Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Arhitect sef / Serviciul Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane
Sef serviciu: MARILENA MANOLACHE Adresa: B-dul Eroilor nr.8, camerele 130, 154, 155, 136 Telefon: +40 268 405000, int. 109, 110, 162 Fax: +40 0268-416616 Email: amenaj@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Misiune
Constă în coordonarea dezvoltării urbanistice a Municipiului Brașov prin:
- aplicarea strategiei impusă de planurile urbanistice aprobate, rezultatul verificării documentațiilor ce stau la baza eliberării autorizațiilor de construire, certificatelor de urbanism, certificării și atribuirii adreselor stradale;
Obiective
finalizarea planurilor de urbanism zonale și studii, aflate pe lista de investiții;
asigurarea unei dezvoltări urbanistice moderne a Municipiului Brașov și respectarea legislației referitoare la aceasta;
asigurarea secretariatului Comisiei tehnice de amenajarea teritoriului și urbanism din cadrul Primăriei Brașov;
asigurarea secretariatului Comisiei tehnice de certificare/atribuire a adreselor stradale din cadrul Primăriei Brașov;
întocmirea referatelor de specialitate privind avizarea și aprobarea unor studii și proiecte urbanistice (PUD, PUZ, PUG), ce urmează a fi aprobate de către Consiliul Local;
verificarea documentațiilor, eliberarea certificatelor de urbanism și autorizațiilor de construire pentru înlocuiri, montări, extinderi și branșamente la rețelele tehno-edilitare;
verificarea documentațiilor și eliberarea certificatelor de urbanism pentru comasări, contopiri, dezmembrări, instrăinări de terenuri/imobile, scoatere din circuitul agricol, precum și instituirea de servituți de trecere;
eliberarea certificatelor de nomenclatură stradală - atribuiri de adrese stradale pentru imobile noi și atribuiri de denumiri arterelor noi create;
instrumentarea și soluționarea, în termenele și în condițiile prevăzute de lege, a tuturor solicitărilor persoanelor fizice/juridice, transmise prin intermediul Serviciului CIC;
administrarea și actualizarea bazei de date urbane a instituției;
administrarea și actualizarea zonării Municipiului Brașov;
întocmirea de date statistice ce urmează a fi înaintate unor organisme și instituții de stat;
asigurarea consultanței privind prevederile documentațiilor de urbanism aprobate;
participarea la implementarea sistemului GIS Brașov.
ALTE INFORMAȚII:
Depuneri acte, informatii de specialitate si reclamatii la Centrul de Informatii pentru Cetateni :
LUNI-JOI: 08:00-14:00
VINERI: 08:00-13.00
Vă invităm să accesați serviciile electronice ale instituției prin portalul: https://serviciielectronice.brasovcity.ro sau prin adresa de e-mail: contact@brasovcity.ro