Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 07-03-2019 ora 09:38 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Consultanta de specialitate- dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu Primaria Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta: 07.03.2019 09:38
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 8.067,23 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE DE SANTIER.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de "extinderea sistemului de detectie, semnalizare la incendiu- Primaria Municipiului Brasov" Prestatorul va asigura consultanta de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 3 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA -ul va fi evidentiat distinct. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta de specialitate-dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-02-2019 ora 08:09 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF:4384206
Adresa:Strada Eroilor, Nr. 8 Tara:Romania
Tel:+40 268416550/128/124 Fax:+40 268473001 E-mail:achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact:CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: :CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B
Data limita depunere oferta: 28.02.2019 08:19
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 13.750,02 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B.Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de execu?ie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigin?ii de santier se vor prezenta atestate/legitima?ii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experien?ei similare, pentru dirigin?i se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel pu?in 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct. Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de execu?ie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garan?ie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de recep?ie finala. Pre?ul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine modul de prestare a serviciilor in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obliga?ia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultan?a incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia ?i pana la recep?ia finala a lucrarii de investi?ie men?ionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de execu?ie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile ?i luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii sanitare, termoventilatii, coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitatr si sanatae.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pre?ul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor de dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-02-2019 ora 08:29 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE- dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu Primaria Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta: 26.02.2019 08:29
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 8.067,23 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE DE SANTIER.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de "extinderea sistemului de detectie, semnalizare la incendiu- Primaria Municipiului Brasov" Prestatorul va asigura consultanta de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 3 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA -ul va fi evidentiat distinct. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine modul de prestare a serviciilor in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta de specialitate dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-02-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER la proiectul "Construire Gradini?e zona Tractorul-Coresi"
Data limita depunere oferta: 26.02.2019 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 76.030,91 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini .pdf
Descriere contract: Obiectul achizitiei este reprezentat de servicii de supraveghere a lucrarilor de dirigentie de santier pentru urmarirea realizarii proiectului "Construire Gradinite Zona Tractorul-Coresi". In cadrul proiectului "Construire Gradinite zona Tractorul-Coresi", avand ca obiective de investitii "Construire Gradini?a zona Tractorul-Coresi" si "Mansardare Gradinita nr. 11" sunt necesare servicii de dirigentie de santier pentru supravegherea lucrarilor de executie pe intreaga perioada de desfasurare a acestora, respectiv: - 12 luni, pentru obiectivul amplasat pe str. Ioan Popasu nr.15, "Construire Gradinita zona Tractorul-Coresi", cat si in perioada de garantie a lucrarilor, respectiv 5 ani. - 7 luni, pentru obiectivul amplasat pe str. Tudor Vladimirescu nr.33, "Mansardare Gradinita nr.11" cat si in perioada de garantie a lucrarilor, respectiv 5 ani.Ca reprezentant al investitorului, contribuie la realizarea lucrarilor de constructii si a instalatiilor aferente acestora, cu respectarea cerintelor de calitate si incadrarea in termenele si valorile stabilite in contractul de executie si isi exercita atributiile in perioadele de: - pregatire executie lucrari; - executare de lucrari; - receptia la terminarea lucrarilor; - dupa receptia la terminarea lucrarilor pana la receptia finala; De asemenea, dirigintele de santier va asigura urmatoarele servicii: - aprobarea materialelor, a echipamentului, a tehnologiilor si a manoperei, in calitate de reprezentant al beneficiarului; - administrarea corespunzatoare a contractului de lucrari in conformitate cu conditiile prevazute in acesta; - administrarea financiara si gestionarea lucrarilor (analiza economico-financiara pe toata durata derularii lucrarilor si incadrarea stricta in valoarea contractata); - asigurarea inregistrarii corecte si urmarirea progresului lucrarilor; - planificarea ordonata a lucrarilor pentru finalizarea la termen a acestora; - intocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
Conditii referitoare la contract: Durata de prestare a serviciilor de la semnarea contractului pana la receptia finala a lucrarilor de executie, pe toata perioada de executie lucrarilor pana la receptia finala facuta la expirarea perioadei de garantie. Propunerea tehnica va fi intocmita in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si va contine detalierea modului de indeplinire a serviciilor prestate si a obligatiilor contractuale. Oferta financiara va contine: - Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea exprimata in lei fara TVA. Taxa pe valoarea adaugata va fi evidentiata distinct. - Graficul valoric de esalonare a ofertei financiare, astfel: 1. Perioada de pregatire a executie lucrarilor 2. Perioada de executie a lucrarilor - 12 luni - pentru "Construire Gradini?a zona Tractorul-Coresi" ?i respectiv 7 luni pentru "Mansardare Gradini?a nr.11" 3. Perioada de garantie a lucrarilor, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala - 60 luni . Decontarea serviciilor se va face in functie de lucrarile real executate in teren pe baza unui raport de activitate confirmat de beneficiar, fara a se depasi valoarea contractului. Durata contractului de dirigentie de santier este de la data semnarii contractului de servicii de dirigentie de santier pana la receptia finala a lucrarilor, care cuprinde executia lucrarilor, receptia la terminarea lucrarilor, perioada de garantie a lucrarilor executate (60 de luni) si receptia finala. Plata se va face in baza raportului de activitate anexat la factura emisa de catre prestator . Decontarea se va face prin virament in contul de Trezorerie al prestatorului. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, cam. 1.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de dirigintele de santier/ofertant este mentionat in caietul de sarcini. Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri ?i procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru coordonator SSM, se vor prezenta CV-uri din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte si certificat de atestare in conformitate cu Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca .
Criterii de atribuire: Valoarea estimata a achizitiei este de 76.030,91 lei fara TVA, respectiv 90.476,78 lei cu TVA, din care: -36.030,91 lei fara TVA pentru obiectivul de investitii " Construire Gradinita Zona Tractorul Coresi". - 40.000 lei fara TVA pentru obiectivul de investitii " Mansardare Gradinita nr.11" Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu cel mai scazut pret, conform art. 187 alin (3), lit. a) din Legea nr.98/2016.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor - dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-02-2019 ora 08:30 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF:4384206
Adresa:Strada Eroilor, Nr. 8
Tara:Romania
Tel:+40 268416550/128/124 Fax:+40 268473001 E-mail:achizitiipublice@brasovcity.roPunct(e) de contact:CRISTINA IULIA RACOVITAIn atentia: :CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B
Data limita depunere oferta: 20.02.2019 08:30
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 13.750,02 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU AMENAJARI IN VEDEREA AUTORIZARII ISU PENTRU COLEGIUL NATIONAL ECONOMIC ANDREI BARSEANU-CORP SCOALA A SI B.Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. in scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri ?i procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri ?i deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct. Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pina la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine modul de prestare a serviciilor in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile ?i luni), este format din 1 diriginte de ?antier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 diriginte de ?antier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii sanitare, termoventilatii, coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitatr si sanatae.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face n favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie servicii de supraveghere a lucrarilor de dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-02-2019 ora 08:34 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
CONSULTANTA DE SPECIALITATE - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu Primaria Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta:
08.02.2019 08:34
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata:
4.033,61 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE DE SANTIER.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucr?rilor de "extinderea sistemului de detectie, semnalizare la incendiu - Primaria Municipiului Brasov" Prestatorul va asigura consultanta de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 3 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2 - perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice.
C
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie consultanta de specialitate.7z
Achiziții / Proceduri proprii: 08-02-2019 ora 11:25 - termen expirat
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achizitia de servicii de consultanta si evaluare a guvernantei corporative privind evaluarea performantelor Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt R.A. Brasov
Data limita depunere oferta:
08.02.2019 11:25
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:79212110-7 - Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Valoare estimata:
6.000,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI KRONSTADT.pdf
Descriere contract:
Servicii de consultanta si evaluare a guvernantei corporative - privind evaluarea performantelor Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt R.A. Brasov, ce vizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor, conform contractelor de mandat precum si evaluarea obiectivelor si indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari, aprobati de autoritatea publica tutelara, pentru anul 2018. Raportul de evaluare va contine in mod obligatoriu, fara a se limita la acestea - evaluarea performantelor regiei autonome si indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor conform planului de administrare si contractului de mandat; - evaluarea gradului de indeplinire a indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari pentru administratorii intreprinderii publice evaluate; - rezultatele verificarilor efectuate; - lista documentelor accesate; - solutii de imbunatatire a activitatii Consiliului de Administratie prin raportarea la obiectivele asumate prin planul de administrare; - recomandari cu privire la modul de indeplinire a atributiilor manageriale, organizarea, eficienta, comportamentul si comunicarea, asumarea responsabilitatilor de catre membrii Consiliului de Administratie; - recomandari menite sa asigure functionarea consiliul de administratie conform celor mai bune practici de guvernanta corporativa; - alte cerinte prevazute in contract; Prestatorul va realiza in mod cumulativ toate cerintele Caietului de sarcini respectand si aplicand cele mai bune practici in domeniu. Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa faptul ca: - obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) - Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul).
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la 31.12.2019.
Conditii de participare:
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Prestatorul trebuie sa asigure oameni specializati experti in audit financiar, managerial, precum si experti in guvernanta corporativa (documente doveditoare). Cel putin unul din expertii, desemnati de catre Prestator, implicati in implementarea contractului trebuie sa fie auditor financiar.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie Consultanta si evaluare a Guvernantei Corporative.7z
Achiziții / Proceduri proprii: 28-01-2019 ora 10:07 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: CONSULTANTA DE SPECIALITATE- dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu Primaria Municipiului Brasov
Data limita depunere oferta: 28.01.2019 10:07
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
Valoare estimata: 4.033,61 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI DIRIGENTIE DE SANTIER.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de "extinderea sistemului de detectie, semnalizare la incendiu- Primaria Municipiului Brasov" Prestatorul va asigura consultanta de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor de extindere a sistemului de detectie si semnalizare la incendiu din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire, Caietul de sarcini. - Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 3 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte. Propunerea financiara se va prezenta astfel: Formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA -ul va fi evidentiat distinct. Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie consultanta de specialitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-01-2019 ora 11:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Achizitia de servicii de consultanta si evaluare a guvernantei corporative
Data limita depunere oferta:18.01.2019 11:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79212110-7 - Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Valoare estimata: 30.000,00 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de evaluare a guvernantei corporative. Se va incheia un acord cadru pe o perioada de 4 ani cu un singur operator economic urmand ca in fiecare an sa se
incheie un contract subsecvent, cu reofertare, in functie de necesitatea autoritatii
contractante. Cantitati minime 1 serviciu consultanta pentru 4 ani Cantitati maxime 8 servicii consultanta pentru 4 ani, in functie de necesitati. Valoarea maxima a contractului pe 4 ani 30.000 lei fara TVA. Valoarea minima a contractului pe 4 ani 4.000 lei fara TVA. Valoarea celui mai mic contract subsecvent 4.000 lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 6.000 lei fara TVA. Prestatorul trebuie aiba experienta in evaluarea performantelor intreprinderilor publice sau private (acte doveditoare). Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa faptul ca: -obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) -Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie sa fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimatia vizata la zi (copie conforma cu originalul). Prestatorul trebuie sa asigure oameni specializati experti in audit financiar, managerial, precum si experti in guvernanta corporativa (documente doveditoare). Cel putin unul din expertii, desemnati de catre Prestator, implicati in implementarea contractului trebuie sa fie trebuie sa fie auditor financiar, membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania si expert contabil, membru activ al CECCAR (avand Legitimatiile vizate la zi).
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Durata acordului cadru este de 4 (patru) ani de la data semnarii acestuia, in conditiile stabilite prin intermediul caietului de sarcini, in baza caruia se vor atribui contracte subsecvente anuale in functie de necesitati.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, precum si documentele care insotesc oferta. Atat oferta cat si documentele insotitoare vor fi elaborate in limba roman?. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare serviciile ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. Se va incheia un acord cadru.
Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta "pretul cel mai scazut" cu respectarea cerintelor tehnice descrise in caietul de sarcini al achizitiei.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea acordului cadru. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie servicii Consultanta Evaluare Guvernamentala.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-12-2018 ora 11:20 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: agurita.stroe@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Servicii de verificare si punere in functiune a instalatiilor si echipamentelor prevazute in obiectivul "Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri"
Data limita depunere oferta: 12.12.2018 11:20
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 51500000-7 - Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
Valoare estimata: 115.176,29 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini cu anexa.pdf.p7s
Descriere contract: Servicii de verificare, asistenta tehnica, reparatii si punere in functiune a instalatiilor si echipamentelor prevazute in obiectivul "Dezvoltare Zona Economica Brasov Nord-Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de Afaceri"
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Durata contractului este de 120 de zile de la data semnarii contractului, in conditiile stabilite prin intermediul caietului de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, precum si documentele care insotesc oferta. Atat oferta cat si documentele insotitoare vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare serviciile ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate. Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta "pretul cel mai scazut" cu respectarea cerintelor tehnice descrise in caietul de sarcini al achizitiei pentru echipamentele din Anexa la caietul de sarcini.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie Servicii de verificare si punere in functiune a instalatiilor si echipamentelor.zip