Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 23-05-2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 09.05.2023 ora 16:00
Dată probă scrisă: 23.05.2023 ora 10:00
CONCURS
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază: 19.05.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-ulevardul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 23.05.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.04.2023 - 09.05.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului 20.04.2023.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1.
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2.
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
Partea a III-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a – Administrație publică locală.
3.
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II – Dispoziții speciale
4.
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Capitolul II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
Capitolul III - Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce privește accesul la educație, la sănătate, la cultură și la informare.
5.
5. Legea nr. 10/2001- privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6.
6. Legea nr. 165/2013 – privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin
Echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral.
7.
7. Codul de procedură Civilă, republicat, cu modificările și completările ulterioare Cartea a II-a – Procedura Contencioasă,
cu tematica:- Titlul I -Procedura în fața primei instanțe (art. 192-455);
- Titlul II – Căile de atac (art. 456-513);
- Titlul III – Dispoziții privind asigurarea unei practici judiciare unitare (art. 514 -521);
- Titlul IV – Contestația privind tergiversarea procesului (art.522-526).
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.04.2023 – 09.05.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, e-mail: adina.mihai@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA PUBLICĂRII ANUNŢULUI : 20.04.2023
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]