Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 09-05-2024 ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 23.04.2024 ora 16:00
Dată probă scrisă: 09.05.2024 ora 12:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. VII din O.U.G. nr. 115/2023 alin. (3) lit. a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de:
Consilier, clasa I, grad profesional Superior din cadrul Serviciului Financiar Contabilitate - Direcția Economică
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 09.05.2024, ora 12,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 04.04.2024 - 23.04.2024, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 3.
- data publicării anunţului: 04.04.2024
Condiţii de participare:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: de minim 7 ani;
Bibliografia/tematica:
1. Constituţia României, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
cu tematica: Constituţia României, republicată, cu modificarile și completările ulterioare,
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
- partea I – Dispoziții generale
- partea a II-a – Administrația publică centrală: titlul I – Guvernul și titlul II – Administrația publică central de specialitate
- partea a IV-a – Prefectul, instituția prefectului și serviciile publice deconcentrate, Titlul I – Prefectul și subprefectul
- partea a VI-a – Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice: titlul I - Dispoziții generale, titlul II – Statutul funcționarilor publici
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
5. Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica:
- Capitolul I - secțiunea a 3, secțiunea 4;
- Capitolul II - secțiunea 1,
- Capitolul III - secțiunea 1: paragraful 1, paragraful 3, paragraful 4, paragraful 7, paragraful 10,
- secțiunea 2: paragraful 1,
- secțiunea 6: paragraful 2, paragraful 3,
- Capitolul IV- secțiunea 7, secțiunea 11, secțiunea 12.
6. HG nr. 395/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II, Capitolul III și Capitolul IV.
7. Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II, Capitolul III și Capitolul IV.
Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:
- Verifică aplicarea corectă a legislației în vigoare privind achizițiile publice ;
- Evaluează ofertele financiare depuse de participanții la licitații;
- Verifică constituirea garanțiilor de participare la licitație;
- Ține evidența analitică a garanțiilor de bună execuție constituie de către agenți economici la încheierea contratelor de prestări servicii/lucrări prin gestionarea contului 8050;
- Deschide analitice pe contul 8050 la solicitarea serviciului de specialitate;
- Ține evidența garanțiilor de bună execuție constituie prin polițe de asigurare prin gestionarea contului 8049;
- Verifică la finele perioadei componența soldurilor pentru conturile pe care le gestionează;
- Întocmește facturile de utilități (refacturări) pentru spațiile închiriate de Mun.Brașov și evidențiează în modulul debitori când persoana responsabilă este în concediu;
- Descarcă documentele repartizate serviciului în aplicația informatcă -Infocet;
- Duce la îndeplinire toate sarcinile stabilite pe cale ierarhică.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 38 în Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 04.04.2024 - 23.04.2024, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 3, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f)
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcțiile publice de conducere, dosarul de concurs include și copia diplomei de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau a diplomei conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dat nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicit expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit potrivit legii și procedurii aprobate la nivel institutional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din O.U.G. nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Potrivit dispozițiilor art. VII alin.(17) din O.U.G. nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numărul de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet – referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 04.04.2024
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]