Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 14-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 14.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 02.12.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual temporar vacant:
Inspector de specialitate (responsabil contoare) S II – Birou Contoare – 1 post temporar vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post temporar vacant:
- proba scrisă: 14.12.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Inspector de specialitate (responsabil contoare) S II – Birou Contoare – 1 post temporar vacant
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual temporar vacant de execuție de Inspector de specialitate (responsabil contoare) S II – Birou Contoare:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării funcției contractuale de execuție: minim 1 an;
- carnet de conducere: categoria B;
- cunoștințe de utilizare a calculatorului – nivel mediu: operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Inspector de specialitate (responsabil contoare) S II – Birou Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 20/1992 privind activitatea de metrologie, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 14.12.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 24.11.2021 - 02.12.2021, ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 09-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 09.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 26.11.2021 ora 13:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S Debutant din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 09.12.2021, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S Debutant din cadrul Serviciului Administrativ - Direcţia de Administrare:
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Partea a VI-a,Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. H.G. nr.841/1995, actualizată, privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice;
5. O.G nr. 80/2001, actualizată, privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţii publice;
6. H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b. 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d. 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. 5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
f. 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g. 7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 26.11.2021
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 03.12.2021
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:06.12.2021
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:07.12.2021
Proba scrisă: 09.12.2021, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:10.12.2021
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:13.12.2021
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:14.12.2021
Interviu: 15.12.2021
- Notare şi comunicare rezultate interviu:16.12.2021
- Termen contestaţie rezultate interviu:17.12.2021
- Termen soluţionare contestatie interviu:20.12.2021
Afişare rezultate finale concurs: 21.12.2021
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 26.11.2021.
Data afişării anunţului: 15.11.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 08-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 22.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal ( Id post 184732) din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de
bază : 06.12.2021, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 08.12.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.11.2021 - 22.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- cunoștințe operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/2001 privind regim juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 165/2013 - privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Codul de procedură civilă, republicat, cu modificările și completările ulterioare- Cartea a II-a- Procedura Contencioasă, Titlul I ( Art. 192 - 210).
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.11.2021 - 22.11.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 03.11.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 08-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 24.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional superior - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat: 08.12.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 10.12.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 05.11.2021 - 24.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile:
* domeniul fundamental (DFI) - Matematică şi ştiinţe ale naturii, ramura de ştiinţă (RSI) – Informatică, domeniul de licenţă (DL) - Informatică sau
* domeniul fundamental (DFI) - Ştiinţe inginereşti:
* ramura de știință (RSI) – Inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii; domeniile de licenţă (DL) - Inginerie electrică sau Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale;
* ramura de știință (RSI) – Ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei; domeniile de licenţă (DL) - Calculatoare şi tehnologia informaţiei sau Ingineria sistemelor;
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Partea a III-a, Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - capitolul II;
6. Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi tematica: Anexa nr. 1b - Testare cunoştinţe PC - nivel avansat sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 05.11.2021 - 24.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 05.11.2021.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 07-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 23.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 07.12.2021, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Relaţii şi Inovare Comunitară - Biroul Relaţii Externe, Turism şi Evenimente :
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe ale comunicării, domeniul de licenţă (DL) - ştiinţe ale comunicării, specializarea (S) - comunicare şi relaţii publice;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - sociologie, domeniul de licenţă (DL) - sociologie, specializările (S): sociologie, antropologie;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - Științe administrative, domeniul de licenţă (DL) - științe administrative, specializarea (S): asistență managerială și secretariat, administrație publică, administrație europeană, Leadership în sectorul public;
- domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - Științe politice, domeniul de licenţă (DL) Relații internaționale și studii europene, specializarea (S): Relații internaționale și studii europene;
- domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI) - Științe economice, domeniul de licență (DL) Economie și afaceri internaționale, specializarea (S): Economie internațională, Afaceri internaționale, Economie și afaceri internaționale.
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim7 ani
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Partea a VI-a,Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică;
5. Articol inovația socială - o hartă tematică, Aura Matei Sursa: Revista Inovația Socială nr. 2/2009 (iulie‐decembrie) pp. 86‐107 URL stabil: http://www.inovatiasociala.ro/index.php/jurnal/article/view/49 Publicată de: Institutul de Cercetare a Calității Vieții;
6. Spații urbane în acțiune - Activare comunitară în cartierele de blocuri din București, Miruna Tîrcă, Alex Axinte, Cristi Borcan, Asociația Komunitas, București 2015 Carte in format pdf:
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 23.11.2021, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 25.11.2021
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:26.11.2021
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:29.11.2021
Proba scrisă: 07.12.2021, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:08.12.2021
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:09.12.2021
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:10.12.2021
Interviu: 13.12.2021
- Notare şi comunicare rezultate interviu:14.12.2021
- Termen contestaţie rezultate interviu:15.12.2021
- Termen soluţionare contestatie interviu:16.12.2021
Afişare rezultate finale concurs: 17.12.2021
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 23.11.2021.
Data afişării anunţului: 10.11.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 06-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 06.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 22.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a două funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă:
- Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post
- Consilier clasa I grad profesional principal - 1 post
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 06.12.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8;
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8;
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.11.2021 - 22.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani;
- să deţină certificat de competenţă profesională de inspector protecţie civilă, conform prevederilor art. 13 alin. (6) din Legea nr. 481/2004, republicată, privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional principal - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani;
- să deţină certificat de competenţă profesională de inspector protecţie civilă, conform prevederilor art. 13 alin. (6) din Legea nr. 481/2004, republicată, privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare.
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 481/2004 privind protecţia civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă;
7. Legea nr. 15/2005 pentru aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă;
8. H.G. nr. 1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă;
9. H.G. nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc;
10. O.M.A.I. nr. 886/2005 pentru aprobarea Normelor tehnice privind Sistemul naţional integrat de înştiinţare, avertizare şi alarmare a populaţiei;
11. Ordinul nr. 1259/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare şi alarmare în situaţii de protecţie civilă;
12. Ordinul nr. 1184/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi asigurarea activităţii de evacuare în situaţii de urgenţă.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 03.11.2021 - 22.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. copia avizului psihologic;
h. cazierul judiciar;
i. declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI: 03.11.2021
s
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 24-11-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 24.11.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 24.11.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.10.2021 - 10.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului pentru Aplicarea Legii nr. 10/2001 - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/2001 privind regim juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 165/2013 - privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. Codul de Procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Cartea a II-a - Procedura Contencioasă, Titlul I, Capitolul I (Art. 192 - 210 );
8. Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare, - Titlul VI Proprietatea Publică ( art. 858-875);
9. H.G. nr. 401/2013- pentru aprobarea Normelor de Aplicare a Legii nr. 165/2013 - privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.10.2021 - 10.11.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 22.10.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 15-11-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 15.11.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 01.11.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a următoarelor funcţii publice de execuţie vacante:
I. Inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Proiecte şi Strategii
II. Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Proiecte şi Strategii
III. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciul Strategii, Programe de Dezvoltare - Direcţia Proiecte şi Strategii
IV. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 15.11.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.10.2021 - 01.11.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
I. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Proiecte şi Strategii:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul
administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
II. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Proiecte şi Strategii:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul
administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
7. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
III. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Strategii, Programe de Dezvoltare - Direcţia Proiecte şi Strategii:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
7. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
IV. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului - Direcţia Arhitect Şef :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte inginereşti;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr. 195/2002 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.10.2021 - 01.11.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI: 11.10.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 12-11-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 12.11.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 27.10.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru, a funcţiei publice de execuţie vacante de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Audit Public Intern;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 12.11.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 08.10.2021 - 27.10.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă
sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) -
ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializare (S) - drept sau ramura de ştiinţă
(RSI) - ştiinţe economice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de auditor clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Capitolele I, II, III şi IV - Titlul V din Partea a III -a, Titlul I şi Titlul II din Partea a VI -a, şi Partea a VII- a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;
7. Ordin M.F.P. nr. 252/2004 , pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 08.10.2021 - 27.10.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
** Notă:
În vederea obţinerii avizului, conform art. 2.3.4. din H.G. nr.1086/2013 - privind exercitarea activităţii de audit public intern, candidaţii declaraţi admişi vor depune la sediul Primăriei Municipiului Braşov până la o dată anunţată ulterior, un dosar care va cuprinde următoarele documente:
a. curriculum vitae;
b. b) o declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002, referitoare la incompatibilităţile auditorilor interni;
c. c) o lucrare în domeniul auditului public intern;
d. d) două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului intern.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 08.10.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 12-11-2021 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 12.11.2021 ora 14:00
Recrutarea a 2 reprezentanți ai societății civile și a 2 experți independenți în cadrul Comisiei pentru Bugetarea Participativă
Primăria Municipiului Brașov face public Anunțul privind recrutarea a 2 reprezentanți ai societății civile și a 2 experți independenți în cadrul Comisiei pentru Bugetarea Participativă, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local nr. 495 din 29 septembrie 2021, pentru aprobarea Regulamentului privind Procesul de Bugetare Participativă al Municipiului Brașov. Comisia de Bugetare Participativă are rolul de a analiza tehnic, juridic și comunitar propunerile de proiect care vin din partea cetățenilor. Bugetarea participativă își propune implicarea brașovenilor într-un proces democratic de inițiativă, deliberare și decizie pentru stabilirea modalității juste de cheltuire a unei părți din bugetul local. Procesul presupune asumarea comună a unui rol participativ în definirea şi abordarea problemelor comunităților municipiului Brașov.
Data limită de depunere a dosarelor de intenție: 12.11.2021, ora 14.00
Pași procedurali:
1. Depunerea candidaturii:
Trimiterea prin e-mail, la adresa primariabrasovenilor@brasovcity.ro , cu subiectul "Acte dosar de intenție - Nume Prenume - Comisia de Bugetare Participativă" a următoarelor documente:
- Copia actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea potrivit legii, după caz,
- Curriculum vitae (CV), model Europass;
- scrisoare de intenție în care candidatul explică motivația de a face parte din Comisia de bugetare participativă.
2. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de intenție: 15.11.2021
Rezultatele se vor publica pe pagina oficială a platformei de bugetare participativă www.primariabrasovenilor.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Municipiului Brașov.
3.Afişare rezultate finale: 17.11.2021
Rezultatele finale se vor publica pe pagina oficială a platformei de bugetare participativă www.primariabrasovenilor.ro și se vor afișa la avizierul Primăriei Municipiului Brașov.
DESPRE COMISIA DE BUGETARE PARTICIPATIVĂ
Propunerile de proiecte din cadrul procesului de bugetare participativă al Municipiului Brașov vor face obiectul unei analize tehnice, legale dar și comunitare, ce va fi realizată de către Comisia pentru Bugetare Participativă, formată din departamentele din cadrul Primăriei Municipiului Brașov, consilieri locali, membri ai societății civile brașovene și experți independenți.
Comisia va analiza fiecare proiect în parte, iar în urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor care sunt eligibile. Comisia va face o analiză tehnică şi juridică a propunerilor, va verifica conformitatea acestora cu standardele Regulamentului şi cu alte reglementări legale în vigoare, fezabilitatea tehnică cât și cea comunitară. Propunerile care îndeplinesc condițiile de eligibilitate pot suferi ajustări tehnice din partea Primăriei Municipiului Brașov, dacă este necesar. Comisia va lua în calcul și proiectele cu potențial înalt de eligibilitate dar cu sincope în descriere, transmițându-le răspuns cu privire la sugestiile de îmbunătățire și termenul până la care propunerea poate fi modificată. În cazul în care inițiatorii modifică proiectele astfel încât să țină cont de recomandările Comisiei, acestea vor fi considerate eligibile și vor intra în etapa de vot din partea cetățenilor.
Proiectele care contravin prevederilor legale în vigoare nu vor fi incluse în procesul de bugetare participativă și nu vor fi publicate pe platforma online www.primariabrasovenilor.ro.
Componența Comisiei de Bugetare Participativă
Comisia de Bugetare Participativă se constituie drept Comisie de analiză și evaluare a proiectelor, este numită prin dispoziție de primar și este formată din reprezentanți pentru fiecare direcție sau entitate menționate mai jos:
a. Primarul Municipiului Brașov
b. 7 Specialiști din cadrul Aparatului Administrativ al Primăriei, din următoarele domenii: tehnic, achiziții, arhitectură, urbanism, juridic, economic, relațiile cu comunitățile.
c. 3 consilieri locali
d. 2 membri ai societății civile locale
e. 2 experți independenți
CONDIŢIILE DE PARTICIPARE:
În vederea participării, persoana interesată trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
• să aibă cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
• să cunoască limba română, scris şi vorbit;
• să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale ( 18 ani);
SELECȚIA:
Pentru cei 2 membri ai societății civile, este necesară îndeplinirea unuia sau mai multora dintre criteriile de mai jos:
• să facă parte din organizații cu portofoliu solid în ceea ce privește dezvoltarea comunitară;
• Să facă dovada implicării sale civice
• Să dovedească experiență în facilitare comunitară
• Să dovedească implicarea activă la rezolvarea problemelor comunitar-urbane.
Pentru ce 2 experți independenți:
• CV relevant pentru următoarele teme urbane: procese de democrație participativă (reprezintă un avantaj experiența în procese de Bugetare Participativă din alte orașe),implicare în alte practici participative și de strategii urbane, dezvoltare comunitară, intervenții urbane, ecologie urbană, mobilitate, drepturile cetățenilor și alte teme relevante dezvoltării armonioase a orașelor.
CALENDAR:
Data limită de depunere a dosarelor de intenție: 12.11.2021, ora 14.00
Afişare rezultate selecţie dosare de intenție: 15.11.2021
Afișare rezultatele finale: 17.11.2021
Menționăm că activitatea în cadrul Comisiei de Bugetare Participativă este voluntară (neremunerată) și se va desfășura după următorul calendar:
1 noiembrie - 30 noiembrie - START DEPUNERE IDEI ÎN PLATFORMĂ
1 decembrie - 20 decembrie - EVALUAREA PROIECTELOR
21 - 29 decembrie - CLARIFICĂRI PROIECTE
3 ianuarie - 1 februarie - VOTARE
2 februarie - ANUNȚ PROIECTE CÂȘTIGĂTOARE
2022 (după aprobarea bugetului 2022) - IMPLEMENTAREA PROIECTELOR
Aflați mai multe despre procesul de bugetare participativă al Municipiului Brașov accesând www.primariabrasovenilor.ro