Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 24-09-2018 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: Intocmire Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Realizarea unui spatiu multifunctional de recreere si sport in Municipiul Brasov".
Data limita depunere oferta: 24.09.2018 14:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 130.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet de sarcini SF spatiu multifunctional .pdf
Descriere contract: Scopul serviciilor pentru care se organizeaza achizitie este realizarea unui Studiu de Fezabilitate si a tuturor studiilor de specialitate in vederea REALIZAREA spatiu multifunctional de recreere si sport din municipiul Brasov . Obiectivul central al studiului de fezabilitate este de a furniza solutiile optime privind realizarea spatiu multifunctional de recreere si sport si astfel cresterea suprafetei spatiilor verzi la nivelul municipiului, prin reconversia unor spatii degradate in spatii verzi si de recreere, spre beneficiul locuitorilor.Proiectul se va implementa pe domeniul public al Municipiului Brasov, in cartierul Racadau , zona cunoscuta sub numele IEPURE , pe o suprafata de aproximativ 13.500 mp, pe terenul cu CF nr 123045 , nr. topografic 123045. Ofertantul trebuie sa conduca toate activita?ile legate de realizarea diverselor sondaje, colectarea datelor si analizarea acestora indiferent de domeniu de activitate implicat (de ex. topografie, geotehnica, retele edilitare, mediu, transport si trafic, etc). Serviciile pe care elaboratorul le va presta in vederea elaborarii studiului de fezabilitate vor include, insa nu se vor limita la urmatoarele: investigatii, anchete, studii, servicii de proiectare, analize, evaluari etc.
Conditii referitoare la contract: Termenul de predare al Studiului de fezabilitate este de 30 de zile de la transmiterea ordinului de incepere. Urmand ca in 15 zile sa fie depuse avizelele conform CU. Pe durata desfasurarii studiului de fezabilitate, elaboratorul va convoca cel putin 3 sedinte comune de lucru cu beneficiarul pentru diverse validarii si agreeri de solu?ii/variante. Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, redactat in limba romana. Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului. In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului. Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului. Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator. In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare: Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completa, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren".In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie SF spatiu multifunctional.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 14-09-2018 ora 09:19 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
INTOCMIRE STUDIU DE TRAFIC PENTRU PROIECTUL "ACHIZITIA MIJLOACELOR DE TRANSPORT MODERNE"
Data limita depunere oferta: 14.09.2018 09:19
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Valoare estimata: 42.000,00 RON
Caiet de sarcini: CAIET DE SARCINI + ANEXE.pdf
Descriere contract:
Intocmire studiu de trafic pentru proiectul "achizitia mijloacelor de transport moderne".
Proiectul va urmari achizitia a 25 troleibuze articulate si a 10 autobuze de tip hibrid in vederea introducerii unui serviciu de transport public rapid, de mare capacitate si mai ales fiabil din punct de vedere al punctualitatii, realizat prin eliminarea factorilor care perturba circulatia mijloacelor de transport public.
Troleibuzele ce vor fi achizitionate in cadrul proiectului vor circula pe cele 5 trasee de troleibuze existente in prezent: Linia 3 (Valea Cetatii - Stadionul Tineretului), Linia 7 (Rulmentul - Roman), Linia 8 (Rulmentul - Saturn), Linia 10 (Triaj - Valea Cetatii), Linia 33 (Roman - Valea Cetatii).
Autobuzele hibrid vor fi alocate pe traseele care circula in centrul orasului inlocuind vehiculele existente cu norma de poluare EURO 2 sau 3: Linia 50 (Livada Postei - Podul Cretului), Linia 51 (Tocile - Gara Brasov), Linia 50 (Tocile - Roman/Panselelor).
Primaria municipiului Brasov intentioneaza sa depuna ca si solicitant o cerere de finanatare pentru proiectul "Achizitia de mijloace de transport moderne", proiect finantat in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile.
La cererea de finantare se va anexa un Studiu de trafic aferent ariei de studiu si interventiilor proiectului. Se va avea in vedere modelul M- Studiu de trafic (orientativ) de la Ghidul solicitantului aferent Axei 4.1. Modalitatile, conditiile si cerintele de achizitie sunt specificate in Caietul de sarcini anexat prezentului anunt. Predarea documentatiilor se va face in 4 exemplare letrice si in format electronic pdf (semnat, stampilat si scanat). Elaboratorul va asigura suportul si echipamentul necesar expertilor in vederea desfasurarii activitatii in mod corespunzator. Elaboratorul se va asigura ca exista suficient personal tehnic si administrativ necesar indeplinirii activitatilor prevazute in prezenta tema de proiectare in termenele specificate. Elaboratorul va folosi software adecvat activitatilor de proiectare, modelare, raportare si prezentare a tuturor documentelor din studiul de trafic. Elaboratorul va dovedi cu documente justificative baza tehnico-materiala necesara intocmirii studiului de trafic.
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a STUDIULUI DE TRAFIC este de maxim 30 zile de la data semnarii contractului.
Durata de derulare a contractului: pana la indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale.
Prestatorul se oblige sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
Documentatia se va elabora conform cerintelor din caietul de sarcini, in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport digital (CD) in format .doc, .xls si .dwg si un exemplar din documentatia semnata si stampilata in format pdf.
Plata contractului se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar.
Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator.
Receptia se va face in termen de 15 zile de la predarea acestora.
Serviciile prestate in baza contractului trebuie finalizate in termenul convenit de parti, termen care se calculeaza de la data inceperii prestarii serviciilor.
Daca pe parcursul indeplinirii contractului prestatorul nu respecta prevederile contractului, acesta are obligatia de a notifica acest lucru in timp util achizitorului.
In cazul in care achizitorul nu este de acord cu o prelungire a termenului de executie, achizitorul are dreptul de a solicita penalitati prestatorului.
Preturile din propunerea financiara vor fi ferme si nu se vor modifica pe toata perioada de derulare a contractului.
Derularea contractului se va face cu respectarea clauzelor atat de beneficiar cat si de prestator.
In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul SICAP, care sunt autorizati sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta va cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma. In conformitate cu prevederile art. 17 alin. (4), lit. a) din H.G. nr. 395/2016 (contractul ce urmeaza a fi incheiat va cuprinde o clauza privind cedarea drepturilor patrimoniale de autor) - "Toata documentatia ce face obiectul prezentului contract, elaborata sub orice forma este si va ramane proprietatea achizitorului si va respecta intocmai prevederile legale in vigoare, va fi completa, in conformitate cu caietul de sarcini si cu realitatea din teren".In cazul neindeplinirii conditiilor contractuale vor fi percepute penalitati de intarziere. NU SE VOR ACCEPTA DEPASIRI DE TERMENE decat in cazuri temeinic justificate.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului ce prezinta oferta cu cel mai bun raport calitate-pret (conform art. 187, alin.3, lit.c) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice), ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare prevazuti in Caietul de sarcini, dupa cum urmeaza:
Propunerea financiara- P financiar = 60 puncte.
Experienta expertilor cheie concretizata in numarul de proiecte/contracte la nivelul carora au indeplinit acelasi tip de activitati sau activitati similare celor pe care urmeaza sa le indeplineasca in viitorul contract - P experti= 40 puncte.
TOTAL: - P total = 100 puncte.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Intocmire studiu de trafic.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 07-09-2018 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: STUDII HIDROLOGICE DE CAPTARE A IZVOARELOR: LOT 1 - ZONA PARCARII -PUBLICE SPITALUL MILITAR REGINA MARIA. LOT 2 - ZONA PARCARII PUBLICE POIANA MICA BRASOV
Data limita depunere oferta: 07.09.2018, ora 13
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71335000-5 - studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata: 26.475 RON
Descriere contract: Studiile hidrologice urmaresc obtinerea informatiilor si masurilor necesare captarii izvoarelor si a altor surse de apa din zona parcarilor publice, in diferite conditii meteorologice, pentru a rezulta un debit mediu de calcul cat mai real, in vederea intocmirii proiectului tehnic
Conditii referitoare la contract: documentatiile tehnice vor respecta HG 907/2016 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilotr publice. Documentatia se va elabora conform cerintelor din Caietele de sarcini, in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport digital in format .doc, .xls si .dwg si un exeplar din documentatia semnata si stamplilata in format .pdf.
Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Pretul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior si va fi valabil pana la terminarea integrala a contractului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul SICAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SICAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietele de sarcini se pot descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie Studii Hidrologice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 03-09-2018 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: servicii de consultanta de specialitate/MANAGEMENT in vederea demararii si derularii obiectivelor de investitii
Data limita depunere oferta: 03.09.2018 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
Valoare estimata: 90.000,00 RON
Caiet de sarcini: caiet sarcini.pdf
Descriere contract: Servicii de consultanta si asistenta pentru analizarea ofertelor tehnice si financiare pentru achizitia publica a urmatoarelor servicii /lucrari, respectiv managemet in derularea lucrarilor, dupa cum urmeaza: 1.Mansardare Gradinita nr. 11, 2.Extindere Scoala Gimnaziala nr. 1, 3.Extindere Scoala Gimnaziala nr. 2, 4.PT Mansardare Scoala Generala nr. 19, 5. Actualizare SF si PT Camin Persoane fara Adapost, str. Panselelor nr. 23, 6.SF-PT Construire complex multifunctional - Sala polivalenta, 7.Eficientizare energetica a cladirilor publice din municipiul Brasov- str. M. Viteazu nr. 11, Serviciile asigurate de Consultant vor respecta legislatia romana in vigoare. Activitatea Consultantului va fi condusa de urmatoarele principii: a) impartialitate atat fata de Beneficiar cat si fata de partenerii acestuia, b) profesionalism, c) fidelitate, d) respectarea legislatiei in vigoare. Pe perioada derularii contractului, consultantul va lua toate masurile pentru eliminarea situatiilor de conflict de interese in raport cu viitorii ofertanti. Derularea contractului de servicii incheiat intre Beneficiar si Consultant va urmari prestarea serviciilor pentru etapele specifice organizarii si aplicarii procedurilor de achizitie publica, respectiv etapa de proiectare si derulare lucrari, in functie de specificul fiecarui obiectiv de investitii si etapa in care se afla la momentul intocmirii Caietului de sarcini si la momentul inceperii prestarii serviciilor. In cazul in care la momentul inchiereii Contractului de prestari servicii de consultanta de specialitate/MANAGEMENT in vederea demararii si derularii obiectivelor de investitii" , stadiul achizitiei este altul, contractul decurge de la stadiul real.
Conditii referitoare la contract: Oferta va contine Propunerea tehnica si Propunerea financiara cu respectarea specificatiilor din caietul de sarcini, anexa la prezentul anunt, Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Pretul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior si va fi valabil pana la terminarea integrala a contractului. Durata contractului este de la semnarea acestuia pana la finalizarea obiectivelor de investitii ce fac obiectul prezentului contract pentru obiectivele prezentate in caietul de sarcini, de la punctele 1,2,3,4,5 si 7, iar pentru obiectivul de la punctul 6, pana la finalizarea documentatiei de proiectare. Oferta va trebui sa contina pretul exprimat in lei conform prevederilor caietului de sarcini. . Valorile sunt ferme, fixe si nu pot fi modificate pe toata perioada de derulare a contractului. Nu se admit oferte partiale sau alternative. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii si se va constitui conform prevederilor legale in vigoare.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul SICAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara,conform caietului de sarcini va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire al contractului este pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SICAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de consultanta de specialitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 31-08-2018 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract: STUDII HIDROLOGICE DE CAPTARE A IZVOARELOR: LOT 1 - ZONA PARCARII -PUBLICE SPITALUL MILITAR REGINA MARIA. LOT 2 - ZONA PARCARII PUBLICE POIANA MICA BRASOV
Data limita depunere oferta: 31.08.2018, ora 15
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71335000-5 - studii tehnice (Rev.2)
Valoare estimata: 26.475 RON
Descriere contract: Studiile hidrologice urmaresc obtinerea informatiilor si masurilor necesare captarii izvoarelor si a altor surse de apa din zona parcarilor publice, in diferite conditii meteorologice, pentru a rezulta un debit mediu de calcul cat mai real, in vederea intocmirii proiectului tehnic
Conditii referitoare la contract: documentatiile tehnice vor respecta HG 907/2016 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilotr publice. Documentatia se va elabora conform cerintelor din Caietele de sarcini, in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport digital in format .doc, .xls si .dwg si un exeplar din documentatia semnata si stamplilata in format .pdf.
Achizitia se va face prin catalogul electronic SICAP si va fi finalizata prin inchierea unui contract de prestari servicii. Pretul contractului va fi ferm, nu se va majora ulterior si va fi valabil pana la terminarea integrala a contractului.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul SICAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
Criterii de atribuire: pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SICAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietele de sarcini se pot descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie STUDII HIDROLOGICE.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 29-08-2018 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract: INTOCMIRE "SF, PT INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC"
Data limita depunere oferta: 29.08.2018 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
Valoare estimata: 132.000,00 RON
Caiet de sarcini: DOC SF PT GARAJ TRANPORT PUBLIC compl.pdf
Descriere contract: Intocmire "SF, PT INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC". Termenul de prestare este de maxim 45 zile. Elaboratorul va asigura personal adecvat pentru indeplinirea sarcinilor, in acord cu cerintele minime definite in prezenta Tema de proiectare. Elaboratorul va include in oferta sa numele, CV-urile si documentele suport numai pentru expertii cheie. Pentru alti experti nu sunt necesare CV-uri la momentul ofertei. Elaboratorul va fi responsabil pentru indeplinirea corecta a serviciilor descrise in tema de proiectare. In cazul in care pentru realizarea serviciilor solicitate este necesar personal suplimentar fata de cel specificat in oferta si mai apoi in contract, elaboratorul va fi responsabil pentru suplimentarea resurselor fara a solicita alte costuri. Elaboratorul este liber sa-si stabileasca strategia proprie privind personalul, astfel incat sa se asigure personalul necesar pe toata durata contractului. Personalul cheie va face dovada experientei profesionale cu documente (diplome, atestate, recomandari, contracte de munca, fisa postului, etc).Prestatorul va asigura orice alt personal de specialitate pentru completarea si implementarea serviciilor
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate. Oferta financiara va fi prezentata doar in concordanta cu Tema de proiectare Predarea documentatiei se va face in termen de 45 zile de la incheierea contractului. Propunerea financiara va cuprinde: -Studiul topografic avizat de OCPI Brasov, Studiul geotehnic al amplasamentului, verificat de catre verificator MDRAP, Elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii acordurilor si avizelor mentionate in certificatul de urbanism, Analiza cost - beneficiu, Alte studii, Studiul de fezabilitate, Liste de cantitati. Taxele avizelor se suporta de ofertantul castigator si se includ in oferta. -Analiza cost - beneficiu -Alte studii -Studiul de fezabilitate si Devizul general cu listele de cantitati si estimarea proiectului tehnic. In termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda SF + deviz general, Studiul de trafic, Studiul geotehnic al terenului, Studiul topografic cu ridicarea topografica vizata de OCPI, Analiza cost-beneficiu, Avizele/studiile impuse prin Certificatul de Urbanism.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta prestatorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire: CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PRET ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare prevazuti in nota justificativa.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie SF-PT infrastructura de garaj pentru transportul public.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-08-2018 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
SERVICII DE PAZA ELECTRONICA AFERENTA LIMITEI DE PROPRIETATE A FOSTULUI GRUP SCOLAR DE ALIMENTATIE SI TURISM
Data limita de depunere a ofertei: 27.08.2018 15:00
DESCRIERE CONTRACT:
Pentru buna desfasurare a orelor de curs. prestatorul va avea urmatoarele obligatii:
- supravegherea prin monitorizare electronica va fi asigurata 24 ore din 24, 7 zile din 7
- in cazul producerii unor avarii la sistemul de alarmare/monitorizare, prestatorul va asigura paza obiectivului cu personal propriu 24 ore din 24, 7 zile din 7 pana la repunerea in functiune a sistemului, pe cheltuiala acestuia. pretatorul va depune oferta in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:
Oferta tehnica va contine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate. Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu caietul de sarcini
CONDITII DE PARTICIPARE:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
CRITERII DE ATRIBUIRE: Pretul cel mai scazut
INFORMATII SUPLIMENTARE: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt, la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI PAZA ELECTRONICA.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 22-08-2018 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: B-dul Eroilor, Nr. 8
Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: TOFAN ANNA MARIA
Anunt
Denumire contract: Studiu de fezabilitate Infrastructura integrata pentru ciclism si trafic pietonal cu facilitati complementare - Traseul 1
Data limita depunere oferta: 22.08.2018 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Valoare estimata: 133.347,24 RON
Caiet de sarcini: TEMA PROIECTARE+DOCUMENTATII.pdf
Descriere contract: Intocmire SF pentru Infrastructura integrata pentru ciclism si trafic pietonal cu facilitati complementare - Traseul 1. Termenul de prestare este de maxim 45 zile. Elaboratorul va asigura personal adecvat pentru indeplinirea sarcinilor, in acord cu cerintele minime definite in prezenta Tema de proiectare. Elaboratorul va include in oferta sa numele, CV-urile si documentele suport numai pentru expertii cheie. Pentru alti experti nu sunt necesare CV-uri la momentul ofertei. Elaboratorul va fi responsabil pentru indeplinirea corecta a serviciilor descrise in tema de proiectare. In cazul in care pentru realizarea serviciilor solicitate este necesar personal suplimentar fata de cel specificat in oferta si mai apoi in contract, elaboratorul va fi responsabil pentru suplimentarea resurselor fara a solicita alte costuri. Elaboratorul este liber sa-si stabileasca strategia proprie privind personalul, astfel incat sa se asigure personalul necesar pe toata durata contractului. Personalul cheie va face dovada experientei profesionale cu documente (diplome, atestate, recomandari, contracte de munca, fisa postului, etc).Prestatorul va asigura orice alt personal de specialitate pentru completarea si implementarea serviciilor
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va con?ine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate. Oferta financiara va fi prezentata doar in concordanta cu Tema de proiectare Predarea documenta?iei se va face in termen de 45 zile de la incheierea contractului. Propunerea financiara pentru Traseul 1 ce va include studiile pentru cele 2 pasaje supratereane va fi prezentata astfel: Studiul de fezabilitate, care va cuprinde: -Studiul de trafic -Studiul topografic avizat de OCPI Brasov -Studiul geotehnic al amplasamentului, verificat de catre verificator MDRAP -Elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii acordurilor si avizelor mentionate in certificatul de urbanism si obtinerea avizelor. Taxele avizelor se suporta de ofertantul castigator si se includ in oferta. -Analiza cost - beneficiu -Alte studii -Studiul de fezabilitate si Devizul general cu listele de cantita?i ?i estimarea proiectului tehnic. In termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda SF + deviz general, Studiul de trafic, Studiul geotehnic al terenului, Studiul topografic cu ridicarea topografica vizata de OCPI, Analiza cost-beneficiu, Avizele/studiile impuse prin Certificatul de Urbanism.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire: CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PRET ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare prevazuti in nota justificativa.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie SF infrastructura integrata pentru ciclism si trafic pietonal.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 21-08-2018 ora 13:00 - termen expirat
SF Amenajare benzi dedicate transportului public in Municipiul Brasov si trotuare adiacente
Data limita de depunere a ofertei: 21.08.2018 13:00
DESCRIERE CONTRACT: Contractul de servicii isi propune identificarea solutiilor tehnice in scopul modernizarii infrastructurii aferente transportului public in sensul construirii/amenajarii de benzi dedicate serviciului de transport public si implicit diminuarea emisiilor de CO2 si alte categorii de emisii poluante.
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:
Oferta tehnica va contine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate.
Oferta financiara va fi prezentata in concordanta cu tema de proiectare.
Termenul de predare al documentatiilor, incluzand SF+deviz general, este de maxim 45 de zile de la data semnarii contractului
CONDITII DE PARTICIPARE:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus.
Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana.
Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
In situatia in care ofertantul nu indeplineste oricare (una) dintre cerintele minime obligatorii prevazute pentru expertii cheie, oferta respectiva va fi respinsa, fiind considerata neconforma.
CRITERII DE ATRIBUIRE: criteriul de atribuire este cel din Nota justificativa privind alergerea criteriului de atribuire pentru obiectul contractului de servicii "SF Amenajare benzi dedicate transportului public in Municipiul Brasov si trotuare adiacente".
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro.
Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului.
Nota justificativa privind alergerea criteriului de atribuire pentru obiectul contractului de servicii "SF Amenajare benzi dedicate transportului public in Municipiul Brasov si trotuare adiacente" se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov la sectiunea licitatii si concursuri.
Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: SF Amenajare benzi dedicate transportului public.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-08-2018 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV
In atentia: CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract: INTOCMIRE "SF, PT INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC"
Data limita depunere oferta: 20.08.2018 13:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
Valoare estimata: 132.000,00 RON
Caiet de sarcini: DOC SF PT GARAJ TRANSPORT PUBLIC.pdf
Descriere contract: Intocmire "SF, PT INFRASTRUCTURA DE GARAJ PENTRU TRANSPORTUL PUBLIC". Termenul de prestare este de maxim 45 zile. Elaboratorul va asigura personal adecvat pentru indeplinirea sarcinilor, in acord cu cerintele minime definite in prezenta Tema de proiectare. Elaboratorul va include in oferta sa numele, CV-urile si documentele suport numai pentru expertii cheie. Pentru alti experti nu sunt necesare CV-uri la momentul ofertei. Elaboratorul va fi responsabil pentru indeplinirea corecta a serviciilor descrise in tema de proiectare. In cazul in care pentru realizarea serviciilor solicitate este necesar personal suplimentar fata de cel specificat in oferta si mai apoi in contract, elaboratorul va fi responsabil pentru suplimentarea resurselor fara a solicita alte costuri. Elaboratorul este liber sa-si stabileasca strategia proprie privind personalul, astfel incat sa se asigure personalul necesar pe toata durata contractului. Personalul cheie va face dovada experientei profesionale cu documente (diplome, atestate, recomandari, contracte de munca, fisa postului, etc).Prestatorul va asigura orice alt personal de specialitate pentru completarea si implementarea serviciilor
Conditii referitoare la contract: Oferta tehnica va contine descrierea serviciilor care urmeaza a fi prestate. Oferta financiara va fi prezentata doar in concordanta cu Tema de proiectare Predarea documenta?iei se va face in termen de 45 zile de la incheierea contractului. Propunerea financiara va cuprinde: -Studiul topografic avizat de OCPI Brasov, Studiul geotehnic al amplasamentului, verificat de catre verificator MDRAP, Elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii acordurilor si avizelor mentionate in certificatul de urbanism, Analiza cost - beneficiu, Alte studii, Studiul de fezabilitate, Liste de cantitati. Taxele avizelor se suporta de ofertantul castigator si se includ in oferta. -Analiza cost - beneficiu -Alte studii -Studiul de fezabilitate si Devizul general cu listele de cantitati si estimarea proiectului tehnic. In termen de 45 zile de la incheierea contractului se va preda SF + deviz general, Studiul de trafic, Studiul geotehnic al terenului, Studiul topografic cu ridicarea topografica vizata de OCPI, Analiza cost-beneficiu, Avizele/studiile impuse prin Certificatul de Urbanism.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta prestatorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire: CEL MAI BUN RAPORT CALITATE PRET ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare prevazuti in nota justificativa.
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Tema de proiectare si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie SF si PT pentru infrastructura de garaj pentru transportul public.zip