Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2016 ora 09:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/152/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268/473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii avand ca obiect SF extindere SCOALA GENERALA (GIMNAZIALA) NR.1 , cod CPV 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica prntru constructia de lucrari publice
DESCRIEREA CONTRACTULUI:
Descrierea contractului se regaseste in Tema de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante si cuprinde urmatoarele.
Studiu geotehnic
Studiu topografic
Studiu de fezabilitate (inclusiv antemasuratori)
Deviz general
Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 24.842,25 RON
CONDITII CONTRACT:
Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul defalcat in lei, cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 2 luni de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 3 exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg
CONDITII DE PARTICIPARE
Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie:
a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare.
b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare.
c.Criterii de calificare -cerinte
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
4.Certificat constatator emis de ORC in original din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
5. Certificat de participare la achizitia directa cu ofertă independentă
6. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
CRITERIU ADJUDECARE: pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 23.05.2016.
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV: 23.05.2016, ora 09:00.
Nota: Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei.
Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate
Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala.
Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie SF EXTINDERE SCOALA 1.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 23-05-2016 ora 11:00 - termen expirat
Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini .Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 6. lista cu contractele in derulare 7. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 8..Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 9. certificat de participare la procedura cu ofertă independentă -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 23.05.2016 ora 11:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 23.05.2016 ora 11:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.
Documente anexate: Documentatie CATTIA 23.05.2016.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-05-2016 ora 10:00 - termen expirat
Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini .Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca cerintele din caietul de sarcini
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 6. lista cu contractele in derulare 7. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 8. lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor. 9.Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba dotarea mentionata in caietul de sarcini 10.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 11. certificat de participare la procedura cu oferta independenta -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 18.05.2016 ora 10:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 18.05.2016 ora 10:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.
Documente anexate: CAIET SARCINI paza si protectie II.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 26-04-2016 ora 11:00 - termen expirat
DENUMIRE ACHIZITIE - Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/152/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268/473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii de Intocmire Documentatie tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj"
cod CPV 71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor
DESCRIEREA CONTRACTULUI - se regaseste in Tema de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante . Documentatia tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj" cuprinde urmatoarele proiecte tehnice cu anexele si plansele necesare aferente:
- Documentatie de fundamentare pentru avizul de gospod?rire a apelor emis de Administratia Bazinala de Apa Olt - Serviciul de Gospodarire a Apelor Brasov;
- Raport tehnic pentru aviz/acord de mediu emis de Agentia Pentru Protectia Mediului Brasov pentru lucrarile care se vor executa asupra depozitului,
Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii / inchidere depozit deseuri va mai cuprinde:
1. Expertiza tehnica intocmita si stampilata de un expert tehnic autorizat in conditiile legii. Expertii trebuie sa fie inscrisi in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului si sa aiba Certificat de inregistrare valabil pentru anul 2016;
2. Studiu topografic vizat de OCPI;
3. Studiul geotehnic care va contine obligatoriu referatul de verificare, stampila verificatorului si proba de pamant.Expertul tehnic este obligatoriu sa fie inscris in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului si sa aiba Certificat de inregistrare valabil pentru anul 2016;
4. Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii (DALI) + Deviz general;
5. Faza DALI va contine cele 2 scenarii conform prevederilor HG nr.28/2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
6. Documentatie pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) + DTOE;
7. PT, Detalii de executie (DDE), Liste de cantitati lucrari care se vor intocmi in concordanta cu experiza tehnica privind starea actuala a depozitului , caiete de sarcini;
8. Proiect tehnic de executie a lucrarilor de inchidere si mentinere in siguranta a depozitului de deseuri industriale nepericuloase, clasa B, Tmis - Triaj care va include si devizul general de lucrari si planse privind straturile vegetale pentru acoperire depozit;
9. Caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de inchidere depozit deseuri
10. Estimare de pret la nivel de proiect tehnic-deviz confidential
11. Documentatie pentru autorizare PSI conform legislatiei in vigoare verificata si stampilata de catre verificator de proiect
12. Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 118.000 RON
CONDITII CONTRACT - Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 60 zile de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg
CONDITII DE PARTICIPARE - Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie:
a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare.
b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare.
c.Criterii de calificare -cerinte
d. Declaratie privind eligibilitatea
e. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
f.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
g.Certificat constatator emis de ORC in original din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei;
h. Certificat de participare la achizitia directa cu ofertă independentă
i. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
CRITERIU ADJUDECARE - pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei.
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 26.04.2016.
INFORMATII SUPLIMENTARE - Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV : 26.04.2016, ora 11:00.
Nota : Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei.
Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate
Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala.
Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Depozit Timis Triaj.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 19-04-2016 ora 11:00 - termen expirat
Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza "Lucrari necesare pentru ca obiectivul de investitii ""Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" sa intre in conservare pentru o perioada de maxim 3 luni "
CPV:
44112000-8-Diverse structuri de constructii
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice
DESCRIEREA CONTRACTULUI: Lucrari necesare pentru ca obiectivul de investitii "Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" sa intre in conservare pentru o perioada de maxim 3 luni. Lucrarile ce fac obiectul caietului de sarcini se vor executa la obiectivul de investitii " Centru de Afaceri, Transfer Tehnologic si Incubator de afaceri" situat in Brasov, str. Institutului 35.
Pentru intrarea in conservare a imobilului pe o perioada scurta de pana la 3 luni este necesara finalizarea executiei elementelor critice a caror lipsa poate pune in pericol siguranta cladirii in eventualitatea unui seism sau a unor fenomene meteorologice extreme (ploi insemnate cantitativ).
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 189.832,07 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA .
Durata lucrarilor de executie este de 60 de zile de la semnarea contractului. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
Se va face receptie la terminarea lucrarilor si receptie finala, dupa expirarea perioadei de garantie, in conformitate cu HGR 273/1994, actualizata
Garantia lucrarilor executate va fi de 60 de luni de la data finalizarii lucrarilor prevazute in documentatia atasata caietului de sarcini, precum si dupa implinirea acestui termen pentru viciile rezultate din respectarea normelor si legislatiei privind executia lucrarilor.
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune de personal specializat angajat pentru executia lucrarilor , conform prevederilor caietului de sarcini .
Pe tot parcursul executiei lucrarilor se vor respecta reglementarile de prevenire si stingere a incendiilor.
Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE executantului-conform caietului de sarcini si legislatiei in vigoare
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.
Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, documentul care atesta statutul de IMM, pentru a beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va face dovada detinerii Certificatului de inregistrare si Implementare al Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO din seria 9001 sau Standard echivalent , in termen de valabilitate.
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care va respecta cerintele din caietul de sarcini.
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini
2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 19.04.2016 ora 11:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 19.04.2016 ora 11:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri .
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a lucrarilor ce urmeaza a fi executate .Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie "conform cu originalul ".
Documente anexate: Documentatie Conservare CATTIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-04-2016 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV ,BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Denumirea achizitie: Servicii de organizare a evenimentului "Zilele Brasovului" 2016
CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Tip contract: Servicii - Anexa 2B
Descrierea contractului: Achizitia urmatoarelor servicii: 1) Servicii de organizare si prestare evenimentelor culturale si artistice: - organizarea de spectacole artistice ce au ca element principal muzica, dansul, reprezentatii diverse; 2) Servicii anexe si conexe organizarii si prestarii evenimentelor cultural si artistice: - decorarea si dotarea locatiilor in care se vor desfasura evenimentele; - realizarea unor decoruri; - servicii de inchiriere, montare a scenelor si a aparaturii specifice pentru momentele artistice; - servicii de promovare a evenimentelor; - logistica, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 250.000 lei
Conditii contract: oContractul se incheie pe o perioada de maxim 2 luni. oPentru organizarea evenimentului care face obiectul prezentului contract, prestatorul se obliga sa contacteze institu?iile abilitate daca este cazul (poli?ie, poli?ia locala, jandarmeria) in vederea stabilirii detaliilor necesare pentru buna organizare ?i desfa?urare a evenimentului. oPrestatorul se obliga sa comunice Uniunii Compozitorilor ?i Muzicologilor din Romania Asocia?ia pentru Drepturile de Autor UCMR-ADA, raportul semnat ?i ?tampilat de reprezentan?ii sai legali, cuprinzand denumirea ?i data de desfa?urare a evenimentului, denumirea, autorul ?i durata de utilizare a operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. oPrestatorul are obliga?ia sa plateasca remunera?iile reprezentand drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor musicale conform pct 7 titlu II din Metodologia privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. oPrestatorul este pe deplin raspunzator de serviciile pe care le presteaza. In cazul in care din cauza neindeplinirii serviciilor la calitatea ofertata autoritatea contractanta sufera prejudicii, atunci prestatorul va plati de indata contravaloarea prejudiciilor create.
Conditii participare: se vor completa formularele anexa la documentatie , se va depune certificat ORC. se va respecta cu strictete si in totalitate Caietul de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 18.04.2016 ora 9:00
Termen de deschidere: 18.04.2016 ora 11:00, sala de consiliu, Primaria Municipiului Brasov
Informatii suplimentare: TERMEN LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - 18.04.2016 ORA 9:00 , PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8.Documentatia se descarca de pe site-ul Primariei www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei-romana. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini si Propunerea Financiara detaliata pe fiecare eveniment si pe fiecare cerinta. Oferta financiara va cuprinde totalitatea preturilor pentru categoriile de lucrari si servicii necesare realizarii obiectului contractului, conform standardelor si normativelor in vigoare. La elaborarea propunerii financiare, ofertantul va tine seama de intreaga gama de servicii prevazute in Caietul de sarcini si de costurile aferente realizarii acestor servicii pe perioada evenimentelor. Oferta financiara va fi prezentata in lei, cu TVA-ul evidentiat separat pentru fiecare lucrare/ serviciu in parte pe formularul anexat la Formularul de oferta.Oferta va respecta calendarul evenimentelor si programul.Programul final , poate suferi mici modificari, acesta fiind definitivat si aprobat de autoritatea contractanta ulterior semnarii contractului si respectat intocmai de catre furnizorul de servicii desemnat castigator, fara costuri suplimentare pentru autoritatea contractanta. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 18.04.2016 ora 11:00 la sediul Primariei Municipiului Brasov , B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va posta oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din anunt, pana la semnarea contractului.Pentru clarificari se va urmari site-ul www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii
Documente anexate: Documentatie Zilele Brasovului.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-04-2016 ora 13:00 - termen expirat
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov - Bd. Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Persoana de contact: Cristina Ienesel , Tel. +40 268414460/139 , E-mail: sep@brasovcity.ro , Fax: +40 268415161 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII - CPV: 85147000-1
Descrierea contractului: prestarea de servicii medicale de medicina muncii pentru salariatii institutiei pe anul 2016 (49 persoane).
Valoarea estimata: 5000 lei
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunerea financiara conform conditiilor din caietul de sarcini atasat prezentului anunt
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 15.04.2016 ora 13:00
Informatii suplimentare: Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Oferta financiara va fi exprimata in lei; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: caiet sarcini servicii medicale.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 06-04-2016 ora 12:00 - termen expirat
Municipiul Brasov - B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii-Ramona Mandrea, Mihaela Gal, Tel. +40 268416550/152/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro , achizitioneaza direct "servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza
DESCRIEREA CONTRACTULUI: servicii de paza si protectie pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii " DEZVOLTARE ZONA ECONOMICA BRASOV NORD - CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI "amplasat in str. Institutului nr. 35, Brasov. , suprafata de aproximativ 10.000 mp Prin serviciile de paza si protectie trebuie sa se asigure paza impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale in cadrul santierului de constructii aferent obiectivului de investitii mai sus mentionat.
Detaliile se regasesc in caietul de sarcini
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 129.948 RON
CONDITII CONTRACT: oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . - Durata contractului este de 6 luni de la data semnarii acestuia. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 15 zile de la semnarea contractului.. OBLIGATII SI RASPUNDERI ALE PRESTATORULUI-conform caietului de sarcini Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice: - sa detina Licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 (actualizata ) pentru efectuarea serviciilor ofertate, eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate; - sa posede autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului; - sa faca dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale; - sa prezinte lista cu contractele in derulare Societatile specializate de paza si protectie trebuie sa prezinte licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila pentru anul 2016.
CONDITII DE PARTICIPARE
Oferta va cuprinde propunerea financiara , propunerea tehnica si documentele de calificare.Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente: 1. declaratie privind eligibilitatea 2. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 3.Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. 4. Licenta de functionare conform Legii nr. 333/2003 actualizata , pentru efectuarea serviciilor ofertate . eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate 5. Autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului 6. dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale 7. lista cu contractele in derulare 8. dovada detinerii Certificatului SR EN ISO 9001 -2008 sau echivalent si dovada detinerii Certificatului OHSAS 18001 -2007 sau echivalent 9. lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor. 10.Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba dotarea mentionata in caietul de sarcini 11.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 12. certificat de participare la procedura cu ofertă independentă -Documentul care atesta statutul de IMM-daca este cazul
Prevederile prezentului anunt se completeaza cu prevederile caietului de sarcini postat pe site-ul autoritatii contractante.
CRITERII ADJUDECARE: pretul cel mai scazut , cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire. 1. Propunerea tehnica - va respecta cerintele din Caietul de sarcini. 2. Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei .Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 06.04.2016 ora 12:00.
INFORMATII SUPLIMENTARE: Ofertele se pot depune pana la data de 06.04.2016 ora 12:00. la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter. Ofertele se vor depune in plic sigilat , continand Documentele de calificare, Propunerea tehnica, Propunerea financiara, in original si copie.Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/ sectiunea Primaria Brasov / licitatii si concursuri . Propunerea financiara - va fi detaliata conform cerintelor din Caietul de sarcini. Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei.Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertelor.Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica periodic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm, fix si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului.Denumirea achizitiei directe se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Propunerea tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei. Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate .Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original.
Documente anexate: Documentatie CATTIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 04-04-2016 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU, CECILIA DOICIU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de traducere autorizata si interpretariat, pentru documente respectiv actiuni care se desfasoara la nivelul serviciilor din cadrul Primariei Municipiului Brasov
CPV: 79530000-8-Servicii de traducere (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de traducere respectiv interpretariat solicitate in caietul de sarcini sunt destinate desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice Directiei Economice, Serviciului Informatic respectiv Serviciului Programe, Strategii din cadrul Primariei Municipiului Brasov - Servicii de interpretariat - cod CPV 79540000-1
Valoarea estimata fara TVA: 100000.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 31.12.2016, incluzand si perioada de predare a documentelor.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunerea tehnica, se vor respecta conditiile din caietul de sarcini. Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictuluide interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare - in original Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei (pentru persoane juridice) Autorizatie de traducator emisa de Ministerul Justitiei, in copie certificata conform cu originalul (pentru persoane fizice), pentru limbile engleza, franceza, germana Se vor prezenta documente care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004(daca este cazul). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Propunerea Tehnica va respecta in totalitate cerintele din caietul de sarcini. Pentru personalul care va fi implicat in derularea contractului, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: -CV-uri pentru traducatorii autorizati pentru limbile solicitate in caietul de sarcini si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV (diploma studii superioare profil filologic, specializari in domeniile tehnic, economic, juridic, lista de lucrari relevante traduse, altele dupa caz), insotita de autorizatie traducator pentru limba engleza - copie conforma cu originalul; -CV pentru coordonatorul activitatilor de traduceri si documente justificative care sa ateste informatiile furnizate in CV (diploma studii superioare profil filologic, specializari in domeniile tehnic, economic, juridic, lista de lucrari relevante traduse, altele dupa caz).
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut. Ofertantul va prezenta tariful per pagina standard de traducere (2000 de caractere, cu spatii), care va fi acelasi indiferent de continutul documentului (tehnic, economic, juridic, etc). Acest tarif va fi fara TVA, la care se adauga TVA aferent (daca este platitor de TVA), precum si orice alte elemente de natura financiara sau comerciala care sunt necesare pentru evaluarea ofertei. Tariful pentru serviciile de interpretariat va fi prezentat in lei/h . daca tarifele sunt diferite pentru cele trei limbi, se va prezenta tariful pentru fiecare din cele 3 limbi.
Termen limita primire oferte: 04.04.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 04.04.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in lei cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 04.04.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari
Documente anexate: Documentatie traducere.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 29-03-2016 ora 9:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV - BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MIHAELA GAL , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: RAMONA MANDREA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: achizitiipublice@brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PT. SANTIERUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII EXTINDERE CAPACITATE PARCARE IN POIANA BRASOV - CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Descrierea contractului: prestarea de servicii de paza si protectie impotriva furturilor si a distrugerii bunurilor precum si a altor actiuni producatoare de pagube materiale pentru santierul de constructii aferent obiectivului de investitii "Extindere capacitate parcare in Poiana Brasov ", amplasat zona Poiana Mica,Poiana Brasov, suprafata de 9688 mp din care 2866 mp suprafata construita. 1. Un post permanent 24h din 24h la punctul de acces control si patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar . 2. Un post temporar de luni pana duminica intre orele 19.00 - 07.00 de patrulare cu misiunea de a asigura paza , protectia si monitorizarea obiectivului pe toata durata serviciului a bunurilor si valorilor depozitate in incinta acestuia si dupa caz permiterea accesului numai pentru personalul stabilit de catre beneficiar
Valoarea estimata fara TVA: 67686.6
Conditii contract: Operatorii economici ofertanti trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte tehnice: - sa detina Licenta de functionare conform Legii nr.333/2003 (actualizata ) pentru efectuarea serviciilor ofertate, eliberata de catre IGPR , in termen de valabilitate; - sa posede autorizatie pentru detinerea de armament si munitie letale si neletale , astfel incat sa poata raspunde solicitarilor beneficiarului; - sa faca dovada calificarii si atestarii agentilor de securitate conform prevederilor legale; - sa prezinte lista cu contractele in derulare Personalul care indeplineste atributiile de paza si interventie trebuie sa aiba minim urmatoarea dotare : 1. uniforma tip, adecvata sezonului 2. baston de cauciuc sau tomfa 3. pulverizator iritant lacrimogen de capacitate medie (50 ml) 4. mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna) 5. dispozitiv individual de iluminat de tip "hands free" 6. mijloace de comunicare - telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari). Societatile specializate de paza si protectie trebuie sa prezinte in copie legalizata licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane valabila pentru anul 2016. Durata contractului este de 6 (sase) luni de la data semnarii.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile din caietul de sarcini.Se vor completa si depune formularele din Sectiunea Formulare , se va prezenta certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului,documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul ). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele documentatiei. Ofertantii vor prezenta Propunerea Tehnica care sa respecte cerintele din caietul de sarcini. Prestatorul va respecta Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca si normele de aplicare ale acesteia, Legea nr.307/2006 privind apararea impotirva incendiilor, Ordinul nr.163/2007 pentru aprobarea Normelor generale privind apararea impotriva incendiilor. Ofertantul va face dovada detinerii Certificatului de inregistrare si Implementare al Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau Standard echivalent si a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001-2007 sau echivalent.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut Oferta tehnica va contine descrierea detaliata a serviciilor ce urmeaza a fi prestate si a personalului ce urmeaza a fi alocat pentru efectuarea prestatiilor.Ofertantul are obligatia de a face dovada conformitatii serviciilor cu cerintele prevazute in prezentul Caiet de sarcini. Oferta va cuprinde in mod obligatoriu : 1. Lista cu dotarea tehnica necesara realizarii serviciului de paza a obiectivelor 2. Totalul cheltuielilor pentru cele 6 (sase ) luni defalcate dupa cum urmeaza: - contravaloarea serviciilor de paza : tarif lei (fara TVA) /ora/agent, - contravaloarea inchirierii cabinei de paza (daca este cazul), - contravaloarea inchirierii grupului sanitar (daca este cazul)
Termen limita primire oferte: 29.03.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 29.03.2016 ORA 9:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in lei cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu pe toata durata de derulare a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 29.03.2016 ORA 9:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Paza Parcare.zip