Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2018 ora 11:18 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada 15 Noiembrie, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: TATARU IONELA
ANUNT
Denumire contract: Servicii de intretinere a sistemului de detectie - semnalizare la incendiu si Servicii de intretinere a sistemului de alarmare la efractie din cladirea Primariei Municipiului Brasov.
Data limita depunere oferta: 25.05.2018 ora: 11:18
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
Valoare estimata: 4.583,33 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract: Avand in vedere necesitatea mentinerii in stare permanenta de functionare a sistemului de detectie-semnalizare la incendiu si a sistemului de alarmare la efractie, este necesara intretinerea functionarii tuturor echipamentelor instalate la parametrii proiectati. Serviciile solicitate de beneficiar spre a fi prestate, sunt de doua categorii: - Servicii de intretinere preventiva (intretinere lunara); - Servicii de interventie corectiva (reparatii);
Conditii referitoare la contract: Revizia acestor sisteme trebuie efectuata de tehnicieni avizati si autorizati.
Descriere echipament instalat: 1) Centrala detectie-semnalizare incendiu adresabila Bentel Fireclass FC501-L cu o bucla care este dedicata sistemelor mici cu pana la 128 de dispozitive; Monitorizarea si controlul se poate realiza de la distanta si nu necesita software sau instrumente de programare suplimentara; Sunt instalate urmatoarele elemente periferice: 22 senzori optici si 3 butoane manuale de incendiu; 2) Sistem alarmare la efractie DSC cu 4 zone, 2 senzori de detectie si 2 sirene (interioara si exterioara).
Durata contractului este de la data semnarii acestuia pana la data de 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii anuale prin act aditional.
Conditii de participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 163 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 25.05.2018 inclusiv, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie intretinere a sistemului de detectie-semnalizare la incendiu.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 04-05-2018 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada 15 Noiembrie, Nr. 8
Tara: Romania
Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante(URL): http://www.brasovcity.ro
Tel: +40 268416550/128/124
Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Denumire contract: Servicii de intretinere a sistemului de detectie-semnalizare la incendiu, si Servicii de intretinere a sistemului de alarmare la efractie din cladirea Primariei Municipiului Brasov.
Data limita depunere oferta: 04.05.2018 16:00
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
Valoare estimata: 4.583,33 RON
Descriere contract:
Avand in vedere necesitatea mentinerii in stare permanenta de functionare a sistemului de detectie-semnalizare la incendiu si a sistemului de alarmare la efractie, este necesara intretinerea functionarii tuturor echipamentelor instalate la parametrii proiectati. Serviciile solicitate de beneficiar spre a fi prestate, sunt de doua categorii: - Servicii de intretinere preventiva (intretinere lunara); - Servicii de interventie corectiva (reparatii);
Conditii referitoare la contract:
Revizia acestor sisteme trebuie efectuata de tehnicieni avizati si autorizati. Descriere echipament instalat: 1) Centrala detectie-semnalizare incendiu adresabila Bentel Fireclass FC501-L cu o bucla care este dedicata sistemelor mici cu pana la 128 de dispozitive; Monitorizarea si controlul se poate realiza de la distanta si nu necesita software sau instrumente de programare suplimentara; Sunt instalate urmatoarele elemente periferice: 22 senzori optici si 3 butoane manuale de incendiu; 2) Sistem alarmare la efractie DSC cu 4 zone, 2 senzori de detectie si 2 sirene (interioara si exterioara). Durata contractului este de la data semnarii acestuia pana la data de 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii anuale prin act adi?ional.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.
Criterii de atribuire: criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 163 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 04.05.2018 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de intretinere a sistemului de detectie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 20-04-2018 ora 16:00 - termen expirat
Tip anunt: CUMPARARI DIRECTE
Date identificare autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor Nr. 8, Tara: Romania
Adresa web a sediului principal al autoritatii/entitatii contractante (URL): http://www.brasovcity.ro Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice
Denumirea contract: SERVICE CENTRALE TELEFONICE
Data limita depunere oferta: 20.04.2018, ora 1100.
Tip contract: SERVICII
Cod CPV 50334130-5 - Servicii de reparare si de intretinere a centralelor telefonice interne (Rev. 2)
Valoarea estimata: 12.840,00 RON
Descriere contract:
Asigurarea service-ului pentru lucrarile de intretinere a centralelor telefonice, liniilor exterioare de telefoane, faxuri si a retelelor telefonice interioare, la Sediul Primariei Municipiului Brasov, Bulevardul Eroilor Nr. 8, SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA - PUNCT DE COMANDA.
Conditii referitoare la contract:
Activitatea de service telefoane se va desfasura pana la 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire 4 luni, pentru 2019.
Conditii de participare:
Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere conform cerintelor din CAIETUL DE SARCINI.
Oferta financiara va fi elaborata in Iei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu oferta de pret cu valabilitate 30 de zile, pentru fiecare dintre operatiunile din CAIETUL DE SARCINI. Tarifele pentru prestarea serviciilor vor cuprinde toate costurile, inclusiv cele pentru manopera, materiale si transport, conform anexei la caietul de sarcini. Pentru materiale, obligatoriu se vor anexa certificatele de calitate a materialelor, sub sanctiunea descalificarii.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
lnformatii suplimentare:
Documentatia completa se poate descarca de pe site-ul www.brasovcity.ro.
Ofertele se vor transmite pe e-mail, la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro pana la data 20.04.2018, ora 1100.
Ofertele ce vor fi depuse vor contine denumirea ofertantului, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila si denumirea contractului. Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia.
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata.
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de participare postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro,pentru eventuale completari si/sau clarificari /raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CS SERVICE TELEFONIE si ANEXA.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 04-04-2018 ora 16:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Tataru Ionela , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizarea si montarea de jardiniere din lemn, dreptunghiulare pentru exterior.
CPV: 34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
Descrierea contractului: Se solicita furnizarea si amplasarea in teren a 40 bucati jardiniere din lemn, avand dimensiunile L=1600, l= 800, h= 600 mm. Acestea vor fi confectionate din lemn de rasinoase uscat, fara noduri, crapaturi sau alte defecte si vor fi asamblate prin imbinarea panourilor prin sisteme demontabile. Jardinierele se vor amplasa in locatiile din Municipiul Brasov, in locurile indicate de beneficiar. Termenul de furnizare si montare va fi de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a contractului, dar nu mai mult de 30.11.2018. Preturile vor cuprinde cheltuielile legate atat de achizitia acestora cat si pentru montajul produselor, transport, amplasare la locul indicat de beneficiar, retusare dupa montaj.
Valoarea estimata fara TVA: 58823.53 RON
Conditii contract: Panourile jardinierelor se vor confectiona prin imbinarea stalpilor a traveselor si a panourilor, prin incleierea cu solutii speciale a partilor prin sistemul nut-feder, astfel incat sa fie rezistente la manipulare, vor fi protejate cu baituri si lacuri resistente la agentii externi, raze ultraviolete, schimburi de temperatura. Panourile se vor imbina prin sisteme demontabile, facile(sisteme de strangere tip surub, piulita ) dar nu se admit imbinari cu holtzsuruburi sau cuie . Stalpii si travesele orizontale ale jardinierei vor avea dimensiunile de 100 x 100 mm, iar tablia dintre acestea va avea inaltimea de 400 mm, formata din asamblarea elementelor de lambriu cu dimensiuni egale, prinse intre ele prin sistemul nut-feder. Panoul astfel format se va incadra intre stalpi si traverse. Grosimea lambriului va fi de minim 40 mm si va fi executata din scanduri de rasinoase. Traversele se vor amplasa la o distanta de aproximativ 100 mm fata de partea superioara si inferioara a stalpilor.Pentru produsele oferite se va asigura o garantie de 12 luni, timp in care va inlocui pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 90 de zile de la data semnarii contractului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire, va fi pretul cel mai scazut, rezultat din valoarea totala cea mai scazuta, pentru intreaga cantitate de produse solicitata.
Termen limita primire oferte: 04.04.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui (exceptie facand cazurile de vandalism, fenomene naturale extreme, etc.), in perioada de garantie a produselor. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie furnizarea si montarea de jardiniere din lemn.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2018 ora 14:00 - termen expirat
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
Adresa postala: - Bd. Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania
Persoana de contact: Cristina Ienesel , Tel. +40 268414460/139 sau mobil +40 747011819, E-mail: sep@brasovcity.ro , Fax: +40 268415161 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII - CPV: 85147000-1
Descrierea contractului: prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru salariatii institutiei pe anul 2018 (50 persoane).
Valoarea estimata: 6000 lei
Conditii contract: conform conditiilor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut în conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini
Termen limita primire oferte: 30.03.2018 ora 14:00
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Oferta financiara va fi exprimata in lei; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Caiet de sarcini servicii medicale.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DAN MIHAILEANU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizarea de rigle de lemn pentru bancile din municipiul Brasov
CPV: 03419100-1-Produse din cherestea (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia a 2550 buc rigle din lemn cu dimensiunile de 2000 x 60 x 45 mm = 1000 buc si 2000 x 90 x 45 mm = 1550 buc, rigle din lemn cu dimensiunile de 2000 x 90 x 45 mm, necesare inlocuirii riglelor degradate sau distruse de la bancile existente pe raza municipiului Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 50385.00 RON
Conditii contract: Furnizare rigle din lemn pentru banci cu urmatoarele dimensiuni: 2000 x 60 x 45 mm = 1000 buc si, respectiv: 2000 x 90 x 45 mm = 1550 buc. Riglele vor fi din lemn uscat de rasinoase, fara noduri, crapaturi si alte defectiuni, avand dimensiunile indicate de beneficiar si vor fi achizitionate impreuna cu cate doua suruburi cu cap torbant (Ø 8 mm, L = 150 mm) prevazute cu saibe si piulite pentru fiecare rigla furnizata, necesare pentru prinderea acestora la bancile existente in municipiul Brasov. Finisarea riglelor se va face prin slefuirea tuturor fatetelor si eliminarea muchiilor taioase, iar doua dintre muchii vor fi ajustate la un unghi de 45 de grade, cu o latime de aproximativ 5 mm, vor fi finalizate si pregatite pentru etapa de vopsire. Garantia riglelor in mediul extern, va fi de minim un an de zile de la data achizitiei.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 90 de zile de la data semnarii contractului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 30.03.2018 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini.
Termen limita primire oferte: 30.03.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca pe cheltuiala proprie defectiunile aparute exclusiv din vina lui (exceptie facand cazurile de vandalism, fenomene naturale extreme, etc.), in perioada de garantie a produselor. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri sau poate fi solicitata pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie furnizarea de rigle de lemn si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DAN MIHAILEANU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Furnizarea si montarea de echipamente de fitness in Municipiul Brasov
CPV: 37440000-4-Echipament de fitness (Rev.2)
Descrierea contractului: Furnizare si montare de echipamente de fitness in Municipiul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 132500.00 RON
Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.11.2018. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice pentru furnizarea si montarea de echipamente de fitness in municipiului Brasov si caracteristicile tehnice ale elementelor solicitate sunt detaliate in cuprinsul caietului de sarcini.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa livreze si sa monteze produsele ce fac obiectul prezentului contract in termen de maxim 60 de zile de la data semnarii contractului. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 30.03.2018 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Pentru montarea echipamentelor de fitness, ofertantii vor face dovada autorizarii pentru montarea si instalarea echipamentelor de agrement, eliberate de autoritatile competente in domeniu - I.S.C.I.R. sau echivalent, conform prevederilor H.G. nr. 435/2010 privind regimul de introducere pe piata si de exploatare a echipamentelor pentru agrement si a prevederilor Ordinului Ministrului Economiei nr. 2154/2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari de instalatii/echipamente".
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut in conditiile respectarii conditiilor solicitate in caietul de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste pretul cel mai scazut pentru activitatea de furnizarea si montare de echipamente de fitness, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului.
Termen limita primire oferte: 30.03.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa asigure piesele de schimb in termen de 30 de zile de la solicitare, in perioada de garantie a produselor, fara costuri suplimentare. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri sau poate fi solicitata pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie furnizarea si montarea de echipamente de fitness si clarificare 29.03.2018.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 23-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DORINA-GABRIELA DRAGHICI ,Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE TELEFONIE CE CUPRIND: TELEFONIE MOBILA, TRAFIC INTERNET, TELEFONIE FIXA ANALOGICA, TELEFONIE VOCE FIXA ISDN PRA SI SERVICII DE TELEVIZIUNE
CPV: 64211000-8-Servicii de telefonie publica (Rev.2)
Descrierea contractului: LOT 1 - SERVICII DE TELEFONIE MOBILA - CPV - 64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2) LOT 2 - SERVICII DE TELEFONIE FIXA ANALOGICA - CPV - 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2) LOT 3 - SERVICII DE TELEFONIE VOCE FIXA ISDN PRA - CPV - 64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2) LOT 4 - SERVICII DE TELEVIZIUNE - 92220000-9 - Servicii de televiziune (Rev.2)
Valoarea estimata fara TVA: 56974.79 RON
Conditii contract: Contractele se vor incheia pe o perioada de doi ani de la data semnarii. Nu se vor lua in considerare ofertele care prevad costuri pentru taxa/tariful de instalare (conectare), aceasta fiind obligatoriu gratuita.
Conditii participare: Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa furnizeze produsele si sa onoreze serviciile ce fac obiectul contractului/contractelor termen de 72 ore de la semnarea contractului/contractelor.
Criterii adjudecare: Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, in conditiile respectarii cerintelor specificate in caietul de sarcini al achizitiei. Pentru determinarea celor mai avatajoase oferte, autoritatea contractanta aplica criteriul de atribuire "Pretul cel mai scazut" pe abonament.
Termen limita primire oferte: 23.03.2018
Informatii suplimentare: Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Produsele achizitionate si livrate achizitorului, considerate neconforme, vor fi returnate la sediul furnizorului, pe cheltuiala acestuia. Furnizorul se obliga sa inlocuiasca produsele in termen de 7 zile calendaristice fara costuri suplimentare. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 150 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 22.03.2018 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului/contractelor. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie servicii de telefonie si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 08-03-2018 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: tataru ionela , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de evaluare a guvernantei corporative - EVALUAREA PERFORMANTELOR - RPLP KRONSTADT RA
CPV: 79212110-7-Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul specific al acestui contract de prestari servicii este contractarea serviciilor unui expert independent care sa asiste autoritatea publica tutelara in vederea realizarii evaluarii anuale a performantelor, evaluare ce vizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor, conform contractului de mandat si obiectivelor si indicatorilor de performata financiari si nefinanciari aprobati de autoritatea publica tutelara, Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt RA, conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 12000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Data la care se intentioneaza demararea proiectului este data semnarii contractului. Perioada de executie a contractului va fi cea declarata in oferta Prestatorului, dar nu mai tarziu de 30.04.2018. Prestatorul va furniza urmatoarele rapoarte: -Un raport initial (de incepere) - plan detaliat - Un raport final.
Conditii participare: Prestatorul trebuie aiba experienta in evaluarea performantelor intreprinderilor publice sau private ( acte doveditoare) Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reisa faptul ca: - obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) - Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie sa fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimatia vizata la zi (copie conforma cu originalul) .
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, pentru ofertele admisibile.
Termen limita primire oferte: 08.03.2018
Informatii suplimentare: Oferta si documentele solicitate se vor prezenta in plic inchis pana la 08.03.2018 ora 16:00 la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr. 8 Brasov cu mentiunea "pentru selectia expertului in vederea efectuarii evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA" Pretul ofertat va fi pret unic final,si va include serviciile oferite pentru realizarea evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA, inclusiv cheltuielile adiacente ocazionale(transport,cazare,diurna,etc). Ofertantul are obligatia sa puna la dispozitie o descriere detaliata a pretului total. Orice alte cheltuieli neprevazute care pot sa apara in vederea efectuarii evaluarii, cad in sarcina furnizorului de servicii. Ofertantul declarat castigator, va posta obligatoriu in Sitemul Electronic al Achizitiilor Publice, oferta de pret totala fara T.V.A. si serviciile aferente, urmand ca beneficiarul sa achizitioneze aceste servicii din catalogul de produse/servicii/lucrari corespunzator sectiunii "Cumparari directe". Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de evaluare a guvernantei corporative.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-02-2018 ora 16:00 - termen expirat
Vizualizare anunt publicitate numarul 155704
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Tataru Ionela , Tel. +40 268416550 /128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de evaluare a guvernantei corporative - EVALUAREA PERFORMANTELOR - RPLP KRONSTADT RA
CPV: 79212110-7-Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectivul specific al acestui contract de prestari servicii este contractarea serviciilor unui expert independent care sa asiste autoritatea publica tutelara in vederea realizarii evaluarii anuale a performantelor, evaluare ce vizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin administratorilor, conform contractului de mandat si obiectivelor si indicatorilor de performata financiari si nefinanciari aprobati de autoritatea publica tutelara, Regiei Publice Locale a Padurilor Kronstadt RA, conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 12000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Data la care se intentioneaza demararea proiectului este data semnarii contractului. Perioada de executie a contractului va fi cea declarata in oferta Prestatorului, dar nu mai tarziu de 30.04.2018. Prestatorul va furniza urmatoarele rapoarte: -Un raport initial (de incepere) - plan detaliat - Un raport final .
Conditii participare: Prestatorul trebuie aiba experienta in evaluarea performantelor intreprinderilor publice sau private ( acte doveditoare) Prestatorul trebuie sa prezinte documente din care sa reisa faptul ca: - obiectul de activitate cuprinde activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - Certificatul de inregistrare si codul unic (copie conforma cu originalul) - Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie conforma cu originalul). Cel putin unul din membrii echipei de evaluare trebuie sa fie membru al C.A.F.R., lucru demonstrat cu legitimatia vizata la zi (copie conforma cu originalul) .
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, pentru ofertele admisibile.
Termen limita primire oferte: 28.02.2018
Informatii suplimentare: Oferta si documentele solicitate se vor prezenta in plic inchis pana la 28.02.2018 ora 16:00 la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr. 8 Brasov cu mentiunea "pentru selectia expertului in vederea efectuarii evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA". Pretul ofertat va fi pret unic final, si va include serviciile oferite pentru realizarea evaluarii anuale a RPLP KRONSTADT RA, inclusiv cheltuielile adiacente ocazionale (transport,cazare,diurna,etc). Ofertantul are obligatia sa puna la dispozitie o descriere detaliata a pretului total. Orice alte cheltuieli neprevazute care pot sa apara in vederea efectuarii evaluarii, cad in sarcina furnizorului de servicii. Ofertantul declarat castigator, va posta obligatoriu in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice, oferta de pret totala fara T.V.A. si serviciile aferente, urmand ca beneficiarul sa achizitioneze aceste servicii din catalogul de produse/servicii/lucrari corespunzator sectiunii "Cumparari directe". Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Documentatie.zip