Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire contract:
Servicii de consultanta pentru MANAGEMENTUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII “Eficientizare energetica acladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania corp A, cod SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 30.06.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
30.000,98 RON
Caiet de sarcini:
CS CONSULTANTA.pdf
Descriere contract:
Prestarea serviciilor de consultanta pentru managementul obiectivului de investiii "Eficientizare energetica a cladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania corp A, conform contractului de fionantare nr.5471/08.05.2020
Conditii referitoare la contract:
durata contractului de consultanta pentur amnagementul obiectivului de investitii este de la semnarea contractului de servicii si pana la finalizarea implementarii proiectului
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta colegiul Transilvania corp A.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire contract:
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate in munca pentru proiectul "Eficientizare energetica a cladirilor publice din Municipiul Brasov - Colegiul Tehnic Transilvania Corp A - COD SMIS 128399
Data limita depunere oferta: 30.06.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
22.100,00 RON
Caiet de sarcini:
CS SSM.pdf
Descriere contract:
Activitatea coordonatorului in materie de securitate si sanatate in munca pe perioada elaborarii proiectului tehnic si a executiei lucrarilor presupune indeplinirea atributiilor si aspectelor impuse de Hotararea nr.300/23006 (actualizata) privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile
Conditii referitoare la contract:
DContractul cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere a serviciilor pentru perioada de intocmire a proiectului tehnic si pana la receptia calitativa si cantitativa a proiectului - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de catre beneficiar a ordinului de incepere pentru executia lucrarilor si pana la receptia la terminarea lucrarilor
Conditii de participare:
vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie SSM Colegiul Tehnic Transilvania corp A.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
DENUMIRE CONTRACT
“Servicii de verificare a documentatiei tehnice la cerintele fundamentale aplicabile constructiilor - A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - pentru "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A”
DATA LIMITA DEPUNERE OFERTA
26.06.2020 14:00
TIP ANUNT
Achizitii directe
TIP CONTRACT
Servicii
COD CPV SAU DENUMIRE *
71328000-3 Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoarea achizitiei:*
13.774,44 RON
DESCRIERE CONTRACT
Se vor presta servicii de verificare a proiectului tehnic la cerintele fundamentale aplicabile constructiilor - A, B, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - pentru "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A. Suprafata desfasurata propusa pentru obiectivul de investitii "DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINERE AUTORIZATIE PSI - SCOALA Gimanziala nr.11, CORP A " este de 3847,61mp
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A,B,Cc,Ci,D,E,F,Ie, It, Is este de maxim 10 zile de la data predarii documentatiei catre prestator, pe fraze de proiectare: DTAC, PT+DDE. In cazul in care vor aparea modificari de solutie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
CONDITII DE PARTICIPARE431/2000
Oferta va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare faza de proiectare in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
CRITERII DE ATRIBUIRE
Pretul cel mai scazut
INFORMATII SUPLIMENTARE
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Formulare se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Erata:Nu există caiet de sarcini, toate datele necesare întocmirii ofertei se regăsesc în anunț.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de verificare documentatii tehnice scoala gimnaziala nr.11.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2020 ora 10:00 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”CONSTRUIRE GRADINITE IN ZONA TRACTORUL CORESI”, cod SMIS 127287, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Data limita depunere oferta:
18.06.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
21.008,40 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI AUDIT FINANCIAR PROIECT CORESI.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”CONSTRUIRE GRADINITE IN ZONA TRACTORUL CORESI”, cod SMIS 127287, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Conditii referitoare la contract:
Perioada de prestare a serviciilor de audit financiar durează pe toată perioada de implementare a proiectului. Durata contractului de servicii este până la finalizarea implementării proiectului care prin Contractul de finanţare se termină la data de 30.11.2021, dar poate fi prelungit prin act adiţional. Auditorul financiar se obligă să ofere suport beneficiarului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut, în condițiile respectării cerințelor din Caietul de Sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie SERVICII DE AUDIT FINANCIAR CONSTRUIRE GRADINITE TRACTORUL.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Realizarea și furnizarea materialelor de informare și publicitate aferente proiectului: Construire Park&Ride Bartolomeu
Data limita depunere oferta:
18.06.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI PRODUSE INFORMARE SI PUBLICITATE PARK&RIDE.pdf
Descriere contract:
Realizarea şi furnizarea materialelor de informare şi publicitate aferente proiectului “Construire park & ride - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini. Materialele privind informarea şi publicitatea proiectului vor respecta indicațiile tehnice din Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020 (ediția în vigoare la data elaborării materialelor). Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Operațional Regional (POR) 2014-2020 varianta actualizată (sursa: http://inforegio.ro/ro/documente-strategice/miv) Pentru o bună înţelegere a contextului în care se derulezează proiectul ofertanţii vor consulta site-urile www.inforegio.ro si www.adrcentru.ro. Ofertantul are următoarele obligaţii: 1.Să realizeze conceptul grafic al materialelor de informare şi publicitate cu respectarea obligatorie a indicaţiilor tehnice ale Manualului de Identitate Vizuală a Programului Operatioanl Regional 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. Manualul de Identitate Vizuală (MIV) a POR 2014-2020 conţine un sistem de instrucţiuni, reguli şi recomandări de aplicare a elementelor de identitate vizuală: logo-uri, slogan, culori acceptate, fonturi etc, cu scopul de a asigura coerenţa şi dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii Programului Operaţional Regional 2014-2020; 2.Să realizeze, livreze şi să monteze (unde este cazul) materialele de informare şi publicitate la termenele şi în cantităţile stabilite. 3.Anunț de presă privind începerea şi finalizarea proiectului (în mediul online)
Conditii referitoare la contract:
Durata Contractului va fi din momentul semnării contractului de furnizare produse și până la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, în prezent, conform contractului de finanţare - 30 iunie 2022, dar care se va putea prelungi dacă va fi cazul. În situația în care va interveni o extindere a perioadei de implementare a proiectului, contractul de furnizare se va prelungi prin act adițional fără majorarea valorii acestuia. Operatorul economic are obligația de a asigura, fără costuri suplimentare, transportul și/sau punerea în operă a produselor/materialelor rezultate în urma prestării serviciilor, la locul/locurile menționate de acesta. Plata produselor se va face în lei, prin ordin de plata, în baza facturilor fiscale şi a proceselor verbale de recepţie cantitativă şi calitativă a produselor, în maxim 30 zile de la recepţia fiecărui produs.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie INFORMARE SI PUBLICITATE PARK&RIDE.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-06-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
DOCUMENTATII TEHNICE EXTINDERE CORP C PRIN DEZAFECTARE(ATELIERE) - COLEGIUL NICOLAE TITULESCU - EXPERTIZA TEHNICA
Data limita depunere oferta: 17.06.2020 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Valoare estimata: 45.280,00 RON
Descriere contract:
Expertiza tehnica va cuprinde, fara a se limita la acestea, urmatoarele:
1. Probe laborator
2. Studiu geotehnic
3. Expertiza tehnica de calitate pentru cerintele A1 si A2
Conditii referitoare la contract:
Expertul tebuie sa fie atestat pentru domeniile A1 si A2. Termenul de predare al expertizei este de 45 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție a documentatiilor tehnice.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul "Declaratie art.59 si art. 60" incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru:
- Probe laborator;
- Studiu geotehnic
- Expertiza tehnica de calitate pentru exigentele A1 si A2.
Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 17.06.2020, ora 13:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter, sau pe email, la adresa
achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie EXTINDERE CORP C.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 16-06-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizarea de produse si servicii de realizare a materialelor de informare si publicitate pentru proiectul „Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport”
Data limita depunere oferta:
16.06.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
10.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI PRODUSE DE INFORMARE.pdf
Descriere contract:
Furnizarea de produse si servicii de realizare a materialelor de informare si publicitate pentru proiectul „Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport”.Ofertantul are următoarele obligaţii: 1.Să realizeze conceptul grafic al materialelor de informare si publicitate cu respectarea obligatorie a indicatiilor tehnice ale Manualului de Identitate Vizuală a Programului Operatioanl Regional 2014-2020 în vigoare, www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro. Manualul de Identitate Vizuala (MIV) a POR 2014-2020 contine un sistem de instructiuni, reguli si recomandari de aplicare a elementelor de identitate vizuala: logo-uri, slogan, culori acceptate, fonturi etc, cu scopul de a asigura coerenta si dezvoltarea armonioasa in timp a imaginii Programului Operational Regional 2014-2020; 2. Să creeze, sa realizeze, livreze si monteze (unde este cazul) materialele de informare şi publicitate la termenele si in cantitatile stabilite. Ofertantul va trebui sa realizeze urmatoarele produse si sa presteze servicii de publicitate: Anunț de presă privind începerea proiectului - obligatoriu-1 buc, Panou de informare temporar dublu pe toata durata de implementare a proiectului –obligatoriu 1 buc, Anunţ/comunicat de presă la finalizarea proiectului – obligatoriu 1 buc, Placa permanentea dubla la terminarea proiectului, dar nu mai tarziu de 3 luni de la Incheierea proiectului 1 buc, Etichete autocolante printate si laminate 300x300 mm 9 buc. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Oferta va contine servicii care sa corespunda cerintelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activitatilor si structurarea acestora in cadrul ofertei financiare ce urmeaza a fi prestate pentru ducerea la indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnica va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite in totalitate cerintele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa reflecte asumarea de catre ofertant a tuturor cerintelor/obligatiilor prevazute in Caietul de sarcini. Ofertanţii vor prezenta bugetul detaliat pentru fiecare categorie de servicii, respectiv: - costuri elaborare şi realizare materiale de informare si publicitate și montare acolo unde este cazul pentru fiecare tip de material în parte.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie - materialelor de informare si publicitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-06-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii ” Documentații tehnice Accesibilizarea spațiilor publice pentru persoane cu dizabilități în unități de învățământ ”
Data limita depunere oferta:
15.06.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
9.600,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+ANEXE.pdf
Descriere contract:
Servicii de verificare documentații tehnice DTAC, PT, DDE la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor - A, B - la obiectivul de investiţii ” Documentații tehnice Accesibilizarea spațiilor publice pentru persoane cu dizabilități în unități de învățământ ”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 20 zile calendaristice de la predarea către prestator a documentației tehnice, pe faze de proiectare DTAC, PT, DDE, întocmite pe fiecare unitate de învățământ si locație în parte. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile. Propunerea tehnică, va cuprinde : * Verificare DTAC, pentru fiecare unitate de învățământ și locație în parte * Verificare PT, DDE, ” ” ” * Verificare documentații aferente dispozițiilor de șantier emise de proiectant pe perioada execuției lucrărilor . Se va prezenta lista verificatorilor de proiecte pentru fiecare cerință. Persoanele nominalizate ca verificatori de proiecte vor prezenta atestate / legitimații care să confirme acest lucru și să fie în termen de valabilitate . Propunerea financiară, va cuprinde defalcarea ofertei pentru fiecare locație în parte.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de audit precizate. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut, în condițiile respectării cerințelor din caietul de sarcini.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pentru fiecare etapă de verificare: - Verificare DTAC; - Verificare PT, DDE, conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 25.05.2020, ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI si ANEXE servicii de verificare a documentatiei tehnice.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 29-05-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”Construire PARK&RIDE - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Data limita depunere oferta:
29.05.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
8.403,36 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI AUDIT FINANCIAR PARK&RIDE.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar pentru implementarea proiectului ”Construire PARK&RIDE - Bartolomeu”, cod SMIS 126992, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini atasat în prezentul anunt.
Conditii referitoare la contract:
Perioada de prestare a serviciilor de audit financiar durează pe toată perioada de implementare a proiectului. Durata contractului de servicii este până la finalizarea implementării proiectului care prin Contractul de finanţare se termină la data de 30.06.2022, dar poate fi prelungit prin act adiţional. Auditorul financiar se obligă să ofere suport beneficiarului până la data obținerii rambursării sumelor solicitate prin Cererile de rambursare (intermediară și finală), chiar dacă această perioadă o depășește pe cea de implementare a proiectului. Toate rapoartele de audit și documentele relevante ale proiectului vor deveni proprietatea UAT Municipiul Brasov. Plata serviciilor prestate de Prestator, în baza contractului de servicii de audit va fi efectuată după recepția fiecărui raport de audit predat beneficiarului, însoţit de raportul de activitate al auditorului, pe baza de factură fiscală.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta tehnica, financiara, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut, în condițiile respectării cerințelor din Caietul de Sarcini. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 232 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data și ora precizate in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.
Documente anexate: Documentatie achizitie Servicii de audit financiar.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2020 ora 10:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Furnizarea de produse si servicii de informare şi publicitate - pentru proiectul Construire gradinite in zona Tractorul Coresi cod SMIS 127287
Data limita depunere oferta:
25.05.2020 10:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
29.069,36 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI FURN PROD INFO PUB GR CORESI.pdf
Descriere contract:
Achizitia de materiale de informare şi publicitate în cadrul proiectului ,,Construire gradinite in zona Tractorul Coresi” - cod SMIS 127287. Oferta va conţine servicii care să corespundă cerinţelor minimale din prezentul caiet de sarcini, respectiv organizarea activităţilor şi structurarea acestora în cadrul ofertei financiare ce urmează a fi prestate pentru ducerea la îndeplinire a cerinţelor din caietul de sarcini. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte ca sunt îndeplinite în totalitate cerinţele aferente Caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerinţelor/obligaţiilor prevăzute în Caietul de sarcini. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Propunerea tehnică trebuie să respecte cerințele minime obligatorii solicitate prin prezentul caiet de sarcini. Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil că va urma toate indicaţiile primite de la achizitor cu privire la conţinutul, modul de realizare şi prezentare a materialelor publicitare care fac obiectul prezentei achizitii. Ofertantul declarat câstigător va colabora în permanenţă cu echipa care asigură managementul proiectului, în vederea atingerii obiectivului şi va face toate modificările solicitate de aceasta. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să efectueze orice modificări solicitate de achizitor ca urmare a transmiterii către Organismul Intermediar ADR CENTRU spre avizare a materialelor publicitare ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să respecte prevederile din Manualul de Identitate Vizuala POR 2014-2020 în vigoare. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să nu folosească în indeplinirea contractului imagini, texte şi/sau alte materiale care sunt supuse legislaţiei din materia drepturilor de autor. În cazul în care ofertantul va folosi astfel de materiale el se obligă să suporte toate costurile aferente (drepturi de proprietate intelectuală etc). Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să asigure în preţul ofertat transportul şi montajul la sediul achizitorului sau la locaţia proiectului, în funcţie de tipul de material de informare şi publicitate. Ofertantul se va angaja în mod ferm şi irevocabil să înlocuiască, fără cheltuieli suplimentare pentru achizitor, produsele livrate în baza contractului dacă acestea nu corespund standardelor de calitate solicitate prin documentaţ Ofertantul va prezenta în cadrul ofertei de preţ un centralizator din care să reiasă preţul fiecarei activităţi de realizare a materialelor de informare şi publicitate ofertate.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția.Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic anunțul de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie furnizarea de produse si servicii TRACTORU CORESI.zip