Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , organizeaza achizitia serviciilor SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C", Stupini .
CPV: 71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire SF, PT "Reabilitare termica Scoala Generala nr.14, corp C, Stupini" , care cuprinde urmatoarele: o Expertiza tehnica o Audit energetic, certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o SF (Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz general) o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) + DTOE o Proiect Tehnic (PT), Liste de cantitati , caiete de sarcini o Detalii de executie (DDE) o Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie o Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei Lucrarile de interventie sunt: - izolarea termica a peretilor exteriori si a planseului peste subsol - inlocuirea ferestrelor si usilor exterioare, daca este cazul - termoizolarea planseului peste ultimul nivel - reabilitarea acoperisului - lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatade si remontarea acestora. - Lucrari de refacere a finisajelor anvelopei.
Valoarea estimata fara TVA: 45.161,29 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
-Proiectare: lei cu si fara TVA;
-Asistenta tehnica: lei cu si fara TVA ;
-Emitere certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie: lei cu si fara TVA.
Asistenta tehnica va fi decontata numai pe baza de raport. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii si plati.
Termenul de finalizare a documentatiilor este de 3 luni.
Predarea documentatiilor se va face astfel:
-in termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda Expertiza tehnica, documentatia de avizare pentru lucrarile de interventii si Devizul general, DTAC , Audit energetic initial .
-in termen de 90 zile de la incheierea contractului se vor preda urmatoarele documentatii: PT, LISTE DE CANTITATI , CAIETELE DE SARCINI, DDE .
CERTIFICATUL DE PERFORMANTA ENERGETICA AFERENT UNITATII DE INVATAMANT SE VA ELIBERA DUPA REALIZAREA LUCRARILOR DE INTERVENTIE.
ASISTENTA TEHNICA SE VA PRESTA PE TOT PARCURSUL DERULARII LUCRARILOR.
Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg.
Listele de cantitati se vor preda obligatoriu in scris si in format electronic. In functie de programul de devize folosit de proiectant, se va consulta beneficiarul asupra modului de prezentare.
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 05.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
S-a atasat Extras CF pentru Scoala Generala 14.
Documente anexate: anunt achizitie SC 14 Stupini.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect " Studiu de oportunitate si solutie de traseu Asigurare acces zona Centru - Cartier Bartolomeu"
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii
Descrierea contractului: Elaborare " Studiu de oportunitate si solutie de traseu Asigurare acces zona Centru - Cartier Bartolomeu"
Obiectivul general al proiectului este de identificare a solutiilor optime care sa fie dezvoltate in fazele urmatoare de proiectare si sa ofere posibilitati de solutionare a accesului facil in zona de interes descrisa mai sus .
In analiza celor doua variante de traversare se va tine seama de posibilitatea asigurarii fluentei circulatiei pe strazile de pe ambele parti ale liniei, impactul asupra obiectivelor existente in zona si in mod special cerintele urbanistice legate de monumentul Bisericii Sfantul Bartolomeu, amplasata in vecinatatea intersectiei. In urma studiului celor 2 amplasamente se va propune varianta optima din punct de vedere al proiectantului, pentru dezvoltarea acesteia in etapele urmatoare.
Se va lua in considerare si varianta unui pasaj rutier peste liniile de cale ferata.
Continutul studiului:
A. Piese scrise
B. B. Piese desenate:
C. Proiectantul, pentru scenariul recomandat, va obtine avizele Comisiei de circulatie si Comisiei tehnice de amenajarea teritoriului si urbanism din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
Detaliile se regasesc in tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 50. 000 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
PRETUL PE STUDIU IN LEI CU SI FARA TVA.
Termen de predare Studiul va fi predat in termen de 60 de zile.
Forma de prezentare a documentatiei Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana in format doc si pdf, cat si pe suport magnetic (CD).
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta :
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 5.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Potentialii ofertanti au obligatia de a ferifica periodic invitatia de particiapre postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: anunt achizitie bartolomeu.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct prestarea serviciului avand ca obiect "Studiu de oportunitate si solutie de traseu Drum acces zona Tractorul"
CPV: 79311000-7 - Servicii de studii
Descrierea contractului: Elaborare "Studiu de oportunitate si solutie de traseu Drum acces zona Tractorul"
Obiectivul general al studiului ce face obiectul achizitiei este de identificare a solutiilor optime care sa ofere informatii competente privind posibilitatile de solutionare a accesului facil in zona de interes descrisa in tema de proiectare anexata la prezentul anunt.
Studiul trebuie sa ofere solutii pentru urmatoarele probleme:
- racordarea pasajului la B-dul Garii cu asigurarea fluentei traficului, atat pe bulevardul existent, cat si pe pasajul propus
- solutie tehnica de principiu privind forma si structura pasajului
- racordarea rampei opuse a pasajului la strada Turnului din cartierul Tractorul.
Continutul studiului
A. Piese scrise
Date privind amplasamentul si terenul pe care urmeaza sa se amplaseze obiectivul de investitie-conform temei de proiectare
B. Piese desenate
Proiectantul, pentru scenariul recomandat, va obtine avizele Comisiei de circulatie si Comisiei tehnice de amenajarea teritoriului si urbanism din cadrul Primariei Municipiului Brasov
Detaliile se regasesc in tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 50. 000 RON
Conditii contract: OFERTA DE PRET SE VA PREZENTA ASTFEL:
PRETUL PE STUDIU IN LEI CU SI FARA TVA.
Termen de predare Studiul va fi predat in termen de 60 de zile.
Forma de prezentare a documentatiei Documentatia se va elabora în 4 (patru) exemplare originale, redactate în limba romana în format doc ?i pdf, cat ?i pe suport magnetic (CD).
Conditii de participare
Ofertantii vor prezenta:
Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 5.06.2015 ora 10:00.
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se pot depune in original pana la data de 05.06.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.
Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face în SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si în catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 05.06.2015 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta.Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: anunt achizitie Tractorul.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 30-04-2015 ora 16:00 - termen expirat
S.P.C.L.E.P. Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr.8, organizeaza selectia de oferte pentru atribuirea contractului de servicii medicale de medicina muncii pentru anul 2015.
Caietul de sarcini este atasat prezentului anunt si poate fi descarcat gratuit de catre potentialii ofertanti de pe site-ul Primariei Brasov.
Adjudecarea ofertelor se va face in favoarea ofertei cu pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor din caietul de sarcini.
Adresa la care se depune oferta: Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov, Bd.Eroilor nr.8, la Compartimentul Analiza-Sinteza, Registratura, Administrativ, camera 21, intre orele 09:00 - 11:00, pe fax 0268415161 sau e-mail sep@brasovcity.ro.
Documentatia achizitiei este atasata prezentului anunt.
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Logistic din cadrul SPCLEP Brasov, telefon 0268/416550, int.139
Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2015 ora 16:00.
Documente anexate: Caiet de sarcini servicii medicale.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 08-04-2015 ora 09:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza selectia de oferte pentru atribuirea contractului avand ca obiect servicii de realizare a materialelor de informare si publicitate necesare pentru realizarea proiectului "Managementul Informatizat al Sistemului de Transport în Comun", Cod SMIS 40134.
Caietul de sarcini si invitatia de participare sunt atasate prezentului anunt si pot fi descarcate gratuit de catre potentialii ofertanti de pe site-ul Primariei Brasov.
Adjudecarea ofertelor se va face in favoarea ofertei cu pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor din caietul de sarcini.
Adresa la care se depune oferta: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter.
Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2015 ora 09:00.
DOCUMENTATIA SE AFLA ATASATA IN SEAP ( invitatia de participare nr. 371132), pe sit-ul www.e-licitatie.ro
ERATA
S-a publicat anunțul de tip erata nr. 70784/25.03.2015 la invitatia de participare nr. 371132/16.03.2015 cu privire la decalarea termenului de depunere:
Data limita de depunere a ofertelor in loc de 02.04.2015 09:00 a se citi 08.04.2015 09:00
Data si ora deschiderii ofertelor in loc de 02.04.2015 11:00a se citi 08.04.2015 11:00
Documente anexate: Documentatie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 03-04-2015 ora 09:00 - termen expirat
S.P.C.L.E.P. Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr.8, demareaza procedura de achizitie directa, in conditiile art.19 din OUG 34/2006,avand ca obiect achizitionarea de materiale de birotica, furnituri de birou, papetarie si materiale cu caracter functional.
Documentatia achizitiei este atasata prezentului anunt.
Data limita pentru depunerea ofertei este 03.04.2015 ora 09:00.
Documente anexate: birotica SPCLEP.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 09-03-2015 ora 10:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr.8, demareaza procedura de achizitie directa, in conditiile art.19 din OUG 34/2006,avand ca obiect "Furnizare materiale autocolante si impletituri pentru decorare spatii interioare-Gradina Zoologica".
Documentatia achizitiei este atasata prezentului anunt.
Data limita pentru depunerea ofertei este 09.03.2015, orele 10:00.
Documente anexate: caiet de sarcini Gradina ZOO.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 20-02-2015 ora 16:00 - termen expirat
S.P.C.L.E.P. Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr.8, demareaza procedura de achizitie directa, in conditiile art.19 din OUG 34/2006,avand ca obiect achizitionarea serviciilor de curatenie si intretinere .
Documentatia achizitiei este atasata prezentului anunt.
Data limita pentru depunerea ofertei este 20.02.2015 ora 11:00.
Documente anexate: Caiet sarcini curatenie.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 20-11-2014 ora 10:30 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov organizeaza in data de 20.11.2014 procedura proprie pentru achizitie Servicii pentru evenimente" - Brasov - Oras din poveste (6-31 decembrie), editia 2014.
Oferta va cuprinde: Documentele de calificare, Propunerea tehnica si Oferta financiara intocmite conform cerintelor din caietul de sarcini care trebuie descarcat de pe site-ul Primariei Brasov www.brasovcity.ro.
Ofertantul trebuie sa prezinte oferta in plic sigilat si stampilat conform cerintelor din caietul de sarcini.
Va rugam sa depuneti oferta dumneavoastra la sediul Primariei Municipiului Brasov - Centrul de Informare pentru Cetateni, pana la data de 20.11.2014, ora 10:30.
Documente anexate: Caiet de sarcini.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 27-10-2014 ora 10:00 - termen expirat
IN VEDEREA SELECTIEI DE OFERTE PENTRU ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI "CENTRUL NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA DIN POIANA BRASOV"
Primaria Municipiului Brasov organizeaza selectia de oferte pentru atribuirea contractului de lucrari in cadrul proiectului "Centrul National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov" - cod SMIS 41384, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 5 "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.3 "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica".
Documentatia este atasata prezentului anunt.
Ofertele se depun pana la data de 27 octombrie 2014, ora 10:00 la sediul Primariei Brasov, Centrul de Informatii pentru Cetateni.
Pentru deschiderea fisierelor postate cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati:
http://www.certsign.ro/certsign/produse/sigurantadocumentelor/ shellsafe-verify .
Informatii suplimentare:
Tel/fax: 0268410644, e.mail: proiectebv@yahoo.com
Data afisarii: 15.10.2014
arhitectura.zip.p7s
autorizatie construire CNIPT.pdf.p7s
autorizatie de construire.pdf.p7s
Borderou general 1.pdf.p7s
caiet de sarcini.pdf.p7s
Contract de lucrari.pdf.p7s
Foaie de capat.pdf.p7s
Formulare.pdf.p7s
instalatii.zip.p7s
liste cantitati.zip.p7s
Liste de samnaturi.pdf.p7s
Memoriu general.pdf.p7s
Referate de verificare rezistenta instalatii.pdf.p7s
structura.zip.p7s