Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 04-12-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de promovare in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de sef serviciu al Serviciului Cadastru, Valorificare, Registru Agricol, Fond Funciar din cadrul Directiei Juridice si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii
- probei scrise 16.12.2013 ora 10:00
- interviului 19.12.2013 ora 14:00
Concursul de promovare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice sunt urmatoarele :
1. Conditiile de participare la concurs pentru functia publica de conducere:
- sa fie numiti intr-o functie publica de clasa I;
- sa aiba studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul administratiei publice;
- sa indeplineasca conditia de minim 2 ani vechime in specialitatea studiilor absolvite prevazute de art. 57 alin. (6) lit. "a" din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa fie absolventi de master sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
- sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile Legii nr.188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Conditii specifice
- abilitati de organizare si comunicare;
- rezistenta la stres si mobilizare sub stres;
- capacitatea de a evalua si stabili prioritati si de a actiona in consecinta;
- competente decizionale;
- flexibilitate pentru lucrul in program prelungit.
3. Bibliografia pentru promovarea in functia publica de conducere:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 7/1996 privind publicitatea imobiliara, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Codul Civil cu privire la publicitatea imobiliara;
9. Legea nr. 18/1991 privind fondul funciar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 04.12.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
DATA AFISARII ANUNTULUI: 15.11.2013
Concursuri: 02-12-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs/examen de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut de functionarii publici de executie, astfel:
Conditii de desfasurare:
- concursul/examenul se desfasoara la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8, dupa urmatorul program:
interviul in 18.12.2013, ora 13:00
Conditii de participare - pentru a participa la concursul/examenul de promovare in gradul profesional imediat superior celui detinut, functionarii publici trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.65 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
a) sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
b) sa fi obtinut cel putin calificativul "bine" la evaluarea anuala a performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici;
c) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
Dosarul de concurs - se depune de catre candidati in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la avizierul institutiei, respectiv pana in data de 02.12.2013 si va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a) copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de inscriere (de la secretariatul comisiei ).
BIBLIOGRAFIA:
Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
O.G.nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;
O.U.G. nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
Legea nr.235/2013 privid aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani, precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania;
O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Concursuri: 23-09-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 02.10.2013 ora 10:00
- interviului 07.10.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional principal la Serviciul Buget CFP din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata - economice, absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator - sistemul de operare Windows, MsOffice, Outlook Express.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata, cap. II- IV;
5. Legea bugetului de stat pe anul 2013, nr. 5/2013 -sectiunea a 2-a;
6. Ordinul nr. 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale.
7. O.M.F. nr. 1.792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordin nr. 614/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art..4.2 din Legea nr. 273/2006;
9. O.M.F. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, Anexa I - Cheltuieli clasificatie economica, Anexa nr.2 - Clasificatia indicatorilor privind bugetele locale, Anexa nr. 10 - Clasificatia indicatorilor privind bugetul institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii;
10. Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, CAP.VII - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
11. H.G. nr. 72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 23.09.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI : 02.09.2013
Concursuri: 18-09-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciul Informatic
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 01.10.2013 ora 10:00
- interviului 04.10.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Informatic, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5), lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata tehnice/economice, absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- sa posede cunostinte avansate in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor (Microsoft Office, Internet, retea);
- sa fie absolvent al cursului de Manager de proiect;
- abilitati de comunicare, capacitate de organizare, capacitate de lucru in echipa;
- capacitate de implementare si de rezolvare eficienta a problemelor.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Informatic este urmatoarea :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. H.G. nr. 1007/2001 pentru aprobarea Strategiei Guvernului privind informatizarea administratiei publice;
6. Ghidul solicitantului - POS, Axa III - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie 2 - Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 3 - Sustinerea Implementarii de aplicatii E-Educatie;
7. Ghidul solicitantului - POR 2007 - 2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul: Poli de crestere.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 18.09.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 30.08.2013
Concursuri: 04-09-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 16.09.2013 ora 10:00
- interviului 19.09.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator - nivel mediu;
- aptitudini pentru lucrul sistematic si putere de concentrare.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este urmatoarea :
Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
Ordinul de zi nr. 217/ din 23 mai 1996 -Instructiuni privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Nationale;
Ordinul nr. 1319/2006 si Ordinul nr. 1414/2006 publicate in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Monitorul Oficial nr. 737/2006.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 04.09.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI : 16.08.2013
Concursuri: 06-08-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional asistent din cadrul Serviciului Informatic
Conditiile de desfasurare a concursurilor :
data organizarii - probei scrise 06.08.2013 ora 10:00
- interviului 09.08.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional asistent din cadrul Serviciului Informatic, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata tehnice absolvite cu diploma de licenta
- pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- sa posede cunostinte avansate in domeniul Tehnologiei Informatiilor si Comunicatiilor (Microsoft
Office, Internet, retea;
- aptitudini pentru lucrul sistematic si putere de concentrare;
- abilitati de comunicare, capacitate de organizare, capacitate de a lucra in echipa;
- capacitate de implementare, capacitate de a rezolva eficient problemele.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I grad profesional asistent din cadrul Serviciului Informatic este urmatoarea :
Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
Legea nr. 8 / 14.03.1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
Hotararea Guvernului nr. 1.007 / 4.10.2001 pentru aprobarea Strategiei Guvernului privind informatizarea administratiei publice,
Ghidul solicitantului - POS CCE, Axa III - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public, Domeniul Major de Interventie 2 - Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice, Operatiunea 3 - Sustinerea implementarii de aplicatii de E-Educatie
Ghidul solicitantului - POR 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de crestere
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 29.07.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota : Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: 05-08-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursurilor :
data organizarii - probei scrise 05.08.2013 ora 10.00
- interviului 08.08.2013 ora 14.00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator;
- aptitudini pentru lucrul sistematic si putere de concentrare.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este urmatoarea :
Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
Ordinul de zi nr. 217/ din 23 mai 1996 -Instructiuni privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Nationale;
Ordinul nr. 1319/2006 si Ordinul nr. 1414/2006 publicate in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Monitorul Oficial nr. 737/2006.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 24.07.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota : Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: 16-05-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
proba scrisa in 20.05.2013 ora 09:30
interviul in 22.05.2013 ora 13
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
¢ studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
¢ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel) nivel mediu;
¢ vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice minim 6 luni;
¢ abilitati, calitati si aptitudini necesare: scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare, profesionalism, adaptabilitate, abilitati de comunicare, eficienta, constiinciozitate, receptivitate, punctualitate, politete;
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I-IV;
2. Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile Si completarile ulterioare ;
3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
4. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata;
5. Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG nr.64/2011;
6. Codul civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I - II, Cartea II - Titlul I - III; Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
formularul de inscriere - tip;
copia xerox a actului de identitate;
copii xerox dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
copia xerox a carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
cazierul judiciar;
adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
curriculum vitae format european;
recomandare de la ultimul loc de munca
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139 Candidatii vor depune dosarele de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs in perioada 09 - 16.05.2013.
Concursuri: 30-04-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor anunta ca interviul pentru selectarea functionarilor publici care vor ocupa functia publica de executie vacanta, prin transfer la cerere, va avea loc in data de 30.04.2013, ora 10 la sediul institutiei din Bld.Eroilor, nr.8.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare - Cap. I-IV;
2. Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile
Si completarile ulterioare ;
3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
4. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata;
5. Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila
aprobata prin HG nr.64/2011;
6. Codul civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I - II, Cartea II - Titlul I - III;
Concursuri: 29-04-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
privind ocuparea prin transfer, la cerere, incepand cu data de 08 .05.2013, a unei functii publice de executie vacante la Serviciul Stare Civila din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
Avand in vedere prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarei functii publice de executie:
Conditii de ocupare a functiei publice de executie:
Conditii generale:
- sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta anuntata intr-o autoritate sau institutie publica din administratia publica locala;
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic sau administratiei publice;
- sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 si art.90 alin.(5) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii specifice:
- cunostinte operare calculator - PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
- scris caligrafic;
- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer, insotita de curriculum vitae si de un act doveditor care sa ateste functia publica detinuta, in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la sediul institutiei .
In situatia in care vor fi depuse mai multe cereri de transfer la cerere decat numarul de functii publice anuntate, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in baza prevederilor art.149 alin.(5) ale H.G nr.611/2008.
Data, ora si locul sustinerii interviului vor fi aduse la cunostinta solicitantilor.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139
DATA AFISARII ANUNTULUI: 8.04.2013