Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 17-03-2015 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 17.03.2015 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel), nivel mediu;
- scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 - republicata, modificata si completata - Cap. I - IV;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (2);
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
- Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
- Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
- formularul de inscriere - tip;
- copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- curriculum vitae format european.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 13.02.2015
Concursuri: 17-03-2015 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiilor publice de executie vacante de:
- consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Evidenta Persoanelor-3posturi;
- proba scrisa in 17.03.2015 ora 10:00
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- scris caligrafic, disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
- o limba staina de larga circulatie internationala;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, Cap. I - IV cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, modificata si completata;
- O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor cu modificarile si completarile ulterioare ;
- O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
- H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
- O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea , organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
- formularul de inscriere - tip;
- copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 13.02.2015
Concursuri: 02-03-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a 2 (doua) functii publice de executie vacante de:
" inspector, clasa I, gradul profesional principal - Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice,
" consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursului:
Data organizarii
- probei scrise: 11.03.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba scrisa,
3. interviul.
I. Pentru functia publica de executie inspector, clasa I, gradul profesional principal la Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal - Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
5. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
6. Ordinul nr. 2861/9.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Ordinul nr. 3512/27.11.2008, actualizat, privind documentele financiar contabile.
II. Pentru functia publica de executie vacanta de consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior - Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 cu modificarile si completarile ulterioare - legea administratiei publice locale;
2. Legea nr. 114/1996, republicata si modificata - legea locuintei;
3. Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. H.G. nr. 1588/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari
5. OMF nr. 1969/2007 Anexa 2 - reglementari contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial
6. OUG nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte
7. ORDINUL nr. 163/2009 privind norme metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte
8. Legea nr. 153/2011 privind masuri de crestere a calitatii arhitectural-ambientale a cladirilor
9. O.G. nr. 2/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, privind regimul juridic al contraventiilor
10. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile ulterioare
11. Legea nr. 7/2007 privind codul de conduita al functionarului public
12. Legea contabilitatii nr. 82/1991, actualizata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 02.03.2015 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI : 09.02.2015
Concursuri: 12-02-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii a doua posturi contractuale vacante de ingrijitor curatenie din cadrul Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei practice - 12.02.2015, ora 10:00
- interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba practica
3. interviul
In conformitate cu H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice postului de ingrijitor curatenie:
" indeplineste conditiile de studii - studii gimnaziale/medii absolvite cu diploma;
" vechime in domeniu - 1 an;
" apt din punct de vedere medical
" program de lucru adaptat specificului institutiei;
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice
organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor
specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale
postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
4. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie
si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
5. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l
faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6
luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre
unitatile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile de la publicarea anuntului. Termenul limita de depunere a dosarelor - 04.02.2015
Data afisarii anuntului: 22.01.2015
Documente anexate: Concurs ingrijitor.rar
Concursuri: 12-02-2015 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal in cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
Data organizarii
- probei scrise: 17.02.2015, ora 10:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal in cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta,
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani.
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
4. Legea nr. 544/2001, actualizata, privind liberul acces la informatiile de interes public
5. Ordonanta nr. 27/2002, actualizata, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 12.02.2015, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: 24-12-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concursuri de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a urmatoarelor functii publice de executie vacante de :
2. consilier, clasa I, gradul profesional principal la Biroul Relatii Externe Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente,
Concursurile se vor desfasura in intervalul:
- 08.01.2015 ora 10:00 - proba scrisa,
- 13.01.2015 ora 14:00 - interviul.
1. Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata - economice absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- sa posede cunostinte de utilizare a calculatorului (Word, Excel si posta electronica) - nivel de baza.
2. Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de consilier, clasa I, gradul profesional principal la Biroul Relatii Externe Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata - filologie - engleza - germana, absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
- sa posede cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul Financiar Contabilitate din cadrul Directiei Economice, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
5. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
6. Ordinul nr. 2861/9.10.2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Ordinul nr. 3512/27.11.2008, actualizat, privind documentele financiar contabile.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de consilier, clasa I, gradul profesional principal la Biroul Relatii Externe Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente,
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Ordonanta nr. 80/30.08.2001, actualizata, privind stabilirea unor acte normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 24.12.2014 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane - telefon 416550 int.147, 160. (Conditiile de participare si bibliografia sunt afisate atat la sediul institutiei mai sus precizat, cat si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 05.12.2014
Concursuri: 15-12-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Referitor la anuntul nr. 101940/2014 afisat in data de 05.12.2014 cu privire la concursurile de recrutare organizate in intervalul 08.01.2015 ora 10:00 - proba scrisa, 13.01.2015 ora 14:00 - interviul, de catre Primaria Municipiului Brasov in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante de:
2. consilier, clasa I, gradul profesional principal la Biroul Relatii Externe Turism si Evenimente din cadrul Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente,
Urmare a aparitiei H.G. nr. 1090/11.12.2014 prin care zilele lucratoare de 24 si 31 decembrie 2014 sunt stabilite ca zile libere, Primaria Municipiului Brasov, prelungeste perioada in care candidatii pot depune dosarele de inscriere la concursurile susmentionate, pana in data de 29.12.2014 inclusiv.
DATA AFISARII ANUNTULUI 15.12.2014
atat la sediul Primariei Municipiului Brasov, cat si pe site-ul institutiei : www.brasovcity.ro.
Concursuri: 02-12-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs (concursul consta in 3 etape succesive: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviul ) la sediul din B.dul Eroilor nr.8, in vederea ocuparii postului contractual vacant de:
referent M IA la Serviciul Autorizari Constructii din cadrul Directiei Arhitect Sef
In conformitate cu Regulamentul - cadru din H.G.nr. 286/2011, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- indeplineste conditiile de studii - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in studiilor absolvite, respectiv pentru gradul profesional M IA al functiei de referent este impusa conditia de vechime in studiilor absolvite de 4 ani;
- cunostinte operare calculator nivel mediu.
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba practica
3. interviul
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii
- probei scrise 07.01.2015 ora 10:00
- interviului 13.01.2015 ora 13:00
Bibliografia:
1. Legea nr. 215/2001, a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
3. Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata:
- capitolul I (Autorizarea lucrarilor de constructii),
- anexa 1 ( Continutul cadru al documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constructii).
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 6 lit. a) - h) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana in data de 02.12.2014, ora 16ºº, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6 lit. a) - h) din H.G. nr. 286/2011 si anume :
- cerere de inscriere - formular tip;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca, adeverinta care sa ateste vechimea in munca in specialitatea studiilor dupa data de 01.01.2011;
- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- recomandare de la ultimul loc de munca;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Data afisarii anuntului: 18.11.2014 ora 8ºº
Concursuri: 03-11-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 12.11.2014 ora 10:00;
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa;
" depunerea dosarelor de inscriere la concurs 14.10 - 03.11.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice;
b) vechime minim 5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
c) cunostinte operare calculator (Windows,Word, Excel) - nivel de baza;
d) capacitate de adaptare la munca in echipa, seriozitate.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata (r1);
" O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata si modificata;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005;
" O.M.F.P. nr.1792/2002 de aprobare a Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Decret nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2861/2009 Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
" formularul de inscriere - tip;
" copia actului de identitate;
" copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
" copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
" copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
" adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
" cazierul judiciar;
" adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
" declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
" curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate. Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.
Concursuri: 03-11-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 12.11.2014 ora 10:00;
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa;
" depunerea dosarelor de inscriere la concurs 14.10 - 03.11.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
b) vechime minim 9 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
c) cunostinte operare calculator (Windows,Word, Excel) - nivel de baza;
d) atestat sau certificat de calificare - inspector resurse umane;
e) initiativa, creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Codul Muncii din 24 ianuarie 2003 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr. 53/2003);
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata (r1);
" O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata (r4), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.553/2009 privind stabilirea unor masuri cu privire la evidenta functiilor publice si a functionarilor publici;
" O.M.F.P. nr.720/2014 - TITLUL II : Executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice finantate partial din venituri proprii ( art.26 - art.47).
" O.M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005;
" O.M.F.P. nr.1792/2002 de aprobare a Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
" formularul de inscriere - tip;
" copia actului de identitate;
" copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
" copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
" copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
" adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
" cazierul judiciar;
" adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
" declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
" curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate. Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.