Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 26-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 26.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, ale unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Investiţii - Direcţia Tehnică :
1 Consilier clasa I grad profesional superior
2 Inspector clasa I grad profesional superior
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 26.04.2023, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunțului: 20.03.2023
1. Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier clasa I grad profesional superior.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
--domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de știință (RSI)- ingineria civilă, domeniul de licență (DL)- inginerie civilă, specializarea (S) - construcţii civile, industriale şi agricole sau căi ferate, drumuri şi poduri;
--domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de știință (RSI)- ingineria civilă, domeniul de licență (DL)- inginerie instalațiilor, specializarea (S)- Instalații pentru Construcții;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani.
2. Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional superior .
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
--domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de știință (RSI)- ingineria civilă, domeniul de licență (DL)- inginerie civilă, specializarea (S) - construcţii civile, industriale şi agricole sau căi ferate, drumuri şi poduri;
--domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, ramura de știință (RSI)- ingineria civilă, domeniul de licență (DL)- inginerie instalațiilor, specializarea (S)- Instalații pentru Construcții;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Capitolul II – Dispoziții speciale
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare.
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7. H.G. nr. 343/2017 pentru modificarea H.G. nr.273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora,
cu tematica: integral;
8. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico- economice aferetnte obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
>NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 20.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de:
Inspector, clasa I, grad profesional Superior din cadrul Compartimentului Transport și Monitorizare – Direcția Tehnică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 25.04.2023, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 20.03.2023
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice vacante de Inspector,
clasa I, grad profesional Superior din cadrul Compartimentului Transport și Monitorizare – Direcția Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
- domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești – Ramura de știință (RSI) – Ingineria transporturilor – Domeniul de licență (DL) – Ingineria autovehiculelor – Specializarea (S) – Autovehicule rutiere;
- domeniul fundamental (DFI) – Științe inginerești – Ramura de știință (RSI) – Ingineria transporturilor – Domeniul de licență (DL) - Ingineria transporturilor;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: de minim 7 ani;
- să aibă cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) - nivel mediu, dovedite cu certificate /diplome / atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea acestor competențe.
Bibliografia/tematica:
1 Constituţia României, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
cu tematica:
- Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2 Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
- Reglementări privind funcția publică;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II – Dispoziții speciale;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu --modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
- Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare;
5 Regulamentul (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentelor
( CEE) nr. 1191/69 şi nr. 1107/70 ale Consiliului,
cu tematica: integral;
6 Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7 Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8 Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9 Ordinul nr. 356/2007 al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere,
cu tematica: integral;
10 Ordinul nr. 207/2007 al A.N.R.S.C. pentru aprobarea Regulamentului-cadru de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor de transport public local,
cu tematica: integral;
11 Ordinul nr. 243/2007 al A.N.R.S.C. privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri, ori mărfuri în regim de taxi,
cu tematica: integral.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 3, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului orientativ prevăzut în Anexa nr. 2 D din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare. Adeverințele care au un alt format decât cel menționat anterior trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în Anexa nr. 2 D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția ocupată, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 20.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 25.04.2023, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunțului: 20.03.2023
Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI)- ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) - ingineria electrică, electronică și telecomunicații, domeniul de licenţă (DL) - inginerie electrică;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1 Constituţia României, republicată,
cu tematica: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale;
2 Titlul I și II ale părții a VI-a O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și
completările ulterioare,
cu tematica: - Reglementări privind funcția publică;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu
modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Secțiunea I și II ale capitolului II – Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu
modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5 Legea nr. 123/2012 energiei electrice şi a gazelor naturale, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6 Legea nr. 230/2006 a serviciului de iluminat public, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7 H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-
economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8 Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9 H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la
atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.03.2023 - 10.04.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 20.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 24-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 24.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 03.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial – Direcţia Tehnică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază: 21.04.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 24.04.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.03.2023–03.04.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului 15.03.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial – Direcţia Tehnică :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
cu modificările şi completările ulterioare;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3. Partea a V-a și Partea a VII-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a V-a -Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului și a unităților administrativ-teritoriale;
Partea a VII-a – Răspunderea administrativă.
4. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Dispoziții speciale
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare.
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Concensionarea terenurilor pentru construcții.
7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Procedura de soluționare a cererilor în contenciosul administrativ.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.03.2023 – 03.04.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, e-mail: adina.mihai@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 19-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 19.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 19.04.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 16.03.2023-04.04.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului 16.03.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
în domeniul: arhitectură, urbanism sau construcții;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Partea a III-a - Administrația publică locală din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a; Titlul I și II ale părții a VI-a
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Dispoziții speciale
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare.
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica: integral
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 16.03.2023 – 04.04.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, e-mail: adina.mihai@brasovcity.ro .
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 16.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 13-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 13.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Șofer din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 13.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Proba practică: în data de 21.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: în data de 27.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. proba practică
4. interviul
În conformitate cu prevederile art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicată,
cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorităţii, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care
a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru
săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsură de siguranță a interzicerii ocupării unei
funcții sau a exercitării unei profesii;
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Șofer din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare:
- nivelul studiilor: generale sau medii
- vechime în muncă: minim 7 ani
- permis conducere categoria B
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1. Partea a VI-a,Titlul III, Capitolul I și Capitolul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: - Capitolul I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile și
instituțiile publice;
-
- Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia;
2. O.U.G. nr.195/2002- privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
cu tematica: integral
Conform art. 35 alin (1) din H.G. nr. 1336/28.10.2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3 copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
5 copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6 certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8 curriculum vitae, model comun european.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 04.04.2023
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 07.04.2023
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs: 10.04.2023
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs: 11.04.2023
Proba scrisă: 13.04.2023, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 18.04.2023
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 19.04.2023
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 20.04.2023
Proba practică: 21.04.2023, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 24.04.2023
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 25.04.2023
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 26.04.2023
Interviu: 27.04.2023
- Notare şi comunicare rezultate interviu: 28.04.2023
- Termen contestaţie rezultate interviu: 02.05.2023
- Termen soluţionare contestatie interviu: 03.05.2023
Afişare rezultate finale concurs: 04.05.2023
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 04.04.2023.
Data afişării anunţului: 22.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 12-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 12.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.04.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de îngrijitor în cadrul Serviciului Administrativ – Direcția de Administrare
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba practică: în data de 12.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: în data de 20.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă practică
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii,republicată,
cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra
autorităţii, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra
înfăptuirii justiției, infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care
a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru
săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsură de siguranță a interzicerii ocupării unei
funcții sau a exercitării unei profesii;
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de îngrijitor în cadrul Serviciului Administrativ – Direcția de Administrare :
- nivelul studiilor: studii gimnaziale absolvite cu diplomă sau studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă: minim 1 ani;
Conform art. 35 alin (1) din H.G. nr. 1336/28.10.2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3 copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
5 copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6 certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8 curriculum vitae, model comun european.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 04.04.2023, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 07.04.2023
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:10.04.2023
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:11.04.2023
Proba practică: 12.04.2023, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:13.04.2023
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:18.04.2023
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:19.04.2023
Interviu: 20.04.2023
- Notare şi comunicare rezultate interviu:21.04.2023
- Termen contestaţie rezultate interviu:24.04.2023
- Termen soluţionare contestatie interviu:25.04.2023
Afişare rezultate finale concurs: 25.04.2023
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 04.04.2023, ora 16,00.
Data afişării anunţului: 22.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 07-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 22.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de:
Şef serviciu, grad II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
- probei scrise: 07.04.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.03.2023 – 22.03.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului: 03.03.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia
Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă, specializarea (S): căi ferate, drumuri și poduri;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management
sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform
prevederilor art.153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările
ulterioare;
- să îndeplinească condiția de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
2 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități
3 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii
4 Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Partea a III-a - Administrația publică locală din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a; Titlul I și II ale părții a VI-a
5 O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
7 Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
8 H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
cu tematica: integral
9 Normativ AND 605-2016 privind mixturile asfaltice executate la cald;
cu tematica: integral
10 H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
11 Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
12 H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
13 Legea nr. 265/07.11.2008 privind gestionarea siguranței circulației pe infrastructura rutieră, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
14 Legea nr. 82/1998 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor;
cu tematica: integral
15 Ordin nr. 49/1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea și realizarea străzilor în localitățile urbane;
cu tematica: integral
16 Ordin nr. 346/2000 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 78/1999 pentru aprobarea Nomenclatorul activităților de administrare, exploatare, întreținere și reparații la drumurile publice;
cu tematica: integral
17 Ordin nr. 1298/2017 pentru aprobarea Reglementării tehnice privind proiectarea și dotarea parcărilor noi, a locurilor de oprire și staționare, aferente drumurilor publice, situate în extravilanul localităților.
cu tematica: integral
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.03.2023 – 22.03.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 03.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 04-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 04.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 21.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de:
Șef serviciu, grad II al Serviciului Financiar Contabilitate – Direcția Economică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 04.04.2023, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 02.03.2023 – 21.03.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunțului: 02.03.2023
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de șef serviciul, grad II al Serviciului Financiar Contabilitate - Direcţia Economică:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI): ştiinţe economice;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată;
Bibliografia/tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Secţiunea I și II ale capitolului II: Egalitatea în activitatea economică și în materie de
angajare și profesie; Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. Legea contabilității nr. 82 din 24 decembrie 1991 (**republicată**) republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. Ordin nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobare Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii,
cu tematica: integral;
7. Ordonanța nr. 119 din 31 august 1999 (**republicată**) privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
10. Ordin nr. 1.917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și competările ulterioare,
cu tematica: integral
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI: 02.03.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 03-04-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 03.04.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 20.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de:
>- Referent de specialitate, clasa II, grad profesional Superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții – Direcția Arhitect Șef
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 03.04.2023, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.03.2023 - 20.03.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 01.03.2023
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice vacante de Referent
de specialitate, clasa II, grad profesional Superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții – Direcția Arhitect Șef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diploma, în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna, în domeniile: arhitectură, urbanism sau construcții civile/instalații;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1. Constituţia României, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
cu tematica:
- Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
- Partea a III-a, Partea a VI-a, Titlul I și II;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II – Dispoziții speciale;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu --modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
- Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare.
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbamism, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. Legea nr. 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu modificările și completările uterioare,
cu tematica: integral.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.03.2023 - 20.03.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 3, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului orientativ prevăzut în Anexa nr. 2 D din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare. Adeverințele care au un alt format decât cel menționat anterior trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în Anexa nr. 2 D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția ocupată, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.