Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 12-10-2015 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/163 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Reparatii la Punctul de Comanda al Municipiului Brasov
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Efectuarea de reparatii la urmatoarele suprafete: - tavane 140mp - pereti 310mp - pardoseala 140 mp - tubulatura ventilatie 85 mp - tubulatura ventilatie eliminare gaze arse 15 mp - vopsire geamuri si usi 35 mp Reparatiile se vor efectua cu pastrarea functionalitatii echipamentelor de instiintare alarmare (ori scoaterea pentru perioade scurte din functiune), din Punctul de Comanda. La elaborarea ofertelor se vor respecta urmatoarele reguli : - Inaintea intocmirii ofertei se va viziona obligatoriu amplasamentul lucrarii. - Pentru clarificari trebuie sa va adresati la Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta tel. 0268/416550 int.163, 0268 413389. - Se va prezenta deviz oferta pentru toate articolele din lista de cantitati de lucrari anexata la caietul de sarcini, respectandu-se incadrarile si ordinea lor.
Valoarea estimata fara TVA: 48387.09
Conditii contract: Durata de executare a lucrarilor este de 30 de zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia lucrarilor sa fie de minim 24 de luni.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.10.2015 ORA 14:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.10.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Lucrari punct de comanda.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Nicoleta Giugiuc , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Larisa Andrei , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Contract de prestari servicii de realizare de materiale de informare si publicitate in cadrul proiectului: "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov",
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de realizare de materiale de informare si publicitate pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov", cofinantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse - PCER/Aria de concentrare 4-Imbunatatirea mediului inconjurator, Obiectivul 1-Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 07.Ofertantul castigator va presta si furniza urmatoarele servicii si produse : pliante 5000 buc., afise stradale 50 buc., panouri temporare de informare 2 buc., placi comemorative permanente 2 buc., anunt de presa 4 buc., conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 59626.29 RON
Conditii contract: Caracteristicile tehnice ale materialelor de informare si publicitate sunt prevazute in caietul de sarcini. Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 25.06.2017. Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Termenele pentru livrabile si de publicare anunturi de presa sunt prevazute in caietul de sarcini.
>Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante, urmatoarele documente in original si copie: a. Propunerea tehnica- ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice detalierea tehnica a materialelor, in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini. b.Propunerea financiara. Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA si Anexa la acesta. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Caietul de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare si grafica materiale, afisare, autorizatii si avize de montaj panouri/placi comemorative c.Criterii de calificare - cerinte: 1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): o Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. o Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare serviciu mentionat, se va prezenta certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in bune conditii.
Criterii adjudecare: Atribuirea contractului se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut si care indeplineste cerintele din caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 09.10.2015
Informatii suplimentare: Locul si termenul limita de depunere a ofertelor : Primaria Municipiului Brasov, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter, b-dul Eroilor nr. 8 pana la data de 09.10.2015 ora 12:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro / Primaria Brasov - licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA; Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate prestarea serviciilor, respectiv de furnizarea produselor, inclusiv transportul, instalarea si montarea acestora; Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original va mentiona data emiterii si va fi semnata si stampilata). Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic : denumirea ofertantului, datele de identificare ale acestuia denumirea contractului. Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Servicii promovare proiect Tractorul.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare ,Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.13 BRASOV - corp A+B
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.13 BRASOV - corp A+B, respectiv: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 460kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 132397.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 09.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 09.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 09.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Scoala generala 13.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal, Lidia Bulgarea , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.11,CORP C
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.11,CORP C o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 115kw-120kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 50885.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul), 115kw-120kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini. Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Achizitie centrala sc gen 11.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Servicuiul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal, Lidia Bulgarea , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ Liceul de Arte Plastice Hans Mattis Teutsch"
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul),350-360kw. realizare bransamente gaz verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, ISCIR-izarea centralelor termice, amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 115044.80 RON
Conditii contract: - conform caietului de sarcini; Propunerea financiara se va prezenta astfel: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea o Amenajare spatiu centrala termica o Instalatie gaz metan inclusiv bransament o ISCIR-izarea centralelor termice
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare, valabile la data limita de depunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Achizitie directa -HANS MATIS TEUSCH - CENTRALA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-10-2015 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie si montaj centrala termica si bransament gaz Scoala Gimnaziala nr. 25.
CPV: 39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Descrierea contractului: ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA SI BRANSAMENT GAZ SCOALA GIMNAZIALA nr.25, respectiv: o Achizitia si montarea centralei termice cu utilajele si echipamentele aferente inclusiv automatizarea (cazan si boiler pentru asigurarea apei calde daca este cazul),380kw. o realizare bransamente gaz o verificare, spalare, probe la instalatiile de incalzire interioare atat distributia cat si corpurile de incalzire, instalatii utilizare gaz metan, instalatii electrice din camera centralei, o ISCIR-izarea centralelor termice, o amenajare spatiu centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 132397.20 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada autorizarii ANRE conform Ord. ANRE nr. 11/2011 prin prezentarea de documente doveditoare, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
>Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 08.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 08.10.2015 ORA 14:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 08.10.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Achizitie directa centrala termica scoala 25.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Marilena petcu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Echipamente IT aferente proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov", cod SMIS 41384
CPV: 48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul prezentului contract consta in furnizarea, instalarea, configurarea, instruirea si punerea in functiune a urmatoarelor echipamente: ECHIPAMENTE ELECTRONICE Calculator ( PC)buc.2;Touch-screen, buc.1;Imprimanta multifunctionala buc.1;LED Smart Full HD, diagonala 101cm buc.1;Telefon buc.1,Fax multifunctional buc.1
Valoarea estimata fara TVA: 33940.00 RON
>Conditii contract: Produsele vor fi montate la amplasamentul CNIPT Poiana Brasov in jud. Brasov, loc. Poiana Brasov, str. Poiana Soarelui. -Furnizorul va asigura instalare, configurare, instruire si punere in functiune a tuturor produselor, fara costuri suplimentare.Durata contractului este de 30 zile de la data semnarii acestuia, incluzand si perioada de receptiei a produselor;Garantia produselor va fi de mimim 24 luni. .
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora; In propunerea tehnica se vor completa fisele tehnice anexe la caietul de sarcini si se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se vor depune urmatoarele documente: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de ORC-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; Documentele care atesta statutul de IMM .
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 05.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 05.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie echipamente IT CNIPT.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: DALI pentru Camin Persoane fara Adapost, str. Panselelor nr. 23
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: DALI pentru Camin Persoane fara Adapost, str. Panselelor nr. 23 - intocmire documentatii tehnice, conform temei de proiectare si Certificatului de Urbanism nr. 2756/17.09.2015
Valoarea estimata fara TVA: 26146.00 RON
Conditii contract: - conform temei de proiectare
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si certificatul de urbanism nr. 2756/17.09.2015 in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare, certificatul de urbanism si prin fisa de date a achizitiei.
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 02.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie DALI Panselelor 23.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: DALI pentru Blocul de Locuinte Sociale, str. Zizinului nr. 126C, Municipiul Brasov
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: DALI pentru Blocul de Locuinte Sociale, str. Zizinului nr. 126C, Municipiul Brasov - intocmire documentatii tehnice, conform temei de proiectare si Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015
Valoarea estimata fara TVA: 17024.00 RON
Conditii contract: conform Temei de proiectare
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015 in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare si ale Certificatului de Urbanism nr. 2757/17.09.2015la la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare, Certificatul de urbanism si prin fisa de date a achizitiei
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 02.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie DALI Zizinului 126C.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 02-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Strategii Programe de Dezvoltare , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Isabella Marasescu, Adina Patraulea, Violeta Bulgariu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: achizitia de servicii de realizare de materiale de informare si publicitate in cadrul proiectului:" Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente", coduri CPV 79341000-6 -Servicii de publicitate si 79342200-5-Servicii de promovare
CPV: 79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de realizare de materiale de informare si publicitate sunt destinate desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente", cofinantat prin Programul de cooperare Elvetiano-Roman , vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinsa - PCER/Aria de concentrare 4/Imbunatatirea mediului inconjurator , Obiectivul 1-Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 10. Acestea au scopul de a promova obiectivele proiectului de finantare, stadiul realizarii lucrarilor si rezultatele ce urmeaza a fi obtinute in urma implementarii acestuia. Obiectul contractului: publicare anunturi de presa;furnizare pliante, brosuri , autocolante ,furnizare , instalare si afisare afise stradale ,furnizare si instalare panouri publicitare si placi comemorative permanente
Valoarea estimata fara TVA: 56572.52 RON
Conditii contract: Datele tehnice ale materialelor de informare si publicitate sunt prevazute in caietul de sarcini.Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 25.06.2017.Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Termenele de livrare/montare a produselor si de publicare anunturi de presa sunt prevazute in caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie: a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice Detalierea tehnica a materialelor , in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini. b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Caiet de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare si grafica materiale, afisare, autorizatii si avize de montaj panouri/placi c.Criterii de calificare -cerinte: 1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare serviciu mentionat, se va prezenta certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in bune conditii.
>Criterii adjudecare: Atribuirea contractului se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut si care indeplineste cerintele din caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 02.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , Centrul de Informatii pentru Cetateni , camera 1, parter , B-DUL EROILOR NR.8 este 02.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, inclusiv transportul si montarea acestora;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original va mentiona data emiterii si va fi semnata si stampilata).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Limba de redactare a ofertei: limba romana.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Anunt publicitate RENOVARE CLADIRI.zip