Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: SERVICIUL RESURSE UMANE , Tel. +40 268416550/128/147 , In atentia: ZMARANDACHE GEORGETA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de formare profesionala CURS ACHIZITII PUBLICE
CPV: 80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de formare profesionala - CURS ACHIZITII PUBLICE Organizarea si desfasurarea, cu costuri minime, a unei etape de perfectionare si instruire, cu durata de minim 32 de ore in domeniul achizitiilor publice, la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, cu lectori din cadrul Agentiei Nationale de Achizitii Publice, pentru un numar estimat de 67 persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 45042.00 RON
Conditii contract: Conform prevederilor solicitate prin Caietul de sarcini.
Conditii participare: Prestatorul de servicii are obligatia sa asigure lectori experti din cadrul ANAP, suport de curs, logistica necesara, testare si certificare acreditata, cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/persoana/curs, cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini.
Termen limita primire oferte: 06.04.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 06.04.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru Servicii de formare profesionala CURS ACHIZITII PUBLICE". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie si anulare - formare profesionala.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2017 ora 10.00 - termen expirat
ANULARE ANUNT PUBLICITATE SEAP NR.83840/30.03.2017
Anuntul de publicitate nr. 83840 postat pe SEAP in data de 30.03.2017, referitor la Servicii de formare profesionala - curs achizitii publice, SE ANULEAZA.
Procedura se va relua la o data ulterioara.
Achiziții / Proceduri proprii: 24-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE TELEFONIE MOBILA SI SERVICII DE TRAFIC INTERNET
CPV: 64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de telefonie mobila pentru desfasurarea in conditii optime a activitatilor serviciilor din cadrul Primariei Brasov, privind comunicarea cu alte institutii si persoane.
Valoarea estimata fara TVA: 16806.72 RON
Conditii contract: Pachetul integrat de servicii ofertat trebuie sa includa: 1. Abonament lunar de grup (100 utilizatori) voce si trafic internet cu convorbiri gratuite si nelimitate in grup. 2. Consum inclus in abonament 30.000 minute nationale lunar. 3. Trafic internet inclus in abonament - 300 GB lunar. 4. SMS incluse in abonament - 2000 SMS nationale lunar. 5. Posibilitatea de a aloca pe numere, serviciile din pachet, la solicitarea beneficiarului. 6. Pentru fiecare SIM contractat se va asigura gratuit, telefon mobil nou, care va permite folosirea serviciilor din pachetul ofertat.Operatorul trebuie sa detina licenta 3G emisa de ANCOM. Aria de acoperire a operatorului sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Serviciile trebuie sa fie asigurate permanent 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 de zile pe an, operatorul va desemna o persoana de contact din partea sa care sa asigure asistenta tehnica 24/24 pentru serviciile prestate. Sa permita efectuarea de convorbiri telefonice in toate retelele de telefonie mobila sau fixa din Romania. Conectare la solicitare la serviciul roaming si international, fara constituirea unui fond de garantie si fara a se percepe taxa de deschidere. Pentru toate serviciile care fac obiectul acestui contract de achizitie publica, prestatorul se obliga sa asigure disponibilitatea acestora cu caracter permanent si sigur, cu timp de raspuns la sesizare de maxim 2 ore si de remediere in maxim 24 de ore. Pentru zilele de sambata, duminica si sarbatori legale, termenele de raspuns la sesizare si de remediere pot fi prelungite la maxim 48 de ore. Contravaloarea cartelelor SIM trebuie inclusa in valoarea abonamentului si va asigura un numar de SIM-uri de inlocuire gratuit. Termenul de livrare al cartelelor SIM si al aparatelor telefonice este de 24 ore de la semnarea contractului.
Conditii participare: Operatorul sa detina licenta 3G emisa de ANCOM. Aria de acoperire a operatorului sa fie de minim 70% din suprafata teritoriului Romaniei. Conditii tehnice minime obligatorii pentru operatorul de servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet mobil conform caiet sarcini.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT PE ABONAMENT
Termen limita primire oferte: 24.03.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 24.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de telefonie mobila si servicii de trafic internet". Ofertantul castigator isi va depune oferta in Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie tina cont de modelul prezentat in anexa 1 si anexa 2 a Caietului de sarcini.
Documente anexate: CAIET DE SARCINI telefonie.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 13-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice
CPV: 50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice, de tip preventiv si corectiv
Valoarea estimata fara TVA: 55000.00 RON
Conditii contract: DURATA: pana la data de 31.12.2017 - prestare servicii tip: abonament lunar pentru serviciile de corectie preventiva si conform Fisei de interventie corectiva, incluzand si perioada de receptie a serviciilor prestate. Conditiile tehnice conform Caietului de sarcini.LOCUL DE LIVRARE:Sediul benefeiciarului, Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor, nr. 8, Brasov, judetul Brasov. TERMEN DE PRESTARE: Activitatea se presteaza la cerere conform conditiilor din Caietul de sarcini.
Conditii participare:
Ofertantii vor depune documentele solicitate prin Caietul de sarcini:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 59 si 60 din Legea 98/2016;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Certificat unic de inregistrare a firmei;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare, sa prezinte cel putin un contract incheiat care sa contina un obiect similar de Servicii de reparare si intre?inere a echipamentelor informatice insotit de un proces verbal de recep?ie cantitativa/calitativa sau orice document justificativ semnat/confirmat de beneficiar, care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale;
- Certificat ISO 9001 - managementul calitatii, ISO 14001 - pentru protectia mediului, ISO 27001 - pentru securitatea informatiei;
- Ofertantul trebuie sa detina personal calificat pentru executarea serviciilor solicitate in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale, cel putin o certificare Microsoft pentru Windows Server si una pentru Microsoft Exchange Server, studii certificate de electronist pentru a putea diagnostica corect problemele aparute la echipamentele de calcul si a putea face separarea intre probleme de natura hardware si cele de natura software/configurare;
- Se va prezenta un formular cu personalul alocat pentru contract precum si perioada de disponibilitate a acestuia pentru incheierea contractului de servicii ce face obiectul achizitiei;
- Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune documentele de calificare odata cu oferta - in original, respectiv copii conform cu originalul ale documentelor solicitate.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret", cu respectarea tuturor cerintelor Caietului de sarcini.
Termen limita primire oferte: 13.03.2017 ora 10.00
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC , B-dul Eroilor nr.8: 13.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor informatice" Ofertantul castigator isi va depune oferta Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari. In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.
Documente anexate: Documentatie reparare echipamente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 06-03-2017 ora 10:00 - termen expirat
Denumirea achizitie: Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC
CPV: 50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
Descrierea contractului: Contract de achizitie publica de servicii care vor asigura Servicii specifice de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC din cadrul Primariei Municipiului Brasov. Cod CPV: 50000000-5 servicii intretinere si reparare 50730000-1 servicii intretinere reparare grupuri refrigerare 50532300-6 servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor
Valoarea estimata fara TVA: 46218.48 RON
Conditii contract: Contractul de achizitie servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC va fi intra in vigoare la data semnarii si va fi scadent la data de 31.12.2017. Se vor respecta toate obligatiile, conditiile tehnice si de confidentialitate conform caietului de sarcini. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
Conditii participare: Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare servicii ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini si sa detina personal calificat si specializat pentru asigurarea serviciilor de mentenanta si intretinere a celor 5 sisteme implementate, astfel: Ofertantul (societatea) trebuie sa fie autorizat IGPR (licenta de functionare pentru a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei si/sau servicii privind sistemele de securizare.Ofertantul trebuie sa fie autorizat AGFR - Asociatia Generala a Frigotehnistilor din Romania.Personalul de interventie (Tehnicienii) trebuie sa fie avizati / autorizati IGPR, ARTS, ANRE si respectiv cu calificare de Frigotehnist.Ofertantul va face dovada calificarii/autorizarii asa cum s-a mentionat mai sus si va depune odata cu oferta, copii conform cu originalul, inclusiv copie dupa CUI al firmei.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-pret", cu respectarea tuturor cerintelor din prezentul caiet de sarcini.Factorii de evaluare: Pretul oferta: Pf - 80 puncte.Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc scazut : Pt1 - 10 puncte Termen de remediere al defectelor ce presupun interventie corectiva, cu risc mediu : Pt2 - 10 puncte.Descrierea algoritmului de calcul: 1. Punctajul financiar se calculeazaPentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat - 80 puncte.Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula potrivit formulei: Pf= Pret min/Pret oferta x 80, unde Pf - punctaj financiar oferta;Pret min - cel mai mic pret dintre toate ofertele Pret oferta-pretul ofertei 2. Punctajul ethnic.2.1. Punctajul pentru T.
Termen limita primire oferte: 06.03.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov, CIC, B-dul Eroilor nr.8: 06.03.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de Servicii de intretinere la sistemul de alarmare la efractie, incendiu, TVCI, generator electric si sistem climatizare HVAC". Ofertantul castigator isi va depune oferta Catalogul electronic - SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.In vederea elaborarii ofertei tehnice si financiare ofertantii trebuie - in mod obligatoriu - sa realizeze in cadrul etapei de ofertare, inspectia tehnica a locatiilor in care sunt instalate si operate sistemele din cadrul prezentei documentatii.
Documente anexate: Documentatie sisteme alarmare.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 11-01-2017 ora 15:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: STROE AGURITA , Tel. +40 268416550/128/232 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "STUDIU ISTORIC - STR. SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO"
CPV: 79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Descrierea contractului: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO" - Studiu privind evolutia istorica, culturala si urbanistic arhitecturala - Studiu privind zona protejata cu valoare culturala, istorica si arhitectural urbanistica. In vederea obtinerii Autorizatiei de construire pentru reabilitarea zonei ARO BRASOV este necesara intocmirea unui studiu istoric penrtu str. Sf. Ioan, zona parcare ARO, studiu solicitat si de Directia Judeteana pentru Cultura Brasov si care trebuie sa includa si cercetarea arheologica necesara. Studiul istoric are drept obiectiv stabilirea evolutiei istorice, culturale si arhitectural-urbanistice a zonei protejate, restrictiile generale pentru conservarea patrimoniului natural si construit, precum si prioritati de interventie si masuri de urmat in vederea restaurarii si reconversiei functionale a fondului construit protejat inclus in Lista Monumentelor Istorice si a fondului construit valoros (cu valoare arhitecturala si/sau istorica) care nu se regaseste in lista monumentelor protejate prin legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 37500.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro Termenul de finalizare al documentatiilor este de 45 de zile de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg. Receptia se va face in termen de 10 zile de la predarea documentatiei. Plata se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament in contul bancar al prestatorului.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertantul care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei, Certificatul C.U.I. - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si Declaratie privind conflictul de interese conform Legii nr.98/2016. Oferta se va depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam.1, pana la data de 11.01.2017 ora 15.00, in plic sigilat pe care va fi mentionat obiectul achizitiei: "STUDIU ISTORIC - STR. SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO", precum si adresa si datele de contact ale ofertantului.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 11.01.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Tema de proiectare Studiu istoric.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 21-12-2016 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania Punct(e) de contact: STROE AGURITA, RADU BARBU , Tel. +40 268416550/128/232 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO"
CPV: 79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
Descrierea contractului: "STUDIU ISTORIC - STR.SF.IOAN, ZONA PARCARE ARO" - Studiu privind evolutia istorica, culturala si urbanistic arhitecturala - Studiu privind zona protejata cu valoare culturala, istorica si arhitectural urbanistica in vederea obtinerii Autorizatiei de constrire pentru reabilitarea zonei ARO BRASOV este necesara intocmirea unui studiu istoric penrtu str. Sf. Ioan, zona parcare ARO, studiu solicitat si de Directia Judeteana pentru Cultura Brasov si care trebuie sa includa si cercetarea arheologica necesara. Studiul istoric are drept obiectiv stabilirea evolutiei istorice, culturale si arhitectural-urbanistice a zonei protejate, restrictiile generale pentru conservarea patrimoniului natural si construit, precum si prioritati de interventie si masuri de urmat in vederea restaurarii si reconversiei functionale a fondului construit protejat inclus in Lista Monumentelor Istorice si a fondului construit valoros (cu valoare arhitecturala si/sau istorica) care nu se regaseste in lista monumentelor protejate prin legislatia in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 37500.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro Termenul de finalizare al documentatiilor este de 45 de zile de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 4 exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg. Receptia se va face in termen de 10 zile de la la predarea documentatiei. Plata se va realiza numai pentru documentatiile intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea se va realiza pe baza de factura emisa de prestator. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul.Eroilor nr.8, cam.1. Achitarea facturii se va face prin virament în contul bancar al prestatorului.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul ofertei exprimat in lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantul care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei, Certificatul C.U.I.- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si Declaratie privind conflictul de interese conform Legii nr.98/2016
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 21.12.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare.
Documente anexate: Tema de proiectare Studiu istoric.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 12-12-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: MIHAELA GAL , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire - Platoul Ruia din Poiana Brasov"
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV LAC DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE. Este amplasat in intravilanul Municipiului Brasov in sudul zonei locuite a statiunii Poiana Brasov pe versantul nordic al Masivului Postavarul, in nord - estul Poienii Ruia in imediata vecinatate a Drumului Rosu. Capacitate de inmagazinare: 120.000 mc, Suprafata luciu de apa: 14.000 mp, Adancime apa: max. 13,00 m Descrierea si caracteristicile tehnice si constructive ale lacului de acumulare sunt descrise in Instructiuni de Urmarirea Comportarii Constructiilor pentru barajul si lacul de acumulare si inzapezire Poiana Brasov Judetul Brasov ce face parte integranta din prezentul caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 62025.00 RON
Conditii contract: Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si inregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a indeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect. Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se realizeaza prin observatii vizuale si prin masuratori efectuate asupra elementelor si parametrilor care caracterizeaza starea si comportarea in timp. Activitatea de monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia va fi organizata pe doua niveluri de analiza : - Nivelul I - cuprinde inspectiile vizuale, masuratorile la aparatele si dispozitivele de masura, prelucrarea si interpretarea primara a datelor. - Nivelul II - cuprinde sinteza periodica a observatiilor, masuratorilor si a inspectiilor tehnice, precum si interpretarea acestora din punct de vedere al sigurantei barajului. La sfarsitul anului se va intocmi un Raport de sinteza anuala
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a ofertelor este de minim 30 zile de la data emiterii acestora. Propunerea financiara va evidentia pretul unitar, precum si pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA, TVA va fi evidentiata separat. Ofertantii care va prezenta pretul cel mai scazut, va fi contactat pentru depunerea Certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei si Certificatul C.U.I.- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.12.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 12.12.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertele vor fi publicate obligatoriu de catre operatorii economici interesati si in catalogul SEAP, pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.12.2016 ora 10:00, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta).Nepublicarea informatiilor in SEAP pana la data si ora limita indicate, respectiv 12.12.2016 ora 10:00, atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari.
Documente anexate: caiet de sarcini monitorizare lac.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 08-12-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul financiar contabilitate , Tel. +40 268416550/143/128 , In atentia: Garcea Lucian , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "Asigurarea bunurilor apartinand Domeniului Schiabil din Poiana Brasov". In vederea deschiderii sezonului de schi 2016 - 2017, este necesara asigurarea bunurilor apartinand domeniului schiabil.
CPV: 66510000-8-Servicii de asigurare (Rev.2)
Descrierea contractului: Conform caietului de sarcini postat pe site: www.brasovcity.ro. Activitatea pentru care este necesara asigurarea: Transport pe cablu, instalatii/amenajari pentru schi. Se vor achizitiona urmatoarele tipuri de asigurari: 1.Asigurare utilaje neinmatriculabile (tip CASCO) pentru autovehicule (utilaje) neinmatriculabile; 3.Asigurare constructii 4.Asigurare utilaje producere zapada artificiala.
Valoarea estimata fara TVA: 69197.00 RON
Conditii contract: Durata serviciilor de asigurare este de 12 luni, respectiv decembrie 2016 - decembrie 2017, exceptie fiind asigurarea Casco pentru cele 4 masini de batut zapada tip Pisten Bully care necesita o perioada de asigurare de 5 luni, respectiv decembrie 2016 - aprilie 2017.
Valabilitate oferta - cel putin pana la 31.12.2016.
Oferta se va intocmi pentru intreg pachetul.
Nu se accepta oferte alternative.
Plata se va face intr-o singura rata, dupa emiterea politei de asigurare.
Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini.
Data limita pentru solicitarea clarificarilor este cu 24 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din caietul de sarcini.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire - pretul cel mai scazut pentru intreg pachetul de asigurari
Termen limita primire oferte: 08.12.2016
Informatii suplimentare: Pachetul de asigurari va fi postat si in SEAP. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 08.12.2016 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.
Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic.
Documente anexate: Caiet sarcini dom.schiabil.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 28-11-2016 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MOISA ELENA , Tel. +40 268416550/184/152/128 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri ", amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov.
CPV: 79713000-5-Servicii de paza (Rev.2)
Descrierea contractului: Paza si interventia va fi asigurata de catre societati comerciale specializate de paza si protectie ce sunt constituite si functioneaza potrivit legislatiei comerciale si prevederile legale in vigoare: Legea 333/2003 (actualizata ) si HG 301/2012, avand ca obiect de activitate paza obiectivelor, bunurilor sau valorilor, paza transporturilor de bunuri si valori importante, in conditii de maxima siguranta a acestora, precum si protectia persoanelor. Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri ", amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 82992.00 RON
Conditii contract: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI POSTAT PE SITE-UL Primariei Municipiului Brasov www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri
Conditii participare: Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov - CIC,situata in Bdul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand DOCUMENTELE DE CALIFICARE, PROPUNEREA TEHNICA, PROPUNEREA FINANCIARA, in 2 (doua) exemplare (1 exemplar original si 1 exemplar copie) pe care se va mentiona "Servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Dezvoltare zona economica Brasov Nord - Centru de afaceri, transfer tehnologic si incubator de afaceri".
Criterii adjudecare: SELECTIE DE OFERTE CRITERIUL "Pretul cel mai scazut"
Termen limita primire oferte: 28.11.2016
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se depun in original pana la data de 28.11.2016 ora 10:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului.
Documente anexate: Documentatie paza CATTIA.zip