2022 - 08.07.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Data afişării anunţului: 27.06.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 18-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 18.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare, la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Stare Civilă – 1 post, pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
Concursul de recrutare constă în următoarele etape succesive şi anume:
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 15.06.2022 - 04.07.2022 ora 16.00.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege, precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante, sunt următoarele:
a) să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.465 alin.(1), Partea a VI-a, Titlul II-Statutul funcționarilor publici din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
b) să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei publice de execuţie vacante şi anume: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
Bibliografia/Tematica pentru concursul de recrutare :
1 Constituţia României, republicată - În integralitate
2 O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice ; Titlul I - Dispoziţii generale și Titlul II - Statutul funcţionarilor publici
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare - În integralitate
4 Legea nr.202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările și completările ulterioare - În integralitate
5 Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009, republicată, cu modificările şi completările ulterioare -Cartea I – Titlul I şi Titlul II, Cartea II – Titlul I, Titlul II şi Titlul III
6 Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă – republicată, cu modificările și completările ulterioare - În integralitate
7 H.G. nr. 495/1997 privind conţinutul, eliberarea şi actualizarea livretului de familie - M. Of. nr. 246 din 19.09.1997 - În integralitate
8 Legea nr.105/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, precum şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice - În integralitate
9 O.G. nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare - În integralitate
10 O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare - În integralitate
11 Legea nr.21/1991 a cetățeniei române, republicată, cu modificările și completările ulterioare - În integralitate
12 REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) (Text cu relevanţă pentru SEE), cu modificările şi completările ulterioare - În integralitate
13 13. Legea nr.273/2004 privind regimul juridic al adopției, republicată, cu modificările și completările ulterioare - În integralitate
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
1 formularul de înscriere - tip;
2 copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
3 copiile diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
4 copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice sau pentru exercitarea profesiei;
5 copia adeverinţei privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011, document ce atestă vechimea în muncă/în specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
6 cazierul judiciar / declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția publică, cu obligația de a-și completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului;
7 copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
8 declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
9 curriculum vitae, conform modelului comun european.
Notă: Documentele se prezintă în copii legalizate sau documentele se prezintă în copii însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs .
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Adeverinţele privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011 care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare, trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în modelul din anexă şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descărca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Bibliografia şi condiţiile specifice de ocupare a postului se vor afişa şi pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Braşov, tel. mobil 0747011819, tel. fix 0268/416550-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail contabilitate@spclepbv.ro, persoana de contact Isbăşoiu Rodica-Lenuţa, consilier la Serviciul Logistic din cadrul SPCLEP Braşov.
Data afişării: 15.06.2022, ora 8.00
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 18-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 18.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 06.07.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 18.07.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.06.2022 - 06.07.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
6 H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.06.2022 - 06.07.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 17.06.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 07-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 28.06.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Șofer din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 07.07.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Proba practică: în data de 13.07.2022, , ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1 selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2 probă scrisă
3 proba practică
4 interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Șofer din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare:
- nivelul studiilor: generale sau medii
- vechime în muncă: minim 7 ani
- permis conducere categoria B
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1 Partea a VI-a,Titlul III, Capitolul I din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2 O.U.G. nr.195/2002- privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5 5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7 7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 28.06.2022
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 29.06.2022
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs: 30.06.2022
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs: 01.07.2022
Proba scrisă: 07.07.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 08.07.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 11.07.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 12.07.2022
Proba practică: 13.07.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 14.07.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 15.07.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 18.07.2022
Interviu: 19.07.2022
- Notare şi comunicare rezultate interviu: 20.07.2022
- Termen contestaţie rezultate interviu: 21.07.2022
- Termen soluţionare contestatie interviu: 22.07.2022
Afişare rezultate finale concurs: 25.07.2022
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 28.06.2022.
Data afişării anunţului: 15.06.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 05-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 05.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 23.06.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 05.07.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente :
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe ale comunicării, domeniul de licenţă (DL) - ştiinţe ale comunicării, specializarea (S) - comunicare şi relaţii publice;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - sociologie, domeniul de licenţă (DL) - sociologie, specializările (S): sociologie, antropologie;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - Științe administrative, domeniul de licenţă (DL) - științe administrative, specializarea (S): asistență managerială și secretariat, administrație publică, administrație europeană, Leadership în sectorul public;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - Științe politice, domeniul de licenţă (DL) Relații internaționale și studii europene, specializarea (S): Relații internaționale și studii europene;
- domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI) - Științe economice, domeniul de licență (DL) Economie și afaceri internaționale, specializarea (S): Economie internațională, Afaceri internaționale, Economie și afaceri internaționale.
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1 Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2 Partea a VI-a,Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 O.G. 26/2000 cu privire la asociații și fundații;
4 Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;
5 Legea nr. 350/2005 – privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general
6 Articol inovația socială - o hartă tematică, Aura Matei
Sursa: Revista Inovația Socială nr. 2/2009 (iulie‐decembrie) pp. 86‐107 URL stabil: http://www.inovatiasociala.ro/index.php/jurnal/article/view/49 Publicată de: Institutul de Cercetare a Calității Vieții;
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4 carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5 cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7 curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 23.06.2022, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 27.06.2022
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:28.06.2022
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:29.06.2022
Proba scrisă: 05.07.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:06.07.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:07.07.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:08.07.2022
Interviu: 11.07.2022
- Notare şi comunicare rezultate interviu:12.07.2022
- Termen contestaţie rezultate interviu:13.07.2022
- Termen soluţionare contestatie interviu:14.07.2022
Afişare rezultate finale concurs: 15.07.2022
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 23.06.2022, ora 16,00.
Data afişării anunţului: 09.06.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 23-06-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 23.06.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.06.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 23.06.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.05.2022 - 07.06.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diploma în domeniul urbanism, arhitectură, și construcții în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de referent de specialitate clasa II se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III -a - Administraţia publică locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
7 H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
8 Legea nr. 185/2013 - privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.05.2022 - 07.06.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 19.05.2022