Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 22-08-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficială: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atenția: CRISTINA IULIA RACOVITA
Obiect:
DIRIGENȚIE DE ȘANTIER AFERENTĂ LUCRĂRILOR DE MODERNIZARE ȘI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRAȘOV-ETAPA II PT. ZONA 1 FAZA PT ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI
Termen: 22.08.2019 16:00
Valoare estimată: 18.600 lei
Cod CPV: 71311100-2 -Servicii de asistență în domeniul lucrărilor publice
Tip contract: Servicii
Descriere contract:
Încheierea unui contract de servicii având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini. Perioada de prestare a serviciilor se va desfășura pe toată durata contractului de execuție a lucrărilor, inclusiv pe perioda de garanție a lucrărilor. Pentru serviciile prestate în perioada de garanție a lucrării, prestatorul nu va percepe achizitorului nici un fel de costuri. Termenul de prestare a serviciilor având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări este de 18 luni de la data emiterii ordinului de prestare a serviciilor. Personal: Dirigintele de șantier pentru instalații aferente construcțiilor-o persoană atestată conform Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 pentru domeniul de autorizare 8.1-Instalații electrice. Cerințele referitoare la calificările și abilitățile dirigintelui sunt minime și obligatorii și vor fi probate prin atestate emise de ISC în conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent. Această propunere nu este limitativă, ofertantul fiind liber să adauge experții pe care îi consideră necesari pentru îndeplinirea optimă a prevederilor Caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu Caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de servicii începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care iși asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din detaliul de atribuire și Caietul de Sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnică și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Preţul din propunerea financiară va fi ferm şi nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obliga autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa conțina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune până la data precizată în prezentul anunț,la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau pe e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentația aferentă se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, secțiunea Licitații și concursuri. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, Secțiunea licitații și concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie dirigentie santier iluminat.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-08-2019 ora 10:19 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Data limita depunere oferta: 20.08.2019 10:19
Tip anunt:
Cumparări directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
39294100-0 - Produse informative și de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
8.000,00 RON
Caiet de sarcini:
caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Achiziţia de materiale de informare şi promovare în cadrul proiectului “Centrul Național de Informare și Promovare Turistică din Poiana Brașov”
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va realiza: - 1.000 exemplare pliante, din care 500 buc. în limba română și 500 buc. în limba engleză în vederea promovării Centrului în rândul turiștilor români și străini - 1.000 exemplare hărți bilingve română- engleză, cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov Limba de redactare a ofertei: limba română, Modul de prezentare a ofertei tehnice: Se aşteaptă ca în cadrul propunerii tehnice ofertantul să prezinte următoarele: - Câte două variante de concept grafic pentru toate materialele (două variante pentru pliantele în limba engleză/română cu diacritice și două variante pentru hărtile bilingve cu obiective și produse turistice din Poiana Brașov ) ce urmează a fi realizate ; - Calendarul realizării activităţilor; - Propunerile tehnice care nu îndeplinesc cerinţele din prezentul Caiet de sarcini vor fi considerate neconforme. Ofertanţii vor prezenta oferta financiara astfel: -costuri elaborare şi realizare materiale de promovare pentru fiecare tip de material în parte; Toate cerinţele privind caietul de sarcini şi specificaţiile tehnice sunt minimale şi obligatorii.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici înregistrați în Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care pot să furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract în termen de 60 de zile de la data emiterii Ordinului de Incepere . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnică a produselor furnizate cu indicațiilor precizate și oferta financiară, va fi depusă la registratura autorității contractante/Centrul de Informare Cetățeni din Brașov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brașov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborata în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat. Prețul ofertat va conține cheltuielile privind furnizarea produselor cât și încărcare, descărcarea și transportul acestora la adresa indicată de achizitor.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. La recepție, în cazul bunurilor deteriorate sau cu deficiențe cantitative și calitative, furnizorul va proceda la înlocuirea bunurilor necorespunzătoare și/sau completarea lipsurilor cantitative și calitative fără a modifica oferta financiară. Bunurile respinse vor fi înlocuite în termen de cel mult 48 de ore. . Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea licitații și concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Documentatie achizitie de materiale de informare si promovare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-08-2019 ora 15:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: ACTUALIZARE SF DRUM DE LEGATURA STRADA CARAMIDARIEI - DRUMUL POIENII
CPV:71322000 - 1, servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
Descrierea contractului: Se va intocmi SF pentru drumul de legatura spre Drumul Poienii, privind fundamentarea si realizarea unui nou traseu spre Poiana Brasov, pentru preluarea partiala a traficului si asigurarea unei circulatii moderne, fluente, in conformitate cu standardele in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 107.521,25 RON
Conditii contract: Termenul de predare a documentatiilor este de maxim 5 luni de la data Comunicarii ordinului de incepere a serviciilor de proiectare
Conditii participare:
Propunerea tehnica va contine: 1.Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligstiilor precizare in documentatia de atribuire, tema de proiectare
2.Graficul fizic al contractului.
3.Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului, asa cum sunt ceruti in Tema de proiectare.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi defalcata astfel:
a) Studiu topografic
b) Studiul geotehnic
c) Studiul de trafic
d) Expertiza tehnica
e) Studiul de fezabilitate
f) Documentatiile pentru obtinerea avizelor
g) Documentatia in vederea exproprierii (daca este cazul)
h) Documentatii penru relocarea unor utilitati (daca este cazul)
i) Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii pe faze si plati.
Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 12.08.2019 ora 15:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizite SF Caramidariei.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-07-2019 ora 12:07 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Intocmire documentatii tehnice
Data limita depunere oferta: 30.07.2019 12:07
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
Valoare estimata: 2.500,00 RON
Descriere contract: Intocmire documentatii tehnice: 1. - Dezmembrare imobil situat in Brasov, str. Vasile Alecsandri nr. 25, inscris in cartea funciara nr. 120613, nr. Top 6776/17 suprafata de 496 mp; 2. - Documentatie de evaluare imobil cabinete medicale 4 unitati locative situat in Brasov, str. Vasile Alecsandri nr. 25
Conditii referitoare la contract: Termen de intocmire documentatii 90 de zile de la data incheierii contractului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa intocmeasca documentatiile ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 90 de zile de la data semnarii contractului. Oferta prestatorului ce cuprinde oferta tehnica a si oferta financiara, va fi depusa pana la data de 19.07.2019 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabila de contract si calitatea acesteia. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie intocmire documentatii tehnice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-07-2019 ora 11:43 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Furmizare si montare materiale de informare si publicitate - placa permaneneta pentru obiectivul de investi?ii "DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
Data limita depunere oferta: 25.07.2019 11:43
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 30192170-3 - Panouri de afisare (Rev.2)
Valoare estimata: 3.450,00 RON
Descriere contract: Furmizare si montare materiale de informare si publicitate - placa permaneneta pentru obiectivul de investi?ii "DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI ", conform urmatoarelor specifica?ii: - dimensiune l: 3m x h: 2m - nr. fe?e: 1 - fa?a tabla zincata: 0,4 mm - doua picioare metalice: 3,3 m din care 2,5 m deasupra solului si 0,8 m sub pamant, din ?eava rectangulara de 60 x 60 x 3 mm, montate in beton - ?eava de 40 x 30 x 1,5 mm pentru confec?ionarea cadrului metalic pe care e prinsa placa - print rezistent raze UV si condi?ii meteo (·autocolant PVC) - policromie - montaj inclus - garan?ie si mentenan?a: 5 ani
Conditii referitoare la contract: Furnizare si montare placa permaneneta pentru obiectivul de investitii "DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI ", conform urmatoarelor specificatii: - dimensiune l: 3m x h: 2m - nr. fete: 1 - fa?a tabla zincata: 0,4 mm - doua picioare metalice: 3,3 m din care 2,5 m deasupra solului si 0,8 m sub pamant, din teava rectangulara de 60 x 60 x 3 mm, montate in beton - teava de 40 x 30 x 1,5 mm pentru confec?ionarea cadrului metalic pe care e prinsa placa - print rezistent raze UV si conditii meteo (·autocolant PVC) - policromie - montaj inclus - garantie si mentenan?a: 5 ani
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsul ce face obiectul prezentului contract in termen de 10 de zile de la data primirii ordinului de realizare a panoului pe baza informa?iilor furnizate de beneficiar pentru realizarea, obtinerea acordului beneficiarului si montarea placii permanente in locul stabilit impreuna cu autoritatea contractanta. Prestatorul va raspunde solicitarilor venite din partea autaritatii contractante in cazul oricaror deteriorari ale panoului pentru remedierea acestora, in termen de maxim 10 zile de la primirea sesizarii, pe o durata de 5 ani de la incheierea procesului verbal de recep?ie calitativa si cantitativa a materialului informativ. . Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a serviciilor prestate si oferta financiara , va fi depusa la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie furmizare si montare materiale de informare si publicitate - placa perma.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 23-07-2019 ora 09:28 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOVCIF:4384206
Adresa:Strada Eroilor, Nr. 8Tara:Romania
Tel:+40 268416550/128/124Fax:+40 268473001E-mail:achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact:CRISTINA IULIA RACOVITAin atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER aferent lucrarilor de intretinere si mentinere in functiune a sistemului de iluminat public din municipiul Brasov
Data limita depunere oferta: 23.07.2019 09:28
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata: 70.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI ILUMINAT.pdf
Descriere contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER aferent lucrarilor de intretinere si mentinere in functiune a sistemului de iluminat public din municipiul Brasov. Dirigintele de santier trebuie sa verifice si sa raspunda de realizarea urmatoarelor: - verificarea conformitatii, din punct de vedere calitativ, a materialelor si produselor utilizate, in functie de cerintele proiectului; - verficarea respectarii cerintelor reglementate legal si tehnic privind atestarea si controlul calitatii, privind utilizarea de produse noi; - verificarea legalitatii executiei lucrarilor de constructii si reparatii; Dirigintele de santier pentru instalatii aferente constructiilor- o persoana, atestata conform Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 pentru domeniul de autorizare 8.1.- Instalatii electrice. Cerintele referitoare la calificarile si abilitatile dirigintelui sunt minime si obligatorii si vor fi probate prin atestate emise de I.S.C. in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantii au obligatia de a face dovada conformitatii serviciilor cu cerintele prevazute in caietul de sarcini si in acest sens vor prezenta: - descrierea detaliata a metodologiei si a planului de lucru conceput pentru prestarea serviciilor solicitate indicand momentul inceperii, secventialitatea si durata activitatilor propuse, precum si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului cheie implicat in indeplinirea contractului pentru fiecare etapa/faza a proiectului astfel cum au fost descrise la cap. 3 din prezentul caiet de sarcini; - lista activitatilor considerate a fi necesare pentru indeplinirea obiectivelor contractului de intretinere si mentinere in funtiune a sistemului de iluminat public din municipiul Brasov si sarcinile incredintate personalului cheie implicat in indeplinirea contractului de dirigentie de santier; - metodologia de supraveghere si inspectie a executiei lucrarilor, prin prezentarea listei de standarde si proceduri utilizate; - metodologie de raportare si comunicare. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinte oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Documente anexate: Documente achizitie Servicii de supraveghere a lucrarilor - iluminat public.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 19-07-2019 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Servicii de consultanta de specialitate/Management in vederea demararii si derularii obiectivelor de investitii
Data limita depunere oferta: 19.07.2019 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
Valoare estimata: 115.200,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate/Management in vederea demararii si derularii obiectivelor de investitii: 1 PT + Executie Eficientizare energetica la Colegiul National Dr. Ioan Mesota, Corp A si Sala de sport, 2. DALI - PT reabilitare Sala de sport Colegiul Andrei Barseanu; 3. PT Construire Sala de sport Scoala Gimnaziala nr. 2; 4. PT Construire Sala de sport Scoala Gimnaziala nr. 4. in conformitate cu prevederile caietului de sarcini (atasat).
Conditii referitoare la contract: In conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile ce fac obiectul prezentului contract in concordanta cu specificatiile caietului de sarcini. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 19.07.2019 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabila de contract si calitatea acesteia. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie servicii de consultanta pentru obiective de investitii.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-07-2019 ora 08:49 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Furnizare si montare rigle din lemn pentru municipiul Brasov
Data limita depunere oferta: 18.07.2019 08:49
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 03419100-1 - Produse din cherestea (Rev.2)
Valoare estimata: 35.294,12 RON
Descriere contract: Achizitia a 500 buc rigle din lemn de dimensiunea 200 x 6 x 4,5 cm si 1000 buc rigle de lemn cu dimensiunea 200 x 9 x 4,5 cm, necesare inlocuirii riglelor degradate sau distruse de la bancile existente pe raza municipiului Brasov
Conditii referitoare la contract: Furnizare rigle din lemn pentru banci cu urmatoarele dimensiuni: 200 x 6 x 4,5 cm = 500 buc si, respectiv: 200 x 9 x 4,5 mm = 1000 buc. Riglele vor fi din executate din lemn uscat de rasinoase, fara noduri, crapaturi si alte defectiuni, avand dimensiunile indicate de achizitor. care vor fi furnizate impreuna cu cate doua suruburi cu cap torbant (Ř 8 mm, L = 150 mm, partea filetata va fi de minim 100 mm) prevazute cu saibe si piulite pentru fiecare rigla furnizata, necesare pentru prinderea acestora la bancile existente in municipiul Brasov. Finisarea riglelor se va face prin slefuirea tuturor fatetelor si eliminarea muchiilor taioase, iar muchiile vor fi ajustate la un unghi de 45 de grade, cu o latime de aproximativ 5 mm, vor fi finalizate si pregatite pentru etapa de vopsire. Garantia riglelor in mediul extern, va fi de minim un an de zile de la data achizitiei. Produsele se pot livra si in loturi, pana la livrarea intregii cantitati. Receptia se va face pe fiecare lot de rigle furnizate, eventualele produse care nu corespund din punct de vedere calitativ vor fi returnate in vederea inlocuirii.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 90 de zile de la data semnarii contractului, la locatia indicata de achizitor. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu indicatiilor precizate si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 18.07.2019 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Pretul ofertat va contine cheltuielile privind furnizarea produsului rigle de lemn si suruburi cat si incarcare, descarcarea si transportul acestora la adresa indicata de achizitor.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui (exceptie facand cazurile de vandalism, fenomene naturale extreme, etc.), in perioada de garantie a produselor. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabila de contract si calitatea acesteia. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie 500 buc rigle din lemn.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-07-2019 ora 14:56 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Furmizare si montare accesorii mobilier urban pentru Municipiul Brasov
Data limita depunere oferta: 18.07.2019 14:56
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 39200000-4 - Accesorii de mobilier (Rev.2)
Valoare estimata: 65.546,22 RON
Descriere contract: Furmizare si montare accesorii mobilier urban pentru Municipiul Brasov
Conditii referitoare la contract: Furnizare si montare de accesorii mobilier urban pentru Municipiul Brasov, inlocuirea mobilierului degradat si aducerea in stadiul de utilizare a mobilierului existent. Avand in vedere modelele de cosuri de gunoi stradale existente in mun. Brasov, pe caile publice, in parcuri, locuri de joaca si zone de agrement la care lipsesc sau sunt degradate capacele sau care datorita degradarii sau vandalizarilor sunt scoase din uz se vor achizitiona: - 30 buc. capace pentru cosurile de gunoi stradale confectionate din doua baze laterale din beton si structura metalica, capacul avand dimensiunile de 510 x 550 mm cu forma eliptica, curbat spre partile de prindere ale acestuia si care va fi prins de bazele laterale, avand o deschidere de 180 mm formata intre corpul cosului de gunoi si punctul cel mai arcuit al capacului. Va fi ransforsat pe tot perimetrul formei capacului cu un profil metalic de minim 8 mm diametru, sistem de inchidere cu cheie si balamale pentru manipulare. Culoarea finala va fi maron RAL 8017. - 50 buc capace pentru cosurile de gunoi stradale cilindrice confectionate din metal cu dimensiunile de 520 mm diametru, iar interiorul decupat al acestuia va fi de minim 350 mm diametru. Forma capacului va fi de "inel" realizat din otel zincat la cald cu grosimea de 1,2 mm, procedurile de realizare vor fi executate prin presarea materialului in matrita si nu prin sudura a partilor componente, inaltimea acestuia va fi de 100 mm. Capacul cosului va fi rigidizat pe partea interioara cu un profil platband de 2 mm grosime prins prin sudura de capac, rolul acestuia fiind de prevenire a deformarii acestuia la manipulare. Capacul va fi dotat cu balamale de prindere pe corpul cosului de gunoi si cu sistem de inchidere cu cheie, culoare finala va fi gri RAL 7016. Garantia acordata de producator va fi de un an de zile, valabila de la data receptiei, perioada in care furnizorul va inlocui pe cheltuiala acestuia orice produs care prezinta defecte ca urmare a procesului de fabricatie.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 90 de zile de la data semnarii contractului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu indicatiilor precizate si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 18.07.2019 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Pretul ofertat va contine cheltuielile privind furnizarea produselor cat si incarcare, descarcarea si transportul acestora la adresa indicata de achizitor.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui (exceptie facand cazurile de vandalism, fenomene naturale extreme, etc.), in perioada de garantie a produselor. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabila de contract si calitatea acesteia. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie furmizare si montare accesorii mobilier urban.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-07-2019 ora 10:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Studii hidrogeologice de captare a izvoarelor din zona parcarilor publice
CPV:71335000 - 5, studii tehnice (rev.2)
Descrierea contractului: Se vor intocmi studii hidrogeologice pentru PARCAREA PUBLICA POIANA MICA BRASOV si pentru PARCAREA PUBLICA SPITALUL MILITAR REGINA MARIA BRASOV in diferite conditii meteorologice (dupa ploi abundente, pe timp secetos, dupa topirea zapezii etc.), pentru a rezulta un debit mediu de calcul cat mai real, in vederea intocmirii proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 202.557,04 RON
Conditii contract: Termenul de predare a documentatiilor este de maxim 120 de zile de la data semnarii contractului, inclusiv perioada de receptie a serviciilor
Conditii participare: Propunerea tehnica va contine:
1.Abordarea propusa pentru implementarea contractului, separat pentru fiecare obiectiv
2.Graficul fizic al contractului, separat pentru fiecare obiectiv.
3.Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi defalcata astfel:
a) Studiu de hidrogeologic verificat pentru domeniul Af si vizat de INHGA pentru fiecare obiectiv in parte.
b)Asistenta tehnica pe perioada elaborarii proiectului tehnic pentru fiecare obiectiv in parte.
c) Oferta va include costul forajelor pentru minim 3 foraje, introducerea tuburilor piezometrice, amplasarea de camine de vizitare cu capac si elaborarea studiilor hidrogeologice.
d) Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii pe faze si plati.
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 12.07.2019 ora 10:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie studii hidrologice.zip