Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 26-06-2017 ora 24:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIA FEKETE , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: DAN MIHAILEANU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Furnizarea si montarea de echipamente de fitness
CPV: 37440000-4-Echipament de fitness (Rev.2)
Descrierea contractului: Furnizarea si montarea de echipamente de fitness
Valoarea estimata fara TVA: 131400.00 RON
Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.12.2017. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice pentru furnizarea si montarea de echipamente de fitness in municipiului Brasov si caracteristicile tehnice ale elementelor solicitate sunt detaliate in cuprinsul caietului de sarcini.
Conditii participare: Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica a produselor furnizate cu respectarea cerintelor caietului de sarcini si oferta financiara cu anexa, va fi depusa pana la data de 26.06.2017 inclusiv, la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov sau pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat. Pentru montarea echipamentelor de fitness, ofertantii vor face dovada autorizarii pentru montarea si instalarea echipamentelor de agrement, eliberate de autoritatile competente in domeniu - I.S.C.I.R. sau echivalent, conform prevederilor H.G. nr. 435/2010 privind regimul de introducere pe piata si de exploatare a echipamentelor pentru agrement si a prevederilor Ordinului Ministrului Economiei nr. 2154/2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor pentru efectuarea de lucrari de instalatii/echipamente".
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste pretul cel mai scazut pentru activitatea de furnizarea si montare de echipamente de fitness, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului.
Termen limita primire oferte: 26.06.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri sau poate fi solicitata pe adresa de e-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie echipamente de fitness.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-06-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: STROE AGURITA , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: DINCA ORANTES , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, agrement@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: TAIERE ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 77211400-6-Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
Descrierea contractului: SERVICII DE TAIERE ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
Valoarea estimata fara TVA: 84033.61 RON
Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.12.2017. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice, situati pe domeniul public si privat al municipiului Brasov, stabilind nivelurile de calitate si conditiile tehnice necesare indeplinirii cerintelor in conditii de eficienta si siguranta. Specificatiile tehnice care definesc caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, cantitativ, tehnic si de performanta, siguranta in exploatare, precum si sisteme de asigurare a calitatii, terminologia, conditiile pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea. Specificatiile tehnice se refera, de asemenea, la algoritmul executarii activitatilor, la verificarea, inspectia si conditiile de receptie a lucrarilor, precum si la alte conditii ce deriva din actele normative si reglementarile in legatura cu desfasurarea serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice in Municipiul Brasov. Conform caietului de sarcini.
Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu specificatia obiectului achizitiei, pana la data de 12.06.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante/Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bld. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Pe plic se va mentiona "A nu se deschide inainte de data 12.06.2017, orele 12,00". Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste tariful mediu total cel mai mic rezultat din media tarifelor aferente operatiunilor specifice pentru activitatile de taiere arbori, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului.
Termen limita primire oferte: 12.06.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie Taieri Arbori.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-06-2017 ora 10.00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de organizare a evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Linz - iunie 2017.
CPV: 79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: Organizarea si implementarea evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Linz -27 iunie 2017 va consta in achizitia urmatoarelor servicii: 1) Servicii de organizare si prestare a evenimentului cultural si artistic: - organizarea unui program artistic cu muzica clasica si muzica populara interpretata la nai; 2) Servicii anexe si conexe organizarii si prestarii evenimentului cultural si artistic: - realizare si montare expozitie foto; - asigurarea albumului "Brasov - atmosfera, arhitectura si spatiu urban" si a cartii "Brasovul in 100 de poezii"; - asigurarea prezentei a doi mesteri populari si a unui producator de produse traditionale. 3)Servicii de cazare si transport pentru toate persoanele implicate.
Valoarea estimata fara TVA: 36450.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini.
Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "Oferta pentru servicii de organizare a evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Linz - iunie 2017" si "A nu se deschide pana la data de 12.06.2017, orele 10,00" la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat pentru fiecare lucrare/serviciu in parte. Oferta tehnica si cea financiara se vor intocmi conform cu Caietul de Sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului.
Termen limita primire oferte: 12.06.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Documente anexate: Documentatie organizare evenimente culturale.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-06-2017 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro Detalii anunt Tip anunt: Anexa 2B Tip contract: Servicii Denumirea achizitie: Servicii de organizare a evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Nurenberg - Germania CPV: 79952100-3-Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2) Descrierea contractului: Organizarea si implementarea evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Nurenberg - 01-02 IULIE 2017 va consta in achizitia urmatoarelor servicii: 1) Servicii de organizare si prestare a evenimentului cultural si artistic: - organizarea unui program artistic cu muzica populara si cu muzica usoara 2)Servicii de cazare si transport pentru toate persoanele implicate Valoarea estimata fara TVA: 48600.00 RON Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini. Conditii participare: Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "Oferta pentru servicii de organizare a evenimentului cultural de promovare a Brasovului la Nurenberg - iulie 2017" si "A nu se deschide pana la data de 12.06.2017, orele 11,00" la Registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat pentru fiecare lucrare/serviciu in parte. Oferta tehnica si cea economica se vor intocmi conform cu Caietul de Sarcini. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini si a programului. Termen limita primire oferte: Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract.
Documente anexate: Documentatie evenimentului cultural Nurenberg.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 31-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: BIANCA LORINCZ-KRAILA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de mentenanta, dezvoltare si promovare website www.poianabrasovinfoturist.ro si promovare facebook si design logo Centrul de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov
CPV: 72212224-5-Servicii de dezvoltare de software pentru editare de pagini web (Rev.2)
Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii de mentenanta, dezvoltare si promovare website www.poianabrasovinfoturist.ro si promovare facebook si design logo Centrul de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 96200.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Caietul de sarcini ce se regasesc in atasament pe www.brasovcity.ro. Caietul de sarcini face referire la: servicii de mentenanta website www.poianabrasovinfoturist.ro,servicii de promovarea accentuata a site-ul www.poianabrasovinfoturist.ro, servicii de dezvoltare a site-ul www.poianabrasovinfoturist.ro,servicii de promovare Facebook a paginii Centrului de Agrement si Divertisment din Poiana Brasov,servicii de de promovare Facebook,servicii design logo pentru CENTRULUI DE AGREMENT SI DIVERTISMENT DIN POIANA BRASOV. Durata contractului este de 8 luni de la data semnarii acestuia. Termenul de actualizare/modificare si introducerea de date noi se va face in 24 ore de la transmiterea acestora, inclusiv in week-end. Receptia serviciilor se va efectua lunar, la sediul Primariei Municipiului Brasov, cu sediul in Municipiul Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, si se va consemna in procesul verbal de receptie. Plata se face lunar, in urma semnarii procesului verbal de receptie, anexa la factura. Plata se va efectua prin ordin de plata, dupa receptia prestarii serviciilor, in baza procesului verbal de receptie confirmat de achizitor in prezenta prestatorului, in termen de 30 zile de la depunerea facturii la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Caietul de sarcini.Ofertantul va descrie serviciile prin prezentarea tuturor etapelor, activitatilor si subactivitatilor pe care le va realiza pentru atingerea obiectivelor contractului. Neindeplinirea in totalitate a uneia dintre cerintele minimale solicitate in caietul de sarcini conduce automat la respingerea ofertei, conform legislatiei in vigoare. Simpla declarare a respectarii cerintelor nu se va considera ca este o dovada a modalitatii in care acest lucru se va realiza, iar oferta tehnica va fi respinsa ca neconforma.Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul de oferta indicat in Sectiunea Formulare. Oferta financiara va fi structurata conform Cap.2 2 din Caietul de sarcini astfel:servicii mentenanta, dezvoltare si promovare website (Cap.2 2 A+B+C) pret/luna x 8 luni;servicii promovare Facebook (Cap.2 2 D) pret/luna x 8 luni;servicii design logo (Cap.2 2.E) pret. Pretul total, cu si fara TVA, va fi suma preturilor prezentate mai sus si va include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre Prestator in conditiile prevazute de prezentul Caiet de sarcini. In pretul ofertat trebuie incluse toate costurile necesare indeplinirii contractului, pentru toate serviciile din Caiet de sarcini. Pretul contractului este ferm si nemodificabil pe toata perioada de derulare a acestuia.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care prezinta pretul total cel mai scazut, cu respectarea tuturor cerintelor din prezentul Caiet de sarcini.
Termen limita primire oferte: 31.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 31.05.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat cu mentiunea ,,A nu se deschide pana la data de 31.05.2017 ora 10:00". Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate. Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie promovare website si clarificari2.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-05-2017 ora 12:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Realizare materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta
CPV: 22000000-0-Imprimate si produse conexe (Rev.2)
Descrierea contractului: Se vor furniza materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta, dupa cum urmeaza: 1).Afise A3, 150 g/mp, plicromatic - 1.000 buc.( pentru incendiu si cutremur) 2).Flayere A5, 1 big - hartie 130g/mp, fata-verso policromatic: - prevenire la incendiu, cutremur (apartamente) -10.000 - prevenire la incendiu, cutremur (case) -5.000 - prevenire la incendiu, inundatii (case) -5.000 - prevenire la accident chimic - 5.000
Valoarea estimata fara TVA: 8403.36 RON
Conditii contract: Produsele furnizate trebuie sa fie in conformitate cu specificatiile tehnice Certificate conform legislatiei in vigoare. Continutul tipariturilor (text flayere) va fi conform machetelor anexate la caietul de sarcini:(conf. Anexa nr.1, Anexa nr.2, Anexa nr.3, Anexa nr.4). Furnizorul se va asigura ca toate materialele utilizate in procesul de fabricatie au calitatea impusa de cerintele specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si garanteaza ca nu au efecte nocive asupra organismului uman.
Conditii participare: Pentru toate produsele ofertate se va prezenta la sediul autoritatii contractante, in ziua deschiderii ofertelor, ca propunere tehnica, cate un rand de mostre, produs finit. Mostrele castigatorului se vor pastra pentru conformitate in vederea compararii cu produsele care se vor livra. Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 26.05.2017, orele 12,00", la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va contine Propunerea tehnica si Oferta financiara, in 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona:"Oferta pentru procedura de selectie de oferte in vederea atribuirii contractului de servicii - Realizare materiale de informare a populatiei in situatii de urgenta". Oferta financiara, va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: "Pretul cel mai scazut" in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Ofertele care nu satisfac cerintele Caietului de sarcini, se resping ca neconforme. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului. Ofertantul va fi inscris in CATALOGUL electronic SEAP.
Termen limita primire oferte: 26.05.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie materiale informationale situatii de urgenta si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-05-2017 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: ELENA MOISA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale (actualizare expertiza tehnica, DALI,audit energetic)
CPV: 71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
Descrierea contractului: Incheierea unui contract de prestari servicii avand ca obiect intocmirea documentatiei tehnice privind ,,Eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale (actualizare expertiza tehnica, DALI,audit energetic)"
Valoarea estimata fara TVA: 79280.00 RON
Conditii contract: Conform celor mentionate in Tema de proiectare ce se regaseste in atasament pe www.brasovcity.ro.Termenul de predare a documentatiilor este de 2 luni de la data semnarii contractului. Documentatia se va elabora in 5(cinci) exemplare originale, redactate in limba romana, cat si pe suport magnetic (CD). Receptia documentatiilor se va face in termen de 15 zile de la predarea acestera. Plata se va realiza numai pentru documentatiile tehnice intocmite, predate si receptionate pe baza procesului verbal de receptie semnat fara obiectiuni de catre beneficiar. Decontarea asistentei tehnice si a Certificatului de Audit Energetic final se va face in termen de 10 zile de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Facturile se vor depune la Centrul de Informare pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul.Eroilor nr.8.
Conditii participare: Oferta tehnica va cuprinde toate specificatiile din Tema de proiectare.Oferta va fi prezentata pentru toate cele 5 imobile.Oferta va mai contine asistenta tehnica si elaborarea Certificatului energetic dupa finalizarea lucrarilor de interventie.Oferta va cuprinde in mod obligatoriu graficul de predare documentatii.
Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care va prezenta oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pe baza criteriului de atribuire ,,cel mai bun raport calitate-pret" cu respectarea tuturor cerintelor din Tema de proiectare.
Termen limita primire oferte: 25.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov este 25.05.2017, ora 11:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, B-dul Eroilor nr.8 in plic sigilat si stampilat cu mentiunea ,,A nu se deschide pana la data de 25.05.2017 ora 11:00". Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate. Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie eficientizare energetica.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/199 , In atentia: ALEXANDRA ANICULAESA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Obiect consultare: Determinarea valorii estimate pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect intocmirea documentatiilor de analiza la risc la securitatea fizica a unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov
Descriere consultare: Avand in vedere prevederile Legii 333/2003 privind paza obiectivelor,bunurilor,valorilor si protectia persoanelor, HG 1017/2013 pentru modificarea HG 301/2012 si standardul ocupational al evaluatorului de risc la securitate fizica, precum si numeroasele solicitari venite din partea unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov, ca urmare a controalelor efectuate de organele de politie, este necesara demararea intocmirii documentatiei de analiza de risc la securitatea fizica.
Aspecte supuse consultarii: In procesul de efectuare a analizei de risc la securitate fizica pentru obiectivele mai sus mentionate, se vor parcurge urmatoarele etape: -Definirea parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitate fizica;stabilirea metodei si instrumentele de lucru;identificarea tuturor riscurilor la securitate fizica, a zonelor de impact,a evenimentelor si cauzelor riscului, precum si a potentialelor consecinte;analizarea riscurilor la securitate fizica;estimarea riscurilor unitatii beneficiare;intocmirea Raportului de evaluare si tratare a riscurilor la securitate fizica.Documentatia privind analiza de risc ce urmeaza a fi elaborate de prestator si predate achizitorului va cuprinde:Raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitate fizica;Grila de evaluare,specifica obiectului de activitate;Documentele suport.
Data limita transmitere propuneri: 22.05.2017
Data limita consultare: 29.05.2017
Modalitate desfasurare: OFERTELE DE PRET vor fi depuse in plic sigilat la Primaria Municipiului Brasov pana la 22.05.2016 ora 10.00, avand mentionat pe plic obiectul anuntului privind consultarea pietei: "Determinarea valorii estimate pentru procedura de achizitie publica avand ca obiect intocmirea documentatiilor de analiza la risc la securitatea fizica a unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Brasov", adresa expeditorului si adresa destinatarului: Primaria Municipiului Brasov, bdul Eroilor nr.8
Documente anexate: Documente suport intocmire doc analiza la sec fizica unit. inv.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 19-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: AGURITA STROE , Tel. +40 268416550/128/232 , In atentia: DINCA ORANTES , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, agrement@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: ACHIZITIA DE SERVICII DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
CPV: 77211400-6-Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
Descrierea contractului: SERVICII PUBLICE DE TAIERI ARBORI IN MUNICIPIUL BRASOV
Valoarea estimata fara TVA: 100000.00 RON
Conditii contract: Contractul de prestari servicii se va derula de la data semnarii acestuia si pana la data de 31.12.2017. Serviciile vor fi realizate cu personal calificat al prestatorului. Conditiile de desfasurare a activitatilor specifice serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice, situati pe domeniul public si privat al municipiului Brasov, stabilind nivelurile de calitate si conditiile tehnice necesare indeplinirii cerintelor in conditii de eficienta si siguranta. Specificatiile tehnice care definesc caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, cantitativ, tehnic si de performanta, siguranta in exploatare, precum si sisteme de asigurare a calitatii, terminologia, conditiile pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau altele asemenea. Specificatiile tehnice se refera, de asemenea, la algoritmul executarii activitatilor, la verificarea, inspectia si conditiile de receptie a lucrarilor, precum si la alte conditii ce deriva din actele normative si reglementarile in legatura cu desfasurarea serviciilor de taieri de arbori prin aplicarea de tehnologii specifice in Municipiul Brasov. CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT.
Conditii participare: Oferta va fi depusa in original in plic sigilat, cu stampila ofertantului si cu mentiunea "A nu se deschide inainte de data 19.05.2017, orele 12,00", pana la data de 19.05.2017, orele 10,00 la registratura autoritatii contractante / Centrul de Informare Cetateni din Brasov, Bd. Eroilor nr. 8, Camera 1, Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati principale sau secundare ce fac obiectul prezentei achizitii publice, informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut, in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini. Va fi declarata castigatoare, oferta care intruneste tariful mediu total cel mai mic rezultat din media tarifelor aferente operatiunilor specifice pentru activitatile de taiere arbori, conform anexei 1 la Caietul de Sarcini. Preturile si tarifele prezentate in oferta, vor fi cele adjudecate in urma procedurii de achizitie publica si nu vor putea fi modificate pe durata de derulare a contractului. Ofertantul va fi inscris in CATALOGUL electronic SEAP.
Termen limita primire oferte: 19.05.2017
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie taieri arbori si clarificari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 05-05-2017 ora 10:00 - termen expirat
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de servicii mentenanta sala de catarare
CPV: 98112000-1-Servicii prestate de organizatii profesionale (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de mentenanta sala de catarare la Centrul de Agrement si Divertisment Poiana Brasov, situat in Poiana Brasov, strada Valea Draga, f.n
Valoarea estimata fara TVA: 105000.00 RON
Conditii contract: In conformitate cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, se solicita: 1. Un instructor care sa asigure: -monitorizarea clientilor, -verificarea echipamentului inchiriat clientilor si face instructajul initial in utilizarea acestuia, -ofera, contra cost, cursuri la cerere clientilor, -se ofera la prima escalada in sala un curs introductiv in escalada si asigurarea in escalada, -sta la dispozitia clientilor pentru orice informatie solicitata. 2. Mentenanta de specialitate care include: -route setter trasee: configurare profesionala a traseelor de boulder si escalada,trasee care necesita o schimbare constanta pentru mentinerea interesului asupra salii: a)trasee incepatori, medii, avansati - copii b)trasee incepatori, medii, avansati - adulti -intretinere prize (spalat, dezinfectat, inlocuit, schimbat) -verificat trasee, panou, echipament -training instructori sau personal -consultanta pentru achizitionarea de prize si de echipament -gestiunea intregului personal din sala -evaluarea starii salii de catarat (panou, saltele, sala). 3.Asigura voluntari: -Suport suplinire instructori pentru evenimente si / sau pentru perioadele de vacanta. -Pune la dispozitie instructorii necesari functionarii optime a salii de escalada.
Conditii participare: Avand in vedere faptul ca activitatea in sala de escalada este una care comporta un grad de risc, ofertantul va face dovada ca este alpinist profesionist cu atestat sau este membru al unui club de alpinism. Prestatotul va incheia o polita de asigurare de operare si de raspundere civila fata de terti (Operation All Risk) cu o limita maxima de asigurare de milion de euro, a carui beneficiar este atat beneficiarul cat prestatorul, si a carui cost va fi propus beneficiarului spre aprobare. Propunerea financiara va cuprinde: -preturile unitare fara TVA. -pentru personalul solicitat pentru activitatile de intretinere, propunerea financiara va cuprinde toate taxele legale aferente platilor ce se fac catre persoanele nominalizate.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire este "Pretul cel mai scazut".
Termen limita primire oferte: 05.05.2017
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor 05.05.2017, ora 10:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea "licitatii si concursuri". Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului, va fi semnata si stampilata. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare. Ofertele se vor depune la sediul Primariei Municipiului Brasov, Centrul de Informare pentru Cetateni, b.dul Eroilor nr.8, in plic sigilat si stampilat, continand Documentele de calificare (conform cerintelor din Caietul de sarcini), Propunerea tehnica, Oferta financiara, in 2 exemplare: 1 exemplar original si 1 exemplar copie, pe care se va mentiona: "Oferta pentru achizitia avand ca obiect "Servicii de mentenanta sala de catarare". Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, anuntul postat pentru achizitia ce face obiectul mai sus mentionat, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie sala de catarat.zip