Anunț concurs
Primăria Municipiului Brașov
Concurs: 22-04-2016 ora 13:00
Serviciul Public Local Salvamont
serviciu public cu personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local Brasov, organizeaza concurs la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8,
pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante:
Consilier juridic gradul SIA - 1 post
Inspector de specialitate gradul SIA - 1 post
Conditiile de desfasurare ale concursului:
Data organizarii:
- probei scrise - 09.05.2016, ora 10:00 la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8
- interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta in urmatoarele etape succesive:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviu
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr.1027/2014, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
I. CONTABIL SEF
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Contabil sef in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere: minim 7 ani;
- cunostinte operare calculator PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Contabil sef:
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste;
- Legea nr. 82/1991, actualizata ;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL III - Impozitul pe venit, Cap. III - Venituri din salarii si asimilate salariilor ;
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;
- O.U.G. nr. 119/1999 privind controlul intern si CFP;
- O.M.F.P. nr. 1792/2002 ppentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii;
- Ordinul nr. 1235/2003 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002;
- H.G. nr. 77/2003 privind instituirea unor masuri pentru prevenirea accidentelor montane si organizarea activitatii de salvare in munti.
II. CONSILIER JURIDIC gradul SIA
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor de minim 5 ani;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA:
- Noul Cod Civil : Cartea I Titlul IV, Cartea a III-a, Cartea a IV-a;
- Noul Cod de Procedura Civila : Cartea I, Cartea a II-a;
- Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatilor si institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.U.G. nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- HOTARAREA nr. 925/2006 (actualizata*) pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III. INSPECTOR DE SPECIALITATE gradul SIA
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 5 ani;
- curs de calificare in meseria de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA:
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.U.G nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru inscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente :
a) cerere de inscriere la concurs adresata Directorului Serviciului Public Local Salvamont;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
g) curriculum vitae;
Nota:
* Copiile actelor mai sus mentionate se vor prezenta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
* Candidatii care au depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu au antecedente penale, si vor fi declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului ( proba scrisa va avea loc in data de 09.05.2016)
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana la data de 22.04.2016 ora 13,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
- DATA AFISARII ANUNTULUI : 11.04.2016
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]