Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 17-12-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
"Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala.
Conditiile de desfasurare:
Data organizarii:
- probei scrise: 10.01.2019, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
- interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
- data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei Oficial al Romaniei, Partea a III-a, la sediul Primariei Municipiului Brasov din b-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
Conditiile de participare generale si specifice ale concursului organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte sociale, ramura de stiinta (RSI) - stiinte juridice, domeniul de licenta (DL) - drept, specializarea (S) - drept sau in domeniul fundamental (DFI) - stiinte sociale, ramura de stiinta (RSI) - stiinte administrative, domeniul de licenta (DL) - stiinte administrative, specializarea (S) - administratie publica;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Noul Cod Civil - Cartea I, Titlul IV; Cartea a III-a;
6. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea I, Cartea a II-a;
7.Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49, lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv in perioada 28.11.2018 - 17.12.2018, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documentele:
a) formularul de inscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 28.11.2018
Documente anexate: PV rezultat final concurs 10.01.2019.zip
Concursuri: 03-12-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada determinata a unor functiei publice de executie temporar vacante din cadrul Primariei Municipiului Brasov:
- consilier, clasa I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef;
- inspector, clasa I, grad profesional principal in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef;
- inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica.
Conditii de desfasurare:
Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
- proba scrisa: 10.12.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor
publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniul fundamental (DFI) :
- Stiinte ingineresti - Domeniul de licenta ( DL): Inginerie civila, Specializarea (S): Constructii civile,
industriale si agricole;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar
vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile
ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei
publice de executie temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal in cadrul
Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. b ) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile
ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei
publice de executie temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior in cadrul
Serviciului Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul
functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii
superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta ;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin.
(5), lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul
profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in
specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata;
6. Ordonanta nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata, cu modificarile si completarile
ulterioare;
7. H.C.L. nr. 927/2006 privind aprobarea Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare din parcarile de resedinta amenajate in municipiul Brasov, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. H.C.L. nr. 251/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionarea sistemului de parcare din municipiul Brasov, cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de depune a dosarele de concurs: in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, respectiv in perioada 26.11.2018 - 03.12.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni -Camera nr. 1.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- copia xerox a actului de identitate;
- copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
- copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Mihai Adina - inspector - Serviciul Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 26.11.2018
Documente anexate: Rezultat final concurs 10.12.2018.zip
Concursuri: 13-11-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de:
consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post;Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 26.11.2018 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 25.10.2018 - 13.11.2018.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
a) sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
b) sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice de executie vacante si anume:
" studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
" scris caligrafic;
" abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
" disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
" vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
Atributiile prevazute in fisa postului aferente functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, grad profesional asistent sunt:
1. inregistreaza nasterile produse pe raza municipiului Brasov;
2. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de adoptie;
3. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de inregistrare tardiva a nasterii;
4. inregistreaza casatoriile incheiate in raza administrativ teritoriala a municipiului Brasov;
5. inscrie mentiunile de divort pe baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile;
6. inregistreaza decesele produse pe raza municipiului Brasov;
7. intocmeste comunicari de nasteri, comunicari de deces;
8. intocmeste lista certificatelor anulate, divorturilor la Serviciul de Evidenta a Persoanelor;
9. intocmeste borderourile livretelor militare, pentru persoanele decedate si supuse obligatiilor militare;
10. intocmeste lista persoanelor decedate, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov si le transmite la S.C. R.I.A.L. Brasov, pentru verificarea regimului juridic al locuintelor in conformitate cu H.C.L. nr. 51/28.02.2000;
11. intocmeste lista persoanelor decedate sub 18 ani, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov, care beneficiaza de alocatii de stat si le transmite la Agentiei pentru Prestatii Sociale Brasov;
12. intocmeste lista persoanelor decedate cu drept de vot si le transmite la Serviciul de Evidenta a Persoanelor, din raza teritoriala de la ultimul domiciliu, in vederea radierii din listele electorale;
13. intocmeste opisul alfabetic precum si registrul desfasurator al certificatelor de stare civila;
14. preia declaratiile de bunuri pentru intocmirea sesizarii pentru deschiderea procedurii succesorale si le preda sefului de serviciu;
15. intocmeste, inscrie si expediaza mentiunile de modificare a starii civile a persoanelor;
16. intocmeste actele de stare civila corespunzatoare, urmare aprobarilor date de Primarul Municipiului Brasov;
17. solutioneaza corespondenta repartizata in termenele legale;
18. elibereaza certificate de stare civila sau dovezi privind inregistrarea unui act de stare civila la cererea persoanelor indreptatite, precum si cele solicitate prin corespondenta;
19. completeaza si expediaza extrase (de nastere, casatorie, deces) la cererea autoritatilor publice;
20. intocmeste si elibereaza livretele de familie cu ocazia oficierii casatoriei;
21. intocmeste si elibereaza livretele de familie familiilor constituite pana la data intrarii in vigoare a H.G. nr. 495/1997, la cererea scrisa a reprezentantului familiei;
22. asigura actualizarea datelor din livretul de familie pentru orice situatie aparuta ulterior emiterii documentului;
23. da relatii, in timpul programului cu publicul, cu privire la activitatea Serviciului de Stare Civila;
24. asigura desfasurarea activitatii peste programul normal de munca, precum si in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, conform programarilor facute;
25. solutioneaza cererile si toate lucrarile repartizate in termenele legale, descarcandu-le in baza de date: Regist;
26. constata contraventiile si aplica sanctiunile la regimul actelor de stare civila, urmarind incasarea amenzilor aplicate;
27. opereaza sentintele judecatoresti ramase definitive si irevocabile cu privire la anularea, modificarea, completarea actelor de stare civila;
28. opereaza dispozitiile de primar privind rectificarea unui act de stare civila;
29. opereaza sentintele civile ramase definitive si irevocabile privind stabilirea filiatiei, tagada paternitatii, incuviintarea purtarii numelui, etc.;
30. opereaza si solutioneaza conform procedurii mentiunile de pierdere, renuntare, redobandire si acordarea cetateniei romane;
31. asigura ducerea mapelor la semnat, conform programarii;
32. intocmeste situatia statistica si o expediaza cu buletinele statistice la Directia Judeteana de Statistica la termenele stabilite;
33. introduce in calculator datele cuprinse in actele inscrise in registrele de stare civila;
34. intocmeste anunturi (afise) cu privire la informatiile de interes public si le afiseaza la avizierul institutiei;
35. afiseaza publicatiile privind incheierea unei casatorii;
36. primeste cererile de solicitari de aprobare a transcrierilor certificatelor sau extraselor de stare civila eliberate de autoritatile straine si le transmite D.J.C.E.P. in vederea obtinerii avizului prealabil si intocmeste referatul de aprobare a primarului;
37. primeste dosarele de schimbare a numelui de familie si/sau a prenumelui pe cale administrativa;
38. primeste cererile privind rectificarea unui act de stare civila;
39. preia cererile de divort pe cale administrativa ;
40. confrunta datele din documentele prezentate cu datele inscrise in cererea de divort, certificand pentru conformitate copiile depuse;
41. solicita Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, prin intermediul Directiei Judetene Comunitare de Evidenta a Persoanelor, alocarea din Registrul Unic al Certificatelor de Divort numar de certificat de divort;
42. intocmeste si elibereaza certificatul de divort;
43. intocmeste referatul de respingere a certificatului de divort, sau, dupa caz, intocmeste dispozitie de respingere a cererii de divort, in situatia prevazuta de lege.
44. consilierul de stare civila desfasoara activitatea pe resoartele Serviciului de Stare Civila, anual, prin rotatie.
45. opereaza pe marginea actului de casatorie mentiunile privind regimul matrimonial ales;
46. respecta Procedura privind circuitul documentelor la Serviciul Stare Civila;
47. indeplineste orice alte sarcini dispuse de sefii ierarhici superiori.
BIBLIOGRAFIE
- Constitutia Romaniei, republicata;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin H.G. nr. 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Guvernului nr. 801/2016 pentru stabilirea procedurilor de colectare si stergere a datelor persoanelor cu identitate declarata, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila si evidenta persoanelor;
- Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca ;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, document ce atesta vechimea in munca/in specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
6. cazierul judiciar;
7. copia adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia;
9. curriculum vitae, modelul comun european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Adeverintele privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011 care au un alt format decat cel prevazut in anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008 trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in modelul din anexa si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descarca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
Bibliografia si conditiile specifice de ocupare a postului se vor afisa si pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Brasov, tel.0268/414460-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail office@spclepbv.ro, persoana de contact Isbasoiu Rodica-Lenuta, consilier la SPCLEP Brasov.
Data afisarii: 25.10.2018, ora 8.00
Documente anexate: Rezultat interviu concurs 26 11 2018.zip
Concursuri: 13-11-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii unui post contractual vacant:
Inspector de specialitate S II in cadrul Compartimentului Protectia Mediului - Directia Arhitect SefConditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 21.11.2018 - ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr.286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice de participare la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate S II in cadrul Compartimentului Protectia Mediului - Directia Arhitect Sef
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte ingineresti, domeniul de licenta (DL) - ingineria mediului;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei contractuale: minim 1 an;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual;
3. O.U.G. nr. 195/2005 aprobata prin Legea nr. 265/2006 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 104/2011 privind calitatea aerului inconjurator;
5. Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, republicata;
Conform art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
4. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
5. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza (cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise);
6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele original, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Brasov, telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 13.11.2018.
Data afisarii anuntului: 29.10.2018
Documente anexate: Rezultate proba scrisa concurs 21_11_2018.zip
Concursuri: 12-11-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din cadrul Consiliului Local Brasov organizeaza examen de promovare in gradul profesional pentru urmatoarele functii publice de executie, astfel:
- 2 posturi de consilier, nivel studii superioare, grad profesional asistent in consilier, nivel studii superioare, grad profesional principal la Serviciul Stare Civila.
1) Conditii de participare la examen:
a) sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
b) sa fi obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea performantelor individuale in ultimii 2 ani in care functionarul public s-a aflat in activitate;
c) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
2) Conditii de desfasurare a examenului:
Examenul se desfasoara la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din Brasov, Bd. Eroilor nr.8 , dupa urmatorul program:
- proba scrisa in data de 23.11.2018, ora 09:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
- dosarele de inscriere se depun in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului privind organizarea examenului sau concursului de promovare in grad profesional, la secretariatul comisiei de concurs si vor contine in mod obligatoriu actele prevazute la art.127 din H.G.nr.611/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
Atributii prevazute in fisa postului pentru functia de consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Stare Civila sunt urmatoarele:
1. Inregistreaza nasterile produse pe raza municipiului Brasov;
2. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de adoptie;
3. intocmeste actele de nastere in baza hotararilor judecatoresti de inregistrare tardiva a nasterii;
4. inregistreaza casatoriile incheiate in raza administrativ teritoriala a municipiului Brasov;
5. inscrie mentiunile de divort pe baza hotararilor judecatoresti ramase definitive si irevocabile;
6. inregistreaza decesele produse pe raza municipiului Brasov;
7. intocmeste comunicari de nasteri, comunicari de deces;
8. intocmeste lista certificatelor anulate, divorturilor la Serviciul de Evidenta a Persoanelor;
9. intocmeste borderourile livretelor militare, pentru persoanele decedate si supuse obligatiilor militare;
10. intocmeste lista persoanelor decedate, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov si le transmite la S.C. R.I.A.L. Brasov, pentru verificarea regimului juridic al locuintelor in conformitate cu H.C.L. nr. 51/28.02.2000;
11. intocmeste lista persoanelor decedate sub 18 ani, foste cu ultimul domiciliu in municipiul Brasov, care beneficiaza de alocatii de stat si le transmite la Agentiei pentru Prestatii Sociale Brasov;
12. intocmeste lista persoanelor decedate cu drept de vot si le transmite la Serviciul de Evidenta a Persoanelor, din raza teritoriala de la ultimul domiciliu, in vederea radierii din listele electorale;
13. intocmeste opisul alfabetic precum si registrul desfasurator al certificatelor de stare civila;
14. preia declaratiile de bunuri pentru intocmirea sesizarii pentru deschiderea procedurii succesorale si le preda sefului de serviciu;
15. intocmeste, inscrie si expediaza mentiunile de modificare a starii civile a persoanelor;
16. intocmeste actele de stare civila corespunzatoare, urmare aprobarilor date de Primarul Municipiului Brasov;
17. solutioneaza corespondenta repartizata in termenele legale;
18. elibereaza certificate de stare civila sau dovezi privind inregistrarea unui act de stare civila la cererea persoanelor indreptatite, precum si cele solicitate prin corespondenta;
19. completeaza si expediaza extrase (de nastere, casatorie, deces) la cererea autoritatilor publice;
20. intocmeste si elibereaza livretele de familie cu ocazia oficierii casatoriei;
21. intocmeste si elibereaza livretele de familie familiilor constituite pana la data intrarii in vigoare a H.G. nr. 495/1997, la cererea scrisa a reprezentantului familiei;
22. asigura actualizarea datelor din livretul de familie pentru orice situatie aparuta ulterior emiterii documentului;
23. da relatii, in timpul programului cu publicul, cu privire la activitatea Serviciului de Stare Civila;
24. asigura desfasurarea activitatii peste programul normal de munca, precum si in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, conform programarilor facute;
25. solutioneaza cererile si toate lucrarile repartizate in termenele legale, descarcandu-le in baza de date: Regist;
26. constata contraventiile si aplica sanctiunile la regimul actelor de stare civila, urmarind incasarea amenzilor aplicate;
27. opereaza sentintele judecatoresti ramase definitive si irevocabile cu privire la anularea, modificarea, completarea actelor de stare civila;
28. opereaza dispozitiile de primar privind rectificarea unui act de stare civila;
29. opereaza sentintele civile ramase definitive si irevocabile privind stabilirea filiatiei, tagada paternitatii, incuviintarea purtarii numelui, etc.;
30. opereaza si solutioneaza conform procedurii mentiunile de pierdere, renuntare, redobandire si acordarea cetateniei romane;
31. asigura ducerea mapelor la semnat, conform programarii;
32. intocmeste situatia statistica si o expediaza cu buletinele statistice la Directia Judeteana de Statistica la termenele stabilite;
33. introduce in calculator datele cuprinse in actele inscrise in registrele de stare civila;
34. intocmeste anunturi (afise) cu privire la informatiile de interes public si le afiseaza la avizierul institutiei;
35. afiseaza publicatiile privind incheierea unei casatorii;
36. primeste cererile de solicitari de aprobare a transcrierilor certificatelor sau extraselor de stare civila eliberate de autoritatile straine si le transmite D.J.C.E.P. in vederea obtinerii avizului prealabil si intocmeste referatul de aprobare a primarului;
37. primeste dosarele de schimbare a numelui de familie si/sau a prenumelui pe cale administrativa;
38. primeste cererile privind rectificarea unui act de stare civila;
39. Preia cererile de divort pe cale administrativa ;
40. Confrunta datele din documentele prezentate cu datele inscrise in cererea de divort, certificand pentru conformitate copiile depuse;
41. Solicita Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, prin intermediul Directiei Judetene Comunitare de Evidenta a Persoanelor, alocarea din Registrul Unic al Certificatelor de Divort numar de certificat de divort;
42. Elibereaza certificatul de divort;
43. Consilierul de stare civila desfasoara activitatea pe resoartele Serviciului de Stare Civila, anual, prin rotatie.
44. Opereaza pe marginea actului de casatorie mentiunile privind regimul matrimonial ales;
45. Respecta Procedura privind circuitul documentelor la Serviciul Stare Civila;
46. Asigura conditiile de climatizare, sonorizare, curatenie si ale celorlalte cerinte bunei functionari in spatiul special destinat solemnitatii oficierii, precum si in celelalte spatii destinate Serviciului Stare Civila;
47.Indeplineste orice alte sarcini dispuse de sefii ierarhici superiori.
Bibliografia pentru examenul de promovare in grad profesional din cadrul Serviciului Stare Civila
Dosarul va contine urmatoarele documente:
a) copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3.
Dosarul de inscriere la examen se depune la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor din Brasov, Bd. Eroilor nr.8 pana la data de 12.11.2018 ora 16:00.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a examenului, sau se poate descarca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
Bibliografia si conditiile specifice pentru examenul de promovare in gradul profesional se vor afisa si pe pagina de internet www.brasovcity.ro-sectiunea LICITATII SI CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Brasov, tel.0268/414460-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail office@spclepbv.ro, persoana de contact Isbasoiu Rodica-Lenuta, consilier la SPCLEP Brasov.
Data afisarii: 23.10.2018 ora 8:00
Documente anexate: Rezultat final concurs 23.11.2018.zip
Concursuri: 07-11-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala;
II. Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala.
Conditiile de desfasurare:
Data organizarii:
- probei scrise:21.11.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
- interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8
- data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, la sediul Primariei Municipiului Brasov din b-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
I. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte ingineresti, domeniul de licenta (DL) - inginerie geodezica;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
- perfectionare/ specializare in domeniul evaluare proprietati imobiliare.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol si Fond Funciar - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 7/1996 privind cadastrul si publicitatea imobiliara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul ANCPI nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara;
8. Legea nr. 287/2009, republicata, privind Codul civil - Cartea a III -a - despre bunuri.
II. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI) - stiinte sociale, ramura de stiinta (RSI) - stiinte juridice, domeniul de licenta (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Noul Cod Civil - Cartea I, Titlul II si Titlul IV; Cartea a III-a;
6. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea a II-a: Procedura contencioasa, Titlul I, Titlul II; Cartea a V-a;
7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
8.Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49, lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv in perioada 19.10.2018 - 07.11.2018, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documentele:
a) formularul de inscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI : 19.10.2018
Documente anexate: Dosar concurs si rezultat final 21.11.2018.zip
Concursuri: 25-09-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. consilier juridic clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
II. inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
III. inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Achizitii Publice
Conditiile de desfasurare:
Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
- proba scrisa: in data de 15.10.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. respectiv, pana la data de 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
I. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional asistent in cadrul
Serviciului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniul fundamental (DFI): Stiinte sociale, Ramura de stiinta (RSI): Stiinte juridice, Domeniul de licenta (DL): Drept, Specializarea (S): Drept;
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Noul Cod Civil - Cartea a V-a: Despre obligatii, Titlul II;
6. Noul Cod de Procedura Civila; Cartea a II-a: Procedura contencioasa, Titlul I. Procedura in fata primei instante;
7. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.
II. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniile fundamentale (DFI):
¢ Stiinte ingineresti:
- Domeniul de licenta (DL): Inginerie civila, Specializarea (S): Constructii civile, industriale si agricole,
- Domeniul de licenta (DL): Ingineria instalatiilor, Specializarea (S): Instalatii pentru constructii,
¢ Stiinte umaniste si arte, Domeniul de licenta ( DL): Arhitectura, Specializarea (S): Arhitectura;
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector, clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 185/ 2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
III. Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Achizitii Publice, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile fundamentale (DFI) :
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector, clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
- perfectionare/ specializare in domeniul achizitiilor publice.
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. H.G. nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. H.G. nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/ acordului cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. respectiv in perioada 06.09.2018 - 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- copia xerox a actului de identitate;
- copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
- copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Mihaileanu Xenia - consilier in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 06.09.2018
Documente anexate: PV rezultat final concurs 15.10.zip
Concursuri: 25-09-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacante de:
- consilier, clasa I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef.
Conditii de desfasurare:
Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
- proba scrisa: 01.10.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in Domeniul fundamental (DFI) :
- Stiinte ingineresti - Domeniul de licenta ( DL): Inginerie civila, Specializarea (S): Constructii civile, industriale si agricole;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile
ulterioare;
7. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
Perioada de depune a dosarele de concurs: in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, respectiv in perioada 18.09.2018 - 25.09.2018, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni -Camera nr. 1.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- copia xerox a actului de identitate;
- copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
- copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Mihai Adina - inspector - Serviciul Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 18.09.2018
Documente anexate: Documente anexa si Selectia dosarelor concurs 15.10.2018 .zip
Concursuri: 19-09-2018 ora 15:30
Vezi în pagină separată
ANUNT
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov, aduce la cunostinta celor interesati de concursul de recrutare, programat pentru proba scrisa in data de 24 septembrie 2018, privind postul temporar vacant de ingrijitor la Serviciul Logistic, Compartimentul Administrativ, urmatoarele:
Avand in vedere faptul ca titularul postului de ingrijitor a reluat activitatea dupa suspendarea raporturilor de munca, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ANULAREA concursului de recrutare a carei proba scrisa urma sa aiba loc in data de 24 septembrie 2018-ora 10.00.
Data afisarii: 19.09.2018, ora 15.30
Concursuri: 13-09-2018 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei contractuale de executie temporar vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 24.09.2018 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul pentru ocuparea postului temporar vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- proba practica;
- interviul;
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 07.09.2018 - 13.09.2018.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei contractuale de executie temporar vacante, sunt urmatoarele:
A. sa indeplineasca conditiile prevazute de art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare si anume:
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea func?iei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
B. sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei contractuale temporar vacante si anume:
- studii generale;
- capacitate de organizare, de aptabilitate, capacitate de efort, spirit de echipa;
- disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
- nu necesita experienta in domeniu .
BIBLIOGRAFIE
" Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, - Cap II - Servicii publice comunitare de evidenta a persoanelor;
" Legea nr.477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
" Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, actualizata:
-art.5-Termeni si expresii;
-Sectiunea a 7-a-Instruirea lucratorilor
-Cap.IV-Obligatiile lucratorilor;
" Ordinul nr.119/2014 NORME de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei - Cap VI Norme de igiena pentru unitatile de folosinta publica
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institu?iei publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz (certificat nastere, certificat casatorie/divort, dupa caz);
3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea condi?iilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
4. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverin?ele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate, in copie;
6. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. curriculum vitae, modelul comun european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 07.09.2018
Documente anexate: Anunt selectie dosare concurs 24.09.2018.pdf