Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30
Vezi în pagină separată
Concurs pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov
Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov.Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.
Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe. Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.
Documente anexate: Filarmonica Brasov nou.zip
Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30
Vezi în pagină separată
Concurs pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov
Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov.Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.
Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.
Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.
Documente anexate: Opera Brasov nou.zip
Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30
Vezi în pagină separată
Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov
Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov.Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si idomiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.
Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.
Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.
Documente anexate: Teatrul Sica Alexandrescu Brasov nou.zip
Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30
Vezi în pagină separată
Concurs pentru ocuparea postului de manager la Teatrul pentru copii Arlechino Brasov
Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - organizeaza concursul pentru ocuparea postului de manager la Teatrul pentru copii Arlechino Brasov.Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - stiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
1. 09.07.2015, aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, prezentului regulament, precum si a datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 03.08.2015, ora 14:30, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 04.08.2015 - 06.08.2015, selectia dosarelor;
4. 07.08.2015, anuntarea rezultatelor selectiei dosarelor;
5. 10.08.2015 -20.08.2015, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 20.08.2015, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia;
7. 24.08.2015 - 28.08.2015, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 31.08.2015, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 01.09.2015, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia;
10. 01.09.2015 - 02.09.2015, depunerea contestatiilor, pana la ora 14:30;
11. 03.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 03.09.2015 - 07.09.2015, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 08.09.2015, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor.
Dosarele de concurs si proiectelor de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 03.08.2015, ora 14:30 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului si va fi structurat obligatoriu pe modelul de la punctul VI.
Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora proiectele de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1,5. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.
Documente anexate: Teatrul Arlechino Brasov nou.zip
Concursuri: 03-08-2015 ora 14:30
Vezi în pagină separată
ANUNT IMPORTANT
pentru concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura:
1. Opera Brasov
2. Filarmonica Brasov
3. Teatrul pentru copii Arlechino Brasov
4. Teatrul Sica Alexandrescu Brasov
CAIETELE DE OBIECTIVE SI REGULAMENTELE DE CONCURS AU FOST MODIFICATE.
Candidatii care au depus proiectele de management pana in data de 05.06.2015 vor depune un nou dosar de concurs si un nou proiect de management elaborat in conformitate cu noile cerinte.
Concursuri: 28-07-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. Serviciul Financiar Contabilitate - Directia Economica
- inspector clasa I grad profesional superior
- inspector clasa I grad profesional asistent
II. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect sef
- consilier clasa I grad profesional superior
- inspector clasa I grad profesional asistent
III. Serviciul Amenajarea Teritoriului si Gestiune Date Urbane - Directia Arhitect sef
- referent de specialitate clasa II grad profesional superior
Conditiile de desfasurare a concursului:
- inspector clasa I grad profesional superior
- inspector clasa I grad profesional asistent
- consilier clasa I grad profesional superior
- inspector clasa I grad profesional asistent
- referent de specialitate clasa II grad profesional superior
- Data organizarii
- probei scrise: 10.08.2015, ora 10,00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
- proba scrisa,
- interviul.
I. Serviciul Financiar Contabilitate - Directia Economica
- Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior si inspector clasa I grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an.
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
- Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
- Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
- Ordinul nr. 2861/9.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- Ordinul nr. 3512/27.11.2008, actualizat, privind documentele financiar contabile;
- Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice - modificata si actualizata.
- Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior si inspector clasa I grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul constructii, instalatii sau arhitectura.
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru gradul profesional asistent al functiei publice de inspector clasa I, se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
- Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de referent de specialitate clasa II grad profesional superior, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul constructii, instalatii sau arhitectura.
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent de specialitate clasa II se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
- Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobândita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- Nota:
- Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor H.G. nr. 611/2008.
Documente anexate: ANUNT 09_07_2015.pdf
Concursuri: 10-06-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a functiei publice de executie vacanta de:
referent de specialitate - clasa II - gradul profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial - Directia Arhitect Sef
Conditiile generale si specifice prevazute in fisa postului corespunzatoare functiei publice de executie vacante de referent de specialitate - clasa II - gradul profesional superior din cadrul Serviciului Administrare Patrimoniu si Urbanism Comercial - Directia Arhitect Sef, sunt urmatoarele:
- sa aiba calitatea de functionar public: referent de specialitate, clasa II, gradul profesional superior;
- studii superioare de scurta durata absolvite cu diploma;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel avansat, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
Ocuparea functiei publice mai susmentionate, va avea loc in data de 22.06.2015
Nota:
Functionarii publici interesati, vor depune cererile de transfer insotite de: curriculum vitae, carnetul de munca, sau dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor, precum si cartea de identitate, in copii xerox, in termen de 20 zile de la afisarea anuntului, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer, Primaria Municipiului Brasov va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in data de 12.06.2015 ora 10:00, la sediul institutiei din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, telefon 416550 int.147.
Anuntul si conditiile de ocupare ale postului, se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 22.05.2015
Concursuri: 10-06-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
ANUNT - ERATA LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE MANAGER LA INSTITUTIILE DE CULTURA:
1. Opera Brasov
2. Filarmonica Brasov
3. Teatrul pentru copii Arlechino Brasov
4. Teatrul Sica Alexandrescu Brasov
Candidatii la concursul pentru ocuparea posturilor de manager la institutiile de cultura din subordinea Consiliului Local Brasov, vor elabora planurile de management in format .doc, MS Word, cu caractere Times New Roman, marime 12, distanta dintre raduri de 1.
Concursuri: 09-06-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza, la sediul sau din Bd. Eroilor nr. 8, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - concursul pentru ocuparea postului de manager la Opera Brasov.
Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene ?i domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - ?tiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, men?ionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
a) 06.05.2015 aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, Regulamentului organizare si desfasurare a concursului de management, precum si a datelor de depunere a mapelor de concurs, a planurilor de management si desfasurarea etapelor concursului;
b) 09.06.2015 data limita pentru depunerea planurilor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
c) 09.06.2015 - 15.06.2015 selectia dosarelor;
d) 16.06.2015 - 22.06.2015 analiza planurilor de management - prima etapa;
e) 23.06.2015 - 30.06.2015 sustinerea planurilor de management in cadrul unui interviului - a doua etapa.
Dosarele de concurs si planurile de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data - 09.06.2015, ora 16:00 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unita?ile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverin?a care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverin?a eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declara?ie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) planul de management, care trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului.
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi inso?ite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-16:00; vineri intre orele 8:00-13:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile ?i completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
________________________________________
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta ?ara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoa?terii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Documente anexate: Concurs Opera Brasov.zip
Concursuri: 09-06-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza, la sediul sau din Bd. Eroilor nr. 8, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modifcarile si completarile ulterioare, ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura - concursul pentru ocuparea postului de manager la Filarmonica Brasov.
Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene ?i domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul fundamental - ?tiinte umaniste sau arte;
d) vechime in specialitatea studiilor, men?ionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) experienta in management minim 3 ani sau pregatire in management;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) nu detine o functie de conducere la o alta institutie din Romania [2];
h) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, Modelului-cadru al caietului de obiective, Modelului-cadru al raportului de activitate, precum si modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru institutiile publice de cultura, dupa cum urmeaza:
a) 06.05.2015 aducerea la cunostinta publica a: conditiilor de participare la concurs, caietului de obiective, bibliografiei, Regulamentului organizare si desfasurare a concursului de management, precum si a datelor de depunere a mapelor de concurs, a planurilor de management si desfasurarea etapelor concursului;
b) 09.06.2015 data limita pentru depunerea planurilor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
c) 09.06.2015 - 15.06.2015 selectia dosarelor;
d) 16.06.2015 - 22.06.2015 analiza planurilor de management - prima etapa;
e) 23.06.2015 - 30.06.2015 sustinerea planurilor de management in cadrul unui interviului - a doua etapa.
<
Dosarele de concurs si planurile de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data - 09.06.2015, ora 16:00 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs trebuie sa contina:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [3];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unita?ile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverin?a care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverin?a eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) declara?ie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
i) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
j) planul de management, care trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului.
Copiile actelor din dosarul de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi inso?ite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Brasov, Biroul de Resurse Umane, parter, camera 5 sau se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, Biroul Resurse Umane, cam. 5 sau telefon 0268/416550, int. 142 si 147 (luni-joi intre orele 8:00-16:00; vineri intre orele 8:00-13:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile ?i completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
________________________________________
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] Conditie aplicabila in cazul castigarii concursului de management.
[3] in cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie inso?ite de dovada recunoa?terii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Documente anexate: Concurs Filarmonica Brasov.zip