Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 18-06-2019 ora 11:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: ACTUALIZARE SF DRUM DE LEGATURA STRADA CARAMIDARIEI - DRUMUL POIENII
CPV:71322000 - 1, servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
Descrierea contractului: Se va intocmi SF pentru drumul de legatura spre Drumul Poienii, privind fundamentarea si realizarea unui nou traseu spre Poiana Brasov, pentru preluarea partiala a traficului si asigurarea unei circulatii moderne, fluente, in conformitate cu standardele in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 107.521,25 RON
Conditii contract: Termenul de predare a documentatiilor este de maxim 5 luni de la data Comunicarii ordinului de incepere a serviciilor de proiectare
Conditii participare:
Propunerea tehnica va contine:
1.Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligstiilor precizare in documentatia de atribuire, tema de proiectare
2.Graficul fizic al contractului.
3.Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului, asa cum sunt ceruti in Tema de proiectare.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile ?i va fi defalcata astfel:
a) Studiu topografic
b) Studiul geotehnic
c) Studiul de trafic
d) Expertiza tehnica
e) Studiul de fezabilitate
f) Documentatiile pentru obtinerea avizelor
g) Documentatia in vederea exproprierii (daca este cazul)
h) Documentatii penru relocarea unor utilitati (daca este cazul)
i) Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documenta?ii pe faze ?i pla?i.
Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 18.06.2019 ora 11:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie SF caramidariei-dr poienii.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-06-2019 ora 11:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Studii hidrogeologice de captare a izvoarelor din zona parcarilor publice
CPV:71335000 - 5, studii tehnice (rev.2)
>Descrierea contractului: Se vor intocmi studii hidrogeologice pentru PARCAREA PUBLICA POIANA MICA BRASOV si pentru PARCAREA PUBLICA SPITALUL MILITAR REGINA MARIA BRASOV in diferite conditii meteorologice (dupa ploi abundente, pe timp secetos, dupa topirea zapezii etc.), pentru a rezulta un debit mediu de calcul cat mai real, in vederea intocmirii proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 77.789,64 RON
>Conditii contract: Termenul de predare a documentatiilor este de maxim 120 de zile de la data semnarii contractului, inclusiv perioada de receptie a serviciilor
Conditii participare: Propunerea tehnica va contine:
1.Abordarea propusa pentru implementarea contractului, separat pentru fiecare obiectiv
2.Graficul fizic al contractului, separat pentru fiecare obiectiv.
3.Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi defalcata astfel:
a)Studiu de hidrogeologic verificat pentru domeniul Af pentru fiecare obiectiv in parte.
b)b)Asisten?a tehnica pe perioada elaborarii proiectului tehnic pentru fiecare obiectiv in parte.
c)Oferta va include costul forajelor pentru minim 3 foraje, introducerea tuburilor piezometrice, amplasarea de camine de vizitare cu capac si elaborarea studiilor hidrogeologice.
d)Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documenta?ii pe faze si pla?i.
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 12.06.2019 ora 11:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie studii hidrologice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 11-06-2019 ora 10:01 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15;
Data limita depunere oferta: 11.06.2019 10:01
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 4.298,12 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor deSUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine modul de prestare a serviciilor in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de supraveghere a lucrarilor - dirigentie de santier.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-06-2019 ora 15:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Studii hidrogeologice de captare a izvoarelor din zona parcarilor publice
CPV:71335000 - 5, studii tehnice (rev.2)
Descrierea contractului: Se vor intocmi studii hidrogeologice pentru PARCAREA PUBLICA POIANA MICA BRASOV si pentru PARCAREA PUBLICA SPITALUL MILITAR REGINA MARIA BRASOV in diferite conditii meteorologice (dupa ploi abundente, pe timp secetos, dupa topirea zapezii etc.), pentru a rezulta un debit mediu de calcul cat mai real, in vederea intocmirii proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 77.789,64 RON
Conditii contract: Termenul de predare a documentatiilor este de maxim 120 de zile de la data semnarii contractului, inclusiv perioada de receptie a serviciilor
Conditii participare: Propunerea tehnica va contine:
1.Abordarea propusa pentru implementarea contractului, separat pentru fiecare obiectiv
2.Graficul fizic al contractului, separat pentru fiecare obiectiv.
3.Lista expertilor cheie implicati in derularea contractului.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi defalcata astfel:
a)Studiu de hidrogeologic verificat pentru domeniul Af pentru fiecare obiectiv in parte.
b)b)Asistenta tehnica pe perioada elaborarii proiectului tehnic pentru fiecare obiectiv in parte.
c)Oferta va include costul forajelor pentru minim 3 foraje, introducerea tuburilor piezometrice, amplasarea de camine de vizitare cu capac si elaborarea studiilor hidrogeologice.
d)Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii pe faze si plati.
Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 05.06.2019 ora 15:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie studii hidrogeologice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-05-2019 ora 13:53 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Achizitia de diverse utilaje de uz general si special aferente obiectivului de investitii: ,,DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD-CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI"
Data limita depunere oferta: 28.05.2019 13:53
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Cod si denumire CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
Valoare estimata: 64.719,00 RON
Caiet de sarcini: DOCUMENTATIE TEHNICA.pdf
Descriere contract: Achizitia de diverse utilaje de uz general si special aferente obiectivului de investitii: ,,DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD-CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI" in conformitate cu tabelul din fisierul "Documentatie tehnica" atasat impreuna cu Fisele Tehnice aferente. - POLIZOR DE BANC - 1 buc - MASINA DE GAURIT CU COLOANA - 1 buc - MASINA DE DEBITAT METALE - 1 buc - MENGHINA - 2 buc - GENERATOR DESCARCARE ELECTROSTATICA - 1 buc - MASURATOR DE CAMP ELECTRIC - 1 buc - GENERATOR DE SEMNAL - 1 buc - CONTOR DE ENERGIE - 1 buc - SENZOR DE PUTERE TERMICA - 1 buc - CUPLAJ DIRECTIONAL - 1 buc - AMPLIFICATOR - 1 buc - ANTENA HIBRID - 1 buc - GENERATOR COMPACT - 1 buc - SIMULATOR DE UNDA CONTINUA - 1 buc - RETEA CUPLARE/DECUPLARE - 1 buc - ATENUATOR SEMNAL 6 DB - 1 buc - AUTOTRANSFORMATOR MONOFAZIC - 1 buc - RECEIVER PERTURBATII ELECTROMAGNETICE - 1 buc - RETEA ARTIFICIALA - 1 buc - ABSORBING CLAMP (SONDA DE ABSORB?IE) - 1 buc - HARMONICS AND FLICKER ANALYZER - 1 buc
Oferta se va face pentru unul sau mai multe produse, valoarea estimata a fiecaruia gasindu-se in tabelul din fisierul "Documentatie tehnica" atasat. Oferta tehnica va fi intocmita detaliat, va contine raspunsul punct cu punct la cerintele din Fisele tehnice si se va indica producatorul fiecarui produs. Oferta financiara va cuprinde preturi finale fara TVA, care vor avea incluse cheltuielile de transport, manopera de montaj si punere in functiune. Furnizorul va prezenta odata cu oferta, documente ce garanteaza calitatea produselor (certificate de calitate, declaratii de conformitate produs).
Conditii referitoare la contract: Livrarea se va face in maxim 30 de zile de la comanda expresa a achizitorului. Toate produsele livrate vor respecta in mod obligatoriu caracteristicile din fisele tehnice anexate. Nu se accepta in fisele tehnice anexate la documentatie trimiteri la pliante, cataloage, etc. ci se vor completa toate caracteristicile produselor ofertate. La livrare produsele vor fi insotite de declaratia de conformitate/calitate din partea producatorului, certificatul de garantie si/sau alte documente necesare identificarii acestora. Furnizorul va prezenta odata cu oferta, documente ce garanteaza calitatea produselor (certificate de calitate, declaratii de conformitate produs).
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de furnizare a produselor mentionate in "Documentatia tehnica" . Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentata in lei, cu doua zecimale. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut" pe produs. Se va oferta pentru 1(unu) sau mai multe produse.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128, 232 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. OfertantuL/Ofertantii castigatori isi va/vor depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei prin comanda ferma. Documentatia tehnica se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie utilaje CATTIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-05-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Identificarea si inventarierea mijloacelor de publicitate amplasate pe domeniul public al Municipiului Brasov si al persoanelor fizice/juridice
CPV:71355100-2 Servicii de fotogrametrie
Descrierea contractului: In urma identificarii/inventarierii mijloacelor de publicitate se va evidentia situatia acestora la un anumit moment, urmand ca, in urma verificarilor din teren si a solicitarilor pentru noi amplasamente, aceasta situatie sa fie actualizata permanent
Valoarea estimata fara TVA: 134.453,78 RON
Conditii contract: Termenul de executie este de maxim 3 luni de la data semnarii contractului, inclusiv perioada de receptie a serviciilor
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in caietul de sarcini.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentata in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 27.05.2019 ora 16:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie identificarea si inventarierea mijloacelor de publicitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-05-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: INTOCMIRE SF PARCARE SUBTERANA IN ZONA GARII BRASOV
CPV:71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize
Descrierea contractului: In studiul de fezabilitate vor fi studiate minim doua propuneri de amenajare a zonei, din care se va alege o varianta pentru care se va realiza Proiectul Tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 105.000 RON
Conditii contract: Termenul de executie este de maxim 120 de zile de la data semnarii contractului, inclusiv perioada de receptie a serviciilor
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in caietul de sarcini.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentata in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Adjudecarea contractului se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu cel mai bun raport calitate/pret, ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare prevazuti in Tema de proiectare.
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 27.05.2019 ora 16:00
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie intocmire SF parcare subterana in zona Garii Brasov.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 21-05-2019 ora 14:59 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achizitie bazin vidanjabil subteran pentru obiectivul de investi?ii: ,,DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD-CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI"
Data limita depunere oferta:
21.05.2019 14:59
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
45252122-9 - Bazine de fermentare pentru ape reziduale (Rev.2)
Valoare estimata:
21.896,00 RON
Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI BAZIN VIDANJABIL CATTIA.pdf
Descriere contract:
Achizitia unui bazin vidanjabil subteran de 25.000 litri pentru preluarea temporara a apelor uzate menajere la obiectivul de investi?ii: ,,DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD-CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI"
Conditii referitoare la contract:
Termenul de livrare este de 30 zile de la semnarea contractului. Pre?ul produsului va include transportul pana la locul de amplasare al bazinului str. Institutului nr. 35, Bra?ov. Garan?ia tehnica va fi de minim 24 de luni. Se va asigura asisten?a tehnica la montaj.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de furnizare a produsului mentionat in caietul de sarcini. Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentata in lei, cu doua zecimale Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut". Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128, 232 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie BAZIN VIDANJABIL CATTIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-05-2019 ora 11:05 - termen expirat
Denumirea achizitie: Consultanta tehnica pentru echipamentele si retelele din Punctele termice propuse la casare aflate in proprietatea Municpiului Brasov
CPV:71310000 - 4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor
Descrierea contractului: Prin consultanta se vor face cercetari, studii, analize si evaluari care au drept scop evaluarea starii tehnice a echipamentelor si retelelor aflate in Punctele Termice propuse la casare
Valoarea estimata fara TVA: 21.008,40 RON
Conditii contract: Termenul de executie este de maxim 3 luni de la data semnarii contractului
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor mentionate in tema de proiectare.
Propunerea financiara va avea o valabilitate de minim 90 de zile si va fi prezentata in lei, cu doua zecimale
Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criteriul de atribuire: Criteriul de atribuire este "pretul cel mai scazut".
Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii
Termen limita primire oferte: 17.05.2019, 11:05
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie consultanta tehnica.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-05-2019 ora 11:13 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15;
Data limita depunere oferta: 15.05.2019 11:13
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Valoare estimata: 4.298,12 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta de specialitate - dirigentie de santier, pentru urmarirea realizarii lucrarilor de SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR - DIRIGENTIE DE SANTIER pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii " Reabilitare instalatie electrica Gradinita cu program prelungit nr. 15. Propunerea tehnica va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor in conformitate cu cerintele din detaliul de atribuire si Caietul de Sarcini.- Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni). Pentru dirigintii de santier se vor prezenta atestate/legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru restul personalului solicitat se vor prezenta diplome/atestate din care sa reiasa specializarea acestora. In scopul dovedirii experientei similare, pentru diriginti se vor prezenta CV-uri si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte implicarea in minim 5 proiecte similare, finalizate. Pentru restul personalului solicitat, se vor prezenta CV-uri si deciziile de numire, din care sa rezulte implicarea in cel putin 3 proiecte.Propunerea financiara se va prezenta astfel: formularul de oferta in care se va evidentia valoarea ofertata exprimata in lei fara TVA, TVA-ul va fi evidentiat distinct.
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine modul de prestare a serviciilor in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiara va fi prezentata in concordan?a cu caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligatia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de consultanta incepand cu data intrarii in vigoare a acestuia si pana la receptia finala a lucrarii de investitie mentionata in prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant, permanent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de antreprenor (pe zile si luni), este format din 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatii electrice, 1 diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, 1 coordonator SSM autorizat de catre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale si Familiei, in materie de securitate si sanatate.Oferta va fi prezentata cu valori defalcate pe obiectivul de investitii, pe fiecare obiectiv in parte.Graficul de esalonare a ofertei financiare astfel: 1 - perioada de executie a lucrarilor/obiectiv; 2- perioada de garantie a lucrarilor/obiectiv, respectiv de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, pana la data semnarii procesului verbal de receptie finala. Pretul din propunerea financiara va fi ferm si nu se va modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire: Atribuirea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie pentru Gradinita cu program prelungit nr. 15.zip