Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Direcția Tehnică / Serviciul Investiții
Sef serviciu: MIHAELA GAL Adresa: b-dul. Eroilor nr. 8, etaj, camera: 113, 114, 116 Telefon: +40 0268-415264; 0268-405000, int. 165, 184, 152 Email: invest@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Atribuțiile serviciului:
- Asigură cadrul legal pentru desfăşurarea în condiţii de continuitate, eficienţă, corectitudine, legalitate şi regularitate, în principal a următoarelor:
- Asigurarea elaborării, aprobării, actualizării, monitorizării și realizării Programului de investiţii și a Listelor obiectivelor de investiții ale municipalităţii pe termen scurt şi mediu,
- Gestionarea obiectivelor de investiţii de la promovare până la implementare şi recepţie finală,
- Eficientizarea repartizării fondurilor alocate realizării obiectivelor de investiţii,
- Respectarea parametrilor de performanţă stabiliţi prin caiete de sarcini, studii, proiecte şi contracte,
- Predarea proiectelor aferente serviciului în vederea implementării acestora în sistem GIS,
- Colaborarea cu alte instituţii şi servicii în vederea implementării proiectelor/lucrărilor aprobate în lista de investiţii,
- Urmăreşte derularea investiţiilor pe următoarele domenii:
--investiţii în infrastructură: străzi/poduri/podeţe, reţele de utilităţi publice, în funcţie de complexitatea investiţiei
--reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe şi a unor instituţii publice
--realizarea de studii, proiecte, planuri şi strategii de dezvoltare
--investiţii de interes local sau naţional derulate prin bugetul local cu destinaţie de învăţământ, ocrotirea sănătăţii, Săli de sport, Săli de spectacole, etc.
--investiţii de interes local derulate prin instituţii externe: ADR CENTRU, POR, PNRR, CNI, ANL etc.
- Gestionează obiectivele de investiţii de la promovare până la implementare şi recepţie finală, astfel:
-- întocmeşte propunerile şi fundamentarea bugetului pentru planul de investiţii al municipalității pe termen scurt şi mediu şi face demersurile necesare pentru aprobarea lor
-- întocmeşte referatele şi proiectele de hotărâre şi le supune aprobării Consiliului Local pentru obiectivele de investiţii care întrunesc condiţiile legale de a putea fi promovate şi care ţin de Serviciul Investiţii
-- Urmăreşte îndeplinirea hotărârilor Consiliului Local şi a Dispoziţiilor de Primar aferente Serviciului Investiţii
-- Întocmeşte caiete de sarcini, teme de proiectare, note conceptuale, precum şi alte documente prevăzute de lege pentru promovarea lucrărilor şi obiectivelor de investiţii
-- Participă la evaluarea ofertelor în cadrul comisiilor de evaluare numite în acest scop
-- Întocmeşte formele necesare pentru obţinerea avizelor necesare realizării obiectivelor din planul propriu de investiţii
-- Urmăreşte derularea fizică, valorică şi la termene a contractelor încheiate
-- Participă pe parcursul executării contractelor la recepţiile parţiale, verificări ale lucrărilor, etc.; propune şi/sau dispune măsuri în consecință, constructorului, dirigintelui, consultantului
- Întocmeşte rapoarte statistice şi informări periodice pentru investiţiile derulate prin serviciu
- Urmăreşte şi după caz confirmă regularitatea, exactitatea realizărilor fizice şi valorice, acordând viza “ bun de plată”
- Urmăreşte păstrarea şi respectiv predarea spre arhivare a actelor, conform dispoziţiilor în vigoare.
- Gestionează lucrările de reparaţii curente anuale efectuate la unitățile din sistemul de învățământ preuniversitar din Municipiul Braşov, până la preluarea acestor atribuțiuni de către Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ:
-- Întocmeşte propuneri pentru planul de reparaţii anual la unităţile de învăţământ
-- Urmăreşte derularea fizică şi valorică a contractelor încheiate pentru lucrările de reparaţii
-- Întocmeşte toate documentele necesare bunei derulări a activităţii specifice
-- Investiţii şi reparaţii efectuate la unităţile din sistemul de învăţământ preuniversitar din Municipiul Braşov derulate prin Bugetul local
-- Aplică permanent legislaţia în vigoare sau actele normative ce apar şi care au legatură cu domeniul de activitate al serviciului.
-- Colaborează cu alte servicii sau cu instituţii externe în vederea implementării proiectelor/lucrărilor aprobate în lista de investiţii.
-- Rezolvă sesizările, petiţiile, reclamaţiile, etc., specifice activităţii serviciului.