Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 04-08-2014 ora 10:00
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BRAŞOV
organizează concurs de recrutare (concursul constă în 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisă şi interviul) la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacantă de: CONSILIER, clasa I, grad profesional DEBUTANT - Serviciul Starea Civilă
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- proba scrisă în 04.08.2014 ora 10:00
- data şi ora interviului se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de studii conform fişei postului şi anume:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- cunoştinţe operare PC nivel mediu(Windows, Word,Excel);
- scris caligrafic, disponibilitate pentru desfăşurarea serviciului, prin rotaţie, în zilele de repaus săptămânal, precum şi în zilele de sărbători legale considerate nelucrătoare;
- abilităţi de comunicare în relaţia cu publicul.
- Legea administraţiei publice locale nr.215/2001 – republicată, modificată şi completată - Cap. I - IV;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, republicată (2);
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I – Titlul I şi Titlul II, Cartea II – Titlul I, Titlul II şi Titlul III ;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă - republicată;
- Hotărârea Guvernului nr. 495/1997 privind conţinutul, eliberarea şi actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă aprobată prin H.G. nr.64/2011;
- O.G. nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
- formularul de înscriere - tip;
- copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- cazierul judiciar;
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
- curriculum vitae format european.
Copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice. Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la tel. 0268/416550 int. 139.
DATA AFISARII: 04.07.2014
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]