Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 04-08-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primăria Municipiului Braşov organizează concurs de recrutare
la sediul din Braşov - B-dul Eroilor nr. 8, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Direcţia Economică.
Condiţiile de desfăşurare a concursurilor:
- data organizării probei scrise: 04.08.2014 ora 10:00
- data organizării interviului: 07.08.2014 ora 14:00
- selecţia dosarelor de înscriere ale candidaţilor
- proba scrisă
- interviul
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 lit. a) – j), precum şi condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite stipulate în art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv :
- să îndeplinească condiţiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lungă durată – economice, absolvite cu diplomă de licenţă;
- pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector - clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Direcţia Economică, este următoarea:
- Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarului public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
- Legea nr. 215/2001 privind administraţia publica locală – republicată;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 356/2013 privind bugetul de stat pe anul 2014, secţiunea a 2-a – Dispoziţii referitoare la bugetele locale pe anul 2014;
- Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, actualizată, Titlul IV – Baza materială şi finanţarea învăţământului (preuniversitar), Titlul II – învăţământul preuniversitar :
- Cap. II . Structura sistemului naţional de învăţământ preuniversitar, secţiunea - I - dispoziţii generale,
- Cap. VIII – Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar – integral.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) lit. a) – g) din H.G. nr. 611/2008 şi anume :
- formularul de înscriere – tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia xerox a carnetului de muncă,
- vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor dobândită după data de 01.01.2011 de candidaţii la concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice va fi atestată prin adeverinţe care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cărţii de identitate;
- copia xerox a certificatului de naştere/căsătorie;
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (eliberată de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 04.07.2014
Concursuri: 04-08-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BRAŞOV
organizează concurs de recrutare (concursul constă în 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisă şi interviul) la sediul din Braşov, Bd. Eroilor nr.8, în vederea ocupării funcţiei publice de execuţie vacantă de: CONSILIER, clasa I, grad profesional DEBUTANT - Serviciul Starea Civilă
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
- proba scrisă în 04.08.2014 ora 10:00
- data şi ora interviului se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de studii conform fişei postului şi anume:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- cunoştinţe operare PC nivel mediu(Windows, Word,Excel);
- scris caligrafic, disponibilitate pentru desfăşurarea serviciului, prin rotaţie, în zilele de repaus săptămânal, precum şi în zilele de sărbători legale considerate nelucrătoare;
- abilităţi de comunicare în relaţia cu publicul.
- Legea administraţiei publice locale nr.215/2001 – republicată, modificată şi completată - Cap. I - IV;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, republicată (2);
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I – Titlul I şi Titlul II, Cartea II – Titlul I, Titlul II şi Titlul III ;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă - republicată;
- Hotărârea Guvernului nr. 495/1997 privind conţinutul, eliberarea şi actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă aprobată prin H.G. nr.64/2011;
- O.G. nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
- formularul de înscriere - tip;
- copia actului de identitate şi copii de pe actele de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, după caz);
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- cazierul judiciar;
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;
- curriculum vitae format european.
Copiile actelor se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice. Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la tel. 0268/416550 int. 139.
DATA AFISARII: 04.07.2014
Concursuri: 02-07-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
proba scrisa in 07.07.2014 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
" studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
" cunostinte operare PC nivel mediu;
" vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice minim 6 luni;
" abilitati, calitati si aptitudini necesare: adaptabilitate, abilitati de comunicare in relatia cu publicul.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
" O.G.nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
¢ formularul de inscriere - tip;
¢ copia xerox a actului de identitate;
¢ copii xerox dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
¢ copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
¢ copia xerox a carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
¢ adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
¢ cazierul judiciar;
¢ adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
¢ declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
¢ curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate. Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs in perioada 27.06 - 02.07.2014.
Concursuri: 02-06-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
ANUNT privind ocuparea unei functii publice de executie vacanta prin transfer la cerere
In conformitate cu prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere, cu data de 02.06.2014, a functiei publice de executie vacanta de:
Conditii generale de ocupare:
sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta intr-o institutie publica din administratia publica locala;
studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii specifice de ocupare:
scris caligrafic;
disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare.
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer insotita de curriculum vitae si documentul prin care se face dovada functiei publice detinute, pana in data de 13.05.2014.
In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti.
Data, ora si locul sustinerii interviului se vor afisa dupa 20 de zile de la data afisarii anuntului.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139.
Concursuri: 27-05-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul)
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
inspector - clasa I - gradul profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef,
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei scrise 27.05.2014 ora 10:00
- interviului 30.05.2014 ora 14:00
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I - grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a). - j). din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse si anume sa fi absolvit studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, specializarea constructii sau arhitectura;
- conform art. 57 alin. (5), lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru gradul profesional asistent al functiei publice de inspector clasa I, se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- operare calculator - nivel minim de cunostinte.
Bibliografia este urmatoarea:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 19.05.2014, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 28.04.2014
Concursuri: 27-05-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive : selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii a doua functiei publice de executie vacanta de:
consilier juridic - clasa I - gradul profesional principal
din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala.
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei scrise 27.05.2014 ora 10:00
- interviului 30.05.2014 ora 14:00
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic I principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata juridice, absolvite cu diploma de licenta - specializarea drept;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, respectiv pentru gradul profesional de principal al functiei de consilier juridic este impusa conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
Bibliografia pentru functia publica de executie vacanta de consilier juridic I principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 republicata, privind Statutul Functionarilor Publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Noul Cod de Procedura Civila;
3. Noul Cod Civil;
4. Legea nr. 215/2001 republicata, a administratiei publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 18/1991 republicata, privind fondul funciar, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 169/1997, privind modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificarile si completarile ulterioare, art. II-V;
7. Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 10/2001, republicata, privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. H.G. nr. 890/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atributiile si functionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor, a modelului si modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum si punerea in posesie a proprietarilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G. nr. 250/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 368/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania;
13. H.G. nr. 401/2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Legea nr. 7/1996 republicata, a cadastrului si a publicitatii imobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare;
15. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Legea nr. 50/1991 republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art.49 alin.(1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 14.05.2014, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro.).
Concursuri: 20-05-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 20.05.2014 ora 10:00
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
cunostinte operare PC nivel mediu;
vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice minim 6 luni;
abilitati, calitati si aptitudini necesare: adaptabilitate, abilitati de comunicare in relatia cu publicul.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare
" Legea nr.235/2013 privid aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
" O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
¢ formularul de inscriere - tip;
¢ copia xerox a actului de identitate;
¢ copii xerox dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
¢ copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
¢ copia xerox a carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
¢ adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
¢ cazierul judiciar;
¢ adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
¢ declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
¢ curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs in perioada 08 - 15.05.2014.
Data afisarii: 07.05.2014, ora 16:00
Concursuri: 19-05-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacante de inspector clasa I grad profesional asistent in cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 19.05.2014 ora 10:00
- interviului 22.05.2014 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional asistent din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in
specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad asistent din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratie publica;
5. Legea nr. 544/2001, cu completarile si modificarile ulterioare, privind liberul acces la informatiile de interes public;
6. Ordonanta nr. 27/2002, cu completarile si modificarile ulterioare, pentru reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
7. Legea nr. 24/2000, republicata si actualizata, privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 14.05.2014, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: 12-05-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 12.05.2014 ora 10:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 09 - 28.04.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
¢ studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice - specializarea drept;
¢ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel), nivel mediu;
¢ scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
¢ abilitati de comunicare in relatia cu publicul
BIBLIOGRAFIE
Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 - republicata, modificata si completata - Cap. I - IV;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (2) ;
Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 .
Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. cazierul judiciar;
5. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
6. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
7. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului. Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 09.04.2014
Concursuri: 05-05-2014 ora 09:00
Vezi în pagină separată
Ocuparea unei functii publice de executie vacanta prin transfer la cerere
In conformitate cu prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere, cu data de 05.05.2014, a functiei publice de executie vacanta de:
Conditii de ocupare a functiei publice de executie
Conditii generale de ocupare :
sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta intr-o institutie publica din administratia publica locala;
studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii specifice:
scris caligrafic;
disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer insotita de curriculum vitae si documentul prin care se face dovada functiei publice detinute, in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului.
In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti,
Data, ora si locul sustinerii interviului se vor afisa dupa 20 de zile de la data afisarii anuntului.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139.