ANUNŢ IMPORTANT „PROGRAMARI REATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE PENTRU RESTANTIERI 2021”


Începând cu data de 16.08.2021 reîncep procedurile de atribuire/reatribuire/relicitație a locurilor de parcare de reședință disponibile, conform calendar PROGRAMĂRI REATRIBUIRE LOCURI DE PARCARE  DE REȘEDINȚĂ-2021 anexat.

Locul de desfășurare este afișat în listă programări.

Participanții vor prezenta cartea de identitate/buletin și certificatul de înmatriculare al autoturismului cu inspecția tehnică periodică valabilă, original sau copie/ și documente necesare pentru obținere parcare, în cazul celor care nu au depus.

Persoanele care nu pot participa la procedură, pot delega o altă persoană printr-o împuternicire scrisă de mână, anexând în copie cartea de identitate și certificatul de înmatriculare al autoturismului cu inspecția tehnică periodică valabilă.

La licitație se va prezenta o singură persoană /cerere/apartament/spațiu comercial.

Respectarea măsurilor de siguranță este obligatorie pentru toți participanții (purtarea măștii de protecție, distanțarea, etc.).

       Documente necesare pentru parcare-persoane fizice:

–  cerere;

– documente privind domiciliul/reşedinţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire;

– copie după Certificatul de înmatriculare al autovehiculului deţinut în proprietate sau în folosinţă;

– documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) al autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat în formă autentică (cu excepţia rudelor de gradul I);

– certificat de încadrare într-o grupă de handicap (dacă e cazul);

– dovadă că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii 189/2009 sau orice alte documente care dovedesc încadrarea în prevederile unor alte acte normative şi Hotărâri ale Consiliului Local Braşov (dacă este cazul);

– cuponul de pensii (soţ-soţie) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor (dacă este cazul);

– declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.

 Documente necesare pentru parcare-persoane juridice:

– cerere;

– act de proprietate, contract  de  închiriere în imobil;

– certificat emis de Registrul Comerţului  care să ateste că societatea nu este radiată din evidenţele Registrului Comerţului, nu mai vechi de 30 zile la data licitaţiei;

– copie certificat unic de înregistrare (CUI);

– copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deţinute în proprietate sau în folosinţă. Copiile după documentele doveditoare vor fi semnate pentru conformitate pe proprie răspundere de către solicitant.

Informații suplimentare se pot obține la nr. de telefon 0268/416550 int. 194.

ANUNŢ IMPORTANT „AMÂNARE LICITAŢIE PARCĂRI”