Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 24-10-2019 ora 09:53 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Întocmire documentatie cadastrala de inscriere in cartea funciara a imobilelor
Data limita depunere oferta:
24.10.2019 09:53
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2) Valoare estimata:
48.000,00 RON Caiet de sarcini:
ANEXA VALORI ESTIMATRE .pdf
Descriere contract:
Întocmire documentatie cadastrala de inscriere in cartea funciara a urmatoarelor imobile: 1.CT1 ASTRA situat la adresa Brasov, strada Soarelui nr.2 2.Ct 15 Noiembrie 37situat la adresa Brasov, str.15 Noiembrie , nr.37 3.CT 15 Noiembrie 62 situat la adresa Brasov, str.15 Noiembrie , nr.62 4.CT25 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Saturn nr.41 5.CT 2 B ASTRA situat la adresa Brasov STR. Saturn nr.30 6.CT 38 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.7 7.CT 49 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.10 8.CT 53 Calea Bucuresti situat la adresa Brasov str.Calea Bucuresti nr. 53 9.CT 65 Astra situat la adresa Brasov STR. Apollo nr.9 10..CT 74 Astra situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.24 11.PT1 CFR situat la adresa Brasov, str. Fanionuluinr.19 12.PT1 Gara situat la adresa Brasov, strada Garii, nr.8 13.PT2 Mihai Viteazul situat la adresa Brasov, strada Grivitei, nr.43 14.PT3 Centrul Civic H,situat la adresa Brasov, Centrul Civic Bloc H 15.PT 3 Mihai Viteazul situat la adresa Brasov str. Armoniei nr.7 16. constructia CT CARFIL aflata pe terenul cu nr. Cf 103332, nr. Top 8211/8
Conditii referitoare la contract:
Termenul de excutie este de 60 zile de la data încheierii contractului.
Conditii de participare:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare imobil in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie intocmire documentatie cadastrala.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-10-2019 ora 09:32 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov
Data limita depunere oferta:
17.10.2019 09:32
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
66510000-8 - Servicii de asigurare (Rev.2) Valoare estimata:
64.420,13 RON Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI.pdf
Descriere contract:
Asigurarea bunurilor aparţinând Domeniului Schiabil din Poiana Braşov. I Asigurare utilaje neînmatriculabile (tip CASCO) pentru autovehicule (utilaje) neînmatriculabile pentru 4 maşini de bătut zăpada tip Pisten Bully II Asigurare pentru Instalaţiile de transport pe cablu pe pârtia Lupului şi în zona Ruia - Instalaţie transport pe cablu - Telescaun 6 CLD Ruia - include staţia superioară şi inferioară Ruia, fundaţii piloni, construcţie garaj pentru scaune de 370 mp, echipament sky-data cu 5 porţi la staţia inferioară Ruia Instalaţie transport pe cablu - Telescaun 4 CLF Lupului - include staţia superioară şi inferioară Lupului, fundaţii piloni, echipament sky-data cu 3 porţi la staţia inferioară Lupului III Asigurare instalaţii pentru producere zăpadă artificială – 120 lăncii pentru zăpadă şi 29 tunuri pentru zăpadă - conform anexe 1,2 şi 3. IV Asigurare construcţii/instalaţii anexe, aferente instalaţiilor de producere a zăpezii artificiale şi a celor de transport pe cablu - conform anexa 4 V Asigurare maşini/aparate de retur carduri RFID Skidata - 2 buc achiziţionate în 2017
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini anexat prezentului anunt. Pentru I Asigurare utilaje neînmatriculabile (tip CASCO) pentru autovehicule (utilaje) neînmatriculabile pentru 4 maşini de bătut zăpada tip Pisten Bully, Poliţa se va încheia începând cu data de 01.12.2019, pentru o perioadă de 5 luni de la semnare. II Asigurare pentru Instalaţiile de transport pe cablu pe pârtia Lupului şi în zona Ruia - Instalaţie transport pe cablu - Telescaun 6 CLD Ruia - include staţia superioară şi inferioară Ruia, fundaţii piloni, construcţie garaj pentru scaune de 370 mp, echipament sky-data cu 5 porţi la staţia inferioară Ruia Instalaţie transport pe cablu - Telescaun 4 CLF Lupului - include staţia superioară şi inferioară Lupului, fundaţii piloni, echipament sky-data cu 3 porţi la staţia inferioară Lupului, Poliţa se va încheia începând cu data de 24.12.2019, pentru o perioadă de 12 luni de la semnare III Asigurare instalaţii pentru producere zăpadă artificială – 120 lăncii pentru zăpadă şi 29 tunuri pentru zăpadă - conform anexe 1,2 şi 3, Poliţa se va încheia începând cu data de 24.12.2019, pentru o perioadă de 12 luni de la semnare IV Asigurare construcţii/instalaţii anexe, aferente instalaţiilor de producere a zăpezii artificiale şi a celor de transport pe cablu - conform anexa 4,Poliţa se va încheia începând cu data de 24.12.2019, pentru o perioadă de 12 luni de la semnare V Asigurare maşini/aparate de retur carduri RFID Skidata - 2 buc achiziţionate în 2017, Poliţa se va încheia începând cu data de 24.12.2019, pentru o perioadă de 12 luni de la semnare
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba română. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfășoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toată durata acestuia. În situația în care ofertantul nu îndeplinește oricare (una) dintre cerințele minime obligatorii, oferta respectivă va fi respinsă, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire:
În urma evaluării ofertelor, achiziţia se va efectua cu operatorul economic care îndeplineşte cerinţele impuse şi care prezintă “preţul cel mai scăzut” pentru întreg pachetul. Ofertele vor fi valabile cel puţin până la data de 31.12.2019.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie asigurarea bunurilor-Domeniului Schiabil.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-09-2019 ora 08:18 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii
Data limita depunere oferta:
26.09.2019 08:18
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii prin diriginte de şantier autorizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii - instalaţii, construcţii civile . Pentru dirigintii de santier se vor prezenta autorizaţii valabile pe toata durata de derulare a contractului.Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții referitoare la contract:
Activitatea dirigintelui de şantier trebuie să fie comforma cu cerinţele stabilite prin Legea nr 10/1995 privind calitate în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare.Dirigintele de şantier trebuie să asigure controlul tuturor documentelor legate de derularea contractului dintre beneficiar şi antreprenor, Inspectoratul de Stat în Construcţii şi alte autorităţi implicate.Ca reprezentant al beneficiarului, contribuie la realizarea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetâţii cu respectarea cerinţelor de calitate şi încadrarea în valorile stabilite în contractul de execuţie şi îşi exercită atribuţiile în perioadele de: - pregătire execuţie lucrări; - executare de lucrări; - recepţia la terminarea lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Dirigintele de şantier va asigura următoarele servicii: - aprobarea materialelor, a echipamentului, a tehnologiilor în calitate de reprezentant al beneficiarului; - administrarea corespunzătoare a contractului de lucrări în conformitate cu condiţiile prevăzute în acesta; - asigurarea înregistrării corecte şi urmărirea progresului lucrărilor; - planificarea ordonată a lucrărilor pentru finalizarea la termen a acestora; - întocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere- dirigintie de şantier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-09-2019 ora 08:57 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”
Data limita depunere oferta:
25.09.2019 08:57
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
294.117,65 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”.Lucrările se vor executa în baza Autorizaţiei de Construire nr. 461/31.05.2019 pentru reabilitare pietonal Valea Cetaţii - etapa I, în care este inclusă şi lucraerea de modernizare a fântânii arteziene- pietonal Valea Cetâţii. - parte integrantă din prezentul Caiet de sarcini. Proiectul prevede instalarea unei fântâni arteziene cu corpuri de iluminatncu posibilitatea controlului culorii şi cu un număr de 25 jeturi de apă comandate prin electrovalve după un program prestabilit printr-un controler electronic. . La executarea lucrărilor se va respecta proiectul tehnic aferent acestui obiectiv, parte integrantă din prezenul caiet de sarcini Echipamentul va include sistemul complet de la organizarea execuţiei, săpături, realizarea bazei din beton, echipamente electrice, sanitare, finisaje de arhitectură inclusiv probele tehnologice şi testele. Orice modificare adusă proiectului trebuie avizată de proiectant
Condiții referitoare la contract:
Oferta va avea oferta tehnică ş oferta financiară Propunerea tehnică va conţine: 1. abordarea propusă pentru realizarea contractului în vederea obţinerii temei de proiectare. 2. graficul de execuţie al contractului 3. lista cu specialiştii implicaţi. Pentru fiecare se va prezenta experienţa similara, prin participarea la minim 3 lucrări similare, prin prezentare de CV, diplomă, atestate, recomandări. Această listă va cuprinde, fără a se limita la aceasta: - şef de şantier - responsabil tehnic cu execuţia - responsabil calitate - specialist în instalaţii electrice - specialist în instalaţii sanitare - responsabil SSM Se vor prezenta fişele tehnice ale produselor ce urmează a fi montate cu indicarea furnizorului şi producătorului Propunerea financiară va ciuprinde formularele F1 - F6 din HCL 907/2016 completete cu preţuri care vor deveni anexă la contract. Preţurile vor fi defalcate: materiale, manoperă, utilaj, transport În cazul în care oferta nu respectă cerinţele de mai sus, aceste va fi declarată neconformă. Termenul de execuţie: 90 zile de la data semnării contractului. Garanţia lucrărilor executate va fi de 5 ani de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa execute lucrarile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare lucrari ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie lucrari de modernizare fantana arteziana pietonal.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 19-09-2019 ora 08:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii
Data limita depunere oferta:
19.09.2019, ora 08:00
Tip anunț:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii prin diriginte de şantier autorizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii - instalaţii, construcţii civile . Pentru dirigintii de santier se vor prezenta autorizaţii valabile pe toata durata de derulare a contractului.Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții referitoare la contract:
Activitatea dirigintelui de şantier trebuie să fie comforma cu cerinţele stabilite prin Legea nr 10/1995 privind calitate în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare.Dirigintele de şantier trebuie să asigure controlul tuturor documentelor legate de derularea contractului dintre beneficiar şi antreprenor, Inspectoratul de Stat în Construcţii şi alte autorităţi implicate.Ca reprezentant al beneficiarului, contribuie la realizarea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetâţii cu respectarea cerinţelor de calitate şi încadrarea în valorile stabilite în contractul de execuţie şi îşi exercită atribuţiile în perioadele de: - pregătire execuţie lucrări; - executare de lucrări; - recepţia la terminarea lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Dirigintele de şantier va asigura următoarele servicii: - aprobarea materialelor, a echipamentului, a tehnologiilor în calitate de reprezentant al beneficiarului; - administrarea corespunzătoare a contractului de lucrări în conformitate cu condiţiile prevăzute în acesta; - asigurarea înregistrării corecte şi urmărirea progresului lucrărilor; - planificarea ordonată a lucrărilor pentru finalizarea la termen a acestora; - întocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere- dirigintie de santier fantana arteziana.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-09-2019 ora 10:29 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
ACHIZITIE ECHIPAMENT PROTECTIE POMPIER PARCARE “ SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ”
Data limita depunere oferta:
18.09.2019 10:29
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
Valoare estimata:
9.768,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI (2).pdf
Descriere contract:
Achizitie echipament protectie pompier, conform condiţiilor impuse de prezentul caiet de sarcini: Costum de protecţie tip pompier = jacheta 1 buc = pantalon-1 buc,Cizme scurte din piele cu branţ metalic-1 pereche,Cască de protecţie cu vizor-1 buc,Brâu pompier (centură de siguranţă)-1 buc,Lanternă de mână-1 buc,Lanternă pentru cască-1 buc,Mănuşi de protecţie-1 pereche,Aparat respiratie autonoma-1 buc,Vesta reflectorizanta-8 buc.
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie să fie în conformitate cu specificaţiile tehnice Certificate conform legislatiei in vigoare, identice cu cele folosite de pompieri, care fac parte integrantă din prezentul caiet de sarcini. Cerinţele impuse prin Specificaţiile tehnice sunt considerate ca fiind minimale şi obligatorii, neacceptându-se oferte alternative. Furnizorul se va asigura că toate materialele utilizate în procesul de fabricaţie au calitatea impusă de cerinţele specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini şi garantează că nu au efecte nocive asupra organismului uman. Transportul produselor se va face de către furnizor la sediul Parcarii Supraetajate Regina Maria, str. Pietii, FN,Brașov, pe baza facturii sau avizului de expediţie, cu mijloacele de transport proprii curate şi acoperite.Produsele respinse cu ocazia recepţiilor vor fi refăcute în totalitate pe cheltuiala furnizorului. Furnizorul va specifica în formularul de ofertă, garanția în luni a articolelor de uniformă, menționând modul de asigurare a acestora. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei efectuate după livrarea acestora.
Conditii de participare:
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie echipament protectie pompier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-09-2019 ora 10:22 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Contract: ,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”
Data limita depunere oferta:
18.09.2019 10:22
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Lucrari
Cod si denumire CPV:
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
294.117,65 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
,,LUCRĂRI DE MODERNIZARE FÂNTÂNA ARTEZIANĂ PIETONAL VALEA CETĂŢII DIN BRASOV”.Lucrările se vor executa în baza Autorizaţiei de Construire nr. 461/31.05.2019 pentru reabilitare pietonal Valea Cetaţii - etapa I, în care este inclusă şi lucraerea de modernizare a fântânii arteziene- pietonal Valea Cetâţii. - parte integrantă din prezentul Caiet de sarcini. Proiectul prevede instalarea unei fântâni arteziene cu corpuri de iluminatncu posibilitatea controlului culorii şi cu un număr de 25 jeturi de apă comandate prin electrovalve după un program prestabilit printr-un controler electronic. . La executarea lucrărilor se va respecta proiectul tehnic aferent acestui obiectiv, parte integrantă din prezenul caiet de sarcini Echipamentul va include sistemul complet de la organizarea execuţiei, săpături, realizarea bazei din beton, echipamente electrice, sanitare, finisaje de arhitectură inclusiv probele tehnologice şi testele. Orice modificare adusă proiectului trebuie avizată de proiectant
Conditii referitoare la contract:
Oferta va avea oferta tehnică ş oferta financiară Propunerea tehnică va conţine: 1. abordarea propusă pentru realizarea contractului în vederea obţinerii temei de proiectare. 2. graficul de execuţie al contractului 3. lista cu specialiştii implicaţi. Pentru fiecare se va prezenta experienţa similara, prin participarea la minim 3 lucrări similare, prin prezentare de CV, diplomă, atestate, recomandări. Această listă va cuprinde, fără a se limita la aceasta: - şef de şantier - responsabil tehnic cu execuţia - responsabil calitate - specialist în instalaţii electrice - specialist în instalaţii sanitare - responsabil SSM Se vor prezenta fişele tehnice ale produselor ce urmează a fi montate cu indicarea furnizorului şi producătorului Propunerea financiară va ciuprinde formularele F1 - F6 din HCL 907/2016 completete cu preţuri care vor deveni anexă la contract. Preţurile vor fi defalcate: materiale, manoperă, utilaj, transport În cazul în care oferta nu respectă cerinţele de mai sus, aceste va fi declarată neconformă. Termenul de execuţie: 90 zile de la data semnării contractului. Garanţia lucrărilor executate va fi de 5 ani de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Condiții de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa execute lucrarile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare lucrari ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie lucrari de modernizare fantana arteziana.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 16-09-2019 ora 13:23 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
servicii de supraveghere a lucrărilor - dirigenţie de şantier pentru urmărirea realizării obiectivului de investiţii „ Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15;
Data limita depunere oferta:
16.09.2019 13:23
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata:
4.298,12 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI GRADINITA 15.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanța de specialitate - dirigenție de santier, pentru urmarirea realizarii lucrărilor deSUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENŢIE DE ŞANTIER pentru urmărirea realizării obiectivului de investiţii „ Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toată durata de execuţie a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile şi luni). Pentru diriginţii de şantier se vor prezenta atestate/legitimaţii valabile la data limită de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care să reiasă specializarea acestora. În scopul dovedirii experienţei similare, pentru diriginţi se vor prezenta CV-uri şi procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor din care să rezulte implicarea în minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri şi deciziile de numire, din care să rezulte implicarea în cel puţin 3 proiecte.Propunerea financiară se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Condiții referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toată durata de execuţie a lucrărilor, în corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile şi luni), este format din 1 diriginte de şantier autorizat MLPTL sau echivalent în domeniul instalatii electrice, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de eşalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de execuţie a lucrărilor/obiectiv; 2- perioada de garanţie a lucrărilor/obiectiv, respectiv de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, până la data semnării procesului verbal de recepţie finală. Preţul din propunerea financiară va fi ferm şi nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor-dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-09-2019 ora 08:54 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNȚ
Denumire contract:
Achiziţie echipament individual de protecţie
Data limita depunere oferta:
13.09.2019 08:54
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecție (Rev.2)
Valoare estimata: 5.319,00 RON
Descriere contract:
Achiziţionarea echipamentelor individuale de protecţie astfel: - mănuşi de protecţie palmare - 13 perechi - vestă reflectorizantă - 5 bucăţi - mănuşi electroizolante 500 V - 4 perechi - încălţăminte electroizolantă 500 V - 4 perechi - ochelari de protecţie tip lăcătuş - 8 perechi - mănuşi menaj sau de unică folosinţă - 100 perechi - semimască antipraf - 10 seturi (50 bucăţi/set) - mănuşi de protecţie (medicale din latex) - 5 seturi (100 bucăţi/set) - mănuşi de protecţie tip grădinărit - 50 perechi - cască profesională de protecţie - 4 bucăţi - încălţăminte de protecţie respirabili - 8 bucăţi - pantalon cu pieptar tip salopetă - 8 bucăţi - jachetă de lucru - 8 bucăţi - tricou - 8 bucăţi - mănuşi complet din piele - 8 bucăţi
Condiții referitoare la contract:
Echipamentele de protecţie se vor achiziţiona în termen de 7 zile de la transmiterea comenzii. Preţul va include achiziţia şi transportul echipamentelor de protecţie la sediul Primăriei Municipiului Braşov.
Condiții de participare:
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informații suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Sectiunea formulare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 11-09-2019 ora 09:55 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRAȘOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: România
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii
Data limita depunere oferta:
11.09.2019 09:55
Tip anunt:
Cumparări directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistența in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
5.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE.pdf
Descriere contract:
Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetăţii prin diriginte de şantier autorizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii - instalaţii, construcţii civile . Pentru dirigintii de santier se vor prezenta autorizaţii valabile pe toata durata de derulare a contractului. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanţă începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Condiții referitoare la contract:
Activitatea dirigintelui de şantier trebuie să fie comforma cu cerinţele stabilite prin Legea nr 10/1995 privind calitate în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare. Dirigintele de şantier trebuie să asigure controlul tuturor documentelor legate de derularea contractului dintre beneficiar şi antreprenor, Inspectoratul de Stat în Construcţii şi alte autorităţi implicate. Ca reprezentant al beneficiarului, contribuie la realizarea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetâţii cu respectarea cerinţelor de calitate şi încadrarea în valorile stabilite în contractul de execuţie şi îşi exercită atribuţiile în perioadele de: - pregătire execuţie lucrări; - executare de lucrări; - recepţia la terminarea lucrărilor; - după recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală; Dirigintele de şantier va asigura următoarele servicii: - aprobarea materialelor, a echipamentului, a tehnologiilor în calitate de reprezentant al beneficiarului; - administrarea corespunzătoare a contractului de lucrări în conformitate cu condiţiile prevăzute în acesta; - asigurarea înregistrării corecte şi urmărirea progresului lucrărilor; - planificarea ordonată a lucrărilor pentru finalizarea la termen a acestora; - întocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
Condiții de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informații suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: SERVICII DE SUPRAVEGHERE- DIRIGINTIE DE ŞANTIER pentru urmărirea lucrărilor de de modernizare fântân