Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 15-03-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.03.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
- serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov -
organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante și temporar vacante
V. Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I - Birou Contoare - 1 post contractual vacant;
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
V. Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I - Birou Contoare - 1 post contractual vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 22.02.2023 – 07.03.2023, între orele 08:00 -16:00.
- proba scrisă: 15.03.2023, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proa scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022).
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I - Birou Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- calificarea profesională de instalator, lăcătuș mecanic, sudor reprezintă un avantaj și nu o condiție obligatorie.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I - Birou Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) a)formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) h)curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 15-03-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.03.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
- serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov -
organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante și temporar vacante
IV. Muncitor calificat (sudor) M, G I - Birou Contoare – 1 post contractual vacant;
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
IV. Muncitor calificat (sudor) M, G I - Birou Contoare – 1 post contractual vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 22.02.2023 – 07.03.2023, între orele 08:00 -16:00.
-
proba scrisă: 15.03.2023, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
-
Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proa scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022).
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (sudor) M, G I - Birou Contoare:
studii medii/profesionale/generale
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- calificare profesională sudor;
- experiența în sudură cu arc electric și autogen reprezintă un avantaj.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (sudor) M, G I - Birou Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Prescripția tehnică PT CR 9-2013 privind autorizarea sudorilor care execută lucrări de sudare la instalațiile sub presiune și la instalațiile de ridicat și a operatorilor sudare țevi și fitinguri din polietilenă de înaltă densitate (PEHD) din 30.04.2013.
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) a)formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) h)curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 15-03-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.03.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.03.2023 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
- serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov -
organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante și temporar vacante
VI. Muncitor calificat (automatist) M, G I - Serviciu Dispecerat Intervenții – 1 post contractual vacant.
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
VI. Muncitor calificat (automatist) M, G I - Serviciu Dispecerat Intervenții – 1 post contractual vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- perioadă depunere dosare: 10 zile de la data publicării anunțului, respectiv 22.02.2023 – 07.03.2023, între orele 08:00 -16:00.
- proba scrisă: 15.03.2023, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proa scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022).
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (automatist) M, G I - Serviciu
Dispecerat Intervenții:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
-
- studii/calificări/cursuri/specializări în domeniul electric, electronică și automatizări.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (automatist) M, G I - Serviciu Dispecerat Intervenții:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) a)formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) h)curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 10-03-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 10.03.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 28.02.2023 ora 16:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 10.03.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicată,
cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorităţii, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra
înfăptuirii justiției, infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a
intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru
săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsură de siguranță a interzicerii ocupării unei
funcții sau a exercitării unei profesii;
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente :
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim7 ani
Bibliografia și tematica:
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV și Titlul VII din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: - Titlul V, Capitolul III – Consiliul local;
- Titlul V , Capitolul IV – Primarul;
-Titlul VII – Alte dispoziții aplicabile administrației publice locale;
2. Partea a VI-a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;
3. O.G. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
4. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
5. Legea nr. 350/2005 – privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. Articol inovația socială - o hartă tematică, Aura Matei
Sursa: Revista Inovația Socială nr. 2/2009 (iulie‐decembrie) pp. 86‐107
URL stabil: http://www.inovatiasociala.ro/index.php/jurnal/article/view/49 Publicată de: Institutul de Cercetare a Calității Vieții;
Conform art. 35 alin (1) din H.G. nr. 1336/28.10.2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1 formular de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3 copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
5 4. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6 5. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8 7. curriculum vitae, model comun european.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 28.02.2023, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 03.03.2023
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:06.03.2023
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:07.03.2023
Proba scrisă: 10.03.2023, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:13.03.2023
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:14.03.2023
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:15.03.2023
Interviu: 16.03.2023
- Notare şi comunicare rezultate interviu:17.03.2023
- Termen contestaţie rezultate interviu:20.03.2023
- Termen soluţionare contestatie interviu:21.03.2023
Afişare rezultate finale concurs: 22.03.2023
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 28.02.2023, ora 16,00.
Data afişării anunţului: 15.02.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 09-03-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 09.03.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 28.02.2022 ora 16:00
CONCURS
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
- serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov -
organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante și temporar vacante
I. Consilier Juridic S I – Compartiment Juridic – 1 post contractual temporar vacant;
Concursul va consta în următoarele etape succesive:
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 15 din Hotărârea nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
I. Consilier Juridic S I – Compartiment Juridic – 1 post contractual temporar vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post temporar vacant:
- perioadă depunere dosare: 5 zile de la data publicării anunțului, respectiv 22.02.2023 – 28.02.2023, între orele 08:00 -16:00.
- proba scrisă: 09.03.2023, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate odată cu rezultatele la proa scrisă (în conformitate cu prevederile art. 41, alin. (6) din cadrul Legii nr. 1336/2022).
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual temporar vacant de execuție de Consilier Juridic S I – Compartiment Juridic:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poșta electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Consilier Juridic S I – Compartiment Juridic:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Civil din 2009 (Legea nr. 287/2009) – republicat;
- Codul de Procedură Civilă din 2010 – republicat;
- Codul Penal din 2009 (Legea nr. 286/2009), cu modificările și completările ulterioare;
- Codul de Procedură Penală din 2010 (LEGEA nr. 135/2010), cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91 din 20 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari şi administrarea condominiilor, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr. 394/2016 privind Normele Metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
- Codul Muncii din 2003 (Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003) – republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022 prentru aprobarea Regulamentului-Cadru privind oraganizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Ordinul nr. 483/2008 privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare a energiei termice, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 35 din Hotărârea nr. 1336/2022, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele:
(1) Documente:
a) a)formular de înscriere la concurs adresat Directorului instituției;
b) b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) h)curriculum vitae, model comun european.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Dosarele de concurs se depun la Serviciul Administrativ, care asigură organizarea şi desfăşurarea concursului sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică la adresa de e-mail splt@spltbv.ro în termenele prevăzute mai sus.
(6) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc numărul de înregistrare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(7) Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5) şi (7), după caz, conduce la respingerea candidatului.
(9) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenule prevăzute, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 08-02-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.02.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 25.01.2023 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. unic din O.U.G. nr.80/2022 alin.(2) lit. a) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante, de consilier clasa I grad profesional superior - Direcţia Economică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul
tehnologiei informaţiei - nivel mediu: 07.02.2023, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 08.02.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 04.01.2023 – 25.01.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului: 04.01.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional superior - Direcţia Economică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- perfecționare/specializare în domeniul controlului intern managerial și managementul calității;
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1.Constituţia României, republicată;
cu tematica Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
2.O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
-Titlul I și II ale părții a VI-a
-Partea a-III-a, Titlul V, Capitolele I, II, III și IV;
-Partea a-VI-a, Titlul III
-Partea a-VII-a
3.O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Secțiunea I și II – Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5.Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
6.O.G. nr.119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu midificările și completările ulterioare
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro. ).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet – referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 04.01.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 30-01-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 17.01.2023 ora 15:30
Concurs de recrutare
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării pe perioada nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie vacante de îngrijitor la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ - 1 post. Durata normală a timpului de lucru este de 40 ore/săptămână.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
-proba practică în 30.01.2023 ora 10:00
-data şi ora interviului se vor afişa împreună cu rezultatele de la proba practică la sediul instituţiei;
Concursul de recrutare constă în următoarele etape succesive şi anume:
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
- proba practică- se va avea în vedere repectarea regulilor de efectuare a
curățeniei și metodele de dezinfecție;
- interviul. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
b) capacitatea de analiză şi sinteză;
c) motivaţia candidatului;
d) comportamentul în situaţiile de criză;
e) abilităţi de comunicare;
f) iniţiativă şi creativitate.
În funcţie de cerinţele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) şi e) sunt stabilite opţional de către comisia de concurs.
La proba interviu, fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.
Punctajul maxim este de 100 puncte. Sunt declarați admiși candidații care au obținut minimum 50 puncte.
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 04.01.2023 - 17.01.2023.
Data limită de depunere a dosarelor de concurs este data de 17.01.2023, ora 15.30.
Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 18.01.2023 - 19.01.2023.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează în termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor de concurs, respectiv în data de 20.01.2023, la sediul și pe pagina de internet a instituției: https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri.
Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.
Comunicarea rezultatelor probei practice și interviului, după caz, se face în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data finalizării probei, prin afișare la sediul și pe pagina de internet a instituției: https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri .
Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept, iar comunicarea rezultatelor se va face imediat după soluționarea contestațiilor.
Rezultatele finale se afișează, la sediul și pe pagina de internet a instituției: https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri, în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă a concursului.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante, sunt următoarele:
A.să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28.10.2022:
-are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
-cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
-are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
-îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
-nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
-nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
B.să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei contractuale de execuţie vacante şi anume:
- studii generale;
- disponibilitate pentru desfăşurarea serviciului, prin rotaţie, în zilele de repaus săptămânal, precum şi în zilele de sărbători legale considerate nelucrătoare;
- nu necesită vechime în muncă pentru ocuparea postului contractual de execuție.
TEMATICA
-Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor;
-Principiile aplicabile conduitei profesionale a personalului contractual din administrația publică;
-Cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă;
-Răspunderea Disciplinară, conform Codului Muncii.
BIBLIOGRAFIA
*Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare, Cap II - Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor;
*O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice
-Titlul I - Dispoziţii generale
și
-Titlul III - Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
*Legea nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, actualizată:
-art.5-Termeni şi expresii;
-Secţiunea a 7-a-Instruirea lucrătorilor
-Cap.IV-Obligaţiile lucrătorilor;
Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Cap. Răspunderea Disciplinară ( art.247 - art.252) ;
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
a)formular de înscriere la concurs, conform modelului;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz (certificat naştere, certificat căsătorie/divorţ, după caz);
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)curriculum vitae, model comun european;
Notă:
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr.1336/2022.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs sau se prezintă în copii legalizate.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice.
Dosarele de concurs se depun la sediul SPCLEP Brașov, la Serviciul Logistic, Compartiment Financiar-Contabilitate,
Resurse Umane sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice înăuntrul termenului prevăzut la art. 34 din H.G. nr.1336/2022. Nerespectarea acestor prevederi, după caz, conduce la respingerea candidatului.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea acestor prevederi, după caz, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din H.G. nr.1336/2022 (termen 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant), propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului sau se poate descărca de pe pagina de internet, respectiv https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri/ (fișier atașat anunțului de concurs).
Relaţii suplimentare se pot obţine de la tel. 0268/414460 int. 139 sau telefon mobil 0747 011 819.
Atribuțiile postului vacant de îngrijitor de la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ
1. respectă programul şi orarul stabilit de conducerea S.P.C.L.E.P. prin prezenţa zilnică, consemnată pe bază de semnătură în condica de prezenţă;
2.la efectuarea şi întreţinerea curăţeniei ce se impune a fi de calitate, se va urmări şi se vor executa următoarele operaţiuni:
Curăţenia Generală se efectueaza lunar, în funcţie de tipul activităţii planificate şi constă în următoarele:
-spălarea cu soluţii detergent a uşilor, tâmplariei uşilor şi ferestrelor, mobilierului, balustradelor de la scări şi a tuturor suprafeţelor acoperite cu faianţă, marmura, etc.;
-spălarea geamurilor;
-curăţarea prafului de pe elementele ornamentale ale pereţilor şi tavanelor;
-curăţarea tapiseriei de la scaunele şi fotoliile din încăperi;
-curăţarea cu laveta umeda, la exterior, a corpurilor de iluminat, tablourilor, etc;
-ori de câte ori este nevoie, se va executa spălarea, curăţarea mochetelor;
-curăţarea şi spălarea jaluzelelor ori de căte ori este nevoie;
-alte operaţii necesare în îndeplinirea sarcinilor din obiectul de activitate;
-în timpul curăţeniei se vor ţine geamurile deschise pentru aerisire;
Curăţenia Curentă se executa zilnic şi ori de câte ori este nevoie de către personalul de curăţenie, în programul de lucru şi constă în următoarele operaţiuni:
-aspirarea spaţiilor: în încăperi, îndepărtarea prafului cu aspiratorul pe holuri şi casa scărilor;
-spălarea cu detergent a pardoserilor din spaţiile interioare si exterioare;
-ştergerea cu laveta umeda şi apoi cu laveta uscata a tâmplăriei de la uşi şi ferestre, birourilor, meselor, scaunelor, dulapurilor, balustradelor de scări, feroneriei etc.;
-ştergerea aparaturii de birou (P.C., fax, copiatoare) cu soluţii specifice;
-schimbarea sacilor menajeri;
-dezinfectarea şi igienizarea oficiilor, a coşurilor şi a pubelelor de gunoi;
-aerisirea şi odorizarea încăperilor şi holurilor;
-strângerea şi evacuarea gunoiului din spaţii, golirea coşurilor după încheierea activităților în birouri;
-spălarea şi dezinfectarea vaselor de WC la interior si la exterior si a tuturor părţilor componente ale cabinelor de WC ( pereti, tevi, robineti, oglinzi, etajere, savoniere, chiuvete, măşti de chiuvete, coşuri de gunoi, suporturi de hârtie igienica, pardoseli, etc.);
-curăţarea zăpezii şi a gheţii de pe trotuarele şi drumurile de pe căile de acces în instituţiei, ori de câte ori este nevoie iar în zilele de sâmbată, duminică şi sărbători legale, stabilirea unei echipe de interventie pentru executarea lucrărilor respective;
-întreţinerea plantelor din interiorul instituției;
3.în timpul curăţeniei nu se vor folosi materiale inflamabile ( benzină, motorină, diluant etc.);
4.la terminarea curăţeniei se vor verifica sursele de căldură şi cele electrice din toate birourilor S.P.C.L.E.P.;
5.după executarea operaţiunilor mai sus menţionate, va activa sistemul de protecţie şi de alarmare împotriva efracţiei;
6.are obligaţia să păstreze confidenţialitatea în legătură cu faptele, informaţiile sau documentele de care ia cunoştinţă în exercitarea funcţiei;
7.să respecte instrucţiunile de folosire a aspiratorului şi să anunţe de îndată orice defecţiune a acestuia;
8.asigură îndeplinirea în termen a atribuţiilor de serviciu ;
9.în cazul izbucnirii unui incendiu va acţiona cu stingătoarele şi instalaţiile P.S.I. din dotare, va anunţa paza din cadrul Primăriei Municipiului Braşov, pe conducătorul unităţii S.P.C.L.E.P. Braşov, va acţiona pentru stingerea incendiilor şi evacuarea persoanelor şi a bunurilor până la sosirea organelor în drept (pompieri, conducerea unităţii);
10.în zilele de week-end, sărbători legale ori în zilele în care potrivit legii sunt declarate zile nelucrătoare, participă, conform programării întocmite în conformitate cu prevederile din Regulamentul Intern, privind asigurarea curăţeniei în spaţiile unde se desfăşoară oficierea căsătoriilor şi în celelalte spații aferente;
11.nerespectarea atribuţiilor de serviciu va atrage după sine sancţionarea conform legii;
12.participă la şedinţele de instruire pe linie de P.S.I.;
13.respectă prevederile Regulamentului Intern, Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al S.P.C.L.E.P.;
14.respectă programul de lucru;
15.asigură şi răspunde de ducerea la îndeplinire a deciziilor directorului executiv al S.P.C.L.E.P.și a dispozițiilor Primarului;
16.îndeplineşte orice alte sarcini dispuse de şefii ierarhic superiori în vederea realizării atribuțiilor de serviciu.
Data afişării: 04.01.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 17-01-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 17.01.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 03.01.2023 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov , cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de Şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
- probei scrise: 17.01.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.12.2022 – 03.01.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului: 15.12.2022.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă,
specializarea (S): căi ferate, drumuri și poduri;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management
sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform
prevederilor art.153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările
ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (2)
lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru
funcţia publică de conducere de şef serviciu se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor
necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Partea a III-a - Administrația publică locală din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a; Titlul I și II ale părții a VI-a
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
7. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
8. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
cu tematica: integral
9. Normativ AND 605-2016 privind mixturile asfaltice executate la cald;
cu tematica: integral
10. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
11. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
12. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
13. Legea nr. 265/07.11.2008 privind gestionarea siguranței circulației pe infrastructura rutieră, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
14. Legea nr. 82/1998 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor;
cu tematica: integral
15. Ordin nr. 49/1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea și realizarea străzilor în localitățile urbane;
cu tematica: integral
br> 16. Ordin nr. 346/2000 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 78/1999 pentru aprobarea Nomenclatorul activităților de administrare, exploatare, întreținere și reparații la drumurile publice;
cu tematica: integral
17. Ordin nr. 1298/2017 pentru aprobarea Reglementării tehnice privind proiectarea și dotarea parcărilor noi, a locurilor de oprire și staționare, aferente drumurilor publice, situate în extravilanul localităților.
cu tematica: integral
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.12.2022 – 03.01.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.12.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 16-01-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 16.01.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 03.01.2023 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza Art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice specifice de conducere vacante, de:
- Arhitect șef grad II al municipiului Brașov,
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 16.01.2023, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.12.2022 - 03.01.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 12.12.2022
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice specifice de conducere vacante de Arhitect șef grad II al Municipiului Brașov:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, în condiţiile art. 36 ^ 1, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de arhitect șef se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de conducere de minim 7 ani;
- să aibă cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) - nivel mediu, dovedite cu certificate /diplome / atestate/ alte documente din care să rezulte detinerea acestor competențe;
- să aibă cunoștințe de operare programe proiectare tip CAD (Archicad/Autocad), dovedite prin documente specifice;
- să aibă cunoștințe de limba engleză – nivel mediu, dovedite cu certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea acestor competențe.
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica:
- Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
Partea I; Partea a III-a: Titlul I, Titlul II, Titlul III, Titlul IV. 'I'itlul V - Cap. I, Cap. II. Cap.III - Secțiunea a 3-a, Secțiunea a 4-a (art. 136-141). cap. IV, cap. VIII, Titlul VII; Partea a VI-a și Partea a VII-a;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II, Secţiunea II Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. Ordin nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral;
7. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. Ordin nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Ordin nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
10. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
11. Legea nr. 7/1996 a cadastrului și a publicității imobiliare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Titlu II. Publicitatea imobiliară Cap.I, Evidența cadastral-juridică și Cap.II Procedura de înscriere în cartea funciară;
12. Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
13. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
14. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
15. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
16. Legea nr. 153/2011 privind măsuri de creştere a calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
17. Legea nr. 114/1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap. I - Definitii;
18. Ordonanța de Urgență nr. 195/2005 privind protecţia mediului aprobată cu modificări și completări prin Legea 265/2006, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap. I – prevederi generale, Cap. XII – Protecția așezărilor umane, - Cap. XIV – Secțiunea a 2-a - Responsabilitatea autorităților publice locale.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.12.2022 - 03.01.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului orientativ prevăzut în Anexa nr. 2 D din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare. Adeverințele care au un alt format decât cel menționat anterior trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în Anexa nr. 2 D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția ocupată, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea de competențe de operare pe calculator (Ms Office) - nivel mediu
j) documente specifice din care să rezulte deținerea de competențe de operare programe proiectare tip CAD (Archicad/Autocad);
k) certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea de competențe de limba engleză – nivel mediu.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 12.12.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 28-12-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 28.12.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 12.12.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov , cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza Art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de:
Director executiv, gradul II al Direcției Tehnice
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel mediu: 27.12.2022, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 28.12.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.11.2022 - 12.12.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de director executiv, gradul II al Direcţiei Tehnice:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru funcţia publică de conducere de director executiv se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată;
- competențe specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel mediu.
Bibliografia/tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Secţiunea I și II ale capitolului II: Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
10. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
11. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral.
1. Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 23.11.2022