Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 03-02-2026 ora
Dată limită depunere dosar: 30.12.2025
Dată probă scrisă: 03.02.2026
CONCURS
În temeiul art. 506 alin (1) lit. b), alin. (2) -(5), alin. (8) și alin. (8^1) - (9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Serviciul Public Local de Termoficare Braşov anunţă declanşarea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea următorului post contractual vacant din cadrul SPLT Brașov:
Inspector de specialitate (dezvoltare și marketing) S IA – Serviciul Buget-Dezvoltare – 1 post vacant unic
Condiţiile specifice pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului contractual vacant unic de Inspector de specialitate (dezvoltare și marketing) S IA:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 5 ani;
- cunoștințe de utilizare a calculatorului - nivel de bază, operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
Documente necesare și data limită de depunere a acestora:
În vederea ocupării prin transfer la cerere a funcției contractuale de execuţie vacante mai sus menționată, personalul contractual interesat va depune, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, următoarele documente:
a) cererea de înscriere, conform modelului atașat;
b) curriculum vitae, model comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfectionări, necesare în vederea verificării îndeplinirii condițiilor din fișa postului;
e) copia carnetului de muncă și a adeverintei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției contractuale, vechimea totală în muncă, precum și funcția contractuală deținută;
f) adeverința medicală, care sa ateste starea de sănătate a candidatului;
g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului ataşat;
h) documente care să ateste îndeplinirea competențelor specifice;
i) actul administrativ din care sa reiasă calitatea de personal contractual numit pe perioada nedeterminată la actualul loc de muncă.
Cererile de transfer împreună cu documentele solicitate se depun la sediul SPLT Brașov, bld. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, cam. 201, în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, de luni până joi între orele 8,00 – 16,00, respectiv vineri între orele 8,00 – 13,30.
Copiile actelor de mai sus se prezintă în format legalizat, sau însoțite de documentele originale, urmând a se certifica pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
Dosarul de transfer se poate depune personal de catre candidat sau de un reprezentant al acestuia, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail splt@spltbv.ro. Documentele care constituie dosarul se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în functia contractuală.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde urmatoarele etape succesive:
1. selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer la cerere, pe baza documentelor depuse;
2. interviul: interviul va putea fi susținut doar de către candidații declarati admiși la etapa selectiei;
Ulterior verificării dosarelor de înscriere la procedura de transfer la cerere și afișării rezultatului selecției va fi organizată proba interviu.
Rezultatul selectiei va fi afișat prin publicare la avizierul SPLT Brașov și pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Brașov.
Data, ora și locul susținerii interviului se publică odată cu afișarea selecției dosarelor.
Relații suplimentare se pot obtine la inspectorul de resurse umane din cadrul SPLT Brașov, telefon 0759054704, persoana de contact Vlad Mihaela Elena.
Bibliografia:
- Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
-
- Hotărârea nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
-
- Ordonanţa nr.137 din 31 august 2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare.
Principalele atribuții:
-- Implicarea și/sau participarea în/la implementarea „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 – 2033” astfel cum a fost aprobată prin HCL Brașov nr. 21/31.01.2024 privind aprobarea „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 – 2033, raportat la Politica europeană și internațională în domeniul energie-mediu prin care Uniunea Europeană s-a angajat să atingă neutralitatea climatică până în anul 2050;
-- Realizarea de activități specifice de identificare, sprijin, suport și implementare a programelor și proiectelor SACET Brașov prin care Municipiul Brașov poate obține fonduri europene și internaționale nerambursabile pentru derularea activităților și inițiativelor instituționale în vederea implementării „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 - 2033 aprobată prin HCL Brașov mai sus menționat;
-- Elaborarea, verificarea și transmiterea propunerilor de proiect în vederea obținerii aprobării cererilor de finanțare pentru implementarea acestora și în care SPLT Brașov este parte, precum și a altor documente și/sau anexe necesare pentru întocmirea și depunerea cărora SPLT Brașov este responsabil sau la a căror elaborare contribuie;
-- Participarea și/sau colaborarea în cadrul programelor, proiectelor, activităților și inițiativelor SPLT Brașov și ale Municipiului Brașov în vederea îndeplinirii obiectivelor „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 - 2033 aprobată prin HCL Brașov mai sus menționat;
-- Identifică și analizează în colaborare cu Municipiul Brașov surse de finanțare europene și/sau internaționale pentru proiecte la care SPLT Brașov, după caz UAT Brașov, poate îndeplini cerințele de eligibilitate în vederea realizării ansamblului responsabilităților instituționale precum și pentru implementarea „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 - 2033 aprobată prin HCL Brașov mai sus menționat;
-- Identifică, analizează, verifică sursele de informare disponibile la nivel național, european și/sau internațional cu privire la oportunitățile de finanțare nerambursabile, în condițiile încadrării SPLT Brașov, după caz UAT Brașov, în cerințele de eligibilitate pentru proiectele relevante pentru îndeplinirea obiectului de activitate al serviciului și/sau implementarea „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 - 2033 aprobată prin HCL Brașov mai sus menționat;
-- Analizează oportunitățile de implicare a SPLT Brașov în proiecte cu finanțare europeană și /sau internațională în calitate de beneficiar sau partener (caz în care efectuează identificarea preliminară a partenerilor potențiali) și face propuneri concrete și formale privind aceste oportunități, pe care le supune analizei, verificării, avizării și aprobării factorilor decidenți;
-- Colectează, analizează și diseminează la nivelul SPLT Brașov informații cu privire la politicile finanțatorilor sau donatorilor naționali și/sau internaționali, trenduri, preferințe și priorități, cu relevanță în îndeplinirea obiectului de activitate al serviciului și/sau implementarea „Strategiei locale pentru serviciul de alimentare cu energie termică a populației în Municipiul Brașov 2023 - 2033 aprobată prin HCL Brașov mai sus menționat;
-- Ține evidența invitațiilor/comunicărilor/documentelor referitoare la inițierea și realizarea de activități în domeniul finanțării prin programe europene și/sau internaționale și a gestionării proiectelor și programelor și întreprinde toate demersurile necesare îndeplinirii în bune condiții a măsurilor aprobate de superiorii ierarhici, cu privire la acestea.
-- Sprijină personalul din cadrul Primăriei Municipiului Brașov în efectuarea de activități specifice privind:
-- Identificarea condițiilor de finanțare și eligibilitate, stabilirea documentelor necesare cererii de finanțare, identificarea obiectivelor și activităților proiectului ce se dorește a fi finanțat și stabilirea necesarului de parteneriat.
--Efectuarea redactării și prezentării propunerilor de proiect/a cererilor de finanțare în forma incipientă, lansarea propunerii de proiect la nivelul SPLT Brașov și al partenerilor instituționali implicați.
-- Participarea la negocierea condițiilor de asociere cu partenerii instituționali implicați și la formularea propunerilor de alcătuire a echipei proiectului din partea SPLT Brașov.
-- Colectarea informațiilor necesare de la partenerii instituționali implicați și pregătirea propunerii de proiect / cererii de finanțare.
Validarea și aprobarea propunerii de proiect/cererii de finanțare de către partenerii instituționali implicați precum și transmiterea formei finale a propunerii de proiect/cererii de finanțare.
-- Realizarea rapoartelor aferente cererilor de rambursare/plată/pre-finanțare depuse de SPLT Brașov (rapoarte de progres, rapoarte tehnico-financiare, înregistrarea activităților etc.) și efectuează verificări administrative referitoare la acestea.
--Furnizează la cerere, expertiză și suport tehnic, asistență, sprijin direct și/sau recomandări către funcțiile de conducere sau de execuție din compartimentele funcționale ale SPLT Brașov, în vederea îndeplinirii unor activități sau proiecte specifice.
-- Participă, după caz, în echipele de implementare a proiectelor finanțate prin programe, instrumente, mecanisme, fonduri naționale, europene sau internaționale, precum și a celor finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) al României, ocupând în cadrul proiectelor o funcție / rol de manager de proiect și/sau o funcție / rol corespunzător experienței, aptitudinilor și cunoștințelor sale tehnice și non-tehnice.
-- Informează privind cadrul legislativ specific ce reglementează domeniul în care activează pentru a se menține și îmbunătăți cunoștințele profesionale proprii.
-- Elaborarea și fundamentarea programelor de marketing, respectiv cele legate de:
-formularea obiectivelor globale urmărite de instituție, a strategiilor și tacticilor necesare pentru atingerea lor;
-elaborarea politicii generale de marketing și a variantelor strategiei de piață pentru activitatea curentă sau pentru situații neprevăzute ale evoluției relațiilor de piață;
-controlul și evaluarea executării programelor de marketing.
--Realizează cercetări de marketing, concretizate în acțiuni de:
-cercetare a mediului intern și extern al instituției;
-studierea nevoilor, cerințelor, așteptărilor consumatorilor, sens în care, la solicitarea conducerii, poate organiza investigarea nevoilor de consum ale populației atât din punct de vedere al modului în care iau naștere, al dimensionării, ierarhizării lor și a raporturilor dintre ele, cât și, mai ales, al modalităților de materializare a lor în consum prin intermediul cererii de piață;
-efectuarea previziunilor de marketing;
-cercetări pentru fundamentarea politicii de marketing, a strategiei de piață;
-cercetări necesare elaborării riguroase a programelor de marketing;
-evaluarea performanțelor realizate.
--Elaborarea și actualizarea strategiei generale de marketing și stabilirea mijloacelor concrete de realizare a acestora.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]