Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 05-04-2016 ora 16:00
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatoarelor posturi contractuale vacante:
II. Inspector de specialitate gradul IA in cadrul Compartimentului Proiecte Europene IT al Serviciului Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (3 posturi)
III.Inspector de specialitate gradul I in cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente (1 post)
IV. Inspector de specialitate gradul II in cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente (1 post)
V. Referent gradul IA in cadrul Biroului Resurse Umane al Directiei Relatii Comunicare (1 post)
VI. Sef serviciu al Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare (1 post)
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 18.04.2016 - ora 10
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
I. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea posturilor contractuale de Consilier gradul IA din subordinea Administratorului Public al Municipiului Brasov:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole
-vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii posturilor contractuale: minim 9 ani
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 50/1991, republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.G. nr. 43/1997, republicata, privind regimul drumurilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
II. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea posturilor contractuale de Inspector de specialitate gradul IA din cadrul Compartimentului Proiecte Europene IT al Serviciului Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor:
- nivelul studiilor:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor tehnice (2 posturi)
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice (1 post)
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii posturilor contractuale: minim 9 ani
- cunostinte avansate in domeniul Tehnologiei Informatiilor si Comunicatiilor (Microsoft Office, Internet, retea)
- curs Manager de proiect
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Strategia Nationala privind Agenda Digitala pentru Romania 2020, februarie 2015 aprobata prin HG nr.245/2015;
5. O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ghid pentru beneficiarii Fondurilor structurale si de investitii europene si ai instrumentelor UE conexe, Uniunea Europeana 2014;
7. Ghidul solicitantului - Conditii generale de accesare a fondurilor in cadrul Programul Operational Regional 2014-2020, versiunea din 4 nov 2015:
- Axa Prioritara 1 - Promovarea transferului tehnologic a Programul Operational Regional 2014-2020;
- Axa Prioritara 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile
8. Ghidul de elaborare a Strategiilor de Specializare Inteligenta pentru perioada 2014-2020.
III. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate gradul I din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul turismului
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 4 ani
- cunostinte de limba engleza - nivel avansat
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
IV. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate gradul II din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 1 an
- cunostinte de limba engleza - nivel avansat
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor contractuale de Inspector de specialitate gradul I si inspector de specialitate gradul II din cadrul Biroul Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordin nr. 1096/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor nationale de informare si promovare turistica;
3. Hotararea de Guvern nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Strategia de dezvoltare durabila a municipiului Brasov, orizont 2030, publicata pe webite-ul oficial al Municipiul Brasov www.brasovcity.ro;
5. Strategia de dezvoltare a judetului Brasov, orizonturi 2013-2020-2030, publicata pe pagina de web http://addjb.ro/uploads/proiecte/SDJBV/Documente/ADDJB_Strategia.pdf;
6. Master planul pentru Dezvoltarea Turismului National al Romaniei 2007-2026 - publicat pe pagina de web http://www.mdrt.ro/turism/studii---strategii.
V. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Referent gradul IA din cadrul Biroului Resurse Umane al Directiei Relatii Comunicare:
- nivelul studiilor: studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 7 ani
- curs Inspector Resurse Umane
- cunostinte operare calculator (nivel avansat)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
6. O.U.G nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare
VI. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Sef serviciu al Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice sau stiintelor tehnice
- master sau cursuri postuniversitare in domeniul administratie publica sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere: minim 2 ani
- abilitati si aptitudini manageriale
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor din institutii publice;
5. Legea nr. 333/2003, republicata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 212/2015 privind modalitatea de gestionare a vehiculelor si vehiculelor scoase din uz;
8. H.G. nr. 841/1995, actualizata, privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;
9. O.G nr. 80/2001, actualizata, privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutii publice;
10. H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
12. Legea nr. 75/1994 privind arborarea drapelului Romaniei, intonarea imnului national si folosirea sigiliilor cu stema Romaniei de catre autoritatile si institutiile publice;
13. Legea nr. 141/2015 privind arborarea si folosirea de catre unitatile administrativ-teritoriale a steagurilor proprii;
14. Legea nr. 22/1969, actualizata, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor si institutiilor publice.
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente: cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz; copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica; carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie; cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza(cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise); adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147. Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 05.04.2016. Data afisarii anuntului: 23.03.2016
Documente anexate: Rezultate concurs.zip
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]