Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 19-05-2014 ora 10:00
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacante de inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 19.05.2014 ora 10:00
- interviului 22.05.2014 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional asistent din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in
specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad asistent din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratie publica;
5. Legea nr. 544/2001, cu completarile si modificarile ulterioare, privind liberul acces la informatiile de interes public;
6. Ordonanta nr. 27/2002, cu completarile si modificarile ulterioare, pentru reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
7. Legea nr. 24/2000, republicata si actualizata, privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 14.05.2014, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]