Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 14-05-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1. Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
2. Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.05.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de
licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe umaniste şi arte, ramura de ştiinţă (RSI)
arhitectură şi urbanism, domeniul de licenţă (DL) - arhitectură sau urbanism;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de referent clasa III se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI - a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 13.04.2020 - 04.05.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.”
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 13.04.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 30-03-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Informaţii Publice şi Mass Media - Direcţia Relaţii Comunicare.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 30.03.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA:
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Partea a VI- a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
5. O.G nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 27.02.2020 - 17.03.2020, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 27.02.2020
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 14-01-2020 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Centrul de Informații pentru Cetățeni - Direcţia Relații Comunicare.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 14.01.2020, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - științe sociale, ramura de știință (RSI) - științe administrative, domeniul de licență( DL) - științe administrative, specializarea (S) - administrație publică;
BIBLIOGRAFIA :
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
2. Constituţia României, republicată;
3. Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.12.2019 - 30.12.2019, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 09.12.2019
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS
Concursuri: 03-12-2019 ora 10:00
Vezi în pagină separată
“Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Implementare şi Derulare Proiecte - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 03.12.2019, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind privind Codul administrativ; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA :
1. Constituţia României, republicată;
2. Partea a III -a - Administraţia publică locală din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
3. Partea a VI- a, Titlul II - Statutul funcţionarilor publici din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. H.G nr. 343/2017 pentru modificarea H.G nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora;
7. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 01.11.2019 - 20.11.2019, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 01.11.2019
Documente anexate: Proces Verbal rezultat final concurs 03.12.zip
Concursuri: 24-10-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
MUNICIPIUL BRAȘOV, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecţie a candidaţilor pentru funcţia de membru al Consiliului de Administraţie al Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A., asistată de expertul independent specializat în recrutarea resurselor umane S.C. Pluri Consultants Romania S.R.L., organizează procedura de recrutare şi selecţie a candidaţilor pentru 6 (şase) poziţii de membru în Consiliul de Administraţie al regiei, dintre care unul reprezentant al autorităţii publice tutelare . Procedură ce va fi derulată în conformitate cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice aprobată prin Legea nr.111/2016 şi de HG nr.722/2016.
Dosarele de înscriere ale candidaţilor se vor depune la registratura Primăriei Municipiului Braşov, Bd. Eroilor Nr. 8, Braşov, Judeţul Braşov în plic închis şi sigilat, până la data de 24.10.2019 inclusiv, ora 16.00 cu menţiunea “Candidatură pentru Consiliulul de Administraţie la Regia Publică Locală a Pădurilor Kronstadt R.A. _ Nume _ Prenume” totodată se vor transmite şi electronic prin e-mail la adresa 109@pluri.ro.
Mesajele pe e-mail vor avea titlul „ Candidatura CA Regia Publică Locală a Pădurilor Kronstadt R.A. _ Nume _ Prenume”. Condiţiile de desfăşurare, respectiv de participare la concurs şi conţinutul dosarului de înscriere se găsesc pe pagina web a Primăriei Municipiului Braşov www.brasovcity.ro la secţiunea Concursuri şi pe cea a RPLP Kronstadt R.A. www.rplpkronstadt.ro la secţiunea Anunţuri
Toate candidaturile vor fi tratate cu maximă confidenţialitate
Publicat la data 24.09.2019
Documente anexate: Documentatie Concurs Kronstadt.zip
Concursuri: 16-10-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov organizează concurs de recrutare la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de :
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se organizează după următorul program:
Concursul de recrutare constă în următoarele etape succesive şi anume:
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor;
- proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT-nivel mediu;
- proba scrisă;
- interviul.
Candidaţii vor depune dosarul de înscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de înscriere la concurs este 27.09.2019 - 16.10.2019 ora 16.00.
Condiţiile de participare la concurs prevăzute de lege precum şi condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante, sunt următoarele:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.465 alin.(1)-(2), Partea a VI-a, Titlul II-Statutul funcționarilor publici din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile specifice prevăzute în fişa postului aferentă funcţiei publice de execuţie vacante şi anume:
Atribuţiile prevăzute în fişa postului aferente funcţiei publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad profesional principal sunt:
1. Asigură securitatea reţelei informatice, integritatea funcţionării acesteia şi satisfacerea cerinţelor prevăzute de lege pentru funcţionarea reţelei informatice a Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov;
2. Asigură satisfacerea cerinţelor prevăzute de lege pentru funcţionarea bazei de date şi are obligaţia de a asigura datelor pe care le stochează, prelucrează şi /sau difuzează îndeplinirea cerinţelor de acurateţe, integritate şi secret sau confidenţialitate pe care acestea le implică potrivit legii;
3. Are obligaţia să instituie în activitatea de administrare a bazei de date şi în cea de administrare a reţelei informatice un regim de profesionalism, conştiinciozitate, seriozitate şi solicitudine în îndeplinirea sarcinilor;
4. Execută operaţii de instalare a sistemelor de operare a software-ului de bază şi de aplicaţie pe echipamentele de calcul care compun sistemul informatic local şi participă la depanarea şi repunerea în funcţiune a echipamentelor de calcul, împreună cu specialiştii firmei care asigură asistenţa tehnică în cadrul contractelor de service al echipamentelor de calcul, de comunicaţie şi de software; are obligaţia să prevadă în contractele încheiate clauze explicite privind securitatea datelor şi a prelucrărilor;
5. Ia măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, necesare protecţiei datelor împotriva distrugerii accidentale sau neautorizate, pierderii accidentale cât şi împotriva alterării sau accesului neautorizat, precum şi împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală;
6. Ia măsuri speciale de protecţie a datelor şi informaţiilor în cazul în care datele pot fi consultate prin acces direct la reţelele informatice;
7. În îndeplinirea sarcinilor de responsabil pentru prelucrarea datelor şi de responsabil de reţea informatică are obigaţia de a nu permite citirea, modificarea sau distrugerea informaţiilor , să nu divulge identitatea acoperită prin pseudonime sau anonimat, decât autorităţilor abilitate prin lege;
8. Efectuează periodic verificări privind calitatea bazelor de date şi rezolvă anomaliile apărute;
9. Coordonează şi urmăreşte actualizarea bazelor de date;
10. Execută proceduri de depistare a neconcordanţelor şi urmăreşte rezolvarea listelor de erori rezultate în urma verificării coerenţei bazelor de date;
11.Execută activităţi pentru întreţinerea preventivă a echipamentelor informatice din dotarea S.P.C.L.E.P.Braşov;
12. Verifică periodic şi actualizează, din proprie iniţiativă sau la propunerea şefilor/responsabililor de compartimente, după avizul prealabil al directorului executiv, pagina de internet a instituţiei.
13. Are obligaţia de a asigura un echilibru între costul măsurilor de securitate, natura datelor, tipul de prelucrare şi riscurile potenţiale;
14. Răspunde de evidenţa, inventarierea, selecţionarea, păstrarea/ conservarea şi folosirea documentelor electronice precum şi de depunerea lor spre păstrare la arhivă cu respectarea regulilor de conservare care să asigure:
- conformitatea cu informaţiile ce stau la originea înregistrărilor;
- protecţia împotriva oricărei distrugeri, alterări sau înlocuiri neautorizate;
- caracterul public sau privat, inclusiv confidenţialitatea sau secretul, în măsura în care cuprind asemenea categorii de date.
15. Formează, instruieşte şi controlează personalul S.P.C.L.E.P.Braşov cu privire la utilizarea echipamentelor şi aplicaţiilor precum şi asupra asigurării confidenţialităţii datelor ;
16. Anunţă şeful ierarhic asupra realizărilor/problemelor informatice ( disfuncţionalităţilor);
17. Semnalează incidentele de hard-soft şi de aplicaţie;
18. Ţine evidenţa memoriilor externe magnetice pentru programele de aplicaţie, în scopul asigurării copiilor de siguranţă;
19. Întocmeşte statistici şi situaţii referitoare la dinamica bazelor de date;
20. Este responsabil cu evidenţa instalaţiilor tehnice (calculatoare, echipamente periferice, imprimante, UPS) pe locuri de folosinţă;
21. Certifică pe actul de lichidare al salariatului care pleacă din instituţie faptul că acesta are sau nu în administrare sau în folosinţă bunuri de natura instalaţiilor tehnice (calculatoare, echipamente periferice, imprimante, UPS);
22. Întocmeşte documentaţia privind fundamentarea cheltuielilor referitoare la asigurarea necesarului de echipamente de calcul şi periferice, de consumabile pentru aceste echipamente precum şi a cheltuielilor cu întreţinerea şi repararea acestor echipamente precum şi a sistemelor de ordonare şi dirijare şi a sistemelor de detecţie şi semnalizare şi de televiziune cu circuit închis, documentaţie necesară pentru întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
23. Avizează toate achizițiile de echipamente și programe realizate în cadrul instituției;
24. În zilele de week-end, sărbători legale ori în zilele în care potrivit legii speciale sunt declarate zile nelucrătoare, participă, conform programării întocmite în conformitate cu prevederile art.22 din Regulamentul Intern, la fluidizarea participanţilor la oficieri căsătorii, precum şi la menţinerea caracterului solemn al evenimentului şi la păstrarea ordinii publice;
25. Asigură securitatea informaţiilor în cadrul sistemelor informatice utilizate în Serviciul Logistic, prin protecţia informaţiilor prelucrate, transmise şi stocarea sub formă electronică împotriva riscurilor de pierdere, distrugere sau alterare;
26. Îndeplineşte atribuţiile ce-i revin ca membru al Comisiei de monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologică a implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial din SPCLEP Braşov ;
27. Este desemnat prin decizia directorului executiv al SPCLEP Brașov ca fiind responsabil de risc la Compartimentul Analiză-Sinteză, Secretariat, Informatic;
28. Are obligaţia să-şi perfecţioneze pregătirea profesională;
29. Are obligaţia să înregistreze zilnic în caietul de evidenţă, lucrările efectuate;
30. Îndeplineşte orice alte sarcini dispuse de şefii ierarhici superiori.
BIBLIOGRAFIE
- Constituţia României, republicată;
- O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
- Partea I Dispoziții generale,
- Partea III Administrația publică locală - Titlul I – IV
- Titlul V ( Cap. I – IV și Cap. VIII)
- Titlul VII
Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice;
- Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
- http://www.anfp.gov.ro/R/Doc/Testare%20IT/TestareITNivelMediu.pdf
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:
1. formularul de înscriere - tip;
2. copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
3. copiile diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
4. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
5. adeverinţa privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011, document ce atesta vechimea în muncă/în specialitate, conform modelului din anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008;
6. cazierul judiciar / declarație pe propria răspundere ca nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu funcția publică, cu obligația de a-și completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului;
7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
8. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia;
9. curriculum vitae, conform modelului comun european.
Notă: Copiile actelor se prezintă copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs .
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Adeverinţele privind activitatea desfăşurată după data de 01.01.2011 care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr.2D din H.G. nr.611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în modelul din anexă şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, sau se poate descărca de pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Bibliografia şi condiţiile specifice de ocupare a postului se vor afişa şi pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației la concursurile organizate de către Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov împreună cu anexele privind testarea de cunoștințe PC se afișează pe pagina de internet www.brasovcity.ro-secţiunea CONCURSURI.
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt:
-sediul din Bd. Eroilor nr.8 Braşov,tel. mobil 0747011819, tel. fix 0268/416550-interior 139, fax 0268/415161, adresa e-mail contabilitate@spclepbv.ro, persoana de contact Isbăşoiu Rodica-Lenuţa, consilier la Serviciul Logistic din cadrul SPCLEP Braşov.
Data afişării: 27.09.2019, ora 8.00
Documente anexate: Rezultat final concurs 31.10.2019.zip
Concursuri: 16-09-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor nr. 8, organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de sef serviciu, grad II al Serviciului Tehnologia Informației și Comunicațiilor din cadrul Direcţiei Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice, după cum urmează:
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației- nivel
avansat : 26.09.2019, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 30.09.2019, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
Condiţiile de participare generale şi specifice la concursul de promovare organizat pentru ocuparea funcţiei publice mai sus menţionate, sunt următoarele:
- să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 483 alin. (2) lit. a-e, Partea a VI-a, Titlul II- Statutul funcționarilor publici din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă ;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiția de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere de minimum 5 ani, conform art. 468 alin.(2) lit.a din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată;
- cunoștințe de operare calculator - nivel avansat.
BIBLIOGRAFIA
1. Constituţia României, republicată;
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ: Partea a III-a, Partea a VI-a Titlul I și Titlul II;
3. Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
4. Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în execitarea demnităților publice, a funcții publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției Cartea I, Titlul II și Titlul III, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Strategia Națională privind Agenda Digitală pentru România 2020, februarie 2015 aprobată prin H.G. nr. 245/07.04.2015;
6. Regulamentul Parlamentului și Consiliului European (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
7. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată;
8. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată;
9. Ghidul beneficiarului Programului Operațional Capacitatea Administrativă, Versiunea august 2018;
10. Ghidul solicitantului - Condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020:
- Anexa Prioritară 1 - Promovarea transferului tehnologic a Programului Operațional Regional
2014 - 2020;
- Axa Prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 143, lit. a) – h) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 27.08.2019 - 16.09.2019, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1. la sediul din Braşov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
- Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testarea a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației și Anexa nr. 1b - Testare cunoștințe PC - nivel avansat - se afișează pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov.
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 27.08.2019
Documente anexate: Rezultat final concurs 26.09.zip
Concursuri: 29-07-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de:
- consilier, clasa I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica (1 post)
Conditiile de desfasurare:
Data, ora si locul de desfasurare a concursului:
- proba scrisa: in data de 08.08.2019, ora 10.00, la sediul Primariei Municipiului Brasov,
B-dul Eroilor nr. 8.
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor la proba scrisa, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consiler clasa I grad profesional superior in cadrul Serviciului Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul fundamental (DFI)
- stiinte ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in
specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei - republicata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata;
6. H.G. nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002 privind
circulatia pe drumurile publice;
7. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata;
8. Ordonanta nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicata;
Perioada de depunere a dosarelor de concurs: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a. respectiv, in perioada 08.07.2019 - 29.07.2019, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- copia xerox a actului de identitate;
- copii xerox ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
- copia xerox a carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a adeverintei care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie/unit?tile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- cazierul judiciar/declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l fac? incompatibil cu functia publica, cu obligatia de a-si completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data organizarii interviului;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acestuia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro. Persoana de contact d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI : 08.07.2019
Documente anexate: Rezultat final concurs 08.08.2019.zip
Concursuri: 19-06-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
"Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente.
Conditiile de desfasurare:
Data organizarii:
- probei suplimentare de testare a competentelor specifice in domeniul tehnologiei informatiei- nivel de baza : 02.07.2019, ora 10.00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 04.07.2019, ora 10.00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8,
- interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8.
- data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere: in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial al Romaniei Oficial al Romaniei, Partea a III-a respectiv, pana la data de 19.06.2019, la sediul Primariei Municipiului Brasov din b-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni, Camera nr. 1.
Conditiile de participare generale si specifice ale concursului organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata; pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 7 ani;
- cunostinte de operare pe calculator - nivel de baza;
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Strategia de Dezvoltare Durabila a Municipiului Brasov 2030;
6. Ordonanta nr. 16/2018 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutii publice;
7. Legea nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general;
8. H.C.L. nr. 542/27.10.2017 privind finantarea nerambursabila din bugetul Municipiului Brasov, a proiectelor culturale.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49, lit. a) - j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv in perioada 31.05.2019 - 19.06.2019, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documentele:
a) formularul de inscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copia carnetului de munca si dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (- conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro:).
- Procedura de organizare si desfasurare a probei suplimentare de testarea a competentelor specifice in domeniul tehnologiei informatiei si Anexa nr. 1 - Testare cunostinte PC - nivel de baza - se afiseaza pe site-ul Primariei Municipiului Brasov.
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 31.05.2019.
Documente anexate: P.V rezultat final concurs 04.07.2019.zip
Concursuri: 18-06-2019 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacante de sef serviciu, grad II al Serviciului Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial din cadrul Directiei Arhitect Sef, dupa cum urmeaza:
Conditiile de desfasurare:
Data organizarii:
- probei scrise: 10.07.2019, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior la afisarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8.
Conditiile de participare generale si specifice la concursul de promovare organizat pentru ocuparea functiei publice mai sus mentionate, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa fie absolventi de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
- sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minimum 5 ani;
- sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata.
BIBLIOGRAFIA
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publica, actualizata;
6. O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata;
7. H.C.L. nr. 116/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru comercializarea produselor si serviciilor de piata in Municipiul Brasov, republicata;
8. H.C.L. nr. 201/2006 privind aprobarea procedurii de utilizare temporara a locurilor publice apartinand domeniului public al Municipiului Brasov, republicata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 143, lit. a) - h) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv in perioada 30.05.2019 - 18.06.2019, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documentele:
a) formularul de inscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, dupa caz;
f) copia carnetului de munca si, dupa caz, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
g) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihaileanu Xenia - consilier in cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 30.05.2019
Documente anexate: Rezultat final concurs 10.07.2019.zip