Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 19-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: DINCA ORANTES , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, agrement@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: ACHIZITIA DE SERVICII DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 77211400-6-Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
Descrierea contractului: SERVICII PUBLICE DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
Valoarea estimata fara TVA: 100000.00 RON
Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.12.2017. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice, situati pe domeniul public si privat al municipiului Brasov, stabilind nivelurile de calitate si conditiile tehnice necesare indeplinirii cerintelor in conditii de eficienta si siguranta. Specificatiile tehnice care definesc caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, cantitativ, tehnic si de performanta, siguranta in exploatare, precum si sisteme de asigurare a calitatii, terminologia, conditiile pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea. Specificatiile tehnice se refera, de asemenea, la algoritmul executarii activitatilor, la verificarea, inspectia si conditiile de receptie a lucrarilor, precum si la alte conditii ce deriva din actele normative si reglementarile in legatura cu desfasurarea serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice in Municipiul Brasov. CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT.
Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 19.05.2017, orele 12,00", pana la data de 19.05.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste tariful mediu total cel mai mic rezultat din media tarifelor aferente operatiunilor specifice pentru activitatile de taiere arbori, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului. Ofertantul va fi inscris in CATALOGUL electronic SEAP.
Termen limita primire oferte: 19.05.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie taieri arbori si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii mentenanta sala de catarare
CPV: 98112000-1-Servicii prestate de organizatii profesionale (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de mentenanta sala de catarare la Centrul de Agrement si Divertisment Poiana Brasov, situat in Poiana Brasov, strada Valea Draga, f.n
Valoarea estimata fara TVA: 105000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, se solicita: 1. Un instructor care sa asigure: -monitorizarea clientilor, -verificarea echipamentului inchiriat clientilor si face instructajul initial in utilizarea acestuia, -ofera, contra cost, cursuri la cerere clientilor, -se ofera la prima escalada in sala un curs introductiv in escalada si asigurarea in escalada, -sta la dispozitia clientilor pentru orice informatie solicitata. 2. Mentenanta de specialitate care include: -route setter trasee: configurare profesionala a traseelor de boulder si escalada,trasee care necesita o schimbare constanta pentru mentinerea interesului asupra salii: a)trasee incepatori, medii, avansati - copii b)trasee incepatori, medii, avansati - adulti -intretinere prize (spalat, dezinfectat, inlocuit, schimbat) -verificat trasee, panou, echipament -training instructori sau personal -consultanta pentru achizitionarea de prize si de echipament -gestiunea intregului personal din sala -evaluarea starii salii de catarat (panou, saltele, sala). 3.Asigura voluntari: -Suport suplinire instructori pentru evenimente si / sau pentru perioadele de vacanta. -Pune la dispozitie instructorii necesari functionarii optime a salii de escalada.
Conditii participare: Avand in vedere faptul ca activitatea in sala de escalada este una care comporta un grad de risc, ofertantul va face dovada ca este alpinist profesionist cu atestat sau este membru al unui club de alpinism. Prestatotul va incheia o polita de asigurare de operare si de raspundere civila fata de terti (Operation All Risk) cu o limita maxima de asigurare de milion de euro, a carui beneficiar este atat beneficiarul cat prestatorul, si a carui cost va fi propus beneficiarului spre aprobare. Propunerea financiara va cuprinde: -preturile unitare fara TVA. -pentru personalul solicitat pentru activitatile de intretinere, propunerea financiara va cuprinde toate taxele legale aferente platilor ce se fac catre persoanele nominalizate.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut".
Termen limita primire oferte: 05.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 05.05.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Servicii de mentenanta sala de catarare". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie sala de catarat.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-05-2017 ora 11:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: ACHIZITIA DE SERVICII MENTENANTA SALA BOWLING
CPV: 45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de mentenanta si intretinerea echipamentului de bowling la Centrul de Agrement si Divertisment Poiana Brasov, situat in Poiana Brasov, strada Valea Draga, f.n.
Valoarea estimata fara TVA: 126000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, se solicita: 4 angajati certificati- cu specializare - in total, din care 2 supervizori-ingineri care vor asigura buna functionare, mentenanta si intretinerea zilnica, lunara, semestriala precum si materiale consumabile necesare pentru intretinerea echipamentelor( detergent Formula 388 necesar curatarii pistelor de bowling, a meselor de biliard si a spatiului de joaca pentru copii; sosete bowling de unica folosinta; ulei pentru conditionarea pistelor de bowling - necesarul evaluat a fi necesar pe luna se regaseste in caietul de sarcini)
Conditii participare: Propunere financiara va cuprinde: - pentru consumabile preturile unitare fara T.V.A. - pentru personalul solicitat pentru activitatile de intretinere toate taxele legale aferente platilor ce se fac catre persoanele nominalizate.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut".
Termen limita primire oferte: 05.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 05.05.2017, ora 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Servicii de mentenanta sala bowling". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie sala bowlig.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 02-05-2017 ora 12:00 - termen expirat
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Prestari servicii in vederea asigurarii intretinerii si protejarii Lacului Noua si a zonei adiacente
CPV: 92330000-3-Servicii privind zonele de recreere (Rev.2)
Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii in vederea asigurarii intretinerii si protejarii Lacului Noua si a zonei adiacente, inclusiv paza acestuia si a populatiei piscicole, intretinerea zonei verzi (cosit, greblat, adunare resturi vegetale si de alta natura), asigurarea integritatii obiectelor de mobilier urban ce au fost amplasate in zona. Serviciile si lucrarile ce vor fi realizate cu personal calificat si instruit al prestatorului, cuprind: - intretinere luciu de apa; - intretinere si exploatare debarcader; - asigurarea, intretinerea si exploatarea habitatului piscicol; - asigurarea hranei habitatului piscicol; - repopularea lacului si exploatarea sa prin organizarea de concursuri de pescuit; - inlaturarea resturilor vegetale si de alta natura din lac; - intretinerea zonei verzi (cosit, greblat, adunarea resturilor vegetale si de alta natura); - asigurarea integritatii obiectelor de mobilier urban amplasate in zona: banci, cosuri de gunoi; - intretinerea aleilor; - asigurarea pazei si protectiei in zona; - servicii de recreere si agrement pentru localnici; - organizarea de evenimente recreative pentru copii la diverse evenimente.
Valoarea estimata fara TVA: 14285.70 RON
Conditii contract: Incheierea contractului de prestari servicii se va face pentru perioada 01.06.2017-30.11.2017. Serviciile si lucrarile vor fi realizate cu personal calificat si instruit al prestatorului.
Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 02.05.2017, orele 12,00", pana la data de 02.05.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului.
Termen limita primire oferte: 02.05.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie lacul Noua si erata.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 28-04-2017 ora 12:00 - termen expirat
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
- Bd. Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania ,
Persoana de contact: Cristina Ienesel, Tel. +40 268414460/139 sau mobil +40 747011819, E-mail: sep@brasovcity.ro , Fax: +40 268415161 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII - CPV: 85147000-1
Descrierea contractului: prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru salariatii institutiei pe anul 2017 (50 persoane).
Valoarea estimata: 8000 lei
Conditii contract: conform conditiilor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini
Termen limita primire oferte: 28.04.2017 ora 12:00
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Oferta financiara va fi exprimata in lei; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Caiet sarcini medicina muncii 2017.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 28-04-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Furnizarea si montarea de suprafata de amortizare cauciucata pentru locurile de joaca din Municipiul Brasov
CPV: 33682000-4-Dale de cauciuc (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia si montarea a unei cantitati de 800 mp de suprafata de amortizare cauciucata.
Valoarea estimata fara TVA: 130252.10 RON
Conditii contract: Suprafata de amortizare cauciucata va fi conceputa si realizata cu respectarea cerintelor standardului European En 1177 privind suprafetele de siguranta si de absorbtie a impactului, sau echivalent, pentru care ofertantii vor face dovada prin prezentarea documentelor care sa ateste acest lucru, garantand utilizatorilor protectia corespunzatoare normelor in vigoare. In cadrul procesului de fabricatie, suprafata va fi realizata din particule de cauciuc reciclat, amestecate cu un liant - adeziv poliuretanic. Acestea vor fi presate sub forma de dale, dimensiunile dalelor vor fi de 500 x 500 mm sau 1000 x 1000 mm. Dalele vor fi prevazute cu pini de imbinare cilindrici din material plastic sau metalici, grosimea minima a dalelor de cauciuc va fi de 50 mm, iar culorile acceptate vor fi verde si rosu-visiniu.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta de pret, structura de pret pentru furnizarea produselor si pentru montajul acestora in teren si vor cuprinde toate costurile, respectiv cheltuielile legate de transport, materiale, manipulare, montare in teren precum si folosirea utilajelor specifice montarii si fixarii acestora in teren, obtinerea de avize si autorizatii privind accesul mijloacelor de transport in zonele cu limita de tonaj, eliberarea terenului si transportul la rampa a deseurilor rezultate, asigurarea spatiului necesar depozitarii pana la montarea lor in teren, etc.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in prezentul caiet de sarcini
Termen limita primire oferte: 28.04.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 28.04.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Furnizarea si montarea de suprafata de amortizare cauciucata pentru locurile de joaca din Municipiul Brasov". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie suprafata cauciucata.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2017 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Virgil Vatafu , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Lucrari de reparatii la cladirile ce deservesc functionalitatea Cimitirului Municipal Brasov
CPV: 45212360-7-Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
Descrierea contractului: Lucrarile ce se vor executa sunt cele cuprinse si detaliate in lista de cantitati anexata caiet de sarcini si se refera la: -Reparatii hidroizolatie terasa aferenta corpurilor de cladiri -Reparatii tencuieli interioare si exterioare aferente corpurilor de cladiri -Reabilitarea cailor de acces, partilor vitrate si a dotarilor specifice existente astfel ca acestea sa corespunda standardelor actuale -Reparatii si modernizare grupuri sanitare conform standardelor actuale -Reparatii la retelele de canalizare ce deservesc cladirile -Reparatii la retelele electrice aferente cladirilor
Valoarea estimata fara TVA: 185000.00 RON
Conditii contract: Lucrarile ce urmeaza a fi efectuate au termenul de finalizare de 8 luni de la data incheierii contractului. Contractantul se obliga ca pe perioada derularii contractului sa respecte legislatia in vigoare privind protectia mediului.
Conditii participare: Avand in vedere particularitatile lucrarilor supuse achizitiei, ofertantul va intruni urmatoarele conditii minime, in vederea calificarii: -Activitatea ofertantului, inscrisa conform Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, trebuie sa fie corespunzatoare codificarii CAEN: o4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale o4299 - Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti o4321 - Lucrari de instalatii electrice o4322 - Lucrari de instalatii sanitare de incalzire si de aer conditionat o4391 - Lucrari de invelitori sarpante, terase de constructii o 433 - Lucrari de finisare De asemenea, ofertantul trebuie sa detina urmatoarele certificari: -ISO 9001 privind sistemul de management al calitatii -ISO 14001 privind sistemul de management al mediului OHSAS 18001 privind sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini
Termen limita primire oferte: 27.04.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 27.04.2017, ora 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de lucrari de reparatii la cladirile ce deservesc functionalitatea Cimitirului Municipal Brasov". Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie reparatii cimitir si Erata.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-04-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Asigurare service pentru intretinerea centralelor telefonice, liniilor exterioare de telefoane, faxuri si a retelelor telefonice interioare
CPV: 50334130-5-Servicii de reparare si de intretinere a centralelor telefonice interne (Rev.2)
Descrierea contractului: Asigurarea service-ului pentru centralele telefonice, pentru liniile exterioare de telefoane si faxuri, pentru retelele telefonice interioare, dupa cum urmeaza: A) Sediul B-dul Eroilor nr.8 - centrala telefonica Panasonic D 500, Siemens Hicom 120 si Topex 3; B) Serviciul Voluntar Pentru Situatii de Urgenta, punct de comanda - centrala telefonica Alcatel 4200 E in configuratie de 4 linii externe (trunchiuri), 64 linii interioare, 4 linii digitale si un aparat telefax - reteaua centralei de alarmare pana la repartitorul Telekom, tip Progresu CA 40 in configuratie de 4 linii externe, 4 linii intercomunicatii si 40 linii de comanda a sirenelor de alarmare.
Valoarea estimata fara TVA: 19300.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Ofertantul castigator are obligatia sa asigure intretinerea curenta, sa constate si sa remedieze orice defectiune aparuta la centralele telefonice, la cablaj si la telefoanele aferente, in conditiile mentionate la capitolul 3.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat. Termen de depunere oferte pana la data de 26.04.2017, ora 10:00, la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA ul separat.
Criterii adjudecare: Adjudecarea ofertei financiare se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut pe total service centrale, cu respectarea conditiilor de participare.
Termen limita primire oferte: 26.04.2017
Informatii suplimentare: Facturile pentru lucrarile de service vor fi insotite de fisele de lucru intocmite de prestator si confirmate de beneficiar.Facturile pentru interventiile la cerere vor fi insotite de procesul verbal intocmit de prestator si confirmat de beneficiar precum si devizul initial. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de servicii de intretinere a centralelor telefonice, liniilor exterioare de telefoane, faxuri si a retelelor telefonice interioare". Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Valabilitatea ofertei 30 de zile. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie service centrale telefonice si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-04-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: FURNIZAERE HARTIE DIVERSE TIPURI
CPV: 30197643-5-Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia de hartie necesara desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Brasov dupa cum urmeaza: (1) HARTIE COPIATOR - A4 - 500 coli / top (2) HARTIE COPIATOR - A3 - 500 coli / top (3) HARTIE PLOTTER - ROLE (A0 +) 914mm x 50m / rola
Valoarea estimata fara TVA: 35000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original, in plic sigilat. Pe plic vor fi mentionate datele de identificare si contact ale ofertantului. Termen de depunere oferte pana la data de 26.04.2017, ora 10:00, la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA ul separat.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut pentru fiecare tip de hartie in parte si care corespunde calitativ in urma probei tehnice efectuate.
Termen limita primire oferte: 26.04.2017
Informatii suplimentare: Ofertantii vor prezenta mostre din fiecare tip de hartie ofertat, identic calitativ cu produsul ce va fi furnizat, pentru a fi efectuate probe de calitate pe aparatura beneficiarului. (Pentru pozitiile 1 si 2 se va prezenta cate un top de hartie, iar pentru pozitia 3, o rola. Neprezentarea mostrelor de produse atrage de drept descalificarea. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica/mostre, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de furnizare hartie diverse tipuri". Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Valabilitatea ofertei 30 de zile. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie Hartie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-04-2017 ora 9:00 - termen expirat
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/147/128 , In atentia: ADRIANA REBEGEA, LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (securitatea muncii)
CPV: 71317000-3-Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (securitatea muncii)
Valoarea estimata fara TVA: 4201.70 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Contractul de servicii intra in vigoare la data semnarii de catre ambele parti (achizitor si prestator) si este valabil pana la data de 31.12.2017.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 25.04.2017, orele 12,00, termen de depunere oferte pana la data de 25.04.2017, orele 09:00" la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA ul separat.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini, propunerea financiara va evidentia pretul/ trimestru, precum si pretul total (3 trimestre) al ofertei exprimat in lei, fara TVA; TVA va fi evidentiata separate.
Termen limita primire oferte: 25.04.2017
Informatii suplimentare: Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 25.04.2017, ora 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia directa in vederea atribuirii Contractului de lucrari de reparatii la cladirile ce deservesc functionalitatea Cimitirului Municipal Brasov". Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Valabilitatea ofertei 30 de zile. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie securitatea muncii.zip