Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 09-03-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - la obiectivul de investiţii “AMENAJĂRI ÎN VEDEREA AUTORIZĂRII ISU ÎN UNITĂŢI DE INVĂŢĂMÂNT - COLEGIUL TEHNIC MIRCEA CRISTEA, corp A, corp B, corp C
Data limita depunere oferta:
09.03.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
35.732,85 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI VERIVICARE PROIECTE COLEGIUL MIRCEA CRISTEA.pdf
Descriere contract:
Verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - la obiectivul de investiţii “AMENAJĂRI ÎN VEDEREA AUTORIZĂRII ISU ÎN UNITĂŢI DE INVĂŢĂMÂNT - COLEGIUL TEHNIC MIRCEA CRISTEA, corp A, corp B, corp C”, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : *30 zile calendaristice, de la semnarea contractului și predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta se va întocmi în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini încărcat în prezentul anunț. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pe fiecare corp de clădire în parte conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 09.03.2020, ora 14:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie verificare proiecte colegiul mircea cristea 3 corpuri.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-03-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului tehnic si a realizarii lucrarilor pentru proiectul: Reabilitare si modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu
Data limita depunere oferta:
06.03.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79714000-2 - Servicii de supraveghere (Rev.2)
Valoare estimata:
37.815,13 RON
Caiet de sarcini:
CAIET SARCINI BAIULESCU.pdf
Descriere contract:
Servicii de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului tehnic si a realizarii lucrarilor pentru proiectul: Reabilitare si modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu. Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Metodologia de prestare a serviciilor; - Organizarea şi planificarea activităţilor şi graficul de îndeplinire a serviciilor; - Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite toate cerinţele menţionate în Caietul de sarcini. - se va prezenta un grafic de prestare a serviciilor. Modul de prezentare a ofertei financiare Oferta financiară va cuprinde valoarea totală şi graficul financiar de prestare a serviciilor. Coordonatorul în materie de securitate și sănătate în muncă care desfășoară activitate pe perioada execuției lucrărilor trebuie să îndeplinească următoarele condiții: - experiență profesională de minim 5 ani în construcții sau conducerea șantierelor: - Certificat de coordonator în materie de securitate și sănătate actualizat la fiecare 3 ani.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de prestare a serviciilor este de 24 luni de la data comunicării ordinului de incepere a serviciilor, cu posibilitate de prelungire până la terminarea execuției lucrărilor și cuprinde 2 etape: - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de întocmire a proiectului tehnic și până la finalizarea proiectului; - perioada de prestare a serviciilor de la emiterea de către beneficiar a ordinului de începere pentru perioada de execuție a lucrărilor și până la finalizarea acestora;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de coordonator - Baiulescu.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-03-2020 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii RVSTI (Responsabil cu supravegherea și verificarea tehnică a instalațiilor)
Data limita depunere oferta:
06.03.2020 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
Valoare estimata: 3.600,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini RVSTI.pdf
Descriere contract:
Servicii de RSVTI la obiectivul „Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri”, str. Institutului nr. 35, Brașov
Conditii referitoare la contract:
Se vor presta serviciile de RSVTI pentru echipamentele care fac obiectul caietului de sarcini, respectiv: 1. Ascensor persoane montat de către S.C. NOVA LIFT S.R.L. - 1 buc ; 2. Ascensor persoane montat de către S.C. ELMAS S.R.L. - 1 buc ; 3. Cazan în condensație pe combustibil gazos - 2 buc . Caracteristicile echipamentelor se regăsesc în caietul de sarcini al achiziției Termenul de prestare a serviciilor Martie-Decembrie 2020 cu posibilitatea de prelungire pe primele 4 luni din anul următor, în funcție de fondurile aprobate/alocate.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini atașat. Oferta prestatorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov în plic închis. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut - în condițiile îndeplinirii cerințelor caietului de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 185 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social, telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, Centrul de Informare Cetațeni, sau pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii RVSTI.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-03-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/ 232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Servicii de audit financiar final la obiectivul de investiții „Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri” din str. Institutului nr. 35, Brașov.
Data limita depunere oferta:
06.03.2020 12:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata: 6.400,00 RON
Caiet de sarcini: Referat necesitate Audit CATTIA.pdf
Descriere contract:
Servicii de audit financiar final la obiectivul de investiții „Centrul de Afaceri, Transfer Tehnologic și Incubator de Afaceri” din str. Institutului nr. 35, Brașov.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de prestare a serviciilor - 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de audit precizate. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 152 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. De consultat documentul atasat . Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții
Documente anexate: Documentatie achizite servicii de audit financiar final CATTIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-03-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumirea achiziției:
SERVICII DE ASISTENȚA TEHNICĂ - DIRIGENȚIE DE ȘANTIER, pentru urmărirea realizarii lucrarilor la obiectivulde investiții - Punct de lucru SVSU - Aleea Petuniei nr.2 din Municipiul Brasov
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistența in domeniul lucrărilor publice
Descrierea contractului:
SERVICII DE ASISTENȚA TEHNICĂ - DIRIGENȚIE DE ȘANTIER pentru urmărirea realizarii lucrarilor la obiectivul de investiții - Punct de lucru SVSU - Aleea Petuniei nr.2 din Municipiul Brasov.
Dirigintele de șantier trebuie să verifice și să răspundă de realizarea următoarelor:
- verificarea conformității, din punct de vedere calitativ, a materialelor și produselor utilizate, în funcție de cerințele proiectului;
- verficarea respectării cerințelor reglementate legal si tehnic privind atestarea si controlul calității, privind utilizarea de produse noi;
- verificarea legalității execuției lucrârilor de construcții și reparații;
Cerințele referitoare la calificările și abilitățile dirigintelui sunt minime și obligatorii și vor fi probate prin atestate emise de I.S.C. în conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent.
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.
Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligația de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanță începând cu data intrării în vigoare a acestuia și până la recepția finală a lucrării de investiție menționată în prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15,000 lei
Condiții contract: Termenul de executie a lucrarilor este de 12 luni de la data comunicării ordinului de incepere a lucrărilor.
Garantia lucrarilor executate va fi de 36 luni de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor Prestatorul va asigura consultanță de specialitate pe toată perioada de execuție a lucrărilor și pana la recepția finală, care se va face la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor.
Prestatorul va asigura consultanță de specialitate pe toată perioada de execuție a lucrărilor și pana la recepția finală, care se va face la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor.
Condiții participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor si de execuție a lucrărilor menționate in caietul de sarcini.
Propunerea financiară va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentată in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scazut
Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limită primire oferte: 05.03.2020 ora 14:00
Informații suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția.
Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract.
Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini, si documentația aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații și concursuri.
Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații si concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări
Documente anexate: Documentatie achizitie DIRIGENTIE ALEEA PETUNIEI.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-02-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziționarea de scule/mașini unelte/truse necesare pentru sediul Primăriei Municipiului Brașov
Data limita depunere oferta:
20.02.2020 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Furnizare Cod si denumire CPV:
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2) Valoare estimata:
7.713,55 RON Caiet de sarcini:
Anexa 1 +formulare.pdf
Descriere contract:
Achiziționarea de scule/mașini unelte/truse necesare pentru sediul Primăriei Municipiului Brașov Mașină de găurit/înșurubat cu percuție, cu 2 acumulatori, 18 V, 1,5 Ah - 3 buc Masina de gaurit de banc 1950W, 16mm, 3140 Rpm, bormașină fixă cu coloană, Model 2019- 1 buc Șurubelnită cu acumulator 3.6 V, 1.5 Ah,- 3 buc Polizor unghiular Profesional ,900W - 1 buc Polizor unghiular (flex) GWS 18-125 V-LI (SOLO) LI-ion + SET PRO-MIX -1 buc Incărcător GAL1880CV + 2 acumulatori 18 V, 5 Ah +Geantă textil mediu -1 buc Ciocan rotopercutor Profesional, cu 3 funcții, 800W - 1buc Fierăstrău circular cu laser,1250W - 1buc Curățitor cu presiune Semiprofesional, Full Control Plus, 3000W - 1buc Furtun pentru curațat țevi, canale de scurgere, jgheaburi (compatibil cu curățitorul cu apa sub presiune) de 15m - 1 buc Trusa de chei tubulare + accesorii,75 piese - 1 buc Trusa de chei fixe, set 12 buc, 6x32 mm+husă - 1 set Chei inelare duble, cotite, 6-22 mm, set 8 bucăți - 1 set Set chei imbus,Hex&Torx,Cr-V,1,5-10 mm,T10-T50,18 buc - 2 seturi in conformitate cu caracteristicile tehnice din Anexa 1.
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Anexa 1 si formulare masini unelte.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 19-02-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumirea achiziției:
SERVICII DE ASISTENȚA TEHNICĂ - DIRIGENȚIE DE ȘANTIER, pentru urmărirea realizarii lucrarilor la obiectivulde investiții - Punct de lucru SVSU - Aleea Petuniei nr.2 din Municipiul Brasov
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistența in domeniul lucrărilor publice
Descrierea contractului:
SERVICII DE ASISTENȚA TEHNICĂ - DIRIGENȚIE DE ȘANTIER pentru urmărirea realizarii lucrarilor la obiectivul de investiții - Punct de lucru SVSU - Aleea Petuniei nr.2 din Municipiul Brasov.
Dirigintele de șantier trebuie să verifice și să răspundă de realizarea următoarelor:
- verificarea conformității, din punct de vedere calitativ, a materialelor și produselor utilizate, în funcție de cerințele proiectului;
- verficarea respectării cerințelor reglementate legal si tehnic privind atestarea si controlul calității, privind utilizarea de produse noi;
- verificarea legalității execuției lucrârilor de construcții și reparații;
Cerințele referitoare la calificările și abilitățile dirigintelui sunt minime și obligatorii și vor fi probate prin atestate emise de I.S.C. în conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent.
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligația de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanță începând cu data intrării în vigoare a acestuia și până la recepția finală a lucrării de investiție menționată în prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15,000 lei
Condiții contract: Termenul de executie a lucrarilor este de 12 luni de la data comunicării ordinului de incepere a lucrărilor.
Garantia lucrarilor executate va fi de 36 luni de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor Prestatorul va asigura consultanță de specialitate pe toată perioada de execuție a lucrărilor și pana la recepția finală, care se va face la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor.
Prestatorul va asigura consultanță de specialitate pe toată perioada de execuție a lucrărilor și pana la recepția finală, care se va face la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor.
Condiții participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor si de execuție a lucrărilor menționate in caietul de sarcini.
Propunerea financiară va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentată in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scazut
Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limită primire oferte: 19.02.2020 ora 14:00
Informații suplimentare: Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția.
Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract.
Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini, si documentația aferentă necesară elaborării ofertei se poate descărca și de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații și concursuri.
Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea licitații si concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificari/răspunsuri la solicitări de clarificări
Documente anexate: Documentatie achizitie DIRIGENTIE ALEEA PETUNIEI.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 14-02-2020 ora 12:30 - termen expirat
Denumire contract:
Furnizarea de produse si servicii de informare şi publicitate
Data limita depunere oferta:
14.02.2020 12:30
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
21.008,40 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Achizitia de materiale de informare şi publicitate. Ofertantul are următoarele obligaţii: 1. Să realizeze conceptul grafic al materialelor de informare şi publicitate, cu respectarea Manualul de identitate vizuală Regio 2014-2020 în vigoare, postat pe www.inforegio.ro şi www.adrcentru.ro ,2. Să producă şi să livreze materialele la termenele stabilite. Materialele ce urmează a fi realizate vor promova: proiectul, obiectivele şi activităţile propuse în cadrul proiectului si rezultatele obţinute prin proiect; Toate materialele de informare şi publicitate vor fi realizate în limba română. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat.
Conditii referitoare la contract:
Modul de prezentare a ofertei tehnice: Ofertantul trebuie să prezinte Detalierea tehnică a materialelor, în care să se demonstreze îndeplinirea cerinţelor conţinute în Caietul de sarcini. În cadrul propunerii tehnice, ofertantul trebuie să prezinte un concept pentru materialele de promovare ce urmează a fi realizate. Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii. Modul de prezentare a ofertei financiare: Ofertanţii vor prezenta în oferta financiară preţul pentru fiecare tip de material, detaliat pentru fiecare categorie de servicii, respectiv: - costuri elaborare (grafica), costuri producţie, costuri publicare, costuri montaj pentru fiecare tip de material în parte. Pretul va include toate cheltuielile care vor fi angajate de către prestator în condiţiile prevazute de prezentul Caiet de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare şi grafica materiale, costuri publicare, autorizatii şi avize de montaj panouri/plăci inclusiv montaj, costuri de deplasare şi/sau transport materiale (dacă e cazul).
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie furnizarea de produse si servicii de informare si publicitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 14-02-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
DENUMIRE CONTRACT:
VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, B1, C, D, E, F,Is, Ie pentru obiectivul de investiţii ,,Extindere Şcoala Generală nr. 14 Corp A”
Data limita depunere oferta: 14.02.2020 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 19.400,00 RON
DESCRIERE CONTRACT:
Obiectul achiziţiei: este reprezentat de atribuirea unui contract de servicii având ca obiect verificarea documentatiei tehnice din punct de vedere al următoarelor cerinţe de calitate: A1 (rezistenţă mecanică şi stabilitate), B1 (siguranţă în exploatare pentru construcţii), C (siguranţă la foc), D (igienă, sănătatea oamenilor, protecţia mediului înconjurător), E (izolare termică şi economie de energie, izolare hidrofugă), F (protecţie împotriva zgomotului), precum şi instalaţii aferente construcţiilor: Is, It (sanitare, termice, respectiv apă-canalizare, de stingere incendiu, de încălzire, ventilare, climatizare, Ie (instalaţii electrice aferente clădirilor: interioare, exterioare, curenţi slabi, de telecomunicaţii şi de transmitere a informaţiilor, de protecţie la descărcări atmosferice) pentru obiectivul de investiţii ,,Extindere Şcoala Generală nr. 14 Corp A” .Suprafata desfasurata a imobilului este de 1238 mp.
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A,B,C,D,E,F,Is,It,Ie este de maxim 30 zile de la data predarii documentatiei catre prestator. In cazul in care vor aparea modificari de solutie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
CONDITII DE PARTICIPARE:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare proiect in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A1, B1, C, D, E, F,Is, Ie este de maxim 30 zile de la data predarii documentatiei catre prestator.
Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuţie a lucrărilor,în cazul în care vor apărea modificări de soluţie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
CRITERII DE ATRIBUIRE:
Prețul cel mai scăzut.
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie Extindere scoala generală nr. 14 Corp A.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 10-02-2020 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Verificarea documentației tehnice pentru construcții și instalații termice, sanitare, electrice, cerințele A, B, C, D, E, F, Is, It, Ie la obiectivul de investiții-Extindere Școala Gimnazială nr. 27
Data limita depunere oferta: 10.02.2020 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 46.600,00 RON
Descriere contract:
Verificarea documentației tehnice pentru construcții și instalații termice, sanitare, electrice, cerințele A, B, C, D, E, F, Is, It, Ie la obiectivul de investiții-Extindere Școala Gimnazială nr. 27
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A,B,C,D,E,F,Is,It,Ie este de maxim 30 zile de la data predarii documentatiei catre prestator. In cazul in care vor aparea modificari de solutie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 10.02.2020, ora 16:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie extindere scoala 27.zip