Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 09-02-2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 28.01.2022 ora 13:00
Dată probă scrisă: 09.02.2022 ora 10:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării postului contractual vacant:de Inspector de specialitate S debutant din cadrul Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Data organizării:
Proba scrisă: 09.02.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8;
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior. Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs, fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibil incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- certificat cadru tehnic PSI.
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
2. Partea a VI -a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
3. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
4. Ordinul M.A.I. nr. 163/2007 privind aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
5. Ordinul M.A.I. nr. 14/2009 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale de apărare împotriva incendiilor la amenajări temporare în spaţii închise sau în aer liber;
6. Ordinul nr. 166/2010 privind aprobarea Dispoziţiilor generale privind apărarea împotriva incendiilor la construcţii şi instalaţii aferente.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. avizul psihologic;
8. curriculum vitae.
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele în original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/416550 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 14.01.2022 - 28.01.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Data afişării anunţului: 14.01.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]