Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 27-10-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul pentru situatii de urgenta , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Ioan Chicomban , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Reparatii la Punctul de Comanda al Municipiului Brasov
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Efectuarea de reparatii la urmatoarele suprafete: - tavane 140mp - pereti 310mp - pardoseala 140 mp - tubulatura ventilatie 85 mp - tubulatura ventilatie eliminare gaze arse 15 mp - vopsire geamuri si usi 35 mp Reparatiile se vor efectua cu pastrarea functionalitatii echipamentelor de instiintare alarmare (ori scoaterea pentru perioade scurte din functiune), din Punctul de Comanda. La elaborarea ofertelor se vor respecta urmatoarele reguli : - Inaintea intocmirii ofertei se va viziona obligatoriu amplasamentul lucrarii. - Pentru clarificari trebuie sa va adresati la Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta tel. 0268/416550 int.163, 0268 413389. - Se va prezenta deviz oferta pentru toate articolele din lista de cantitati de lucrari anexata la caietul de sarcini, respectandu-se incadrarile si ordinea lor.
Valoarea estimata fara TVA: 48387.09
Conditii contract: Durata de executare a lucrarilor este de 30 de zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia lucrarilor sa fie de minim 24 de luni.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 27.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 27.10.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 27.10.2015 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Lucrari punct de comanda.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-10-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: HORIA COMAN, LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Srvice-are si intretinere centrale termice apartinand Primariei Municipiului Brasov, situate in b-dul Eroilor, nr.8 si b-dul M. Kogalniceanu, nr. 23.
CPV: 45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
Descrierea contractului: Srvice-are si intretinere centrale termice apartinand Primariei Municipiului Brasov, situate in b-dul Eroilor, nr.8 si b-dul M. Kogalniceanu, nr. 23.
Valoarea estimata fara TVA: 27580.65 RON
Conditii contract: Conform cerintelor din caietul de sarcini. Lucrarile se vor executa in termen de maxim 20 zile de la data intrarii in vigoare a contractului. Termenul de garantie este de 1 an de la data receptionarii lucrarilor executate. Executantul are obligatia de a inlocui produsele (unde este cazul) ce nu corespund, in perioada de garantie, in maxim 5 zile de la primirea notificarii (transmisa prin fax sau prin posta).
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 26.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 26.10.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta de pret va cuprinde valoarea in lei / U.M. /exclusiv TVA si inclusiv TVA / fiecare din operatiile prevazute la art.3, din caietul de sarcini (cuprinzand toate cheltuielile executantului: cost material, manopera, transport, etc.), valoarea pentru total operatie sau produs si valoare totala a ofertei. Oferta de pret va fi ferma si nu va putea fi modificata pe toata durata derularii contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 26.10.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie centrale termice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 26-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
Primaria Municipiului Brasov cu sediul in B-dul EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007, Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/152/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268/473001 , adresa internet (URL):http://www.brasovcity.ro, achizitioneaza direct servicii de Intocmire Documentatie tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj"
cod CPV 71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor
DESCRIEREA CONTRACTULUI:
Descrierea contractului se regaseste in Tema de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante . Documentatia tehnica necesara "Finalizarii lucrarilor de inchidere a depozitului de deseuri industriale nepericuloase clasa B, Timis - Triaj" cuprinde urmatoarele proiecte tehnice cu anexele si plansele necesare aferente: - Proiect tehnic de executie a lucrarilor de inchidere si mentinere in siguranta a depozitului de deseuri industriale nepericuloase, clasa B, Tmis - Triaj; - Documentatie de fundamentare pentru avizul de gospodarire a apelor emis de Administratia Bazinala de Apa Olt - Serviciul de Gospodarire a Apelor Brasov; - Raport tehnic pentru aviz/acord de mediu emis de Agentia Pentru Protectia Mediului Brasov pentru lucrarile care se vor executa asupra depozitului, - Studiu topografic vizat de OCPI; - Documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii; - Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin certificatul de urbanism
Detaliile se regasesc in Tema de proiectare anexata
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 132.280,17 RON
CONDITII CONTRACT:
Conform Temei de proiectare postata pe site-ul autoritatii contractante Oferta de pret se va prezenta astfel: pretul in lei cu si fara TVA . TERMENUL DE PREDARE a documentatiei este data de 30 zile de la semnarea contractului de prestari servicii. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% ( sau 5% in cazul IMM) din valoarea contractului in lei fara TVA , in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Documentatia se va elabora in 4 (patru) exemplare originale, redactate in limba romana si pe suport magnetic (CD) in format .doc, .xls si .dwg
CONDITII DE PARTICIPARE
Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante , urmatoarele documente in original si copie:
a.Propunerea tehnica . Ofertantul trebuie sa demostreze in cadrul Propunerii tehnice indeplinirea cerintelor continute in Tema de proiectare.
b.Propunerea financiara . Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA indicat in Sectiunea Formulare. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Tema de proiectare.
c.Criterii de calificare -cerinte 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate, cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; 3. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare.
CRITERIU ADJUDECARE: pretul cel mai scazut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire.Neindeplinirea tuturor cerintelor din documentatia de atribuire conduce la respingerea ofertei.
TERMEN LIMITA PRIMIRE OFERTE: 26.10.2015.
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri .
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV : 26.10.2015, ora 12:00.
Termen limita de solicitare eventuale clarificari: 21.10.2015, ora 16:00 .
Nota: Neprezentarea propunerii tehnice si/sau financiare la data limita de depunere a ofertelor are ca efect respingerea ofertei.
Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate
Nu se vor lua in calcul ofertele care au fost depuse dupa data limita de depunere a ofertelor. De asemenea, aceste oferte vor fi returnate ofertantului, nedeschise, fiind respinse.
Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor , pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, telefon, fax, e-mail, adresa, date de identificare fiscala.
Ofertele se depun in original la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera 1,parter.
Ofertele vor fi depuse in plic , cu scrisoare de inaintare (conform model anexat) si vor avea inscrise pe plic datele de identificare ale ofertantului, denumirea (obiectul) contractului .
Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Ofertantul declarat castigator va publica obligatoriu oferta sa si in catalogul SEAP, in termen de o zi lucratoare de la data comunicarii rezultatului achizitiei sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt. .
Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: depozit Timis Triaj .pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 21-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Strategii Programe de Dezvoltare , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Violeta Bulgariu, Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: " Lucrari de alimentare cu energie electrica a Centrului National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov"
>CPV: 45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
Descrierea contractului: Executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica a Centrului National de Informare si Promovare Turistica din Poiana Brasov se vor face in conformitate cu caietul de sarcini si conform proiectulului de specialitate anexat si Avizului tehnic de racordare nr. 70101574043 din 07.09.2015 emis de F.D.E.E. Electrica Distributie Transilvania Sud SA, Sucursala Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 9667.61 RON
Conditii contract: - conform caietului de sarcini si conform proiectulului de specialitate anexat si Avizului tehnic de racordare nr. 70101574043 din 07.09.2015 emis de F.D.E.E. Electrica Distributie Transilvania Sud SA, Sucursala Brasov.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini si din proiectul de specialitate anexat si Avizul tehnic de racordare nr. 70101574043 din 07.09.2015 emis de F.D.E.E. Electrica Distributie Transilvania Sud SA, Sucursala Brasov. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini. Operatorul economic care depune oferta trebuie sa faca dovada ca are personal de specialitate: minim un responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) in domeniul electric. Trebuie sa faca dovada ca detine atestat ANRE de tip C1B si C2B pentru lucrari de instalatii electrice; se vor prezenta doar atestatul si/sau legitimatia si (daca este cazul) dovada relatiei cu ofertantul, valabile la data limita de depuunere a ofertei.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 21.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 21.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executia lucrarilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 21.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Lucrari energie electrica CNIPT.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Cristina Enache , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Intocmire " SF, PT Mansardare Gradinita nr.2"
CPV: 71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire "SF, PT Mansardare Gradinita nr.2", care cuprinde urmatoarele: o Audit energetic, certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o SF (Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz general) o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) o Proiect Tehnic (PT), Liste de cantitati , caiete de sarcini o Detalii de executie (DDE) o Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie o Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei
Valoarea estimata fara TVA: 29431.34 RON
Conditii contract: - conform Temei de proiectare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL, in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare si ale Expertizei tehnice la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL.
Termen limita primire oferte: 15.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 15.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 15.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: SF PT Mansardare gradinita nr 2.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 15-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Lidia Bulgarea , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Cristina Enache , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: "SF, PT Mansardare Gradinita nr.11"
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Descrierea contractului: Intocmire "SF, PT Mansardare Gradinita nr.11", care cuprinde urmatoarele: o Audit energetic, certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii o SF (Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii + Deviz general) o Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de interventii si obtinerea avizelor si acordurilor necesare emiterii autorizatiei de constructie (DTAC) o Proiect Tehnic (PT), Liste de cantitati , caiete de sarcini o Detalii de executie (DDE) o Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant dupa realizarea lucrarilor de interventie o Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei
Valoarea estimata fara TVA: 42620.49
Conditii contract: - conform Temei de proiectare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL
Conditii participare: Oferta va cuprinde PROPUNERE TEHNICA si PROPUNERE FINANCIARA. Propunerea tehnica va trata aspectele din Tema de proietare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL, in viziunea conceptuala a ofertantului si va cuprinde solutii la aceste probleme. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Temei de proiectare si ale Expertizei tehnice la intocmirea ofertei tehnice.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in Tema de proiectare si Expertizei tehnice intocmite de SC Danina Star SRL.
Termen limita primire oferte: 15.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, CIC, B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 15.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 15.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: SF PT Mansardare gradinita nr 11.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 14-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: A , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Produse antivirus servere Internet/e-mail/fisiere/aplicatii si statii precum si servicii de mentenanta
CPV: 48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2)
Descrierea contractului: Produse antivirus servere Internet/e-mail/fisiere/aplicatii si statii precum si servicii de mentenanta, conform referatului Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
Valoarea estimata fara TVA: 20967.74
Conditii contract: conform referatului Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din referatul intocmit de serviciul de specialitate.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele referatului.
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut / total achizitie si montaj, cu respectarea conditiilor solicitate in referatul intocmit de serviciul de specialitate.
Termen limita primire oferte: 14.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 14.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 14.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului.
Documente anexate: Achizitie Antivirus.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Situatii de Urgenta , Tel. +40 268416550/128/163 , In atentia: Chicomban Ioan , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie 4 cofrete de comanda pentru sirene electrice de 5,5Kw
CPV: 35121700-5 - Sisteme de alarma (Rev.2)
Descrierea contractului: - asigurarea si furnizarea si instalarea echipamentelor ; - posibilitatea de interventie si remediere a defectelor aparute in maxim 6 ore de la anuntarea telefonica a acestora. - Cofretele de comanda trebuie sa comunice si sa fie compatibile cu protocoalele de functionare ale centralele de alarmare aflate in dotarea SVSU Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 16129.03
Conditii contract: Termenul de livrare si instalare a echipamentelor este de 30 de zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie.Garantia lucrarilor sa fie de minim 24 de luni.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.10.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.10.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Achizitie 4 cofrete.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-10-2015 ora 14:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/163 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: Reparatii la Punctul de Comanda al Municipiului Brasov
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Efectuarea de reparatii la urmatoarele suprafete: - tavane 140mp - pereti 310mp - pardoseala 140 mp - tubulatura ventilatie 85 mp - tubulatura ventilatie eliminare gaze arse 15 mp - vopsire geamuri si usi 35 mp Reparatiile se vor efectua cu pastrarea functionalitatii echipamentelor de instiintare alarmare (ori scoaterea pentru perioade scurte din functiune), din Punctul de Comanda. La elaborarea ofertelor se vor respecta urmatoarele reguli : - Inaintea intocmirii ofertei se va viziona obligatoriu amplasamentul lucrarii. - Pentru clarificari trebuie sa va adresati la Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta tel. 0268/416550 int.163, 0268 413389. - Se va prezenta deviz oferta pentru toate articolele din lista de cantitati de lucrari anexata la caietul de sarcini, respectandu-se incadrarile si ordinea lor.
Valoarea estimata fara TVA: 48387.09
Conditii contract: Durata de executare a lucrarilor este de 30 de zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia lucrarilor sa fie de minim 24 de luni.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara ,se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.10.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.10.2015 ORA 14:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.10.2015 ora 14;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Lucrari punct de comanda.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-10-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Nicoleta Giugiuc , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Larisa Andrei , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Contract de prestari servicii de realizare de materiale de informare si publicitate in cadrul proiectului: "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov",
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Descrierea contractului: Serviciile de realizare de materiale de informare si publicitate pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea retelelor de transport si distributie energie termica in zona rezidentiala Tractorul din Brasov", cofinantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse - PCER/Aria de concentrare 4-Imbunatatirea mediului inconjurator, Obiectivul 1-Acord de implementare nr. PCER/A4/RO-CH 07.Ofertantul castigator va presta si furniza urmatoarele servicii si produse : pliante 5000 buc., afise stradale 50 buc., panouri temporare de informare 2 buc., placi comemorative permanente 2 buc., anunt de presa 4 buc., conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 59626.29 RON
Conditii contract: Caracteristicile tehnice ale materialelor de informare si publicitate sunt prevazute in caietul de sarcini. Durata contractului este de la semnarea contractului pina la 25.06.2017. Se solicita garantie de buna executie a contractului, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Termenele pentru livrabile si de publicare anunturi de presa sunt prevazute in caietul de sarcini.
>Conditii participare: Ofertantii vor prezenta in oferta depusa la sediul autoritatii contractante, urmatoarele documente in original si copie: a. Propunerea tehnica- ofertantul trebuie sa prezinte in cadrul Propunerii tehnice detalierea tehnica a materialelor, in care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor continute in Caietul de sarcini. b.Propunerea financiara. Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul B FORMULAR DE OFERTA si Anexa la acesta. Pretul include toate cheltuielile care vor fi angajate de catre prestator in conditiile prevazute de Caietul de sarcini, respectiv conceptie materiale, machetare si grafica materiale, afisare, autorizatii si avize de montaj panouri/placi comemorative c.Criterii de calificare - cerinte: 1. Situatia personala a ofertantului: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): o Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei. o Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 3. Capacitatea tehnica de exercitare a activitatii profesionale: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru fiecare serviciu mentionat, se va prezenta certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in bune conditii.
Criterii adjudecare: Atribuirea contractului se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut si care indeplineste cerintele din caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 09.10.2015
Informatii suplimentare: Locul si termenul limita de depunere a ofertelor : Primaria Municipiului Brasov, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter, b-dul Eroilor nr. 8 pana la data de 09.10.2015 ora 12:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro / Primaria Brasov - licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA; Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate prestarea serviciilor, respectiv de furnizarea produselor, inclusiv transportul, instalarea si montarea acestora; Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original va mentiona data emiterii si va fi semnata si stampilata). Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic : denumirea ofertantului, datele de identificare ale acestuia denumirea contractului. Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Limba de redactare a ofertei: limba romana. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Servicii promovare proiect Tractorul.zip