Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 27-05-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 08.06.2015 ora 10:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 08.05.2015 - 27.05.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
¢ studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau in domeniul administratiei publice locale;
¢ scris caligrafic;
¢ disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamânal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
¢ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
¢ abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
¢ vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
" Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
" Hotarârea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
" Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
" Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobândirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 08.05.2015
Concursuri: 27-05-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiilor publice de executie vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 08.06.2015 ora 10:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 08.05.2015 - 27.05.2015.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
¢ studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
¢ scris caligrafic;
¢ disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamânal sau când cerintele profesionale o impun;
¢ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
¢ o limba straina de larga circulatie internationala;
¢ abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
¢ nu este necesara vechime in specialitatea studiilor nesesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, modificata si completata;
" O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor români, modificata si completata;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor români;
" O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor români ;
" Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor români;
" O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. cazierul judiciar;
5. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
6. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
7. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 08.05.2015
Concursuri: 21-04-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul)
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacantede: consilier clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Relatii Externe Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei scrise 05.05.2015 ora 10:00
- interviului - data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Relatii Externe Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe Cultura si Evenimente, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte limbile engleza si germana;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
Bibliografia este urmatoarea:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. OUG nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, actualizata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 21.04.2015, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 02.04.2015
Concursuri: 15-04-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
ANUNT privind ocuparea unui post vacant prin transfer la cerere
Avand in vedere prevederile:
- art. 149 alin. (2) si (3) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, actualizata,
- art. 90 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
Primaria Municipiului Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a functiei publice de executie vacante de:
Conditiile generale si specifice prevazute in fisa postului corespunzatoare functiei publice de executie vacante de inspector - clasa I - gradul profesional principal din cadrul Biroului Resurse Umane - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele:
- sa aiba calitatea de functionar public: inspector clasa I, gradul profesional principal;
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor absolvite minim: 5 ani;
- curs Inspector Resurse Umane;
- experienta in domeniul resurselor umane - minim 1 an
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel mediu, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
Ocuparea functiei publice mai susmentionate, va avea loc in data de 15.04.2015.
Nota:
Functionarii publici interesati, vor depune cererile de transfer insotite de: curriculum vitae, carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor, precum si cartea de identitate, in copii xerox, in termen de 20 zile de la afisarea anuntului, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer, Primaria Municipiului Brasov va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in termen de 24 ore de la expirarea termenului de depunere a cererilor de transfer, respectiv in data de 04.04.2015 ora 10:00, la sediul institutiei din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, telefon 416550 int.147,160.
Anuntul si conditiile de ocupare ale postului, se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.
Concursuri: 08-04-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
I. Serviciul Achizitii Publice
II. Serviciul Financiar Contabilitate - Directia Economica
1. inspector clasa I grad profesional principal
2. inspector clasa I grad profesional asistent
III. Centrul De Informatii Pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
1. inspector clasa I grad profesional superior
2. referent clasa III grad profesional principal
IV. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
1. consilier clasa I grad profesional superior
2. inspector clasa I grad profesional asistent
Conditiile de desfasurare a concursului: Data organizarii
- probei scrise: 21.04.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba scrisa,
3. interviul.
Conditiile de participare generale si specifice pentru participarea la concurs
I. Serviciul Achizitii Publice
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, stiintelor juridice sau stiinte ingineresti; ,
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare
5. HGR nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare
II. Serviciul Financiar Contabilitate - Directia Economica
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal si inspector clasa I grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an.
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
5. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
6. Ordinul nr. 2861/9.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Ordinul nr. 3512/27.11.2008, actualizat, privind documentele financiar contabile;
8. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste;
9. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice - modificata si actualizata.
III. Centrul De Informatii Pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior si referent clasa III grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- pentru functia de referent clasa III grad profesional principal sa indeplineasca conditia de studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- pentru functia de inspector clasa I grad profesional superior, sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta,
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica
5. Ordonanta nr. 27/2002, actualizata, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
6. Legea nr. 544/2001, actualizata, privind liberul acces la informatiile de interes public
IV. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior si inspector clasa I grad profesional asistent, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul constructii, instalatii sau arhitectura.
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5), lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru gradul profesional asistent al functiei publice de inspector clasa I, se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 185/2013 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 08.04.2015 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 20.03.2015
Concursuri: 27-03-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii postului contaractual vacant pe perioada nedeterminata de inspector de specialitate, grad profesional I - nivelul studiilor S din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei scrise - 06.04.2015, ora 10:00
- interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice pentru ocuparea postului contractual de inspector de specialitate S I la Biroul Relatii Externe Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente, sunt urmatoarele:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta,
- conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani;
- sa posede cunostinte de utilizare a calculatorului atestate prin Certificat ECDL START,
- cunostinte limba engleza.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice
3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, actualizata;
4. Ordonanta nr. 80/30.08.2001, actualizata, privind stabilirea unor acte normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice.
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice
organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor
specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale
postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
4. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau
in specialitatea studiilor, in copie;
5. cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire)
6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6
luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre
unitatile sanitare abilitate
7. curriculum vitae
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului.
Termenul limita de depunere a dosarelor - 27.03.2015
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane - telefon 416550 int.147, 160.
Documente anexate: Plan interviu si rezultate.pdf
Concursuri: 25-03-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala, dupa cum urmeaza:
Serviciul Contencios
2. consilier juridic clasa I grad profesional principal - 1 post
3. Inspector clasa I grad profesional debutant - 1 post
Biroul pentru Aplicarea Legii 10/2001
1. consilier juridic clasa I grad profesional debutant - 2 posturi
Compartimentul Secretariat Arhiva
1. referent clasa III grad profesional superior - 1 post
Conditiile de desfasurare a concursului:
Data organizarii
- probei scrise: 06.04.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba scrisa,
3. interviul.
Conditiile de participare generale si specifice pentru participarea la concurs
I. Serviciul Contencios
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional debutant si consilier juridic clasa I grad profesional principal, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice,
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier juridic clasa I - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, specializarea administratie publica;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
1. BIBLIOGRAFIA pentru functiile de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional debutant si consilier juridic clasa I grad profesional principal
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicata
5. Legea 554/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
6. Legea 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii republicata cu modificarile si completarile ulterioare
7. Noul Cod Civil: Cartea I Titlul IV, Cartea a III-a, Cartea a IV-a
8. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea I, Cartea a II-a
2. BIBLIOGRAFIA pentru functia de executie vacanta de Inspector clasa I grad profesional debutant
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicata
5. Legea 554/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
II. Biroul pentru Aplicarea Legii 10/2001
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de consilier juridic clasa I grad profesional debutant, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata juridice, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor Publici, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Legea nr.215/2001 - privind Administratia Publica Locala, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Legea nr.7/2004 - privind Codul de conduita a functionarilor publici.
4. Legea nr.10/2001- republicata.
5. Legea nr.165/2013 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. H.G.nr.401/2013 - privind Normele Metodologice de aplicare a Legii 165/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.
7. Noul Cod Civil: Cartea I, Cartea a III-a, Cartea a IV-a.
8. Noul Cod de Procedura Civila: Cartea I, Cartea a II-a.
III. Compartimentul Secretariat Arhiva
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- indeplineasca conditia de studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
- curs de calificare in domeniul arhivistic
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, a Arhivelor Nationale;
5. Ordin de zi nr. 217 din 23 mai 1996;
6. Ordinul nr. 1319/2006 si Ordinul nr. 1414/2006, publicate in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Monitorul Oficial nr. 737/2006.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 25.03.2015 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 06.03.2015
Concursuri: 17-03-2015 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 17.03.2015 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel), nivel mediu;
- scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 - republicata, modificata si completata - Cap. I - IV;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (2);
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
- Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
- Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- formularul de inscriere - tip;
- copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- curriculum vitae format european.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 13.02.2015
Concursuri: 17-03-2015 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiilor publice de executie vacante de:
- consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Evidenta Persoanelor-3posturi;
- proba scrisa in 17.03.2015 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- scris caligrafic, disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
- o limba staina de larga circulatie internationala;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, Cap. I - IV cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, modificata si completata;
- O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor cu modificarile si completarile ulterioare ;
- O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
- H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
- O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea , organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
- formularul de inscriere - tip;
- copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 13.02.2015
Concursuri: 02-03-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a 2 (doua) functii publice de executie vacante de:
" inspector, clasa I, gradul profesional principal - Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice,
" consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursului:
Data organizarii
- probei scrise: 11.03.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba scrisa,
3. interviul.
I. Pentru functia publica de executie inspector, clasa I, gradul profesional principal la Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal - Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
5. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
6. Ordinul nr. 2861/9.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Ordinul nr. 3512/27.11.2008, actualizat, privind documentele financiar contabile.
II. Pentru functia publica de executie vacanta de consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 cu modificarile si completarile ulterioare - legea administratiei publice locale;
2. Legea nr. 114/1996, republicata si modificata - legea locuintei;
3. Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. H.G. nr. 1588/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
5. OMF nr. 1969/2007 Anexa 2 - reglementari contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial
6. OUG nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte
7. ORDINUL nr. 163/2009 privind norme metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte
8. Legea nr. 153/2011 privind masuri de crestere a calitatii arhitectural-ambientale a cladirilor
9. O.G. nr. 2/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, privind regimul juridic al contraventiilor
10. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile ulterioare
11. Legea nr. 7/2007 privind codul de conduita al functionarului public
12. Legea contabilitatii nr. 82/1991, actualizata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 02.03.2015 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI : 09.02.2015