Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 03-10-2017 ora 16:00 - termen expirat
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR BRASOV cu sediul in Mun.Brasov, Bd.Eroilor nr.8, cod postal 500007 , in conformitate cu art.7, alin.(5) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, intentioneaza sa efectueze o achizitie cu urmatoarele caracteristici:
Tip anunt: Cumparari directe
Tip achizitie/contract: Prestare servicii
Denumire achizitie: Achizitie polita asigurare RCA si polita asigurare CASCO pentru autovehiculul cu nr. de inmatriculare BV-11-EVP
- asigurare RCA pentru 12 luni, cu valabiltate incepand cu data de 22.10.2017,
- asigurare CASCO pentru 12 luni, cu valabiltate incepand cu data de 15.10.2017
CPV:
- 66516100-1 asigurare RCA
- 66514110-0- asigurare CASCO
Descrierea achizitiei/contractului: Sunt prezentate in Caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 1000 lei
Conditii achizitie/contract: Sunt prezentate in Caietul de sarcini
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registrul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. (Sa fie autorizat sa activeze in domeniul asigurarilor auto)
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut , cu respectarea cerintelor tehnice descrise in prezentul anunt si in Caietul de sarcini.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului: conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare.
Termen limita primire oferte: 03.10.2017 , ora 16:00.
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini se poate descarca de pe site-ul S.P.C.L.E.P. Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa sep@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI fara TVA, sau va fi exprimata intr-o moneda de referinta cu precizarea cursului de schimb utilizat pentru conversia in lei a ofertei, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 10 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de : 03.10.2017, ora 16:00, pe email, la adresa: sep@brasovcity.ro, sau la Registratura S.P.C.L.E.P. Brasov , din Bd.Eroilor , Nr.8, Parter, Cam.21 . Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea achizitiei/contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul/codurile CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Caiet sarcini autoturism.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 28-09-2017 ora 00:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Denumirea achizitie: STUDIU DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV si PLANUL DE CALITATE A AERULUI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 90731100-1-Gestionarea calitatii aerului (Rev.2)
Descrierea contractului:
Obiectul contractului de prestari servicii il constituie intocmirea Planului de calitate a aerului inconjurator,care transpune Directiva 2008/50/EC a Parlamentului European si a Consiliului din 21 mai 2008, cu privire la calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa, precum si in conformitate cu prevederile HG nr.257/27.04.2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de mentinere a calitatii aerului. Planul de calitate a aerului va fi elaborat in concordanta cu cerintele legale prevazute in Ordinul ministerul Mediului, Apelor si Padurilor nr. 3299/28.08.2012 pentru Aprobarea metodologiei de realizare si raportare a inventarelor privind emisiile de poluanti in atmosfera.
Valoarea estimata fara TVA: 115000.00 RON
Conditii contract: Durata de realizare a contractului este de 3 luni calendaristice de la emiterea Ordinului de incepere a executiei contractului.
Conditii participare: Neindeplinirea in totalitate a uneia dintre cerintele minimale solicitate in Tema de proiectare conduce automat la respingerea ofertei, conform legislatiei in vigoare. Simpla declarare a respectarii cerintelor nu se va considera ca este o dovada a modalitatii in care acest lucru se va realiza, iar oferta tehnica va fi respinsa ca neconforma.Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul de oferta indicat in Sectiunea Formulare.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor Temei de proiectare. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform temei de proiectare si legislatiei in vigoare
Termen limita primire oferte: 28.09.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "Licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Se va depune oferta (tehnica si financiara) cu caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele vor contine toate datele de identificare ale ofertantului: Denumire/Nume ofertant, adresa, alte date de identificare. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Pentru detalii se pot solicita pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Documente anexate: Documentatie studiu de calitate a aerului.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-09-2017 ora 00:00 - termen expirat
Anuntul privind consultarea pietei a fost publicat cu succes.
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Laurentiu Cazanescu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Studiu de piata pentru determinarea valorii Studiului de audibilitate pentru Municipiul Brasov
Descriere consultare: Studiu de audibilitate pentru Municipiul Brasov cu scopul de a detremina numarul de sirene electrice/electronice si caracteristicile acestora precum si stabilirea locurilor de amplasament pentru realizarea unui sistem eficient de avertizare a populatiei in situatii de urgenta in Municipiul Brasov.
Aspecte supuse consultarii: Studiul trateaza urmatoarele aspecte: - determinarea ariei de acoperire acustica a sistemului existent, efectuarea de masuratori a zgomotului de fond, stabilirea necesarului de echipamente, variante de amplasare a echipamentelor noi sau relocarea celor vechi - determinarea zonei fara acoperire - cerinte tehnice care trebuie indeplinite de echipamentele care urmeaza sa fie achizitionate .
Data limita transmitere propuneri: 15.09.2017
Data limita consultare: 18.09.2017
Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 18.09.2017
Achiziții / Proceduri proprii: 14-09-2017 ora 16:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Inchiriere si intretinere toalete ecologice mobile in municipiul Brasov
CPV: 45215500-2-Toalete publice (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia directa a serviciilor avand ca obiect "inchiriere si intretinere toalete ecologice mobile in municipiul Brasov" Inchirerea, amplasarea si intretinerea de toalete ecologice mobile este pentru locatiile cuprinse in Anexa nr.1 a caietului de sarcini. Numarul de toalete ecologice care fac obiectul prezentei achizitii este de 20 bucati. Amplasarea si montarea cabinelor se va face de catre prestator pe cheltuiala sa, in punctele stabilite in Anexa 1, in termen de maxim 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului.Cabinele de toalete ecologice mobile sunt independente de sistemul de canalizare si alimentare cu apa, fiind dotate cu instalatii proprii pentru colectarea(rezervor),tratarea si evacuarea apelor uzate,astfel incat sa nu polueze solul, apele sau aerul. Astfel vor asigura o utilizare care nu produce disconfort olfactiv sau vizual.Intretinerea toaletelor ecologice este un serviciu tehnic mobil care se desfasoara permanent, iar la solicitarea beneficiarului, in cazuri justificate, ori de cate ori este necesar pentru a asigura exploatarea toaletelor in conditii de igiena.
Valoarea estimata fara TVA: 83193.28 RON
Conditii contract: Ofertantii vor completa Anexa 2 privind propunerea financiara si Anexa 3 privind propunerea tehnica. Durata de derulare a contractului va fi de la data intrarii in vigoare a acestuia, pana la 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii pe o perioada de maxim 4 luni.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta prospecte ale produselor oferite din care sa reiasa caracteristicele tehnice si proprietatile lor.Ofertantii vor prezenta modalitatile de montaj, intretinere si exploatare a toaletelor.Ofertantii vor prezenta certificate de calitate ale produselor ofertate.Ofertantii vor prezenta documente justificative care sa ateste ca detine personal specializat in intretinerea toaletelor ecologice si masini autospeciale pentru acest gen de servicii care pot avea acces in locurile unde se amplaseaza toaletele ecologice mobile (parcuri, scuaruri, zone de agrement, etc). Prestatorul trebuie sa detina si sa prezinte: - Acordul si/sau contractul ferm incheiat cu Compania Apa Brasov pentru deversarea dejectiilor; - Autorizatia de mediu pentru activitatea de colectare prin vidanjare ape uzate. - Certificat Sistemul Managementul Calitatii SR ISO 9001-2008 in domeniul activitate salubritate, depoluare si activitati similare; - Certificat Sistemul Managementul Mediului SR ISO 14001-2005 in domeniul activitate salubritate, depoluare si activitati similare; Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total oferta, conform Anexei nr.2, astfel: tarif inchiriere toaleta ecologica mobila / 20 buc /zi (lei fara TVA) plus tarif serviciu complet igienizare / 20 buc toalete / zi (lei fara TVA), cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini cu anexele aferente.
Termen limita primire oferte: 14.09.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 14.09.2017,pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI TOALETE ECOLOGICE.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 05-09-2017 ora 16:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: STUDIU DE FUNDAMENTARE PENTRU DETERMINAREA MODULUI OPTIM DE GESTIONARE A SERVICIULUI DE AMENAJARE, ORGANIZARE SI EXPLOATARE A PARCARILOR PUBLICE CU PLATA DE PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI BRASOV
CPV: 79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Descrierea contractului: Avand in vedere prevederile legale in vigoare referitoare la valorificarea domeniului public si, totodata, necesitatea recuperarii sumelor investite, se impune realizarea unui studiu de fundamentare din care sa rezulte modalitatea de gestiune mai avantajoasa autoritatii contractante. Studiul de fundamentare va cuprinde o analiza care sa permita definirea si cuantificarea in termeni economici si financiari a riscurilor de proiect, luand in consideratie, totodata, si avantajele si riscurile pentru autoritarea contractanta, ce decurg din acest proiect, pe termen scurt, mediu si lung. Studiul de fundamentare trebuie sa demonstreze care modalitate de gestiune este mai avantajoasa pentru autoritatea publica, argumentat din punct de vedere tehnic, juridic, economic. Scopul studiului de fundamentare (1)Studiul de fundamentare trebuie sa fie cuprinzator si relevant si sa reprezinte baza pentru luarea deciziilor ulterioare ale autoritatii contractante. (2)Rezultatul studiului de fundamentare trebuie sa demonstreze ca: - proiectul este realizabil; - proiectul raspunde cerintelor si politicilor autoritatii publice; - au fost luate in considerare diverse alternative de realizare a proiectului; - sa demonstreze fezabilitatea proiectului, din punct de vedere tehnic si financiar; - sa indice modul in care proiectul raspunde cerintelor si politicilor autoritatii contractante; - varianta prin care proiectul este prevazut a fi realizabil prin atribuirea unui contract de concesiune este mai avantajoasa in raport cu varianta prin care proiectul este prevazut a fi realizat prin gestiune directa.
Valoarea estimata fara TVA: 92437.00 RON
Conditii contract: Durata de executie a studiului care face obiectul contractului este de 30 de zile de la semnarea contractului. "Regulamentul de organizare si functionare al sistemului de parcare din Municipiul Brasov", este aprobat prin H.C.L. nr.251/2005, republicata prin HCL 282 DIN 23.06.2017
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii. OBLIGATII SI RASPUNDERI ale executantului-conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare.
Termen limita primire oferte: 05.09.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 05.09.2017,pe email, la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI -STUDIU DE FUNDAMENTARE.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 18-08-2017 ora 16:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Viorica Madar , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Horia Coman , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: ACHIZITIONARE - MOBILIER DE BIROU - SEDIU
CPV: 39130000-2-Mobilier de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea de mobilier de birou pentru sediul Primariei Municipiului brasov, dupa cum urmeaza: 1. SCAUNE VIZITATOR(CONFERINTA)- 200 BUC.- structura cadru metalic negru, tapitate cu material textil negru 2. SCAUNE BIROU ERGONOMICE - 50 BUC.- cu brate cu spatar inalt, cu tapiterie din piele ecologica neagra 3. BANCHETA SCAUNE VIZITATORI-GRUP DE 2 SAU 4 SCAUNE - 8 SETURI DE 4 SCAUNE SAU 16 SETURI DE 2 SCAUNE - pe structura metalica, scaune din plastic cu perna tapitata din piele ecologica neagra sau albastra 4. DULAPURI DESCHISE TIP BILY - 20 BUC.- DIMENSIUNI: 80cm x 170cm x 35cm, cu rafturi de 33cm, din pal dublu melaminat de 18 mm grosime, culoare pal natur 5. DULAPURI CU CHEIE CU DOUA USI - 20 BUC.- DIMENSIUNI: 80cm X 170cm x 35cm, cu rafturi de 33cm, din pal dublu melaminat de 18 mm grosime, culoare pal natur SE SOLICITA FOTOGRAFII PENTRU TOATE COMPONENTELE DE MOBILIER SOLICITATE
Valoarea estimata fara TVA: 50756.30 RON
Conditii contract: Pretul va include si transportul la sediul Primariei Brasov, la adresa B-dul Eroilor, Nr. 8, Brasov
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise mai sus in prezentul anunt.
Termen limita primire oferte: 18.08.2017
Informatii suplimentare: Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA, va avea caracter ferm si obligatoriu pe tota perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 18.08.2017, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertele ce vor fi depuse trebuie sa contina denumirea ofertantului, date de identificare si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie mobilier de birou.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 10-08-2017 ora 16:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: LAURENTIU CAZANESCU , Tel. +40 268416550/128 , In atentia: BIANCA CALINSCHI , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de audit financiar la obiectivul de investitii "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil"
CPV: 79212000-3-Servicii de auditare (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de audit la obiectivul de investitii "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil"
Valoarea estimata fara TVA: 101830.54 RON
Conditii contract: Pentru o mai buna implementare a proiectului "Renovarea cladirilor municipale si a scolilor, utilizand tehnologii de constructii inteligente" Lot 1. "Scoala Generala nr. 4", Lot 2. "Colegiul National de Informatica Grigore Moisil", este necesar auditul financiar al proiectului, realizat în doua etape, audit intermediar si audit final, intocmit de un organism independent (persoana fizica sau juridica) inscris in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR in anul curent. Durata de prestare a serviciilor: de la semnarea contractului pana la finalizarea proiectului, respectiv 23.01.2019.
Conditii participare: In cadrul ofertei financiare se va mentiona in mod separat contravaloarea serviciilor de audit fara TVA pentru fiecare lot in parte, totalul acestor servicii nedepasind valoarea totala estimata fara TVA. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Se va depune adeverinta/dovada auditor financiar activ (CAFR)
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut" in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini cu anexe
Termen limita primire oferte: 10.08.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "Licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Se va depune oferta (tehnica si financiara) cu caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Ofertele se vor depune pe adresa de e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro sau la sediul autoritatii contractante, Primaria Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, Bld. Eroilor nr.8, camera 1. Ofertele vor contine toate datele de identificare ale ofertantului: Denumire/Nume ofertant, adresa, alte date de identificare. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. Pentru detalii se pot solicita pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Documente anexate: Documentatie Audit Elvetieni si Raspuns Clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-07-2017 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Studiu piata intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
Descriere consultare: Determinarea valorii estimative in vederea achizitiei serviciu de intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
Aspecte supuse consultarii: Identificarea societatilor comerciale ce pot efectua acest serviciu, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si aflarea valorii estimate a achizitiei serviciului de intretinere (mentenanta) instalatii electrice de comanda-securitate incendiu,sisteme de limitare si stingere incendiu,instalatie de ventilatie, pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
Data limita transmitere propuneri: 28.07.2017
Data limita consultare: 28.07.2017
Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail dirtehnica@brasovcity.ro si achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 28.07.2017 ora 14
Documente anexate: Caiet sarcini Regina Maria.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 28-07-2017 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov
Descriere consultare: Realizare unui studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov in vederea aflarii valorii estimate a achizitiei si identificarea operatorilor economici care pot efectua acest studiu
Aspecte supuse consultarii: Studiu de circulatie in zona istorica Cetate Brasov in vederea aflarii valorii estimate a achizitiei si identificarea operatorilor economici care pot efectua acest studiu
Data limita transmitere propuneri: 28.07.2017
Data limita consultare: 28.07.2017
Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 28.07.2017 ora 14
Achiziții / Proceduri proprii: 21-07-2017 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: STRO AGURITA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: IFTINICA ANTONELLA MONICA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt consultare piata
Obiect consultare: Studiu piata intretinere (mentenanta) echipamente si instalatii electrice pentru parcarea supraetajata Regina Maria Brasov
Descriere consultare: Determinarea valorii estimative in vederea achizitiei serviciu de intretinere (mentenanta) a echipamentelor si instalatiilor electrice din parcarea Regina Maria,
Aspecte supuse consultarii: Identificarea societatilor comerciale ce pot efectua acest serviciu, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si aflarea valorii estimate a achizitiei serviciului de intretinere (mentenanta) a echipamentelor si instalatiilor electrice din parcarea Regina Maria
Data limita transmitere propuneri: 21.07.2017
Data limita consultare: 21.07.2017
Modalitate desfasurare: Propunerile, sugestiile sau recomandarile cu privire la aspectele supuse consultarii vor fi transmise numai prin mijloace electronice la adresa de mail dirtehnica@brasovcity.ro si achizitiipublice@brasovcity.ro pana in data de 21.07.2017 ora 14
Documente anexate: CAIET SARCINI STUDIU PARCARE REGINA MARIA BRASOV.pdf