(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Verificare Certificat de Urbanism nou
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Verificare Certificat de Urbanism


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM


CERTIFICATE DE URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
AUTORIZAȚII DE CONSTRUIRE
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZARE TAXE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCȚIE
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ȘI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
ADEVERINTE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
ANUNTURI
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI
PUD/PUZ
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
APROBARE PUD (PUZ)
HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online

Cererile pentru eliberarea Cărților de Identitate Electronice pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 0-14 ani cât și pentru preschimbarea Cărților de identitate aflate în termen de valabilitate (nu expiră în maxim 6 luni), se depun DOAR în baza unei programări on-line.

 

Programare online acte de identitate:

  • HUB.MAI.GOV.RO programare (apasă aici)
  • SPCLEPBV.RO programare (apasă aici)

 

Vă rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate – model vechi (apasă aici)

ADEVERINȚA privind atestarea domiciliului/reședinței se poate obține ONLINE (semnat electronic) (apasă aici)

Anunț privind termenele de eliberare ale actelor de identitate:

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate electronică C.E.I. pentru minori 0 - 14 ani
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Achiziții
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Achiziții

 Acces rapid

  • Achiziții / Proceduri proprii

Acces rapid

Acces rapid


  • Achiziții / Proceduri proprii

01-11-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 01-11-2017 ora 00:00 - termen expirat


Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de intretinere si reparatii echipamente si instalatii electrice la Parcarea Regina Maria Brasov str. Pietii fn
CPV: 50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de mentenanta a echipamentelor si instalasiilor ce apartin obiectivului Parcare Regina Maria, au caracter permanent, de luni pana joi in intervalul orar 8,00-16,00 si vineri in intervalul orar 8,00-14,00, dar si in afara orelor de program la solicitarea autoritatii contractante. In cazul interventiilor la solicitatarea beneficiarului, se va consemna intr-un registru de interventie care se va semna de ambele parti, si va contine urmatoarele date: locatia, data si ora solicitarii, data si ora prestarii activitatii, operatiunile efectuate. Durata contractului este pana la 31.12.2017.
Valoarea estimata fara TVA: 5200.00 RON
Conditii contract: Prestatorul se obliga sa efectueze toate lucrarile prevazute in prezentul caiet de sarcini.Prestatorul va trebui sa asigure suport tehnic, aparatura si sculele specifice necesare lucrarilor desfasurate, precum si pentru identificarea naturii disfunctionalitatilor semnalate si sa declanseze prompt procedurile specifice de remediere. Sa raspunda la orice sesizare a Beneficiarului referitoare la necesitatea unor interventii tehnice la echipamente, in intervalul de timp 8,00-16,00, in maxim 2 ore din momentul sesizarii. In cazul unor sesizari din partea Beneficiarului, care presupun un timp mai indelungat de raspuns, la propunerea Prestatorului, se va stabili un alt termen, cu acordul Beneficiarului. Prestatorul se obliga sa asigure o echipa de interventie si dupa orele de program sau in zilele nelucratoare, in caz de necesitate, avarie, nefunctionalitate echipamente si instalatii, interventia facandu-se in maxim 2 ore de la solicitarea Beneficiarului. Consumabilele utilizate pentru buna functionare a instalatiilor si echipamentelor cad in sarcina Prestatorului(faptic si valoric).
Conditii participare: Prezentarea autorizarii scrise din partea furnizorului echipamentelor(a instalatiilor si sistemelor) pentru a putea efectua mentenanta si service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat si pus in functiune aceste instalatii; -Prezentarea de referinte pentru lucrari similare executate / a portofoliului de clienti (eventual scrisori de recomandare din partea clientilor), acorduri de participare la licitatii pentru servicii similare; - Dovada experientei similare de minim 3 ani; - Prezentarea acoperirii teritoriale punct de lucru / echipa zona Brasov; - Prezentarea documente autorizare ANRE a personalului angajat. - Dovada existentei unui dispecerat pentru sesizari (telefon disponibil 24 h)
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt si in caietul de sarcini. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Termen limita primire oferte: 01.11.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Ofertele se vor depune pana la data de 01.11.2017,pe email, la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului,nume, denumire, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Servicii de intretinere si reparatii echipamente si instalatii electrice la Parcare RM.zip

31-10-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 31-10-2017 ora 00:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cazanescu Laurentiu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de ridicare a vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al statului ori al unitatiilor administrativ-teritoriale
CPV: 60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
Descrierea contractului: Operatiile incluse in activitate sunt: - fotografierea vehiculelor supuse ridicarii, inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, in interior, care sa inregistreze si sa redea data si ora efectuarii operatiunii de ridicare; - ridicarea si transportul cu mijloace speciale a vehiculelor fara stapan sau abandonate in spatiile special amenajate; - depozitarea si paza (inclusiv a bunurilor aflate, la vedere, in interior) vehiculelor fara stapan sau abandonate,ridicate de pe domeniul public; - transportul vehiculelor la societatea care are ca obiect de activitate "colectarea si valorificarea autovehiculelor scoase din uz (VSU); In vederea desfasurarii activitatii, ofertantul va face dovada detinerii unui spatiu de depozitare, de minim 800 mp sub orice forma ( acte de proprietate, inchiriere etc.) cu amenajarile aferente, pentru depozitarea vehiculelor ridicate in conformitate cu Legea nr. 421/2002, atat pentru vehicule sub 3,5 t, cat si pentru vehicule peste 3,5 t, amenajari care constau in : a)nivelarea terenului si evacuarea materialului rezultat in spatii special amenajate ; b)imprejmuirea cu un gard (stalpi din beton sau metalici) a intregului perimetru ; c)asternerea de piatra sparta ; d)montarea de indicatoare de orientare privind spatiul de depozitare . Terenul aferent acestei activitatii va fi amenajat de catre prestator pe propria cheltuiala - preluarea documentelor de predare a vehiculelor(avize de expeditie)si a certificatelor de distrugere de la societatea de colectare si valorificare(VSU)si predarea lor catre autoritatea contractanta. Prestatorul este obligat, prin orice mijloace, sa asigure paza vehiculelor depozitate .
Valoarea estimata fara TVA: 100840.33 RON
Conditii contract: Contractul este valabil pana la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii acestuia pe primele 4 luni in anul urmator prin act additional.Ridicarea vehiculelor se va face cu mijloace mecanice omologate conform legislatiei in vigoare si care corespund din punct de vedere tehnic,in conditii de siguranta,astfel incat sa nu se produca nici un fel de eveniment rutier si nici un vehicul ridicat,sau din imprejurimile celui ridicat, sa nu sufere avarii; Raspunderea si responsabilitatea pentru orice reclamatii din partea proprietarului sau detinatorului legal fata de eventualele avarii produse in urma ridicarii,transportului, depozitarii vehiculului sau disparitiei bunurilor,vizibile,din interiorul acestuiaii revin prestatorului;Litigiile referitoare la manipularea si paza vehiculelor aparute pe durata desfasurarii acestei activitati ii revin prestatorului, in rezolvarea acestora Primaria Municipiului Brasov fiind exonerata de orice raspundere; Restituirea vehiculelor, la solicitarea proprietarului sau detinatorului legal, se efectueaza conform Art.7, art.11,art.12 din Lg nr.421/2002 cu modif. si compl ulterioare. Achitarea tuturor sumelor prevazute in Legea nr.421/2002 se efectueaza la Directia Fiscala Brasov sau la una din agentiile fiscale Brasov.
Conditii participare: Pentru a putea presta serviciile expuse mai sus, ofertantul trebuie sa detina autorizatia de transport(sau echivalent),document care atesta capacitatea operatorului autorizat de a efectua aceste activitati in conditii de siguranta si calitate(de la Registrul Auto Roman); Asigurarea activitatii in mod continuu si permanent pe durata contractarii; Activitatea de ridicare a vehiculelor fara stapan sau abandonate,conform Legii nr. 421/2002 se va desfasura in perioada luni - vineri, intre orele 08:00-16:00 iar, in cazuri exceptionale la solicitarea achizitorului si in afara acestui interval orar inclusiv sambata si duminica; Prestatorul trebuie sa faca dovada ca dispune de un minim de dotari tehnice, inclusiv a unui numar de minim de 2 persoane pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii,astfel A)Autoutilitare specializate omologate de Registrul Auto Roman care vor respecta prevederile O.G nr.43/1997"privind regimul drumurilor",cu modif si compl ulterioare si platforme pentru transportul vehiculelor,necesare pentru desfasurarea activitatii de ridicare autovehicule:-pentru ridicare vehicule sub 3,5 tone-1buc. - pentru ridicare vehicule peste 3,5 tone- 1buc. B)Sistem de inregistrare(foto sau video)a starii autovehiculelor ce urmeaza a fi ridicate. Pe parcursul primului an de activitate prestatorul are obligatia de a se dota cu camera video de inregistrare,pentru asigurarea supravegherii vehiculelor depozitate in spatiul de depozitare. C) Prestatorul are obligatia sa detina minim 1 buc. telefon mobil pentru a putea comunica in orice moment cu reprezentantii Politiei Locale Brasov.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut pe total opertatiuni mentionate in Formularul C1/vehicul.Pretul estimat de Autoritatea Contractanta pentru 1 bucata vehicul este de 1000 lei si cantitatea de autovehicule care urmeaza a fi ridicate este de 120 de bucati. Prestatorul trebuie sa indeplineasca cerinte caietului de sarcini, referitoare la capacitatea tehnica pe care o detine: 1) obligativitatea completarii Formularului C1(Anexa la Caietul de sarcini). 2) pentru utilajele si dotarile prevazute in caietul de sarcini referitor la necesarul minimal de dotari si capacitatea tehnica, pct. A,(prezentat mai sus privind indeplinirea contractului de servicii, prestatorul va prezenta o declaratie, pe propria raspundere, din care sa reiasa ca utilajul va fi in permanenta la dispozitia acestuia pe perioada derularii contractului.
Termen limita primire oferte: 31.10.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 31.10.2017 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie servicii de ridicare a vehiculelor.zip

31-10-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 31-10-2017 ora 00:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Viorica Madar , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Horia Coman , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIE MATERIALE FERONERIE
CPV: 44316510-6-Feronerie (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitie de materiale feronerie, conform cu cerintele din Anexa 1 si prezentul anunt. Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Valoarea estimata fara TVA: 12605.04 RON
Conditii contract: Se vor indica de catre ofertant: pretul pe unitate de produs si categorie fara TVA si totalul ofertei fara TVA, conform anexei 1. Oferta de pret va include toate cheltuielile de transport ale produselor precum si operatiunile de descarcare-manipulare, în vederea livrarii acestora la sediul achizitorului, asigurare sau orice alte taxe ce trebuiesc platite. Preturile prezentate în oferta sunt ferme, fixe si nu se pot modifica. Livrarea produselor se va face în baza comenzii emise de beneficiar, la sediul acestuia, b-dul Eroilor nr. 8, Brasov. Termenul de livrare este de maxim 2 zile de la emiterea comenzii. Garantia produselor va fi cea data de ofertant cu mentiunile din certificatele de producator.Receptia provizorie a produselor livrate va consta în verificarea de catre reprezentantul beneficiarului, pe baza comenzii emise, a denumirilor si cantitatilor produselor primite, precum si a preturilor unitare si a pretului total din factura. Toate operatiunile sunt specifice si vor fi consemnate în Procesul verbal de receptie cantitativa si calitativa. Furnizorul are obligatia de a înlocui produsele ce nu corespund în perioada de garantie sau neconforme, în termen de 48 de ore de la notificare (transmisa prin fax sau email) Beneficiarul nu va admite nici un produs, din categoria celor care sunt mentionate în anexa 1 care prezinta ambalaje deteriorate. Plata se va efectua prin ordin de plata, în baza facturilor emise de furnizor si a proceselor verbale de receptie, confirmate de beneficiar, în termen de 30 zile de la data înregistrarii acestora la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov.
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Termen limita primire oferte: 31.10.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 31.10.2017 inclusiv, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie materiale feronerie.zip

25-10-2017 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 25-10-2017 ora 16:00 - termen expirat


SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR BRASOV cu sediul in Mun.Brasov, Bd.Eroilor nr.8, cod postal 500007 , in conformitate cu art.7, alin.(5) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, intentioneaza sa efectueze o achizitie cu urmatoarele caracteristici:
Tip anunt: Cumparari directe
Tip achizitie: Prestare serviciu
Denumire achizitie: Achizitia de servicii de ITP-Inspectie tehnica periodica
CPV: 71631200-2
Descrierea achizitiei: Inspectie tehnica periodica pentru autoturismul BV-11-EVP, incepand cu data de 05.11.2017,
Valoarea estimata fara TVA: 300 lei
Conditii achizitie: Tip, marca, model: Autoturism DACIA LOGAN MCV K90 1.5 DCI PREFERENCE cu nr.de inmatriculare BV 11 EVP.
An fabricatie: 2007
Capacitate cilindrica: 1461 cmc
Putere: 51 Kw
Nr.de locuri:5
Masa totala maxima autorizata:1796
Nr de identificare: UU1KSDEKJ38348779
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registrul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut , cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform legislatiei in vigoare.
Termen limita primire oferte: 25.10.2017, ora 1600.
Informatii suplimentare: Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 25.10.2017, ora 16:00 , pe email, la adresa: sep@brasovcity.ro, sau la Registratura S.P.C.L.E.P. Brasov , din Bd.Eroilor , Nr.8, Parter, Cam.21 . Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea achizitiei/contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul/codurile CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

23-10-2017 ora 24:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 23-10-2017 ora 24:00 - termen expirat



Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si inregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a indeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect. Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se realizeaza prin observatii vizuale si prin masuratori efectuate asupra elementelor si parametrilor care caracterizeaza starea si comportarea in timp. Activitatea de monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia va fi organizata pe doua niveluri de analiza : - Nivelul I - cuprinde inspectiile vizuale, masuratorile la aparatele si dispozitivele de masura, prelucrarea si interpretarea primara a datelor. - Nivelul II - cuprinde sinteza periodica a observatiilor, masuratorilor si a inspectiilor tehnice, precum si interpretarea acestora din punct de vedere al sigurantei barajului. La sfarsitul anului se va intocmi un Raport de sinteza anuala
Valoarea estimata fara TVA: 41171.03 RON
Conditii contract: Oferta va contine Propunerea tehnica si Propunerea financiara: 1. Propunerea tehnica va contine: a)Abordarea propusa pentru implementarea contractului in vederea indeplinirii cerintelor Caietului de sarcini cu prezentarea sarcinilor prevazute in Caietului de sarcini, cu precizarea legislatiei si normativelor in vigoare, necesare pentru indeplinirea contractului b)Lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de monitorizare c)Lista cu personalul implicat in realizarea serviciilor de monitorizare d)Graficul fizic de executare al contractului 2.Propunerea financiara va contine: a)Totalul cheltuielilor pentru cele 7 luni de activitate. b)Graficul valoric de executare al contractului. c)Oferta depusa va avea o valabilitate de minim 90 de zile.
Conditii participare: RECEPTIE SI MODALITATI DE PLATA a)Rapoartele se vor preda etapizat in doua exemplare si in format electronic pe CD, conform graficului fizic al contractului. b)Receptiile se vor executa dupa predarea rapoartelor ce face obiectul Caietului de sarcini. c)Decontarea serviciilor se va face numai dupa semnarea procesului verbal de receptie, fara obiectiuni, pe baza de factura emisa de prestator. d)Facturile se vor depune la Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, cam. 1, in perioada 1-5 ale lunii. e)Plata se va face pe baza facturii/facturilor emise de executant, in contul prestatorului, in perioada 24-31 ale lunii. f)Receptia studiilor se va face in termen de 15 zile de la predarea acestora. g)Achitarea facturii se va face prin virament in contul de Trezorerie al prestatorului.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Pretul contractului nu va fi actualizat.
Termen limita primire oferte: 23.10.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va restitui conform legislatiei in vigoare. Oferta va fi depusa pana la data de 23.10.2017 inclusiv, la Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt.

Documente anexate: Documentatie.zip

17-10-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 17-10-2017 ora 00:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Cazanescu Laurentiu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Studiu de piata pentru determinarea valorii Studiului de audibilitate pentru Municipiul Brasov
Descriere consultare: Studiu de audibilitate pentru Municipiul Brasov cu scopul de a detremina numarul de sirene electrice/electronice si caracteristicile acestora precum si stabilirea locurilor de amplasament pentru realizarea unui sistem eficient de avertizare a populatiei in situatii de urgenta in Municipiul Brasov.
Aspecte supuse consultarii: Studiul trateaza urmatoarele aspecte: - determinarea ariei de acoperire acustica a sistemului existent, efectuarea de masuratori a zgomotului de fond, stabilirea necesarului de echipamente, variante de amplasare a echipamentelor noi sau relocarea celor vechi - determinarea zonei fara acoperire - cerinte tehnice care trebuie indeplinite de echipamentele care urmeaza sa fie achizitionate .
Data limita transmitere propuneri: 17.10.2017
Data limita consultare: 20.10.2017
Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 20.10.2017.

16-10-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2017 ora 00:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de intretinere si reparatii echipamente si instalatii electrice la Parcarea Regina Maria Brasov str. Pietii fn
CPV: 50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de mentenanta a echipamentelor si instalasiilor ce apartin obiectivului Parcare Regina Maria, au caracter permanent, de luni pana joi in intervalul orar 8,00-16,00 si vineri in intervalul orar 8,00-14,00, dar si in afara orelor de program la solicitarea autoritatii contractante. In cazul interventiilor la solicitatarea beneficiarului, se va consemna intr-un registru de interventie care se va semna de ambele parti, si va contine urmatoarele date: locatia, data si ora solicitarii, data si ora prestarii activitatii, operatiunile efectuate. Durata contractului este pana la 31.12.2017.
Valoarea estimata fara TVA: 5200.00 RON
Conditii contract: Prestatorul se obliga sa efectueze toate lucrarile prevazute in prezentul caiet de sarcini . Prestatorul va trebui sa asigure suport tehnic, aparatura si sculele specifice necesare lucrarilor desfasurate, precum si pentru identificarea naturii disfunctionalitatilor semnalate si sa declanseze prompt procedurile specifice de remediere. Sa raspunda la orice sesizare a Beneficiarului referitoare la necesitatea unor interventii tehnice la echipamente, in intervalul de timp 8,00-16,00, in maxim 2 ore din momentul sesizarii. In cazul unor sesizari din partea Beneficiarului, care presupun un timp mai indelungat de raspuns, la propunerea Prestatorului, se va stabili un alt termen, cu acordul Beneficiarului. Prestatorul se obliga sa asigure o echipa de interventie si dupa orele de program sau in zilele nelucratoare, in caz de necesitate, avarie, nefunctionalitate echipamente si instalatii, interventia facandu-se in maxim 2 ore de la solicitarea Beneficiarului. Consumabilele utilizate pentru buna functionare a instalatiilor si echipamentelor cad in sarcina Prestatorului ( faptic si valoric).
Conditii participare: -Prezentarea autorizarii scrise din partea furnizorului echipamentelor(a instalatiilor si sistemelor) pentru a putea efectua mentenanta si service-ul acestora sau acordul scris al firmei care a montat si pus in functiune aceste instalatii; -Prezentarea de referinte pentru lucrari similare executate / a portofoliului de clienti (eventual scrisori de recomandare din partea clientilor), acorduri de participare la licitatii pentru servicii similare; - Dovada experientei similare de minim 3 ani; - Prezentarea acoperirii teritoriale punct de lucru / echipa zona Brasov; - Prezentarea documente autorizare ANRE a personalului angajat. - Dovada existentei unui dispecerat pentru sesizari (telefon disponibil 24 h) .
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt si in caietul de sarcini. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Termen limita primire oferte: 16.10.2017
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Ofertele se vor depune pana la data de 16.10.2017,pe email, la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului,nume, denumire, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Documentatie Servicii de intretinere si reparatii Parcarea Regina Maria Brasov.zip

16-10-2017 ora 00:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 16-10-2017 ora 00:00 - termen expirat


MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE RECRUTARE EXPERT INDEPENDENT SPECIALIST IN RECRUTAREA RESURSELOR UMANE.
CPV: 79600000-0-Servicii de recrutare (Rev.2)
Descrierea contractului: Obiectul Caietului de Sarcini il constituie contractarea serviciilor unui expert independent persoana fizica sau juridica specializat in recrutarea resurselor umane care sa asiste autoritatea publica tutelara in selectia membrilor consiliului de administratie la societatea SC TETKRON S.R.L., conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice cu modificarile si completarile ulterioare si a HG 722/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Numarul de membrii in consiliul de administratie ce urmeaza a fi selectati este de 3 membrii. Durata contractului : este de 1 an de zile de la data semnarii Pe durata contractului expertul independent specializat in recrutarea resurselor umane va asista autoritatea tutelara la toate procedurile de selectie declansate conform cerintelor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice cu modificarile si completarile ulterioare si a HG 722/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.
Valoarea estimata fara TVA: 5340.00 RON
Conditii contract: Ofertantul va completa obligatoriu punct cu punct in formularul de propunere tehnica toate cerintele si documentele solicitate in caietul de sarcini. Cerintele caietului de sarcini sunt considerate obligatorii si minimale. Alte documente solicitate prestatorului : - scrisoare de inaintare (completare formular nr.1); - formular de oferta (completare formularul nr.2); - declaratie privind eligibilitatea (completare formular nr.3); - declaratie privind situatia personala (completare formularul nr.4) - formular propunere tehnica si cu acte doveditoare anexate (completare formular nr.5)
Conditii participare: Selectia expertului independent persoana fizica sau juridica specializat in recrutarea resurselor umane se realizeaza in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu luarea in considerare a criteriilor mai jos enumerate, dar fara a se limita la acestea: a) portofoliul de clienti in ultimii 3 ani pentru selectia administratorilor sau directorilor la intreprinderi publice sau private; b) componenta echipei de proiect cu referire la numarul de experti ce poate fi alocat proiectului si expertiza acestora in proceduri de recrutare de administratori; c) gradul de expertiza a expertului independent persoana juridica in privinta recrutarii de administratori/directori in sectorul de activitate al intreprinderii publice; d) managementul de proiect si capacitatile de coordonare ale expertului; e) experienta in dezvoltarea profilului pentru consiliu, bazata pe integrare personalizata a nevoilor de strategii de afaceri, organizationale, de conducere si guvernanta; f) procentul de candidati recomandati si ulterior selectati, care isi pastreaza aceasta calitate pentru mai mult de un an in ultimii 3 ani.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut, pentru ofertele admisibile. Atribuirea contractului se va face pe baza criteriului "pretul cel mai scazut", atribuindu-se ofertantului care indeplineste criteriile de calificare si cerintele prezentului Caiet de Sarcini. Oferta depusa de catre un ofertant care nu indeplineste cerintele minime de calificare este considerata inacceptabila .
Termen limita primire oferte: 16.10.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract si denumirea contractului. Ofertele se vor depune pana la data de 16.10.2017,pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Caiet de sarcini servicii de recrutare expert.pdf

11-10-2017 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 11-10-2017 ora 16:00 - termen expirat


SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR BRASOV cu sediul in Mun.Brasov, Bd.Eroilor nr.8, cod postal 500007 , in conformitate cu art.7, alin.(5) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, intentioneaza sa efectueze o achizitie cu urmatoarele caracteristici:
Tip anunt: Cumparari directe
Tip achizitie/contract: Prestare servicii >Denumire achizitie: Achizitie sistem electronic de dirijare si ordonare
CPV:- 35721000-4
Descrierea achizitiei /contractului: Sunt prezentate in Caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 20.000 lei
Conditii achizitie/contract: Sunt prezentate in Caietul de sarcini
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registrul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta costul cel mai scazut , cu respectarea cerintelor tehnice descrise in prezentul anunt si in Caietul de sarcini.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului:conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare.
Termen limita primire oferte: 11.10.2017 . ora 16:00
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se poate descarca de pe site-ul S.P.C.L.E.P. Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa sep@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA : va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de : 11.10.2017, ora 16:00, pe email, la adresa: sep@brasovcity.ro, sau la Registratura S.P.C.L.E.P. Brasov , din Bd. Eroilor , Nr.8, Parter, Cam.21 . Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea achizitiei/contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul/codurile CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Caiet Sarcini Ordonator SPCLEP.pdf

09-10-2017 ora 16:00 - termen expirat
Brasovcity.ro

Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2017 ora 16:00 - termen expirat


SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR BRASOV cu sediul in Mun.Brasov, Bd.Eroilor nr.8, cod postal 500007 , in conformitate cu art.7, alin.(5) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, intentioneaza sa efectueze o achizitie cu urmatoarele caracteristici:
Tip anunt: Cumparari directe
Tip achizitie/contract: Prestare servicii
Denumire achizitie: Efectuare masuratori camp electromagnetic existent in spatiile de lucru din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
CPV: 71600000-4
Descrierea achizitiei/contractului: Sunt prezentate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1.000 lei
Conditii achizitie/contract: Sunt prezentate in Caietul de sarcini
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registrul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Ofertantul trebuie sa dispuna de aparatura certificata de atestare a nivelului de radiatii electromagnetice
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut , cu respectarea cerintelor tehnice descrise in prezentul anunt si in Caietul de sarcini.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare.
Termen limita primire oferte: 09.10.2017, ora 1600.
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se poate descarca de pe site-ul S.P.C.L.E.P. Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa sep@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 30 de zile.
Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 09.10.2017, ora 1600 , pe email, la adresa: sep@brasovcity.ro, sau la Registratura S.P.C.L.E.P. Brasov , din Bd.Eroilor , Nr.8, Parter, Cam.21 . Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea achizitiei/contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul/codurile CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.

Documente anexate: Caiet sarcini camp electromagnetic.pdf

  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Brasovcity.ro

Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
Informare privind protectia avertizorilor în interes public
Formular avertizare în interes public
Declarație pentru a beneficia de protecția privind răspunderea pentru încălcarea confidențialității
Ultima actualizare: 02-07-2025

  • abc.brasovcity.ro
  • buget2025.brasovcity.ro
  • covid19.brasovcity.ro
  • cultura.brasovcity.ro
  • educatie.brasovcity.ro
  • evenimente.brasovcity.ro
  • invatamantdual.brasovcity.ro
  • starepartii.brasovcity.ro
  • ua.brasovcity.ro
  • www.primariabrasovenilor.ro
  • finantare.primariabrasovenilor.ro
  • Portal servicii electronice
  • www.spclepbv.ro

Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

Contact

Local: (0268) 405000

  • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
  • Email: contact@brasovcity.ro

Folosește Google translator: