Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 08-02-2022 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 08.02.2022 ora 13:00
Dată limită depunere dosar: 25.01.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant de:
Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 08 februarie 2022, ora 13:00, la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Referent (Dispecer) M, IA – Serviciul Dispecerat-Intervenții - 1 post vacant:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de execuție de Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intervenții:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 5 ani;
- cunostințe de utilizare a calculatorului - operare Windows, MS Office, Excel și poștă electronică;
- carnet de conducere categoria B.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Referent (Dispecer) M, IA din cadrul Serviciului Dispecerat-Intevenții:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 – privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu modificările și completările ulterioare;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 08.02.2022, ora 13:00).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 25.01.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 07-02-2022 ora 9:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.02.2022 ora 9:00
Dată limită depunere dosar: 25.01.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov
-serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov- organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:
Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare - 1 post vacant
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - post vacant:
- proba scrisă: 07 februarie 2022, ora 09:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (SUDOR) M, G I – Birou Contoare - 1 post vacant
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- calificare profesională de sudor;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (SUDOR) M, G I din cadrul Biroului Contoare:
- Legea nr. 325/2006 – privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Prescripția tehnică PT CR 9-2013 privind autorizarea sudorilor care execută lucrări de sudare la instalațiile sub presiune și la instalații de ridicat și a operatorilor sudare țevi și fitinguri din polietilenă de înaltă densitate (PEHD) din 30.04.2013;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru înscrierea la concurs , conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
d. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 07 februarie 2022, ora 9:00).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 25.01.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 07-02-2022 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 07.02.2022 ora 13:00
Dată limită depunere dosar: 25.01.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov-
serviciu public cu personalitate juridică aflat în subordinea Consiliului Local Braşov, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante
Muncitor calificat (RESPONSABIL TEHNIC AL ACTIVITĂȚII DE MONTARE/DEMONTARE CONTOARE) M, G I din cadrul Biroului Contoare – 2 posturi vacante
Condiţiile de desfăşurare ale concursului:
Data organizării - 2 posturi vacante:
- proba scrisă: 7 februarie 2022, ora 13:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare din str. Mihail Kogălniceanu nr. 23, bl. C7, camera 201.
- interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta în următoarele etape succesive :
1. selecţia dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Muncitor calificat (RESPONSABIL TEHNIC AL ACTIVITĂȚII DE MONTARE/DEMONTARE CONTOARE) M, G I – Birou Contoare – 2 posturi vacante:
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul organizat pentru ocuparea unui post contractual vacant de execuție de Muncitor calificat (responsabil tehnic al activității de montare/demontare contoare) M, G I din cadrul Biroului Contoare:
- studii medii/profesionale/generale;
- vechimea necesară ocupării postului contractual de execuție: minim 3 ani;
- calificarea profesională de instalator, lăcătuș mecanic, sudor reprezintă un avantaj și nu o condiție obligatorie.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de execuție de Muncitor calificat (RESPONSABIL TEHNIC AL ACTIVITĂȚII DE MONTARE/DEMONTARE CONTOARE) M, G I din cadrul Biroului Contoare
- Legea nr. 325/2006 privind serviciul public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 91/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările și completările ulterioare;
- Dispozițiile articolelor 430, 432, 433, 434, 437, 438, 439, 440, 441, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 458 din Ordonanță de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Pentru înscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
1. cerere de înscriere la concurs adresată Directorului Serviciului Public Local de Termoficare Braşov;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
7. curriculum vitae;
Copiile actelor mai sus menţionate se vor prezenta însoţite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
Candidaţii care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale şi sunt declaraţi admişi la selecţia dosarelor au obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului (proba scrisă va avea loc în data de 07 februarie 2022, ora 13:00).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 25.01.2022 ora 16:00 la sediul Serviciului Public Local de Termoficare, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 23, bl. C7, cam. 201.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 01-02-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 01.02.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 17.01.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Transport şi Monitorizare - Direcţia Tehnică ( Id post 184705 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 01.02.2022 , ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 28.12.2021 - 17.01.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunţului: 28.12.2021
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Transport şi Monitorizare - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie și tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Regulamentul (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători şi de abrogare a Regulamentelor ( CEE) nr. 1191/69 şi nr. 1107/70 ale Consiliului;
6. Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 92/2007 a serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare;
8. Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare;
9. Ordinul nr. 356/2007 al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere;
10. Ordinul nr. 207/2007 al A.N.R.S.C. pentru aprobarea Regulamentului-cadru de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor de transport public local;
11. Ordinul nr. 243/2007 al A.N.R.S.C. privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri, ori mărfuri în regim de taxi.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 28.12.2021 - 17.01.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 28.12.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 31-01-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 31.01.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 17.01.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 31.01.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 29.12.2021 - 17.01.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de
Inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI)- ştiinţe inginereşti, ramura de ştiinţă (RSI) - inginerie civilă, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă, specializarea (S) - construcţii civile, industriale şi agricole sau căi ferate, drumuri şi poduri;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. O.U.G. nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
7. H.G. nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 29.12.2021 - 17.01.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 29.12.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 27-01-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 27.01.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 11.01.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală (Id post 184740 )
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel de bază : 25.01.2022 , ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise:27.01.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.12.2021 - 11.01.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Autoritate Tutelară - Direcţia Juridică și de Administrație Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- cunoștințe de operare pe calculator - nivel de bază;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a III-a - Titlul I, II, III, IV, V şi Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Noul Cod Civil: Cartea I -Titlul I, Titlul II, Titlul III; Cartea II - Titlul I, Titlul II, Titlul III, Titlul IV, Titlul V;
6. Legea nr. 71/2011 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul III, Capitolul IV, Capitolul X ( art. 224 - 229);
7. Legea nr. 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul IV;
8. H.G. nr. 52/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul I;
9. Legea nr. 61/1993, privind alocația de stat pentru copii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1 - Testare cunoștințe PC - nivel de bază - este afișată pe site-ul instituției, www.brasovcity.ro. , la secțiunea Concursuri/Proceduri.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.12.2021 - 11.01.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 23.12.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 12-01-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 12.01.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 31.12.2021 ora 16:00
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare în vederea ocupării a postului contractual vacant de Inspector de specialitate S I din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef
Condiţiile de desfăşurare a concursului
Data organizării:
Proba scrisă: în data de 12.01.2022, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Braşov
B-dul Eroilor nr. 8.
Interviul: data şi ora vor fi comunicate ulterior.
Concursul constă în următoarele etape succesive şi anume:
1. selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
2. probă scrisă
3. interviul
În conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea participării la concurs fiecare candidat trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii generale:
a. are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d. are capacitate deplină de exerciţiu;
e. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g. nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S I din cadrul Biroului de Urbanism Proiectare si Sistematizare Urbană - Direcţia Arhitect Şef:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte (RSI) - arhitectură şi urbanism (DL) - arhitectură;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei contractuale: minim 4 ani;
Bibliografia pentru concurs va cuprinde:
1. Partea a III -a, Titlul V, Capitolele III şi IV şi Titlul VII din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
2. Partea a VI -a, Titlul III din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare ;
3. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G nr. 1027/2014, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
2. 2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. 3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. 4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. 5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează (cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai târziu până la data desfăşurării probei scrise);
6. 6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
7. 7. curriculum vitae.
Concursul se va desfăşura conform următorului calendar:
Data limită de depunere a dosarelor: 31.12.2021
- Afişare rezultat selecţie dosare de concurs: 04.01.2022
- Termen contestaţie selecţie dosare de concurs:05.01.2022
- Termen solutionare contestatie selectie dosare de concurs:06.01.2022
Proba scrisă: 12.01.2022, ora 10,00
- Notare şi comunicare rezultate proba scrisă:13.01.2022
- Termen contestaţie rezultate proba scrisă:14.01.2022
- Termen soluţionare contestaţie proba scrisă:17.01.2022
Interviu: 18.01.2022
- Notare şi comunicare rezultate interviu:19.01.2022
- Termen contestaţie rezultate interviu:20.01.2022
- Termen soluţionare contestatie interviu:21.01.2022
Afişare rezultate finale concurs: 25.01.2022
Notă: copiile actelor se prezintă însoţite de documentele original, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Braşov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului, respectiv până în data de 31.12.2021.
Data afişării anunţului: 20.12.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 10-01-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 10.01.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 30.12.2021 ora 15:30
CONCURS DE RECRUTARE
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie vacante de:
- Muncitor calificat la Serviciul Logistic, Compartiment Administrativ-1 post;
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
- proba practică în 10.01.2022 ora 10:00
- data şi ora interviului se vor afişa împreună cu rezultatele de la proba scrisă la sediul instituţiei;
Concursul pentru ocuparea postului vacant constă în următoarele etape succesive şi anume:
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
- proba practică;
- interviul;
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 17.12.2021 - 30.12.2021.
Data limită de depunere a dosarelor de concurs este data de 30.12.2021, ora 15.30.
Selecția dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 31.12.2021 – 03.01.2022.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează în termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a dosarelor de concurs, respectiv în data de 04.01.2022, la sediul și pe pagina de internet a instituției: https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri
Comunicarea rezultatelor probei practice și interviului, după caz, se face în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data finalizării probei, prin afișare la sediul și pe pagina de internet a instituției: https://www.brasovcity.ro/ro/primaria/concursuri
Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept, iar comunicarea rezultatelor se va face imediat după soluționarea contestațiilor.
Rezultatele finale se afișează în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă a concursului/examenului.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante, sunt următoarele:
A. să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare şi anume:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
B. să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei contractuale vacante şi anume:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- carnet de conducere categoria B;
- constituie un avantaj deținerea autorizației de efectuare de lucrări electrice ( electrician);
- capacitate de organizare, de adaptabilitate, capacitate de efort, spirit de echipă;
- disponibilitate pentru desfăşurarea serviciului, prin rotaţie, în zilele de repaus săptămânal, precum şi în zilele de sărbători legale considerate nelucrătoare;
- nu necesită vechime în muncă pentru ocuparea postului contractual de execuție.
BIBLIOGRAFIE
1. Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare, - Cap II - Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice
- Titlul I - Dispoziţii generale
și
- Titlul III - Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
3. Legea nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, actualizată:
-art.5-Termeni şi expresii;
-Secţiunea a 7-a-Instruirea lucrătorilor
-Cap.IV-Obligaţiile lucrătorilor;
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituției publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (certificat naştere, certificat căsătorie/divorţ, după caz);
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. adeverinţa privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea în muncă/în specialitate, în copie;
6. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
8. curriculum vitae, modelul comun european.
Notă: Copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la tel. 0268/414460 int. 139.
În contextul pandemiei de COVID-19 accesul candidaților în instituție, în vederea depunerii dosarelor de concurs, susținerea probelor de concurs, se va face cu îndeplinirea condițiilor prevăzute de lege, așa cum sunt ele reglementate la momentul respectiv și cu desfășurarea următoarelor activități obligatorii:
a. purtarea măștii de protecție;
b. efectuarea triajului epidemiologic, prin scanarea temperaturii;
c. dezinfectarea mâinilor;
d. prezentarea unui act de identitate;
e. prezentarea unui document¹⁾ , pe suport de hărtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infecția cu virusul SARS-COV-2 sau a unui certificat digital al U.E. privind COVID-19 ce are marcat codul QR și care certifică existența documentelor legale de acces, așa cum sunt reglementate prin H.G. nr.1130/2021.
¹⁾ Atestarea vaccinării , testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-COV-2 se va face cu unul din următoarele documente:
a. dovada vaccinării împotriva virusului SARS-COV-2, finalizarea schemei complete de vaccinare de cel puțin 10 zile;
b. test negativ RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-COV-2, nu mai vechi de 72 de ore;
c. certificat al unui test antigen rapid ce prezintă rezultatul negativ pentru infecția cu virusul SARS-COV-2, nu mai vechi de 72 de ore;
d. dovada caă se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării cu virusul SARS-COV-2.
Data afişării: 17.12.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 29-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 29.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 14.12.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a 2 (două) funcţii publice de execuţie vacante, de:
- Consilier achiziţii publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziţii Publice ( Id post 184536, Id post 184541)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 29.12.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.11.2021 - 14.12.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 25.11.2021
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării celor 2 (două) funcţii publice de execuţie vacante de consilier achiziţii publice, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Achiziţii Publice :
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale, ramurile de ştiinţe (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
- perfecţionare/ specializare în domeniul achiziţiilor publice;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. HG nr. 395/ 2016 privind normele de aplicare a Legii nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
8. HG nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii;
9. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Instructiunea ANAP nr. 1/2017 din 4 ianuarie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 179 lit. g) şi art. 187 alin. (8) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, respectiv a art. 192 lit. g) şi a art. 209 alin. (8) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/;
11. Instrucțiunea ANAP nr. 2/2017 din 19 aprilie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 178 şi art. 179 lit. a) şi b) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 şi art. 192 lit. a) şi b) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/.
12. Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021 privind modificarea contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului-cadru. Actul normativ este disponibil la adresa: Link: http://anap.gov.ro/web/legislatie/legislatie-national/.
>Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.11.2021 - 14.12.2021, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g. cazierul judiciar;
h. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI: 25.11.2021
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 29-12-2021 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 29.12.2021 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 14.12.2021 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante, de:
Şef birou, gradul II al Biroului Relaţii Externe, Turism şi Evenimente (Id post 184628)
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 29.12.2021, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.11.2021 - 14.12.2021, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunţului: 25.11.2021
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef birou, gradul II al Biroului Relaţii Externe, Turism şi Evenimente:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - Ştiinţe sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - Ştiinţe ale comunicării, domeniul de licenţă (DL) - Ştiinţe ale comunicării, specializarea (S) - Comunicare şi relaţii publice;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de şef birou se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de conducere de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
1. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - Partea a VI-a - Titlul I şi II ;
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Strategia de Dezvoltare Durabilă a Municipiului Braşov 2030;
5. Ordonanţa nr. 16/2018 pentru modificarea şi completarea O.G. nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, cu modificările şi completările uterioare;
6. Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările uterioare;
7. H.C.L. nr. 225/2021 privind finanţarea nerambursabilă din bugetul Municipiului Braşov a proiectelor culturale.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a. formularul de înscriere - tip;
b. curriculum vitae, modelul comun european;
c. copia actului de identitate;
d. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e. copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h. cazierul judiciar;
i. declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 25.11.2021