Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 14-06-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 14.06.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 02.06.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
I. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă (Id post 467658)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.06.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 14.05.2021 - 02.06.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului de Guvernanţă Corporativă:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
6. H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 14.05.2021 - 02.06.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 14.05.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 04-06-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 04.06.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 24.05.2021 ora 16:00
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef (Id post 184600)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 04.06.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 05.05.2021 - 24.05.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Autorizări Construcţii - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte umaniste şi arte, ramura de ştiinţă (RSI) - Arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură specializarea (S) - arhitectură;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional asistent al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 1 an.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 05.05.2021 - 24.05.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 03-06-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 03.06.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 17.05.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/ săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului de Urbanism, Proiectare și Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef:
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 03.06.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 28.04.2021-17.05.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului de Urbanism, Proiectere și Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - științe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism, cu modificările și completările ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările și completările ulterioare;
10. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare - Cartea I, Titlul IV; Cartea III, Titlul III;
11. Legea nr. 134/2010, privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare- Cartea I, Titlul II.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 28.04.2021 - 17.05.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 28.04.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 20-05-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 20.05.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.05.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intervenții - Compartiment Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă – 20.05.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intervenții – Compartiment Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intervenții - Compartiment Intervenții:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 7 ani;
- calificare profesională sudor;
- experiență dovedită în meseria de sudor: minim 3 ani.
- experiența în sudură cu arc electric și autogen reprezintă un avantaj.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de: Muncitor calificat (Sudor) M, G I – Serviciul Dispecerat-Intervenții - Compartiment Intervenții:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică;
- Prescripția tehnică PT CR 9-2013 privind autorizarea sudorilor care execută lucrări de sudare la instalațiile sub presiune și la instalațiile de ridicat și a operatorilor sudare țevi și fitinguri din polietilenă de înaltă densitate (PEHD) din 30.04.2013.
- Legea nr. 319/2016 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 307/2006, privind apararea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 20.05.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 10.05.2021 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 19-05-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 19.05.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 05.05.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
ANUNŢ
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de lucru, a funcţiei publice de execuţie vacante de auditor, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Audit Public Intern;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 19.05.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 16.04.2021 - 05.05.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă
sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) -
ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializare (S) - drept sau ramura de ştiinţă
(RSI) - ştiinţe economice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de auditor clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Capitolele I, II, III şi IV - Titlul V din Partea a III -a, Titlul I şi Titlul II din Partea a VI -a, şi Partea a VII- a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern;
7. Ordin M.F.P. nr. 252/2004 , pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 16.04.2021 - 05.05.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 17-05-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 17.05.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 04.05.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
I. Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretar General;
II.Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală;
III.Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 17.05.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.04.2021 - 04.05.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
I. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretar General:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Titlul VI - Proprietatea publică din Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul Civil;
8. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
II.Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Cartea a III-a, Cartea a V-a din Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul civil;
8. Cartea I, Cartea a II-a, Cartea a V-a din Legea nr. 134/2010, republicată, privind Codul de procedură civilă.
III. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional asistent al funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 1 an.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Cartea a III-a, Cartea a V-a din Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul civil;
8. Cartea I, Cartea a II-a, Cartea a V-a din Legea nr. 134/2010, republicată, privind Codul de procedură civilă.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.04.2021 - 04.05.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.04.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 26-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 26.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 14.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro - 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă – 26.04.2021, ora 10:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviu - data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. proba scrisă
3. interviu
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro – 1 post vacant;
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Muncitor calificat (Operator pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic - Hidro:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 7 ani;
- experiență în activitatea de exploatarea a instalațiilor pentru pompaj termoficare și transport termoficare: minim 3 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (Operator Pompe) M, G I – Serviciul Producție, Transport, Distribuție Energie Termică /Compartiment Chimic – Hidro:
- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 – privind Codul Administrativ. cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 225/2016 – privind modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilități publice nr. 51/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. nr. 1027/2014, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g) curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi vor fi declaraţi admişi la selecţia dosarelor, au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 26.04.2021).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 14.04.2021 ora 16,00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 22-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 22.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a 2 (două) funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice.
1. Consilier clasa I grad profesional superior - 1 post
2. Inspector clasa I grad profesional superior - 1 post
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel avansat: 19.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu: 20.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 22.04.2021, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2021 - 07.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile:
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I grad profesional superior - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile:
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu;
- perfecţionări/specializări în domeniul tehnologiei informaţiei;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA şi TEMATICA pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - 1 post şi inspector clasa I grad profesional superior - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice 1.
1. Constituţia României, republicată; 2.
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Partea a III-a, Partea a VI-a - Titlul I şi II ; 3.
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 4.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 5.
Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - capitolul II; 6.
6. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare; 7.
7. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările ulterioare; 8.
8. HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
- Procedura de organizare şi desfăşurare a probei suplimentare de testare a cunoştinţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei şi tematica: Anexa nr. 1a - Testare cunoştinţe PC - nivel mediu şi Anexa nr. 1b - Testare cunoştinţe PC - nivel avansat sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.brasovcity.ro, la secţiunea Concursuri\Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2021 - 07.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Rebegea Adriana - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 19.03.2021.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 20-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 20.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 05.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului -Direcției Arhitect Șef;
2. Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 20.04.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.03.2021- 05.04.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului - Direcția Arhitect Șef :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginerești, domeniul de licenţă (DL) - ingineria mediului;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Mediului - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 265/2006 pentru aprobarea O.U.G. nr. 195/2002 privind protecția mediului, cu modificările și completările ulterioare;
6. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 211/2011 privind regimul deșeurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
8. Planul integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov 2018 - 2022 (Plan de măsuri)
(https://brasovcity.ro/file-zone/mediu/planuri-actiune/aer/Plan%20Integrat%20de%20Calitate%20a%20Aerului%20in%20Municipiul%20Brasov%202018-2020.pdf) - H.C.L. nr. 628/31.10.2018 privind aprobarea Planului integrat de calitate a aerului în Municipiul Brașov;
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcția Arhitect Șef :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ( DFI) - științe umaniste și arte, ramura de știință (RSI) - arhitectură și urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcției publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane - Direcția Arhitect Șef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a Administrația publică locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de trarament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.03.2021- 05.04.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 17.03.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 16-04-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 16.04.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 07.04.2021 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării unui post contractual vacant de:
- Inspector de specialitate S I A în cadrul Compartimentului Instituţii de Cultură
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 16.04.2021, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S IA în cadrul Compartimentului Instituţii de Cultură:
BIBLIOGRAFIA
1. Partea a III-a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII şi Partea a VI-a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordinul nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadrului al raportului de activitate precum şi a modelului-cadru al contractului de management, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 07.04.2021, ora 16,00
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 09.04.2021
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs: 12.04.2021
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs: 13.04.2021
Proba scrisă: 16.04.2021, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă: 19.04.2021
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă: 20.04.2021
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă: 21.04.2021
Interviu: 22.04.2021
- Notare şi comunicare rezultate interviu: 23.04.2021
- Termen contestaţie rezultate interviu: 26.04.2021
- Termen soluţionare contestatie interviu: 27.04.2021
Afişare rezultate finale concurs: 28.04.2021
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Data afişării anunţului: 24.03.2021